Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

חגי תשרי- הגרסא הטיפוחית

אמצע ספטמבר כבר כאן, מה שאומר שהצלחנו לשרוד את אוגוסט! הוריי!
ולאות הוקרה על כך שהצלחנו להתמודד עם טמפרטורת של 40 מעלות בצל (ותודה לבורא המזגן) הגיע אלינו גל חול שלא נראה כמותו במחוזותינו. לא מספיק שאנחנו מזיעים בלי הפסקה, עכשיו גם צריך להסניף גרגירי חול לריאותינו?
אכן, החיים במזג האוויר הישראלי אינם קלים כלל, וכרוכים בהרבה תלונות וישיבה באמצעי קירור מלאכותיים.
הסבל שמורגש כל פעם שיוצאים החוצה בא לידי ביוטי גם במצב העור שלנו. המזגן בשילוב עם משחקי הטמפרטורות בין האוויר הלוהט שבחוץ לאוויר הצונן שבבית מייבשים את עורנו וגורמים לו להיראות הרבה פחות חיוני (תוסיפו פרצוף מבואס ואינספור תלונות ותקבלו מראה כללי בינוני וסביר).
אבל אני בטוחה שאם אתן הגעתן לבלוג זה, עולם הטיפוח אינו זר לכן, ולכן אני שוב חוזרת אליכן עם פוסט מפוצץ במוצרי טיפוח חדשים ומפתים, ומזמינה אתכן למזוג לעצמן כוס קפה קר ולהירגע מול פסקאות ומוצרים.

מוצרי חברת Yves Rocha הצרפתית עשו עלייה רועשת למדי, והביטו אליי מכל פייסבוק מזדמן. אבל איך אפשר שלא להתלהב, כאשר חברה שאני נוהגת לרכוש את מוצריה כמעט בכל גיחה לאירופה, פותחת סניף ראשון בארץ במחירים הגיוניים בהחלט (כי ידוע שבארץ כל מחיר מוקפץ ב-200%).
לפני שניגש לחלק העיקרי של הסקירה, אפתח במעט היסטוריה על המותג הצרפתי. איב רושה, היה איש עסקים צרפתי אשר החל את דרכו בעולם הקוסמטיקה הטבעית בכפר היוולדו, La Gacilly.
הוא למד איך להכין משחה לעצירת דימומים ע"י שימוש בפרח הנורית והחל למכור אותה באמצעות מודעה במגזין Ici Paris.
את החברה הקרויה על שמו הוא ייסד בשנת 1959, כאשר החברה הציעה מוצרים טבעיים והמשיכה למכור דרך מודעות.
שלוש שנים לאחר הקמתה נפתחה החנות הראשונה של החברה, ומאז היא רק הולכת וצוברת תאוצה (כולל כאמור סניפים במדינתנו הקטנה).
בטיולי האחרון לפריז, הצגתי לכם את מוצרי החברה ששבו עימי הביתה, אך מאז לא העלתי סקירה מלאה שלהם.
בזמנו ניסיתי שלושה ניחוחות- ניחוח הוניל, שלא ממש התחבב עליי (וזה מפתיע, כי לרוב אני מאוד אוהבת וניל), ניחוח פטל וניחוח האפרסק שהפך לפייבוריט שלי (ועליו אני ממליצה בחום).

אני מודה שלא חשבתי על איב רושה כחברה המציעה בשמים "אמיתיים" (כלומר כאלו שהם לא מיסטים עדינים בניחוח פירותי), אבל כאשר הרחתי את שני הבשמים שמיד תכירו, הבנתי שהם בהחלט מציעים אלטרנטיבה בישומית במחיר ראוי.
Ombre Noir הצליח להתחבב עליי ועל בן הזוג שלי במקביל. אני מודה שניחוחות בשמים גבריים לגמרי מדברים אליי (שנים השתמשתי בבשמי גברים) וגם ב-Ombre Noir אין לי שום בעיה להשתמש (לי אין בעיה, אבל הוא מסתכל עליי במבט של "לא מספיק כל הבשמים שיש לך? למה את משתמשת בשלי?").
הניחוח שלו מחוספס במידה הנכונה, מרענן, נעים ופירותי. בתמהיל הבושם תמצאו פצ'ולי (מרגישים בו בעת השימוש בבושם), ווטיבר, תפוז, זרעי הל, מנדרינה, עצי ארז, שרף ולבנדר, עלי סיגליות ופולי טונקה.
על בן זוגי הוא נשאר במשך יום שלם, וגם כאשר אנחנו מתראים בחלוף 12 שעות מרגע ההתזה אני מבחינה בשאריות הריח.
תוכלו לבחור בין 100 מ"ל במחיר של 210 שקלים (או כעת במבצע באתר Yves Rocher במחיר של 169 שקלים) לבין 50 מ"ל במחיר של 150 שקלים (כעת באתר במחיר של 119 שקלים).

