Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 27 ביולי 2015

רעננות בוהקת

אז לאחר שהקדשתי פסקה שלמה בפוסט הקודם על חשיבותו של הדאודורנט, הגיע הזמן לקטר על מה שבאמת מפריע לי בימים האחרונים- החום!
אני יודעת שכל שנה אומרים זאת, אבל אבוי, הקיץ הזה חם מקודמו.
כמה חם אתם שואלים? כ"כ חם שאתמול בערב נעלתי את נעלי הריצה שלי, יצאתי החוצה וכעבור חמישה צעדים נזלתי לגמרי (מה שגרם לי לשוב על עקבותיי, להיכנס לרכב ולנסוע לחד"כ, על אף שאני מעדיפה לרוץ במרחב הפתוח ולא על המסילה).
כ"כ חם שהדבק אשר מחבר בין מחזיק הנייד שלי ברכב לשמשה נזל.
כ"כ חם שהליכה בחוץ נשמעת כמו מסע כומתה.
כ"כ חם שמשלוח שפתונים אשר הגיע לביתי הכיל שפתונים במצב רך ומיוזע (לשפתונים שלום, וכרגע הם באישפוז במקרר).
ועל אף החום הנוראי (ותודה לכם אנשי הקיץ שייחלתם לבואו), אני מוצאת את עצמי מדי פעם מחוץ לבית ולמזגן (מה לעשות שעדיין לא המציאו מזגן אישי?) וכאשר אני מחוץ לבית, אתן באמת חושבות שאוותר על איפור?
אז כן, איפור בקיץ דורש התאמה מסוימת. עדיף פחות מאשר יותר, וגם את המעט שמורחים, יש להתאים למזג האוויר.

את דעותיי על חברת איל מקיאג' קראתן בעבר. הרשת, שידועה לרוב בתור רשת "קנה ב-1000 שלם 500" מנסה להתאושש מהשם הרע שיצא לה בשנים האחרונות.
מדפי המוצרים של איל מקיאג' עמוסים במוצרים חדשים ומפתים, וגם הבאז הרשתי שהם יוצרים הודות לפניה לקהל דרך בלוגרים, מראה שהם מבינים את עולם הפרסום החדש.
מה שכן, אי אפשר להתעלם משיטות המכירה האגרסיביות של מוכרי הרשת (מודה, זמן רב לא נכנסתי לסניף של איל מקיאג', ולכן אם נתקלתן בשיטות הללו, או שדווקא הגעתן למוכר נעים, ספרו לי על כך בתגובות) ומהמחירים הגבוהים של המוצרים. אני מקווה שמגמת השינוי תגיע גם לשני הנושאים האחרונים שציינתי, ואז רשת איל מקיאג' בהחלט תהפוך לרשת שכל לקוחה רוצה לקנות בה.
אם אתן עוקבות אחרי בלוגי איפור ישראליים, סביר להניח שכבר נתקלתן בקולקציית הברונזרים והשימרים של איל מקיאג'.
הסדרה המינרלית כוללת חמישה גוונים של ברונזרים וחמישה גוונים של שימרים המיוצרים בטכניקת אפיה על אבני טרקוטה.
כל עשרת המוצרים בסדרה מגיעים באריזה שחורה ועגלגלה, ולה מכסה שקוף דרכו רואים את גוון המוצר.

כאחת שתמיד מחפשת אחרי מוצרי הארה חדשים, שמחתי לגלות את Halo, שימר בגוון פנינה/ שמפניה, המקנה לעור מראה בוהק וזוהר באופן מדויק.
באריזה עגולה שוכבת לה אבקת קסם. בעזרת אבקת הקסם הזו, כל אחת מאיתנו יכולה להיראות זוהרת ובוהקת מהרגיל (השימר יוצר את ה-Glow שכולנו מחפשות, מבלי לגרום לנו לזהור למרחקים).
מעבר קל עם מברשת בגודל מתאים (למשל מברשת הקונטור של Real Techniques) על האבקה הדחוסה, מספיק ליצירת הארה מדויקת על עצמות הלחיים.
אל תחפשו את השימר הזהוב שהתחבב בקיץ שעבר על הישראליות, מכיוון שהשימר מבוסס כאמור על גווני שמפניה ופנינה, והוא יותר עדין מה"שימר של אסתי" שהפך לחביב הקהל.
מכיוון שאני בשלב היילייטרים בחיי, אני מתכוונת בקרוב להיכנס (באומץ רב) לאחת מחנויות רשת איל מקיאג' ולדגום את ארבעת אחיו הנוספים (Wish me luck).

