Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

סיכום חודשי- אוקטובר 2015

את חודש אוקטובר התחלתי על יבשת אמריקה, מנותקת מהמציאות הישראלית. לאורך המסע על אדמות פרו פגשנו לא מעט אנשים משלל מדינות העולם, שהשאלה שנשאלה יותר מכולן הייתה "איך אתם מצליחים לחיות במלחמה?".
שיחות ארוכות וממושכות ניסו להציג את התמונה הנורמטיבית של השגרה הישראלית, בה אנחנו קמים בבוקר לשגרת חיינו ממש כמו בכל מדינה אחרת. מי ידע, שברגע שנחזור לארצנו הקטנה, המציאות הביטחונית הישראלית תכה בנו בחוזקה?
ובעוד שבתקשורת הגדירו את חוסר הביטחון שלנו כ"טרור סכינים", אנחנו נאלצו להמשיך לחיות את חיינו, כי אין באמת דרך אחרת.
לצד כל האירועים הביטחוניים, חווינו באוקטובר את המעבר לסתיו המיוחל. אחרי קיץ אינסופי ניצני סתיו הפציעו בארצנו, והביאו איתם מזג אוויר מטורף. מצד אחד הגשם והאפרוריות מעוררים חשק להתעטף בצעיפים וכובעים, אבל כאשר יוצאים החוצה ומרגישים כמו בתוך תנור, זה לא ממש מפתה.
וכמובן, אי אפשר לסכם חודש מבלי לדבר על מה שחשוב באמת, איפור וטיפוח מן הסתם. בחודש האחרון התמקדתי בשישה מוצרי איפור, והשתמשתי בהם יום יום, באילו מוצרים מדובר? מיד תגלו.

SeboClam תמיד מצליחה להפתיע אותי עם מוצריה. מה שהתחיל כפלרטוט קליל הם ה-BB Cream של החברה, התפתח לרומן ממושך ועקבי עם מי הפנים וקרם הלחות של החברה.
בלי שמץ של נרקיסטיות אני מוכרחה לציין שמוצרי סבוקאלם נוצרו עבורי. העור המעורב והפעיל שלי אוהב את מוצרי החברה, ובתקופות בהן הוא מחליט לחזור לגיל ההתבגרות, המוצרים הללו הם הטובים ביותר עבורו.
לכן, כאשר הגיע אליי ה- CC Cream החדש של החברה... הוו תראו כמה הוא יפה! אריזה ורודה! ווי- פי!
רגע, איפה הייתי? אה, סיסי קרים... אוקיי, אז כן, הוא ממש סקרן אותי ידא ידא ידא... הוא ורוד!
ממש כמו כל מוצר אחר חדש בשוק, גם לסיסי הבטחות רבות בנוגע למראה פנינו. החברה מתארת אותו כקרם מאחד גוון עם הגנה מהשמש (SPF30). בנוסף מובטח לנו כיסוי גבוה (מכסה כתמים ופגעי שמש), מניעת פיגמנטציה (הודות לקומפלס מינרלים הכולל אבץ, מגנזיום ונחושת התורמים למניעת פיגמנצטיה ומגנים מפני השפעת רדיקלים חופשיים) וכמובן הגנה מהשמש (מכיל מסנני קרניה UVA+ UVB).
את הסיסי ניתן להשיג בשלושה גוונים: פורצלן (מס' 30, גוון בהיר), גולדן סנד (מס' 50, גוון בינוני) וגוון קרמל (מס' 60, גוון שזוף).
דבר אחרון, לפי החברה המוצר מתאים לעור רגיל ומעורב, עד שמן.