אם אתן בחורות של בשמים מתוקים ופירותיים, Nots d'Amour בהחלט יתאים לכן. מדובר על Eau De Perfum בניחוח מתוק ועז, כזה שישאר עמכן זמן רב ולא יעזוב (גם אם תתאמצו).
מכיוון שאני אוהבת בשמים מתוקים במידה, אני פחות מסתדרת איתו וכאשר הסתובבתי איתו הרחתי אותו עליי לאורך כל היום ובעיקר הרגשתי שמתוק לי מדי.
אני חייבת לציין לטובה את אריזת הבושם שלא הייתה מביישת בשמים יקרים ממנו. אריזת הבושם שקופה ואלגנטית, ובצידה הימני תוכלו להבחין בעיטור לב (יותר נכון חצי לב, חציו השני נמצע על הפאה הניצבת של הבושם). מכסה הבושם מזכיר עמודים עתיקים והנוזל שקוף- זהוב.
אם אתן בחורות של ניחוחות מתוקים ועמידים, הכירו את החבר החדש שלכן.
הבושם מגיע בשני גדלים, הראשון מכיל כמות של 30 מ"ל ונמכר במחיר מלא של 175 שקלים (תוכלו להשיגו ב-119 שקלים באתר החברה), והשני מכיל כמות של 50 מ"ל ומחירו עומד על 250 שקלים ( 169 שקלים באתר החברה).

אם אתן חושבות שבאיב רושה תמצאו רק בשמים, מיסטים וקרמי גוף, יש לכן טעות. החברה מציעה שלל מוצרי טיפוח, החל מקרם עיניים ועד מוצרים יעודיים להסרת איפור, כדוגמאת Hydrating Micellar Water 2 in 1.
מי המיסלר של איב רושה מגיעים באריזת פלסטיק ירקרקה- שקופה המציעה לנו 200 מ"ל של נוזל. בעת פתיחת הבקבוק מתגלה ניחוח מעט חריף שפחות התחבב על אפי.
פרט לניחוח הבעייתי של המוצר, עיון בתווית המוצר תעורר אצלכן בלבול קל. באותיות רגילות נכתב "תמיסה עדינה ומרעננת לניקוי והסרת איפור ועיניים" (מסירים את העיניים שלנו? מסירים עין הרע?). לעומת זאת, באותיות קטנות בצידה הימני של התווית נכתב כי "יש להימנע ממגע עם העיניים". מבולבלות? גם אני.
אני נתתי למוצר צ'אנס להסרת איפור מלאה, דבר שהתגלה כטעות. מעבר לעובדה שהעור עקצץ לאחר השימוש במוצר, העפעפיים שלי התחילו לשרוף. שטפתי מהר את המוצר והנחתי משחת הרגעה. למחרת בבוקר התעוררתי עם עפעפיים שורפים ואדומים, תופעת לוואי שנשארה עימי כשבוע לאחר השימוש בתמרוק (דמיינו לכן שבוע ללא איפור עיניים כלל).
לאור ניסיוני הלא חיובי אינני ממליצה על המוצר. אם בכל זאת אתן בוחרות לרכושו, אנא בידקו קודם איך עורכן מגיב אליו.
כמה? 45 שקלים בעבור 200 מ"ל.

