Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 14 בנובמבר 2015

הכרות עם המותג Make Me Up

כשנוחתת קופסא כ"כ יפה בפתח הבית, הקול הראשון שיוצא מהפה הוא "Ho... So Pretty!". לאחר מכן מגיעה בחינה של האריזה מכל הצדדים ולאחר מכן מתעורר רצון להעיף את הסרט האדום ולגלות מה היא טומנת בתוכה.
לא ברור לי איך עמדתי בפיתוי, אך הצלחתי לשמור על הקופסא סגורה עד לצילומים עבור הפוסט... זה בהחלט הישג מרשים!

הקופסא המקסימה הזו טומנת בתוכה טעימה ממוצרי Make Me Up, ליין האיפור החדש של המאפרת שלי אגמי.

שלי אגמי, קוסמטיקאית ומאפרת מקצועית מזה עשר שנים, ודאי מוכרת לכן מערוץ היוטיוב שלה ומהאתר אותו היא מנהלת, בעל אותו שם של ליין מוצרי האיפור, Make Me Up.
לאחרונה השיקה שלי ליין מוצרי איפור, ואתן מוזמנות להכיר כמה מהם.

הקו המנחה בליין האיפור הוא מוצרים ברמה מקצועית גבוהה ובמחירים נוחים. הכל תוצרת ישראל וידידותי לבע"ח (כלומר לא נוסה על בע"ח).
בנתיים הושקו שימרים, סמקים, אייליינר ג'ל, פודרה, פלטות קונטור (יבש ורטוב), קונסילרים נוזליים, קונסילרים מוצקים ומנקה מברשות.
בהמשך ליין האיפור יתרחב ועימו יושקו מוצרים נוספים כדוגמאת מייקאפ ושפתונים.
הליין השלם יכלול סדרות מוצרים נוספות כדוגמאת סדרת צבעי מים וציוד מקצועי עבור ציורי פנים ואיפור אומנותי וכן סדרת אביזרים וכלים מקצועיים למאפרים.

לפני שנעבור למוצרים עצמם, שאלתי את שלי מה גרם לה ליצור ליין איפור משלה, והרי לכן תשובתה:

"גם הייצור של המברשות וגם הייצור של ליין האיפור, נולדו מתוך הרצון שלי להביא משהו אחר לארץ. מוצרי איפור באיכות גבוהה ובמחירים נוחים. מברשות שעונות על צרכים ספציפיים שלא מצאתי מענה מושלם להם. אני מתמחרת את המוצרים הכי טוב שאני יכולה עבור הלקוחות שלי וכל זה למרות שאין לי שום גב כלכלי. צריך לזכור שאינני חברה ענקית בינלאומית ולכן העלויות כאן משחקות תפקיד מהותי.
מעבר, תמיד היה בי הרצון לעצמאות והקמת ליין משלי ובכך לייצר את מה שאני מאמינה בו ולא להיות תלויה במה שקיים בשוק".
אני מאוד מתחברת למה ששלי אומרת, על אף שאינני מאפרת. כולנו מכירות את הרגעים שאנחנו מחפשות את המוצר המדויק. לא דומה, לא בסגנון ולא ליד. אלא מוצר מדויק שאנחנו לא מצליחות למצוא.
החיפוש אחר מוצר שיהיה מדויק עבורנו אינו חדש לאף מאפרת או מתאפרת, הרי כל מוצר, מושלם ככל שיהיה לאחת אינו הפייבוריט של אחרת ותמיד תהיה לנו הערה לגבי המוצר.
אני שמחה שמאפרים לוקחים יוזמה ומשלבים בין הצורך לחלום, ומביאים אלינו מוצרים טובים במחירים נוחים.
מכאן אאחל לשלי הצלחה רבה בדרך החדשה!

ועכשיו לחלק המהנה- מה נמצא בתוך הקופסא הצבעונית?
 זוהי שעתם היפה של ההיילייטרים. כל מתאפרת חובבת אוספת לחיקה אינספור מוצרי הארה, וכל אחת יכולה לדקלם אילו מוצרי הארה הם עם תת גוון זהוב ואילו עם תת גוון פנינתי.
בליין מוצרי Make Me Up תמצאו 2 שימרים, האחד Night Glam, שימר בגוון זהוב והשני Moonlight, שימר בגוון ורוד עדין עם גליטרים גרוסים בגווני פנינה.
מבין שני ההיילייטרים הגיע אליי Moonlight בתזמון נהדר, שכן כמות השימרים הזהובים שיש ברשותי גבוהה, אך מנגד, שימרים ורודים ופנינתיים נעדרים ממגירת האיפור שלי.
בעוד שהמוצר עצמו ורדרד, מנצנץ ומפתה, האריזה קצת פחות יוקרתית בעיני. אריזת פלסטיק שחורה ומסורבלת, אשר בחלקה התחתון מונחת מראה. המראה גדולה ונוחה לנשיאה, אך אינה הכרחית למוצר.

