Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 20 בפברואר 2016

Focus Zone - Flormar

לפני כשנתיים בערך נפתחה בקניון עזריאלי חנות איפור צבעונית ומשכה אליה סקרניות איפור מרחבי הארץ.
המותג החו"לי "פלורמר" פתח את שעריו לצרכניות הישראליות שלא היססו לבוא בכדי למשש את הבשורה האיטלקית, ולאחר שבעלי הרשת ראו כי טוב, נוספו חנויות נוספות בקריון ובקניון הזהב.
המותג, שנוסד לראשונה בשנת 1970 במילאנו העביר את ייצור מוצריו לטורקיה בשנת 1972, ושם הם מיוצרים עד היום.
החברה, מתאפיינת באריזות צבעוניות ומסקרנות ומבחר עצום של מוצרים לכל מטרה ועניין.
כאשר המבחר כ"כ רחב, קל ללכת לאיבוד... בכדי לעזור לכן להתפקס, הכנתי פוסט ובו מספר מוצרים מוצלחים יותר ופחות.


חובבות השימר התפקדנה...   אם אתן כמוני, עמוסות במוצרי הארה אבקתיים ומחפשות לשחק עם מרקמים חדשים, הכירו את Always In Shape, אחת ההברקות המוצלחות של פלורמר לטעמי. כחלק מוקלציית Spotlight יצאו שני היילייטרי ג'ל, האחד ורוד ופנינתי (Flashes Everywhere) והשני חום וזהוב (Enlighten My Day).


Flashes Everywhere היילייטר בעל מרקם ג'ל המעניק זוהר טבעי לעור לצד גימור קטיפתי ועוצמת הארה הניתנת לבנייה.
בעת פתיחת האריזה מבחינים בנוזל נוצץ שמעורר חשק עז להכניס את האצבע פנימה, לתוך הנוזל הקסום. אך ברגע שעושים זאת, מרגישים כי הנוזל עצמו צמיגי מאוד, ג'לי וקריר למגע (מסוג המוצרים שחייבים לחוש בכדי להבין את ייחודיות הפורמולה).
הוא מגיעה באריזת זכוכית חלבית ולה מכסה מתברג. אישית, אני מעדיפה אריזות לחיצה ולא אריזות בהן יש לדחוף את המברשת או האצבע למוצר (מטעמי היגיינה), אך זו העדפתי האישית בלבד.


את המוצר ניתן להניח כהיילייטר (למשל על עצמות הלחיים, מצח וכו') בעוצמה משתנה (ממליצה להתחיל עם כמות קטנה ולהוסיף במידת הצורך), אך אפשר גם לערבבו עם מייקאפ וליצור מראה בוהק ובריא. הודות לרכיבים מחזירי אור, הוא מצליח גם לטשטש קלות פגמים בעור (בעיקר עור לא חלק).
מחירו 65 שקלים (ברגע 53.3 בגילטי) והוא מכיל 15 מ"ל של ג'ל קסום.

 ועל אף העובדה שיש ברשותי מעל ומעבר שימרים, שיספיקו לי ל-20 תקופות חיים, קשה לי לדלג על היילייטרים ושימרים חדשים (תשכחו ממה שכתבתי בפסקה הקודמת, היילייטרים הם  כמו פוקימונים, Gotta Catch Them All).
Terracotta Powder מס' 023 הוא מוצר משלוב, המציע לנו שני גווני הארה, אחד בהיר ולשמאלו גוון כהה (למה לקנות שני מוצרים שאפשר לרכוש אחד שמציע את שניהם?).


האבקה רכה וקטיפתית למגע, ומספיק רפרוף קל עם מברשת הנחה בכדי לאסוף את הכמות האידאלית להיילייטינג.
הגוון הבהיר נהדר להארות, בעוד שהגוון הכהה משמש אותי לחימום הפנים (הוא לא מתאים להצללות).


המוצר מגיע באריזת פלסטיק שחורה ולה מכסה פלסטיק שקוף בחלקו, דרכו רואים את תכולת המוצר. בחלקו התחתון של המכסה (בצידו הפנימי) מונחת מראה קטנה ומיותרת.


מכיל 9 גרם מוצר, כמות מכובדת שתספיק לזמן רב, במחיר של 70 שקלים (כרגע בגילטי מחירו עומד על 56.9).