גם לעור בוגר מציעים מגוון פתרונות באיב רושה, אחד מהם הוא קרם לילה נגד קמטים לשיפור המוצקות, Serum Vegetal.
לפי החברה קרם הלילה להשבת המיצוק לכל סוגי העור הוא קרם להפחתת הקמטים וייצוב העור המגיע במרקם קרמי. אמור להזין את העור באופן מיידי ולהעניק לו אפקט של מילוי אפילו לקמטים העמוקים ביותר (זה מה שהוא מבטיח! בחיי).
נתתי את הקרם לנסיינית בעלת עור בוגר לתקופת ניסיון של חודש ימים. בסוף החודש היא חזרה אליי וטענה שאף לא קמט אחד נעלם מפניה, ושהסרום הרבה יותר דומה לקרם לחות לילי מאשר לסרום כפי שהיא מכירה. לטענתה הקרם הצליח להשיב לחות לעור ולהעניק לו מראה בוהק יותר, אך לא מעבר.
לקחתי את שאריות הקרם והחלטתי לנסותן על עורי. גם אני הרגשתי שאני משתמשת בקרם לילה ולא בסרום קליל. הקרם עצמו נעים למגע ובעל ניחוח מרענן. לוקח לו זמן להיספג לעור ולכן אני אוהבת להניחו כחצי שעה לפני השינה. הוא משיב לחות לעור, אינו מעודד הופעת פצעונים וסה"כ קרם לילה נהדר.
הוא אינו מיועד לעור צעיר, אבל פרט לכך, מדובר על קרם חביב שעושה את מה שקרם לחות צריך לעשות.
מה שכן, המחיר שלו גבוה ולדעתי לא ממש מוצדק (175 שקלים בעבור 50 מ"ל).

הכירו את ההתמכרות החדשה שלי, פילינג רחצה גרגרי אוכמניות.
השילוב בין ניחוח האוכמניות הייחודי לבין גרגרי הפילינג העדינים מושלם בעיני. הוא מעניק מקלחת מרעננת ועשירה בניחוחות, לצד גרגרים שחורים הצפים לידכן באמבטיה.
לא מדובר על פילינג גס כלל וכלל, ולכן הוא נהדר גם לשימוש יומיומי (מה שמסביר איך זה שאני כבר מסיימת את האריזה השנייה של המוצר). הוא אינו מייבש, מנקה את העור בצורה טובה ובעיקר מותיר ניחוח אוכמניות משגע.
מחירו עומד על 19 שקלים בעבור 200 מ"ל ואני בהחלט ממליצה עליו.

גם איפור תוכלו למצוא בסניפי איב רושה! האמת היא שנחשפתי עוד לליין מוצרי האיפור של החברה באירופה, אבל הסטנדים לרוב היו די מטונפים ותמיד חלפתי על פניהם. אני מודה שכאשר נכנסתי לחנות בארץ הסטנדים עוד היו במצב תקין, אבל אני בטוחה שמהר מאוד גם הם יהיו פחות מזמינים.
Grand Rouge, שפתון בגוון אדום חושני יתאים לחובבות השפתיים האדומות והבוהקות.
השפתון מגיע באריזה זהובה וקלילה (על אף שהיא נראית כבדה מעט) ובתוכה 3.7 גרם של משחה אדומה. השפתון עצמו רך ונעים למריחה, עשיר בלחות ובעל פורמולה נעימה. כפי שמיד תראו הוא אינו אטום במאה אחוז, אלא סמי-אטום עם גימור בוהק הודות ללחות הגבוהה של השפתון. אל תאלצו אותו להתמודד עם סעודת מלכים (או סנדוויץ') שכן הוא יותיר את שפתיכן ערומות.
סה"כ שפתון לא רע בכלל, שמצליח להעניק צבע אדום חושני לשפתיים וגם לשמור עליהן רכות ונעימות.
על אף שהייתי רוצה להמליץ עליו, אינני יכולה לעשות זאת. מחירו המלא עומד על 95 שקלים, ולטעמי המחיר הזה גבוה ואפשר למצוא מתמודדים זהים במחיר נמוך בהרבה (אם בכל זאת אתן מעוניינות לנסות את אחד השפתונים מסדרת Grand Rouge, תשמחו לגלות שכרגע הם נמכרים באתר איב רושה במחיר של 75 שקלים).
אז כן, אני שמחה שאיב רושה עשו עלייה ארצה וכעת אפשר להשיג את מוצריהם מבלי להחתים דרכון. אני בהחלט מתכננת לרכוש עוד מוצרים של החברה, אבל לדעתי אתמקד בעיקר במוצרי הטיפוח.
נכון להיום ישנן בארץ שלוש חנויות של המותג, בקניון איילון, בקניון ביג אשדוד ובקניון הגדול פתח תקווה. אם הקניונים הללו לא זמינים עבורכן, ודאי תשמחו לגלות שאפשר להזמין את המוצרים דרך האתר הישראלי של איב רושה  המציע שילוח תוך 72 שעות מרגע ההזמנה ודוגמית מתנה בכל הזמנה.