הסתכלות ראשונה על הברונזר Waka Waka הזכירה לי מוצר שאני בטוחה שכולכן מכירות, אדמה אינדיאנית של סופט טאצ'. אותה אדמה אינדיאנית זכורה לכולנו משנים עברו, בהן המוני נשים מרחו אותה בכמויות על פניהן והסתובבו עם פרצוף כתום. ניתן עדיין למצוא את האדמה המדוברת בסניפי הפארם השונים, אבל אני חושבת שעדיף להימנע ממנה.
מדוע Waka Waka הזכיר לי את האדמה האינדיאנית? תסתכלו על הגוון שלו... חום חמרה עם תת גוון כתמתם, ממש כמו גוון האדמה האינדיאנית.
על אף הגוון הבולט שלו והעובדה שמדובר על מוצר סופר פיגמנטי, עם הנחה נכונה ועדינה, אפשר ליצור עימו הצללות נהדרות גם על עור בהיר.
רפרוף קל עם מברשת מספיק בשביל לאסוף מספיק חומר להצללה מתחת ללחי אחת (תזכרו שהרבה יותר קל להוסיף מאשר להוריד).

מתוך שלושת המוצרים שנשלחו אליי, Touch Me הוא היפה ביותר (בכל זאת, יש לי חולשה למוצרי Marble, מוצרים שמשלבים מספר גוונים יחדיו בצורה המזכירה אבני שיש).
Touch Me משלב בצורה הרמונית בין גווני החום, הזהב והורוד- סגול.
על אף שהמוצר מוגדר כברונזר, אני מעדיפה להשתמש בו כסומק לכל דבר. הוא שימרי מאוד, ולכן לדעתי מתאים בעיקר להדגשת תפוחי הלחיים ולא להצללות. על העור מתקבל גוון אדמדם- חום, גוון חם ומחמיא המתאים מאוד לעונה זו של השנה.
בדומה ל-Waka Waka, גם במקרה זה תצטרכו לנהוג ביד עדינה על המברשת, שכן המוצר פיגמנטי מאוד ובקלות אפשר להגזים איתו.
את שלושת המוצרים המינרלים הללו אני נוהגת להניח על בסיס מייקאפ+ פודרה. בצורת הנחה זו, הם מחזיקים עליי במשך יום שלם (פלוס מינוס 12 שעות) ונראים נהדר לאורך היום.
התמחור שלהם (משהו שבנתיים לא השתנה בחברת איל מקיאג') גבוה ועומד על 209 שקלים למוצר (אפילו שהמוצר מכיל כמות מכובדת מאוד של 7.5 גרם).
למקפידות בנושא, חברת איל מקיאג' לא מבצעת ניסויים בבע"ח כך שאם חשקה נפשכן באיפור מקצועי וחברות אחרות לא עומדות בקריטריון זה, כנראה שתמצאו את מבוקשכן באיל מקיאג'.
ד"א, החברה שולחת לא מעט עדכונים והטבות (כולל הנחה על סך 100 שקלים בימי הולדת), כך שאם יש לכן סבלנות ל-SMS-ים מהרשת, היכנסו לאחד הסניפים והירשמו לקבלת עדכונים.

גם בימים החמים ביותר, שפתון הוא מוצר שאינני מוותרת עליו.
ביום יום שלי אני מנסה למתן את טעמי העז, והולכת לרוב על גוונים סולידים... לפחות חשבתי כך עד שהגיע אליי Shiseido, בגוון RD 506, או בשמו הסקסי יותר, Carnevale.
Carnevale הוא חלק מסדרת שפתונים חדשה, Veiled Rouge לחברת האיפור היפנית. הסדרה מתיימרת להעניק עמידות לאורך זמן לצג זוהר עדין ורכות מלטפת.
בשייסידו טוענים שפורמולת השפתונים מכילה חלקיקי פנינה, שמן ופיגמנט היוצרים שילוב הנצמד לשפתיים ומעניק מרקם חלק ואחיד.
בכל הנוגע לשילוב הפנינים בפורמולה, לא אוכל להעיד. אבל כמובטח המרקם של השפתון חמאתי, חלק ואחיד, וכך גם התוצאה על השפתיים.
על אף שמדובר בשפתון עשיר בלחות, הוא יחסית עמיד. אל תצפו למלוא הגוון לאחר ארוחה מפנקת, אבל הוא כן משאיר הכתמה קלילה על השפתיים, כאילו סיימתן בזה הרגע ארטיק פטל.
Carnivale מגיע עם גוון אדמדם, עדין יחסית ועשיר בלחות. הוא סמי- אטום, ועל השפתיים נראה כשילוב בין באלם לשפתון.
בסדרה תמצאו 8 גוונים, כאשר מחיר שפתון עומד על 200 שקלים (מומלץ לחכות למבצעים).