השימר עצמו ורדרד ועדין, ומשאיר הארה מרומזת בגווני פנינה כסופה. המוצר פיגמנטי, ולכן מספיק לעבור עם המברשת פעם אחת על החומר והיא אוספת כמות המספיקה להארה מרומזת ועדינה. כמובן שאתן יכולות להעמיק את ההארה ע"י הוספת חומר, אך אני מוצאת שזה די מיותר וקסמו של המוצר היא בעדינותו.
אם אתן מחפשות היילייטר ורדרד ועדין, Moonlight יאיר את יומכן.
85 שקלים בעבור 15 גרם מוצר.

קונטורינג, טרנד ההצלה המהולל שסחף את הרשת ומזוהה עם קים קרדשיאן, מגיע לפעמים לבדו ולפעמים בתוספת היילייטר כזה או אחר. כמו סטרובינג, גם הצללות ניתן לבצע באמצעות שלל מוצרים ומרקמים. אחת האופציות ליצירת קונטור היא באמצעות מוצרים קרמיים. לכך נועדה פלטת הקונטור Brilliant Wet Contour המציעה שלושה מוצרים קרמיים ליצירת הצללות מושלמות.
באריזה שחורה בעלת הכיתוב Make Me Up מונחים להם שלושה קונסילרים בגוונים שונים לחיטוב תווי הפנים.
הגוון הבהיר ביותר (הימני בתמונה) הוא גוון ניודי עדין, שמתאים להארות (במקרה שלי, מכיוון שהוא זהה לגוון עורי הוא משמש אותי כקונסילר).
הגוון הבינוני, האמצעי שבחבורה, חום- אגוזי, הוא הברונזר שמתאים לחימום הפנים. אותי הוא משמש בעיקר לקונטוריג ופחות כברונזר, מכיוון שהוא כהה מדי לשמש כברונזר עבורי.
הגוון הכהה והשמאלי שבחבורה, גוון שוקולד מריר, לא שימושי במקרה שלי, שכן הוא כהה מדי.
באתר קיימת כרגע רק פלטת קונטורינג אחת, זו שבתמונה. בעבור עורי הבהיר היא כהה מדי וגוון השוקולד המריר כהה לי מדי. אני משתמשת בשני הגוונים הימניים. הגוון הבהיר ביותר משמש אותי בתור קונסילר והגוון הבינוני משמש אותי להצללות.
שלושת המוצרים קרמיים ונוחים לעבודה ע"י שימוש במברשת צפופה. לרוב אני מניחה את הגוון הבהיר (קונסילר במקרה שלי) עם מברשת מתאימה (Sigma F75) ומטמיעה אותו לעור באמצעות ספוגית הנחת המייקאפ של דיור,Dior- Fluid Foundation Sponge. את הגוון הבינוני (בו אני משתמשת להצללות) אני מניחה באמצעות מברשת דקה וזוויתית (למשל Real Techniques Foundation Brush) וגם כאן אני מטמיעה את המוצר לעור ע"י שימוש בספוגית הנחת מייקאפ.
מה שכן, אני לא מבינה את הבחירה התמוהה באפליקטורי הספוג המצורפים למוצר (שניים במספר), הם מיותרים ואינם שימושיים כלל.
לאריזת המוצר מוצמדת בצידה הפנימי מראה גדולה ושימושית, וסה"כ המוצר (במידה והגוונים שלו מתאימים) נהדר לנסיעות.
כל קונסילר מכיל 5 גרם מוצר, ומחיר הפלטה עומד על 149 שקלים.