אם אתן בחורות של עור שזוף ובוהק, וכל טרנד ההברקה שסוחף אותנו בתקופה האחרונה עושה לכן את זה, שמן הגוף היבש של מימי לוזון נועד עבורכן.
Shimmer & Shine Dry Body Oil הוא מוצר שיתאים בעיקר לאלו מכן המחפשות עור בוהק ומנצנץ.
באריזה מרובעת מצוי לו נוזל הקסם. למה קסם אתן שואלות? ובכן, התיאור שלו כשמן יבש מדויק. כן כן גבירותיי, גברת מימין לוזון רקחה לנו מוצר שנראה כשמן, אך נספג לעור לפני שמספיקים לומר "שמן יבש" ואינו מותיר תחושת שמנוניות כלל. בתוך הנוזל נחים להם חלקיקים זהובים, ובכדי שהם יתערבבו עם הנוזל השמנוני, יש לנער את הבקבוק לפני השימוש.
לצערי, ריכוז השימר הזהוב גבוה מדי מה שיוצר נוזל סמיך מדי. תוסיפו את עניין הייבוש המהיר ותקבלו מוצר שצריך לעבוד איתו מהר מאוד בכדי לא לקבל כתמי צבע.
כאמור, המוצר נספג לעור תוך שניות, אינו מכתים את הבגדים ומותיר עור מבריק בעל מראה בריא (אם אתן רוצות למשוך את תשומת הלב למחשוף למשל, השמן עושה עבודה טובה יותר מכל שימר אחר שניסיתי).
אריזת המוצר לא ממש נוחה לשימוש, שכן לא מצורפת לה משאבה ובכדי להוציא את השמן מהבקבוק יש להרים את הבקבוק ולהפכו כאשר הפיה מונחת על כף היד. לרוב, השמן מצליח לזלוג גם לבקבוק עצמו והוא מלכלך את המשטח עליו מניחים את הבקבוק.
ומה בנוגע להזנת העור? ובכן, השמן הצליח להפתיע אותי בכך שהוא העשיר את העור בלחות. ממש לא כמו שמניים יעודיים להשבת לחות לעור, אלא בסגנון של קרמי גוף קלילים על בסיס מים.
שורה תחתונה- אם אתן אוהבות את המראה הזוהר והבריא (סטייל ג'יי לו), אתן ממש תאהבו את השמן היבש. קחו בחשבון שהמחיר של השמן גבוה, והוא אינו מוצר הכרחי אלא מותרות בעבור החושקות במוצר.
מחירו גבוה ועומד על 240 שקלים בעבור 50 מ"ל ותוכלו להשיגו באתר של מימי לוזון