אני בהחלט מסכימה עם הקביעה כי המוצר מתאים לעור רגיל, מעורב ושמן. הפורמולה שלו סמיכה, קרמית ויש לעבוד איתה מהר שכן היא מתקבעת מהר מאוד. הוא מדגיש יובש קיים בעור ומתקבע בגימור טבעי- מאט.
יכולות הכיסוי שלו לא בינוניות ואפשר לבנות עימו כיסוי בינוני- גבוה. על עורי המעורב נוח להניחו באמצעות האצבעות, בגלל מהירות ההתייבשות שלו על העור. ניסיתי לעבוד עם מברשת, אך התוצאה לא הייתה טבעית מספיק.
קחו בחשבון, הוא לא יצליח להתמודד עם פיגמנטציה כהה, ולכן אל תצפו זאת ממנו. הוא מצליח לטשטש סימני פצעונים ופיגמנטציה קלה, אך לא הבחנתי בהשפעת המוצר על מצב הפיגמנטציה של העור (אמשיך להשתמש בו בזמן הקרוב ואעדכן במידה ואראה שינוי במצב פיגמנטציה קיימת).
בחברה הגדירו את הנוזל בתוך האריזה הורודה כ- CC Cream, אך לטעמי הוא מתנהג הרבה יותר כמייקאפ מאשר כ-CC Cream. בעוד ש- CC Cream (ראשי תיבות של Color Correcting) הוא קרם מתקן גוון המעניק גוון אחיד יותר לעור הפנים עם כיסוי קליל, הסיסי של סבוקאלם קודם כל נותן כיסוי, ולא ניכר כי מטרתו העיקרית היא תיקון גוון (להבדל בין BB Cream ל- CC Cream הקליקו כאן).
עמידותו במזג האוויר הנוכחי טובה, וגם ללא פריימר הוא מחזיק מעמד במשך יום עבודה שלם. אני מפדרת אותו קלות, ובערך כשש שעות לאחר הנחתו האזורים השומניים שבפנים (אזור ה-T) מתחילים להבריק.
בשורה התחתונה, גם הפעם הצליחו לרקוח בסבוקאלם מוצר טוב, אך הוא אינו מוגדר מבחינתי כ- CC Cream, אלא כמייקאפ, ואם תתייחסו אליו ככזה, תקבלו אחלה של מייקאפ.
הוא נמכר כעת במחיר השקה של 90 שקלים בסניפי הפארם. 

אייליינר ג'ל הוא מוצר חובה לכל מתאפרת חובבת. גם אייליינר טוש הוא מוצר נהדר, ששימושי בעיתות מצוקה בהן הזמן דוחק ואנחנו לא מסוגלות לוותר על פס דקיק בצמוד לקו הריסים העליון. השילוב בין שני המוצרים השימושיים הללו בהחלט מתבקש, ולאחר שראינו שלל אופציות לשילוב בין השניים, גם סמאשבוקס הוציאו לשוק את הגרסה שלהם.
Photo Angle Pure Pigment Gel Liner משלב את היתרונות של אייליינר ג'ל יחד עם הנוחות של אייליינר טוש, ועלינו רק לסובב ולשרטט.

בצידה האחד של האריזה תמצאו חלק מסתובב, אותו יש לסובב בכדי להוציא את הג'ל. בצידה השני תגלו מברשת דקה ומחודדת, דרכה יוצא הג'ל ואיתה משרטטים את פס האייליינר הנכסף.

השימושים הראשונים היו מאתגרים, גם לותיקת אייליינרים שכמותי. נדרשו מספר ניסיונות לא מוצלחים בכדי להבין כמה, למה ואיך. לאחר מספר שימושים למדתי את המוצר, והתרגלתי לכמות החומר היוצאת מהמיכל בכל סיבוב. 
בשימוש הראשון במוצר סובבתי את החלק המסתובב עד שיצא הג'ל החוצה. כמות החומר שיצאה לא הספיקה ליצירת פס אייליינר אחיד ולכן המשכתי לסובב. בניסיון השני, יצא יותר מדי חומר וכאשר ניסיתי למרוח אותו על העין קיבלתי כתם חום אחיד.
אבל בפעם השלישית, לצד הגלידה, הניסיון צלח. הצלחתי ליצור פס ליינר אחיד, מדויק ובולט, ממש לפי הספר.
עמידות המוצר הצליחה להפתיע אותי, שכן האייליינר לא זז ממקומו לאורך 12 שעות ארוכות שהסתיימו באימון ריצה מיוזע.
למי מתאים? למחפשות סוס עבודה שמצליח ליצור פס אטום ובולט מבלי ללכלך מברשת.
125 שקלים ברשת אפריל.