 כל מותג איפור שמכבד את עצמו מציע לציבור המתאפרות צלליות. מגוון הצלליות בפלורמר רחב, ותוכלו למצוא כל גוון בו תחפצו (טוב, כמעט כל גוון). בבואכן לרכוש צלליות, אל תדלגו על ליין צלליות Dazzling Eye Shadow.
ששת הגוונים של הסדרה שימושיים ומחמיאים, כאשר לטעמי גוון Close Up הוא המוצלח מבין כולם.


מרקם הצלליות רך כמשי. מניסיוני, צורת ההנחה הטובה ביותר היא באמצעות מברשת צפופה ושטוחה (סטייל סיגמא E55) או עם האצבע. ליטוף קל של הצללית עם המברשת אוסף את כמות החומר הנדרשת לקבלת הגוון במלואו על העפעף.
צללית בגוון טאופ מטאלי המצליח לקחת כל איפור יומיומי ולשדרגו למודגש ובוהק. היא נהדרת כשלעצמה, או כטאצ' אפ מטאלי על איפור ערב מעושן.
עמידותה מפתיעה, וגם על עפעף נקי היא החזיקה מעמד לאורך שעות ארוכות.
ואיך אפשר להתעלם מעיצוב הפפיטה שמוטבע על הצללית עצמה?


50 שקלים בעבור 2 גר מוצר (כרגע נמכרת בגילטי במחיר של 40.9 שקלים).

 ונעבור לגבות, להן הוצמד הצמד Eyebrow Design Kit. המוצר (בגוון Medium) מכיל צללית, וקס, פינצטה ומברשת (שתי האחרונות בגודל מוקטן). את האקססוריז יש להוציא מתוך מגירה קטנה בחלקה התחתון של האריזה, ובניגוד לדעה הרווחת (שאקססוריז המגיעים באריזות מסוג זה יעילים ככוסות רוח למת), הפעם הם באמת שימושיים ועושים את עבודתם (מה שהופך את הקיט לאידאלי לנסיעות).


הצללית (Eyebrow Shadow) בגוון חאקי חמים, שמחמיא מאוד לגוון השיער הטבעי שלי (הוא די אוניברסאלי ויחמיא למנעד רחב של גווני שיער). הפיגמנט של הצללית טוב, וכמות קטנה של חומר מספיקה בכדי למלא את הגבות.
הגבות שלי די מלאות באופן טבעי, ולכן נדרשת כמות מינימלית של חומר בכדי למלא את החורים שבהן. בשימוש נכון עם מברשת המוצר והצללית, אני מגיעה לתוצאה טובה וטבעית.


לצד הצללית מונח לו הוקס ( Pigmented Setting Wax) , ותפקידו לסדר את הגבות הסוררות ולספק להם טאצ' אפ של צבע. בעוד במוצרים מסוג זה נהדרים עבורי (בדר"כ מעדיפה את השקופים המאפשרים לי לסדר מבלי להוסיף גוון), פחות התחברתי אל וקס זה. הוא מגיע עם גוון חום שוקולדי, שלא ממש התחבר לגוון הטבעי שלי ויצר מראה קשוח מדי.
מה שכן, הוקס מצליח להשליט סדר בשיערות הסוררות למשך זמן ממושך, ולולא הגוון המאיים, הוא היה מוצר שימושי ונהדר.


מחירו עומד על 60 שקלים ברשת חנויות פלורמר (1.7 גרם צללית ו-1.8 גרם וקס).

פריימר לריסים הוא מוצר שזכור לי בעיקר מימי המסקרה הדו צדדית של לוריאל. פריימר ריסים טוב יכול לקחת כל מסקרה ולהפוך אותה לאלוהית, אך בפועל, רוב הפריימרים לא מצליחים להגיע לתוצאה זו.


First In Lash Primer Mascara הוא פריימר ריסים לבנבן, שצובע כל ריס וריס ומעניק להם נפח ואורך. אממה, לטעמי הוא מדביק מעט את הריסים, מה שיוצר בסופו של דבר מראה עכבישי משהו ...