כמובן שליין מוצרי איפור אינו שלם ללא צלליות, ולכן בליין המוצרים של המותג Make Me Up תמצאו כרגע 29 צלליות (גוונים נוספים יגיעו בקרוב), כאשר לא כולן נמכרות בפאן (ישנן צלליותהvנמכרות בפלטות. באתר תמצאו 6 פלטות משולשות, כלומר כל פלטה מכילה שלוש צלליות, ופלטה אחת המציעה 6 צלליות). בנוסף, הצלליות עתידות להימכר גם באריזה מלאה, ולא רק בפאן.
התגובה הראשונה שעולה בעת הוצאת הצללית מאריזתה היא "וואו, יש פה הרבה צללית", שכן כל אחת מהצלליות מכילה 5 גרם של מוצר (לשם השוואה צללית מאק מכילה 1.5 גרם מוצר) וכפי הנראה לא תצליחו לסיימה לעולם.
Bossy Chocolate - צללית בגוון שוקולד מריר.
Foolish Games- צללית בגוון ורוד קורל עם נגיעות שימר כסוף. מיד תראו כיצד היא מצליחה להשתלב באיפור עיניים, אבל היא נהדרת גם כסומק.
הצלליות פיגמנטיות ולא נדרשת כמות גדולה של חומר בכדי לקבל את הצבע המבוקש. מה שכן, הן אבקתיות מאוד, דבר שיוצר לכלוך באזור שסביב הפאן ולא מעט Fall Out מתחת לעיניים בעת השימוש (ממליצה קודם כל לאפר את העיניים, לנקות את הלכלוך שנוצר ולאחר מכן לעבור לניקוי הפנים).
ללא פריימר, על העפעף הלא שומני שלי, הצלליות מחזיקות מעמד בערך כ-7 עד שהן מתחילות להצטבר באזור הכפל. פריימר מאריך את עמידותן, והן נשארות במקומן בערך כ-10 שעות.
כאמור, באתר תוכלו למצוא 29 גוונים, כאשר מחיר צללית בודדת עומד על 55 שקלים (זוכרות? בעבור כמות של 5 גרם).

אייליינר ג'ל שחור הוא מוצר הכרחי בכל תיק איפור של מאפרת או מתאפרת.
Gel Liner- Ultra Black הוא מה שכל חובבת אייליינרים צריכה: נוח לעבודה, שחור פחם, נוח להנחה ופיגמנטי מאוד.
הפורמולה שלו טובה ונוחה לשימוש, הוא מאפשר שרטוט מדויק של קו התיחום העליון,בעל מרקם ג'ל רך ומתקבע במהרה.
באתר מציינים כי האייליינר עמיד במים, לא הספקתי לבדוק זאת אך אני כן יכולה לדווח שמסיר איפור דו פאזי מתמודד איתו בצורה נהדרת.
באיפור העיניים שמיד תראו הספיקה טבילה אחת של מברשת אייליינר בחומר בכדי לאסוף את כמות החומר הנדרשת ליצירת פס שחור ואחיד.
85 שקלים בעבור 3.5 גרם מוצר באתר Make Me Up.

איפור, מוצלח ככל שיהיה, לעולם לא יהיה מושלם מבלי הכלי הנכון להנחתו. כולנו כבר מכירות בחשיבותן של מברשות האיפור (למרות שלפעמים אנחנו חוטאות ומניחות את המייקאפ עם האצבעות) ויודעות שאי אפשר לטשטש צללית כמו שצריך מבלי להשתמש במברשת מתאימה.
מברשת מס' 103 היא מברשת טשטוש בעלת סיבים צפופים, ארוכים ורכים ומראה מעט שטוח (ביחס למברשות טשטוש אחרות). משמשת אותי גם להנחת צלליות ולטשטוש קל (63 שקלים).
מברשת מס' 107 היא מברשת פנים בעלת סיבים צפופים וארוכים. ראש המברשת עגול וצר, מה שהופך אותה לאידאלית לקונטורינג ולהנחת מוצרי הארה (80 שקלים).


המברשת רכה ועבה ולכן מתאימה בעיקר להנחת המוצרים האבקתיים על אזורים גדולים יותר (פחות מתאימה להנחה ממוקדת).
2 המברשות עשויות מסיבים סינטטיים, ובדומה לשאר מוצרי Make Me Up לא נוסו על בע"ח. הן קלות לתחזוקה, ובכדי לשמור עליהן נקיות אני משתדלת לנקותן באמצעות מנקה מברשות ולהעבירן חפיפה אחת לשבועיים (הן מתייבשות ממש מהר לאחר החפיפה).