כידוע לכן, כל שפתון מתקבל אצלי בברכה. אינני מפלה בין גוונים ופורמולות, ועל כן כמות השפתונים שלי הולכת לנוסקת למספרים לא הגיוניים. בכדי להגיע לכל הגוונים שיש ברשותי, החלטתי לקחת חלק באתגר מאה ימים של ליפסטיק (100DaysOfLipstick, חפשו באינסטגרם את החשבון Peachki).
לפני שהתחלתי את האתגר, שני שפתונים שימשו אותי נאמנה, אחד בגוון ורוד עדין לשעות הבוקר, והשני בגוון אדום קורלי ליציאות ובילויי ערב.
קולקציית השפתונים True Color Satin Lipstick הפציעה לאחרונה באריזה מחודשת ושחורה, שעל חלקה העליון מוטבעות צמד האותיות GD המזוהה עם המותג.
בקולקציה תמצאו 25 גוונים, החל מניודים עדינים ועד גוונים קיציים ובולטים.
אם העברתן את הקיץ האחרון בחיפוש אחר שפתון קורלי, ולא מצאתן את שחפצה נפשכן, למה שלא תמקדו את חיפושיכן בסטנד של ג'ייד?. 
Coral Red (מס' 197) שפתון בגוון אדום קורלי מהפנט, כזה שכיף למרוח ועוד יותר כיף לקבל עליו מחמאות.


Pink Diamond  (מס' 230) מגיע עם גוון ורוד עתיק ועדין, נהדר ליום יום או בשילוב עם איפור עיניים מעושן עמוק.




2 השפתונים מהסדרה עשירים ברכיבי לחות ולכן נמרחים על השפתיים בקלילות. אינם מייבשים ובעלי פורמולה אולטימטיבית המשלבת גוון נהדר ואטום בשכבה אחת. מה שכן, הודות ללחות הגבוהה בשפתון הוא לא עמיד במיוחד ומצליח לשרוד כל עוד אינכן מכניסות לפיכן מזון או שתיה. אם תאתגרו אותו בלגימה מבקבוק, תגלו עיגול בקוטר פיית הבקבוק מעל השפה.
למי מתאים? למחפשות גוון בשילוב עם לחות. וכמובן, ג'ייד אינם מבצעים ניסויים בבע"ח.
מחירו המלא של השפתון עומד על 110 שקלים, אבל כולנו כבר יודעות שאת ג'ייד אפשר לרכוש במבצע.

בעוד שליין השפתונים True Color זוכה לשלל תשבוחות על גבי הבלוג, סדרת הגלוסים Crystallic מיותרת לטעמי.
לא ממש ברור לי למה בג'ייד מתעקשים להוציא כמעט בכל עונה גלוס גליטרי שמתאים לתחילת שנות ה-2000... הלו, הגיע הזמן להתקדם.
הפורמולה אינה רעה והגלוסים מזכירים גלוסים נוספים מבית ג'ייד. נוזל סמיך עתיר בגליטרים המקנה לשפתיים מראה רטוב ומבריק. הגלוסים לא ממש דביקים, אך הם כן מורגשים על השפתיים.
גוון Prismatic Pink מסדרת Crystallic הוא גלוס שקוף- ורוד, המשלב גליטרים עדינים בגווני ורוד, זהב וכחול.
גם על אריזת השפתון תמצאו את החותמת האופיינית לג'ייד, צמד האותיות GD.
לגלוס מצורף אפליקטור ספוג, בדומה למוצרים אחרים בשוק. הודות לאפליקטור נוח למרוח את הנוזל הבוהק על השפתיים בצורה מדוייקת.
אם לא מאסתן בגלוסים שקופים ורודים, Prismatic Pink נועד עבורכן.
112 שקלים ברשתות הפארם.