אני יודעת שיש בנות שאוהבות את התוצאה, אך אני פחות מתחברת ומעדיפה את ריסיי מופרדים. מה שכן, יש מסקרות איתן הוא מסתדר טוב יותר (ולאו דווקא המסקרה הנמכרת איתו) ובהנחה נכונה אפשר ליצור איתו מראה דרמטי.
אינו מקשיח את הריסים, קל להסרה ועמיד לאורך שעות ארוכות.
שימו לב, הנחה נכונה של פריימר לריסים דורשת המתנה קלה להתייבשות המוצר לפני שמורחים מעליו מסקרה, כך שאם אתן ממהרות, תאלצו לדלג עליו.


שורה תחתונה- עושה את העבודה, אך פחות הסגנון שלי.
מחיר: 50 שקלים בעבור 11 מ"ל.

ואם דיברנו על ריסים, את פעולת הפריימר יש להשלים באמצעות מסקרה. לצורך כך ניסיתי את Beyond Curling Mascara ,שכפי ששמה מרמז, אמורה לעגל את ריסי בצורה מושלמת.
המסקרה כשלעצמה חביבה. היא צובעת את הריסים בשחור ומפרידה אותם, אך לא הבחנתי בתוספת נפח או מראה בולט במיוחד.


מברשת המסקרה מקומרת, ולה שני חלקים עבים ובניהם חלק דק. אני פחות מתחברת למשחקי מברשות, והצורה הזו קצת פחות נוחה לעבודה (במיוחד בריסים התחתונים).


היא לא נמרחת לאורך היום או מתפוררת, וקל להסירה באמצעות מסיר איפור (או מים וסבון, אך לא שמעתן את זה ממני).
ומה בנוגע לצורת הריסים? צורת הריסים שלי עגולה באופן טבעי, ולא נראה שהמסקרה הוסיפה או גרעה משהו מצורתם הטבעית. נראה כי יש מקום לחזור על הניסוי עם ריסים ישרים... יש מתנדבות בקהל?


בעוד שאקפט המסקרה על ריסי חביב, השילוב בין המסקרה לבין הפריימר יצר פיאסקו איפורי. הנחתי את הבסיס הלבנבן, המתנתי לייבוש מלא (בנתיים צילמתי את העין השניה עם המסקרה בלבד. כן כן, בלוגריות לא צריכות לאפר את שתי העיניים בכדי לצלם) ולאחריו מרחתי את המסקרה. התוצאה הלא ממש חיננית לפניכן (על העפעף שילוב צלליות מפלטת Double Exposure של סמאשבוקס לצללית Close Up).


המסקרה חביבה, אך אל תצפו ממנה ליותר מדי.
תשלמו עבורה 60 שקלים, ותשמחו לגלות שהיא מכילה 11 גרם.

אז היו לנו מוצרי פנים, עיניים וגבות... מן הראוי שנקדיש כמה פסקות לשפתיים, לא?
 כניסה לסניף של רשת פלורמר שקולה לכניסה לחנות סוכריות עבור כל חובבת שפתונים. מבחר הצבעים והגוונים רחב, ואפשר למצוא בחנות כל גוון בו תחפצו.


קחו למשל את שפתון On Rose Frontier מסדרת Revolution Perfect Lipstick. שפתון באריזה מגניבה המחביאה בתוכה גוון "משעמם", אך משעמם בצורה חיובית. מה הכוונה? ובכן, מדובר על שפתון בגוון ורוד עדין, שעבורי הוא נחשב יחסית משעמם, אבל שימושי מאוד לשימוש יומיומי.


שפתון לחותי הנמרח בקלילות ואינו מייבש את השפתיים. עמידותו אינה גבוהה, ויש לחדשו לאחר נשנושים או משקה קל.
לצערי, בחרו להוסיף לו ניחוח מתקתק ומלאכותי שפחות התחבב על אפי (הוא נעלם כמה דקות לאחר המריחה, אך בשמחה הייתי מוותרת עליו).


על השפתיים מתקבל שפתון בגימור סמי מאט מחמיא, שאינו מדגיש קמטוטים ומותיר תחושה נעימה בעת השימוש.
אריזתו מזכירה לי את הפתיח של ג'יימס בונד (אתן יודעות, הקטע עם העיגולים השחורים לבנים ודמות המרגל) ובכדי ליהנות ממנו תפרדו מ-55 שקלים (כרגע 45.3 באתר גילטי).

