Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 12 בינואר 2015

Like a Diva

אם תשאלו אותי מה דעתי על החורף, תקבלו תשובה מעט מוזרה.
מצד אחד, אני סובלת נורא (נורא) מקור. מכירים את האנשים האלו שכל הזמן רועדים, לובשים כמות מטורפת של שכבות ומסתובבים עם אצבעות כחולות לכל אורך החורף? ובכן אני אחת כזו. במהלך החורף, קשה לראות אותי מבעד לשכבות (פרט לפנים, אין שום עור חשוף), אני צמודה למפזר חום שעובד במקביל לחימום ושותה כמויות אדירות של תה.
מצד שני, אני מטורפת על החורף! תנו לי גשם, ברקים, רעמים וסערה מטורפת ואני מאושרת. אני מסוגלת לקפץ עם מגפי הגומי שלי בשלוליות כמו ילדה קטנה וליהנות מכל רגע.
תוסיפו את מאכלי החורף (מרקים, תה, קדרות, פחמימות ושלל מאכלים שאני מאוד אוהבת), ואת הגוונים הקודרים שמשתלבים בשגרת האיפור שלנו ותקבלו עונה ביתית ומהנה.
כמובן שהרבה יותר כיף להתאפר כאשר האיפור לא נוזל, ושהעור לא מבריק תוך עשר דקות...
אז כנראה שעל אף שאני הופכת לשלגון במהלך החורף, זו עדיין העונה המועדפת עליי.
כמובן, שכאשר אתן בבית יש יותר זמן לקרוא, ולכן כתבתי פוסט חדש על מוצרי התקופה שלי.

מייקאפ Liquid Halo HD Foundation מתיימר להיות "המייקאפ הראשון בטכנולוגיית מחזירי אור, המעצים את גוון העור הטבעי שלנו, ועל הדרך מספק כיסוי מושלם".
החברה מתארת את המייקאפ כך "המייקאפ מכיל 100% פיגמנטים המכוסים בג'ל, אשר מטשטשים פגמים בדומה לפילטר שבמצלמה. התוצאה היא מראה עור זוהר ואחיד. כמו כן, המייקאפ פותח על מנת לפתור את בעיית הצילום של המייקאפים" (כאשר מייקאפ מכיל מקדם הגנה, SPF, אנחנו יוצאות כקספר בצילומים).
ובכן, המייקאפ בהחלט מצליח לתת לפנים מראה אחיד וחלק. הוא נטמע בעור בקלילות (הוא מעדיף מברשת, ופחות אוהב את אצבעות הידיים). הגימור שלו טבעי, אבל לצערי אם אני לא מניחה פודרה מעליו העור נראה מבריק מהרגיל (החברה מציינת כי גימור המייקאפ הוא "זוהר טבעי" אבל עליי מתקבל גימור מבריק, יותר מדי מבריק).
רמת הכיסוי שלו בינונית, ואפשר להגיע לכיסוי בינוני- גבוה.
לאחר הנחת פודרה, לפחות במזג האוויר של החורף, המייקאפ מחזיק עליי שעות ארוכות, גם ללא תוספת פריימר כבסיס. הוא מחזיק מעמד בערך כ-10 שעות ואפשר להבחין בנוכחותו על העור גם לאחר אימון אירובי מיוזע.
אבל השוס של המייקאפ מבחינתי הוא נושא הצילומים. על אף שהמייקאפ מכיל SPF15, הוא מצטלם נהדר ולא גורם לעורי להיראות לבן.
מתוך עשרת הגוונים הקיימים בשוק, הגוון המתאים עבורי הוא גוון 02.
שורה תחתונה- מייקאפ למראה אחיד, מצטלם נהדר אבל הגימור המתקבל מבריק לי מדי.
מחירו עומד על 209 שקלים בעבור 30 מ"ל (ברשת אפריל).