טרנד השמפואים היבשים אינו חדש ברחבי העולם, אולם עד כה הערימו עלינו אינספור קשיים בהשגת השמפו הנכסף (מישהי אמרה בטיסט?). לאחרונה התחילו להפציע על אדמת הקודש שמפואים כאלו, ונראה שמדובר בעוד טרנד שהגיע לפה בכדי להישאר.
מי מאיתנו לא חוותה שיער שומני בדיוק ביום בו סיימו לנו את המים החמים במקלחת? זה יכול לקרות לאימהות עסוקות, במהלך השירות הצבאי, בטיול שטח, או בזמנים דחוקים, בהן חפיפה לא באה בחשבון והשיער שמנוני כשיערו של סרווס סנייפ.
גם חברת שוורצקוף החליטה להצילנו משורשים שומניים, והוציאה לאחרונה לשוק את Osis+ Refresh Dust.
השמפו היבש מיועד לרענון השיער בין חפיפות בכדי להעניק לשיער נפח באופן מיידי ולעצבו בקלילות. כמו כן, הוא בקלות יכול לתפקד כספריי עיצובי לכל דבר ועניין מכיוון שהוא מחזיק את עיצוב השיער לאורך זמן.
בדומה לשמפו היבש של אמיקה, גם Osis+ מכיל עמילן אורז, רכיב המצטיין ביכולות ספיגה גבוהות, וכאשר משלבים אותו בשמפו הוא סופח אליו את השומניות.

באריזה אדומה מתכתית מונח לו ספריי הקסם, אותו יש לרסס בהתזות קצרות ושוות לתוך שורשי השיער ממרחק של 20 ס"מ (לא לשכוח לנער את הבקבוק היטב לפני השימוש). מיד לאחר ההתזה תקבלו שורשים אפורים בסגנון סבתא רוחמה, אבל בקלות אפשר להספיגם לתוך השיער ע"י שימוש במברשת שיער או באמצעות קצות האצבעות.
בעוד שהשמפו היבש של אמיקה קליל ולא מותיר את השיער והחולצה לבנים, השמפו של שוורצקוף מלבין את האזור ומוסיף נפח לשיער, מה שהופך אותו לאידאלי לשיער דק ועדין.
השורה התחתונה היא שמדובר על מוצר עיצוב שיער מקצועי, שבהחלט עושה את מה שמצופה ממנו ומצליח להעניק לשיער מראה חיוני בניחוח פרחוני עדין.
בעבור מיכל של 300 מ"ל תיפרדו מסכום של 108 שקלים במספרות המשווקות מוצרי שוורצקוף פרופשיונל (לבירור נקודת המכירה הקרובה לביתכן 1800-33-33-22).

אם השפתיים שלי לא הספיקו לכן, אשאיר לכן את הסווטצ'ים הבאים:

ולסיום נשאר לי רק לבקש שחודש נובמבר יהיה משעמם מבחינה ביטחונית וכל החדשות יעסקו בשגעת הבלאק פריידי.

*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

7 תגובות:

  1. אני מאוהבת ממש בסיסי של סבוקאלם!
    הגוונים של ג'ייד כל כך קייציים וכיפיים! :)
    שיהיה לנו נובמבר שמח.

    השבמחק
  2. השפתונים משגעים עלייך במיוחד!!

    השבמחק
  3. ממש מעניין! תודה על החידושים

    השבמחק
  4. הליינר של סמשבוקס נראה מעניין!

    השבמחק
  5. הפינק דיימונד פשוט ג'ורג'ס, הגוון הורוד הזה בדיוק מזכיר לי אודם של רבלון שהייתי אובססיבית אליו gentelmen prefer pink

    השבמחק
  6. האייליינר נראה עלייך נפלא :)

    השבמחק
  7. הcc היה עלי מבריק והוציא לי פצעונים ://

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...