מסיכת פנים מוצלחת היא מוצר שכולנו מחפשות. למסיכות הקיימות בשוק שלל הבטחות, החל מהעלמת קמטים ועד השבת הלחות שאיבדנו הודות למזגנים והזיעה.
גם מסיכת הבוץ, אצות ודבש של פרמייר ים המלח מבטיחה להלחם בהזדקנות העור לשפר את יכולת קליטת הלחות ולמנוע הופעות קמטים חדשים.
עיון ברשימת המרכיבים של המסכה יגלה כי היא מכילה ליפוזום קומפלקס, חומר אשר מאפשר חדירת מוצרים לעור באמצעות ליפוזומים. מבנה הליפוזומים דומה למבנה ממברנת התא שלנו ולכן יכולים "לעבוד" על העור שלנו ולחדור לתוך התא (ניתן למצוא רכיב זה בתכשירי קוסמטיקה נוספים הקיימים בשוק).
בנוסף תמצאו במסיכה גם:
מינרלים מים המלח- המינרלים מסייעים בהבראה והחלקת העור.
דבש- דבש הינו מלחח טבעי עשיר בויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו. דבש עשיר בויטמין C, ויטמין B, כמו גם מינרלים ואשלגן. כמו כן, דבש מכיל נוגדי חימצון הנלחמים ברדיקלים חופשיים המסייעים למנוע את הזדקנות העור.
קולוגן-  מהווה עד 70% מהחלבון המרכיב את העור. קולוגן מבטיח את גמישותו והתחדשותו של העור. זהו הרכיב העיקרי של הדרמיס, המהווה את הבסיס של העור. שמירה על כמות של קולוגן היא המפתח לעור יפה ובריא.
המסיכה מגיעה באריזה כחולה מאטית ומכסה זהוב המזכירים יחדיו חללית מכוכב אחר. יחד עם המסיכה מגיעה כפית פלסטיק להוצאת החומר בצורה סטרילית. את המסיכה אני מניחה על עור פנים נקי בתנועות עיסוי ומשאירה אותה להתייבש למשך 10-15 דקות.
לאחר השימוש במסיכה העור נעים למגע, אך מעט יבש (מה שמצריך ממני להעניק לעור בוסט של לחות לאחר השימוש).
המסיכה מצליחה לנקות את העור בצורה טובה, אך היא אינה מסייעת בטיפול בקמטים או קמטוטים.
סה"כ מדובר על מסיכה חביבה לשימוש חד שבועי, אך המחיר הגבוה שלה אינו מוצדק לטעמי (250 שקלים בעבור 70 מ"ל).

ואחרי שנגענו בטיפוח על כל רבדיו, נגיע לאזור השנוא עליי בגוף- כפות הרגליים. לצערנו, כפות הרגליים שלנו שנאלצות לסחוב את משקלינו עליהן לאורך היום קיבלו חוזק רב, אך בכל הנוגע לאסטתטיקה, הן פשוט לא שם. לא ברור לי למה העיצוב שלהן כ"כ כעור וכנראה לעולם לא אדע, אבל היי, הפונקציונליות שלהן נהדרת.
כל חובבת ביוטי יודעת שזה לא משנה כמה השקעת בטוטאל לוק שלך, ברגע שכף הרגל לא מטופחת, כל הלוק נראה מעט יותר מוזנח. לאורך שנים נשים שילמו (ומשלמות) כסף רב לפדיקורסיטית שלהן במטרה שזו תהפוך את רגלי ההוביט שלהן לרגלי סינדרלה (אל דאגה, גם אני כמו כולכן סובלת מיובש וקילופים בכפות הרגליים ואחת לכמה זמן פוקדת את מכון הפדיקור הקרוב לביתי).
פצירות ייעודיות לכפות הרגליים אינן דבר חדש בשוק, אך כאשר מגיעים מותגים חדשים לנתח השוק הקטן והמבוקש הזה, התחרות הולכת וגדלה ואנחנו רק מרוויחות.
לאחרונה השיקה חברת ד"ר עור פצירה חשמלית להסרת עור יבש, Silk Touch שמה.
הפצירה החשמלית מגיעה באריזה סגולה בעלת ראש מסתובב אותו אפשר לפרק למטרות תחזוקה (כלומר לנקותו לאחר השימוש) או להחליפו במידת הצורך.
הפצירה מיעודת להסרה מיידית של עור יבש ובעלת ידית נוחה לאחיזה המאפשרת גישה לאזור העקב ולאזורים שקשה להגיע אליהם.
שימו לב, בכדי להסיר את העור בצורה אידאלית יש ללטף את העור עם הפצירה ולא ללחוץ חזק מדי בכדי לא לפצוע את העור (מנגנון הגנה הקיים בפצירה גורם לה לעצור במידה והלחץ חזק מדי, אבל אם תלחצו בצורה בינונית על אותו אזור לזמן ממושך, העור יפצע). כמו כן קחו בחשבון שאין להשתמש בפצירה על עור רטוב או לח, אלא רק על עור יבש לחלוטין.
קחו בחשבון שהפצירה אינה עמידה במים! אבל בהחלט ניתן לשטוף תחת מים זורמים את ראש הפצירה (ניתן לפרקו מהמכשיר) ולנקות את הגוף ע"י שימוש במגבון לח.
הפצירה פועלת על בסיס סוללות ואין צורך להטעינה, אלא רק להחליף סוללות במידת הצורך.