 אם On Rose Frontier שעמם אתכן מדי, קבלו זריקת פוקסיה בחסות Censored, שפתון מסדרת Extreme Color Lip Matte.


זוהי סדרת שפתונים נוזליים, המגיעים עם אפילקטור ספוג המאפשר הנחה מדויקת.
שם המוצר מתאר שפתון בגימור מאט, אך זה לא מדויק. השפתון די לחותי (מכיל שמן זית וחמאת שיאה) והגימור המתקבל על השפתיים הוא סמי מאט.


 שכבה אחת של חומר מספיקה בכדי לקבל את מלוא הגוון, אך עדיף להניח שכבה דקה, להמתין דקה או שתיים, ולאחר מכן להניח שכבה נוספת ולהמתין כ-15 עד שתתקבע.
העמידות, בשונה משפתונים דומים של חברות אחרות, איננה גבוהה במיוחד והוא עובר במגע (לכוסות, אנשים וכו'), כך שהוא לא בדיוק אידאלי לנשיקות...
הפורמולה שלו נעימה והוא אינו מייבש את השפתיים או מדגיש יובש קיים, אך בדומה לאחיו הניודי מלמעלה, גם לו הוסיפו ניחוח מלאכותי ומטריד.


אם חשקה נפשכן בשפתון פוקסיה קיצי ומחמיא, Censored מיועד עבורכן.
מחירו ברשת פלורמר עומד על 45 שקלים (כרגע נמכר בגילטי במחיר של 36.4 שקלים).

לפני שפלורמר הגיעו ארצה שמעתי רבות על הלקים שלהם. נייליסטיות מרחבי העולם העלו שלל עיצובים עם לקי החברה, ואני חיכיתי לרגע בו אניח את ידיי על אחד מהם.
ובכן, היה שווה לחכות שכן גיליתי פורמולה נהדרת, מבחר עצום של גוונים ואינסוף גימורים.


הכירו את Soft Purple (בחירה לא מדויקת לטעמי... הוא לא בדיוק סגול רך), לק בגוון סגול- כחול, מחמיא ומדויק.
ללק מברשת דקה (יש! כל החברות עוברות למברשות עבות, אך אני נשארת נאמנה לדקות) המאפשרת מריחה מדויקת של הפורמולה הנוזלית.


אטום כבר בשכבה הראשונה, אך בכדי להעמיק את הגוון מרחתי שכבה נוספת.
הגימור שלו גלוסי (בתמונה ללא טופ קואט) ועמידותו ממוצעת (במקרה שלי, יומיים וחצי עד להופעת הצ'יפ הראשון).
השילוב בין הגוון הנהדר, לפורמולה המוצלחת והמברשת הדקה יצר סיפור אהבה, ולכן עליי לסור לסניף פלורמר בהקדם ולרכוש לקים נוספים (אני מוכרחה לנסות את סדרת המאט שלהם).
הלקים של פלורמר נמכרים במחירים הנעים בין 15-25 שקלים, ואפשר להשיגם בסניפי הרשת.

 ואיך אפשר בלי סווטצ'י סיכום:


בלינג, בלינג בלינג:


 פוקוס דואו גבות:


 ופוקוס שפתונים:



ועכשיו זה הזמן שלכן לספר לי מה דעתכן על רשת פלורמר ולספר לי באילו מוצרים עליי להתמקד בביקורי הבא בסניף הרשת...
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ'ה.

*גילוי נאות- המוצרים התקבלו לסקירה.
*הלינקים לאתר גילטי הם לינקים רווחיים.



9 תגובות:

  1. איך ויתרת על הפריימר המאיר?!?

    השבמחק
  2. לי יש ריסים ישרים, ועליי היא עובדת נהדר, אכן מסקרה מוצלחת :)

    השבמחק
  3. פוסט נהדר מאמוש!!! אני חייבת לנסות כבר את המוצרים של פלורמר כמו שצריך, לא מאמינה שעדיין לא ניסיתי!!

    השבמחק
  4. פוסט משגע! דווקא לא הייתי בעניין שלהם.. אבל בהחלט גרמת להסתקרן..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...