Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 18 ביולי 2015

It's a Miracle Cushion

החיפוש אחר המייקאפ האידאלי הוא חיפוש שאינו נגמר. גם כאשר אתן מוצאות אחד שטוען לכתר "המייקאפ המועדף עליי", יש סיכוי שבחודשי הקיץ החמים הוא פחות יתאים לכן, יגרום לכן להבריק כמו כדור דיסקו, ולא ישאר על פרצופכן כאשר הלחות מטפסת מעל 70%.
גם תקופות שונות בחיים עלולות להשפיע על הבחירה שלנו- בתקופות בהן עור הפנים חלק ונקי נעדיף מייקאפים בעלי כיסוי קליל. לעומת זאת, כאשר ההורמונים מתעוררים ונותנים אותותיהם על פרצופינו, יש סיכוי שנרצה כיסוי גבוה יותר.
אני מודה שעל אף שניסיתי לא מעט מייקאפים, רשימת Top Fives שלי עדיין אינה קבועה והיא משתנה כמעט כל עונה.  בהסתכלות על רשימת חמשת המייקאפים האהובים עליי, ניתן למצוא את Lancome- Teint Miracle, אשר בשונה משאר המייקאפים שבטופ, הוא תמיד נמצא ברשימה. מדובר על אחד מהמייקאפים האהובים עליי, שאני תמיד חוזרת אליו. הבעיה העיקרית שלו מבחינתי היא העובדה שהוא לא ממש מתמודד עם חודשי השרב, ולכן אני מעדיפה להשתמש בו מנובמבר עד מאי.
אבל, אנחנו כרגע בעיצומו של חודש יולי, מה שאומר שהטיינט מירקל האהוב שלי מחכה במגירה, לימים מעט יותר נעימים.
בנתיים, הגיע אליי אחיו הקליל, ,Miracle Cushion שהושק לאחרונה בחברת לנקום.
באריזה לבנה ועגולה בעלת כיסוי ראי, מונחת לה כרית ובה ספוג מייקאפ נוזלי (כפי שהשם מרמז), הצורה הכללית מזכירה מעט מייקאפ פודרה, אבל המייקאפ כלל אינו דומה במרקמו למרקם מייקאפ פודרה. את המייקאפ מניחים באמצעות לחיצה על הספוג עם הכרית המצורפת. אפשר להשתמש באצבעות בכדי להניח את המייקאפ, אבל אני מוצאת שהכי נוח לי להשתמש במברשת בכדי להטמיע אותו בצורה מושלמת (אני משתמשת במברשת Buffing Brush של Real Techniques).
המייקאפ מופרד מכרית ההנחה באמצעות חוצץ (מעין קומות כאשר בקומה העליונה יושבת כרית ההנחה, ומתחתיה מונח לו המייקאפ). בקומה העליונה מונחת כאמור כרית ההנחה, איתה טופחים על החומר ואוספים כמות מספקת. לאחר מכן, באמצעות הכרית מניחים את המייקאפ על הפנים.
הכרית גמישה ואפשר להגיע איתה גם לאזורים קצת יותר מאתגרים (למשל צידי האף), רק קחו בחשבון שבדומה למברשות האיפור שלנו, וספוגיות הנחת המייקאפ, גם אותה יש לנקות בתדירות גבוהה כאשר אתן משתמשות בה.
פורמולת המייקאפ עדינה מאוד, היא מכילה ריכוז גבוה של מים ועשירה בשמנים נדיפים הפועלים כמקור של לחות.
המייקאפ מעניק כיסוי קליל מאוד, ואפשר לבנות איתו כיסוי די בינוני, אבל הוא לא מיועד לכך. לכן, המייקאפ יתאים לאלו המעדיפות את הכיסוי הקליל של ה-BB'יס וה-CC'יס למינהם, או לכאלו שמחפשות אלטרנטיבה לרענון ותיקון המייקאפ לאורך היום. 
אני אוהבת להניח אותו על עור פנים נקי (לרוב מניחה פריימר לפני המייקאפ) ולתקן עם קונסילר במקומות בהם נדרש כיסוי מעט יותר גבוה.
עורי הוא מעורב (שומני באזור ה-T) והמייקאפ מצליח להתמודד עם השומניות של העור כאשר אני משתמשת בפריימר (ללא פריימר הוא מחזיק מעמד בערך כ-5 שעות על האזורים השומניים. הפריימר מאריך את עמידותו לזמן רב יותר). על האזורים היבשים הוא מחזיק מעמד לאורך היום. לדעתי הוא יתאים לבעלות עור יבש עד רגיל, ופחות יתאים לבעלות העור השומני.
הגימור שלו טבעי מאוד, והוא מצליח לשמור על הזוהר הטבעי של העור (התוצאה שלו כ"כ טבעית שרוב הפעמים אני לא מפדרת את העור לאחר הנחת המייקאפ).
 