לאחר שהסרתן את כל העור היבש מכף הרגל, הגיע הזמן לפנק אותה במעט לחות.
נוטריק קרם רגליים של ד"ר עור הוא קרם רגליים טיפולי עשיר המעניק לחות והזנה אינטנסיבית לכפות הרגליים.
קרם הרגליים מכיל חמאת שיאה ואלנטואין, הוא סמיך מאוד ויש לעסותו בתנועות סיבוביות כדי להספיגו בעור. הוא לא נספג בקלות ולכן מומלץ להשתמש בו לפני השינה, כאשר אתן לא צפויות לחזור להסתובב על הרגליים (על אף שלוקח לו זמן להיספג, אינו מכתים את הסדינים).
בשימוש תדיר בפצירה ובקרם ניכר כי כפות הרגליים פחות סדוקות משהיו לפני תחילת השימוש במוצרים, הן רכות למגע ונראות טוב יותר.
השילוב בין השניים לא יחליף ביקורים תדירים אצל הפדיקוריסטית, אלא ירווח את הזמן בין הביקורים אצלה.
מחיר הפצירה החשמלית אינו זול ועומד על 150 שקלים (בדומה למוצר דומה בשוק), אך אני מאמינה שאפשר למצוא אותה בפחות הודות מבצעי הרשתות השונות (או הודות למבצעים שיצוצו בהמשך).
סה"כ, במדינה חמה כשלנו בה סנדלים וכפכפים הם נחלת הכלל, מוצרים טיפוליים לתחזוקת כפות הרגליים הכרחיים ומי ייתן ונראה תחרות גדולה יותר בשוק הזה.
מחירו של הקרם מעט יותר ידידותי ועומד על 60 שקלים בעבור 100 מ"ל.

ועד כאן רעיונות טיפוחיים לתקופה הקרובה... הפוסט הבא צפוי להיות צבעוני בדיוק כפי שאתן אוהבות.

*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

13 תגובות:

  1. איזה פוסט מושקע! השמן עושה לי עיניים

    השבמחק
  2. תודה על הסקירה המקיפה:) השמן יירכש בקרוב.

    השבמחק
  3. פוסט מושקע וטוב כרגיל, פתחתי בלוג חדש, אשמח אם תבדקי אותו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק:)
      והמון המון בהצלחה!

      מחק
  4. למזלי קלטתי את הקטע של המים המיסלריים האלה טרם השימוש כך שנמנעתי מחוויה לא נעימה איתם. בכל אופן, תמיד מומלץ לקרוא את התווית לפני השימוש בכל מוצר שהוא..

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני קראתי את ההנחיות, וכפי שניתן לראות, יש סתירה בתווית עצמה. בעוד שבחלק אחד נכתב כי המוצר מיועד להסרת איפור מהעיניים, באותיות קטנות נכתב כי המוצר אינו מיועד לעיניים...

      מחק
  5. מושלמת! האודם סופר מחמיא לך, מקווה להתרשם בקרוב מחנויות איב רושה... וממש הדלקת אותי על השמן! לדעתי לnuxe יש מוצר דומה, לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה עדי אהובה!
      יש לניקס שמן גליטרי לגוף, אך אינני בטוחה שמדובר על שמן יבש

      מחק
  6. הקטע של המים המיסלריים הורג אותי, שישימו לב מה כתוב!
    אישית לא ניסיתי אותו בעיניים, אבל אפילו בפנים הוא גרם לי להיות אדומה בטירוף. חבל לי שהרגשת ככה :\

    השבמחק
    תשובות
    1. מישהו קרא שם את המדבקה לפני הוצאת התכשיר לשוק? כנראה שלא.
      מישהו היה צריך להקריב את עצמו

      מחק
  7. מוצרי איב רושה מעניינים בהחלט ואני מקווה להתחדש בכמה מהם בקרוב. יש לי קרם רגליים לבנדר שלהם והוא מ-צויין!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...