בליין המברשות של המותג Make Me Up תמצאו 9 מברשות, 4 מברשות עיניים ו-5 מברשות פנים. כל המברשות מגיעות בגוון בורדו- חום (רק אני בקטע של שפתון בגוון הזה?) ומסומנות באמצעות מספר על ידית המברשת.

את האיפור הבא יצרתי באמצעות שילוב מוצרים ממותג Make Me Up.
כבסיס לאיפור העיינים השתמשתי בגוון הבהיר מפלטת Brilliant Conturing. בכפל הנחתי את הצללית הורודה, Foolish Gemes באמצעות מברשת מס' 103. באותה מברשת השתמשתי בכדי להניח את הצללית החומה, Bossy Chocolate בשליש החיצוני של העין. בחלק הפנימי של העפעף הנחתי את ההיילייטר Moonlight. לסיום יצרתי פס שחור באמצעות האייליינר Ultra Black.

שנעבור לסווטצ'ים?
צולם בתאורה ישירה
צולם בצל



פרט לפלטת הקונטור שגווניה לא ממש תואמים לשלי, המוצרים טובים ושימושיים. אתן מוזמנות לחטט באתר Make Me Up ולבחון את מגוון המוצרים הרחב המוצע בו.

אופציות שילוח:

  • משלוח חינם ברכישות בסכום הגבוה מ-300 שקלים.
  • משלוח ללא מעקב להזמנות קטנות (עד 150 גרם, בסכום של עד 200 שקלים) - 9 שקלים בעבור השילוח.
  • 23 שקלים בעבור משלוח בדואר רשום עם מעקב.
  • 45 שקלים בעבור שילוח אקספרס (עד 3 ימי עסקים), לישובים המופיעים ברשימה באתר.
  • ניתן לאסוף את המוצרים מהמושב קציר (אזור פרדס חנה).

*הצטרפות למועדון המאפרים באתר מעניקה עד 50% הנחה קבועה על מגוון מוצרי איפור וכלים מקצועיים. הצטרפות ללא תשלום וללא התחייבות.
ומה לגבי הקופסא המקסימה בה נשלחו המוצרים? תשמחו לגלות שהחבילה נשלחה במארז מהודר המוצע ללקוחות האתר כשירות "אריזת מתנה" (בתוספת תשלום).

לסיום, זה הזמן לגלות מי הזוכות המאושרות בפצירה החשמלית מבית ד"ר עור:

Noa Gadol
Miri Weiss
Marsha Goren
ברכות לזוכות המאושרות! אנא צרו עימי קשר בפייסבוק או באימייל Allmyhobbies1@gmail.com.
ואל דאגה, הגרלות נוספות ממתינות בקנה...



*גילוי נאות- המוצרים התקבלו לסקירה.


10 תגובות:

  1. איזו יפהפייה את!
    אוהבת לראות מוצרים תוצרת כחול לבן והאמת שהכל נראה מעולה- בעיקר קורצות לי המברשות והשימר מונלייט. אשוטט באתר בהקדם. נהניתי לקרוא :)

    השבמחק
  2. נראה מעניין, ההייליטר מזכיר בפאן את ההייליטר החדש של עופרה. נראה שזו שעתן היפה של ההיילטרים הורודים!

    השבמחק
  3. יש כאן כמה נקודות שאני מאוד מסכימה איתך! את חייבת לנסות אבל גם את המנקה מברשות - הוא ידהים אותך!

    השבמחק
  4. באמת והו איזה. איפור יפה יצרת מדהים אהבתי את הצלליות האילינר גל נראה מדהים בקיצור תענוג למוצרי כחול לבן.

    השבמחק
  5. באמת והו איזה. איפור יפה יצרת מדהים אהבתי את הצלליות האילינר גל נראה מדהים בקיצור תענוג למוצרי כחול לבן.

    השבמחק
  6. מסקרן! ההיילייטר והאייליינרים נראים כמו היציאות החזקות בקולקציה

    השבמחק
  7. מותג מסקרן בהחלט! התלהבתי מפלטת הקונטור הקרמית. איזה כיף ששלי הוסיפה ליין איפור לליין המברשות! :)

    השבמחק
  8. מותג מסקרן בהחלט! התלהבתי מפלטת הקונטור הקרמית. איזה כיף ששלי הוסיפה ליין איפור לליין המברשות! :)

    השבמחק
  9. מותג מסקרן בהחלט! התלהבתי מפלטת הקונטור הקרמית. איזה כיף ששלי הוסיפה ליין איפור לליין המברשות! :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...