Pupa היא חברה איטלקית שכל פעם מצליחה למשוך אותי אל דוכניה מחדש. בטיולי האחרון באיטליה גיליתי אינספור מוצרים שלא הגיעו וכנראה לא יגיעו לארץ, ושוב מצאתי את עצמי שואלת "למה?" (אפרופו איטליה, תרצו לקרוא על המוצרים שרכשתי שם? אני מודה שהייתי מאוד עדינה ברכישות שלי).
בעוד שבאיטליה מושקות קולקציות פופה כל שני וחמישי, אצלנו נחתה לאחרונה קולקציית שפתונים בגימור האהוב עליי, גימור מאט. קולקציית Miss Pupa Velvet Matte מציעה 16 גוונים קייצים, החל מניוד ועד ורוד פוקסיה מהפנט.
מתוך 16 הגוונים שבסדרה, הגיע אליי Coral party, מס' 301, שפתון בגוון ורוד חם, עם תת גוון כחול.
הפורמולה נעימה והוא נמרח בקלות על השפתיים, מספיקה שכבה אחת של חומר בכדי לקבל את מלוא הגוון. הגימור של השפתון על השפתיים הוא סמי- מאט, ועמידותו בינונית (אינו מייבש את השפתיים כלל, ובשונה משפתוני מאט אחרים שברשותי, הוא אינו מדגיש קמטוטים).
אני מודה שגימור מאט לגמרי קונה אותי, ולכן בביקורי הבא בסופר פארם אני מתכננת לדגום את שאר הקולקציה.
מחירו המלא עומד על 115 שקלים, אבל עד לתאריך 30.9.15 תוכלו לרכושו במחיר השקה של 55 שקלים.

השילוב בין איפור למים לא נשמע הגיוני במיוחד, אבל בסמאשבוקס החליטו לשלב מעט H2O באיפור שלנו.
Photo Finish Primer Water הוא נוזל שקוף המציע לנו את שירותיו בשלושה מקרים: פריימר שקוף להנחה על עור פנים נקי (בסיס לאיפור), ספריי מקבע לאיפור וספריי לחות לרענון במהלך היום.
Primer Water אינו מכיל סיליקון או אלכוהול, הוא נטול שומן ומתאים לכל סוגי העור.
כאשר השתמשתי במוצר כבסיס למייקאפ נראה כי הוא ליחח קלות את העור. בכל הנוגע להארכת עמידות המייקאפ כאשר השתמשתי בו כבסיס לא ניכר שיפור משמעותי, אבל הוא כן מצליח לקבע את האיפור כאשר מתיזים אותו בסיום היצירה.
מבחינתי, לצד היותו מקבע איפור חביב, הוא בהחלט מוצר שכיף לשלוף מהתיק באמצע היום ולרסס על הפנים. הטיפות השקופות מעולות לרענון האיפור באמצע יום מיוזע.
יש לו ניחוח עז שחלק אולי יחבבו, לטעמי הוא קצת מלאכותי והייתי מוותרת עליו.
קחו בחשבון, קיימים פריימרים חזקים ממנו בשוק, אבל אם אתן מחפשות פתרון קליל ומרענן שיסייע קלות בהארכת חיי המייקאפ, Primer Water יתאים לכן.
165 שקלים בעבור 116 מ"ל ברשת חנויות אפריל.
לפי הנוהל הקבוע, סווטצ'ים לקינוח.

משמאל לימין: Halo, Touch me, Waka Waka, Pupa and Shisiedo

ועכשיו זה תורכן לספר לי על שגרת האיפור שלכן בימי הקיץ החמים הללו, ובכלליות אשמח לטיפים איך לשרוד את יולי אוגוסט.



*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

7 תגובות:

  1. פוסט נפלא! אני מאוד מאוד התלהבתי מהמוצרים האפויים של איל מקיאז ואני חושבת שדייקת את הבעיות הקיימות ברשת. עם זאת אי אפשר להתעלם מהשיפור המטורף ומגוונים מפתים שהם יוצרים!

    השבמחק
  2. התאהבתי גם כן ב-touch me ובשפתון של פופה! וגם בזה של שיסיידו. מקסים!

    השבמחק
  3. בא לי את האודם של שסיידו, שתדעי בגללך הלכתי לסופר פארם לעשות לו סווטצ', ועכשיו נורא בא לי!

    השבמחק
  4. הכול טוב ויפה
    אך רשת איל מקיאג'
    היא לא רשת ישראלית במקור!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט, הרשת היא במקור מניו יורק.
      נכון להיום יש סניפים רק בישראל, והבעלות היא של אורן הולצמן

      מחק
  5. הגוונים האלה של השפתונים ממש יפים לך. ואני ממש אוהבת את האלו! מתחרה ראוי למרי לו

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...