 בעולם קיימים 11 גוונים של המייקאפ,  אבל לארץ הגיעו רק ארבעה, די בהירים. הגוון שמתאים לעורי הוא גוון מס' 02, Beige Rose, גוון בהיר עם תת גוון ורדרד.
על אף שבלנקום מציגים את המייקאפ כ"המצאת השנה", ההמצאה הגיעה אלינו לפני כמה שנים היישר מקוריאה. לנקום היא החברה המערבית הראשונה שאימצה את הרעיון, הודות לליסה אלדרידג' (גורו איפור משגעת, בעלת טעם מעולה, מבטא ממכר וקול מלטף), אבל אני צופה שהטרנד יתפוס תאוצה ונראה עוד מייקאפים כאלו בחברות המערביות (ד"א, אם תקראו את התווית על אריזת המוצר תגלו שיצור המייקאפ נעשה בקוריאה בעבור לנקום).
פלוס נוסף שראוי לציין הוא מקדם ההגנה שיש במייקאפ, SPF23, שהופך אותו למייקאפ ראוי לקיץ הישראלי (אבל פחות למצלמות).
בכדי להקל עלינו ברכישת המייקאפ שוב ושוב (מיד נגיע למחיר) בלנקום מציעים לקנות רק את המילוי במידה וסיימנו את כל החומר שבמוצר, או בחילופי עונות, כאשר גוון עורנו משתנה קלות.
בכדי להוציא את המילוי הנוכחי יש ללחוץ עם האגודלים כלפי מטה, להוציא את הקופסא הריקה ולהכניס במקומה את המילוי.

המייקאפים של לנקום מעולם לא היו זולים, ורובנו רכשנו אותם במבצעי 50% הנחה למינהם. Miracle Cushion אינו שונה מאחיו לשוק, וגם מחירו גבוה ועומד על 235 שקלים. מחיר המילוי עומד על 190 שקלים (וזה הזמן לחכות למבצעי הנחה ברשתות השונות).


לסיכום- אני אוהבת את הגימור הטבעי והברק שמעניק המייקאפ לעור. הוא לא מתאים לכל אחת, אבל אם אתן בעלות עור יבש עד מעורב ומחפשות מייקאפ קליל לימי הקיץ המהבילים, Miracle Cushion (או אחיו הקוריאנים) יתאימו לכן.

וזה הזמן לנצל את השעות האחרונות של השבת הרותחת הזו...
שבוע מהנה וקליל!


*גילוי נאות- המייקאפ התקבל לסקירה.

5 תגובות:

  1. כאילו קראת את מחשבותיי בסקירה הזו :) מצויין!

    השבמחק
  2. עניין הגוונים ממש מעצבן.לדעתי זה ממש זלזול בלקוחות.
    אם כל זה שמייקאפ נפלא,אם אין גוונים זה לא עוזר.במקרה שלי אני בעלת גוון צהבהב ומשום מה בארץ קשה למצוא בחברות הפארמים(במאק ובובי בראון יש כמובן).

    השבמחק
  3. אני מאוד אוהבת את המייקאפ הזה ולי יש עור מעורב! התחושה שלו על העור נהדרת :) פוסט מקסים!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...