הפריימר השקוף של סמאשבוקס, Photo Finish הוא שם דבר בעולם האיפור. אין כמעט מתאפרת שלא שמעה על הנוזל השקוף שמצליח להסתיר כל נקבובית סוררת, מחליק את העור וגורם למייקאפ לשבת טוב יותר לזמן ממושך יותר.
הוא בהחלט מקיים את מה שהוא מבטיח. הפריימר השקוף במרקם הג'ל, מצליח לגרום לעור הפנים להיות אחיד יותר, לטשטש נקבוביות בולטות, לגרום למייקאפ "לשבת טוב יותר" ולהיות עמיד יותר.
הפריימר השקוף של סמאשבוקס מגיע עם מרקם ג'לי, הנטמע במהרה לעור הפנים, ומותיר עור חלק המוכן לשלב המייקאפ. לצערי, הפריימר מכיל כמות לא מבוטלת של סיליקון (חומר המצוי בפריימרים רבים, שכן לסיליקון התכונה של מילוי הנקבוביות ויצירת מראה אחיד) ועורי לא ממש אוהב רכיבים סיליקוניים בסביבתו (עורי נוטה לפצעונים, והפריימר מגביר את הופעתם. תוכלו לקרוא על כך בפוסט הפריימרים של איפורו-מאניה).
הפוטו פיניש היה הפריימר הראשון שהשיקו בסמאשבוקס, ומאז נולדו לו 7 אחים (כלומר שבעה פריימרים נוספים לשלל מטרות כדוגמאת הוספת לחות, הסתרת אדמומיות וכו').
שורה תחתונה- פריימר אייקוני, אבל לא לעור שלי. כנראה שאמשיך לחפש את הפריימר המתאים לי.
כמה? 180 שקל ברשת אפריל, או 187 שקלים באתר גילטי (הוא לא במלאי כרגע, אבל שווה לעקוב אחריו באתר, שכן אפשר להשיגו במחיר נמוך יותר הודות למבצעים).

במהלך אירוע "ההשקה מחדש של מותג סמאשבוקס" הוצגה לפנינו מסקרה חדשה, Full Exposure ונראה כי מדובר בסופר מסקרה. במהלך ההדגמה, המסקרה צבעה, האריכה, עיבתה ועיגלה את ריסי הדוגמנית, וכולנו תהינו איך היא תראה על ריסינו.
כחובבות מברשות סיליקוניות דקות, המברשת של Full Exposure היא לא כוס התה שלי. היא עבה, מסורבלת מעט ולא מתאימה לעיניים קטנות (או לצביעת הריסים התחתונים).
 בשימושים הראשונים הפורמולה של המסקרה הייתה רטובה מדי, והודות למברשת הגדולה העפעף התלכלך בכתמים שחורים מעצבנים. לאחר מספר שימושים, הפורמולה הסמיכה מעט, והפכה לנוחה יותר לשימוש. המסקרה צובעת את הריסים בשחור, אבל לא מוסיפה אורך, מעגלת או מוסיפה נפח, ולכן הפכה למסקרה סבירה לאיפור יומיומי (ממש לא מתאימה לאיפור ערב דרמטי).
 שורה תחתונה- בסדר לשימוש יומיומי, אפשר לוותר.
כמה? 100 שקלים בעבור 9.56 מ"ל ברשת חנויות אפריל.

כאשר הסווטצ'תי לראשונה את סומק Margin של מאק לא הבנתי למה הוא נחשב לאחד מרבי המכר של החברה. סומק בגוון חום-אפרסקי עם שימר בפנים שלא ממש התחבב עליי, שכן אני מעדיפה סמקים פחות שימרים ויותר ורודים- אפרסקיים.
החלטתי לתת לו צ'אנס והוספתי אותו לאיפור פנים המבוסס על שפתון דומיננטי (מיד תגלו איזה) ואיפור עיניים עדין. ובכן, הסומק הזה בהחלט גונב את ההצגה! על אף ריכוז השימר הגבוה שבו, על הלחי מתקבל מראה זוהר ועדין, בגוון מוקה- אפרסק משגע. הגוון שלו מתאים כמעט לכל איפור שניסיתי, והוא סומק מושלם לעונה, שכן עורי בהיר יותר בחורף והסומק מצליח לתת לו גלואו מטורף (בכל פעם שהשתמשתי בו זכיתי בהתעניינות רבה מהסביבה לגבי הסומק שעליי).
בנתיים, הוא מסתמן כסומק של העונה, ואף לא אחד מהסמקים החדשים שיש ברשותי (ויש, הם אמורים להגיע גם לבלוג בעתיד) מצליחים להתמודד מולו על התואר "הסומק המוצלח ביותר שיש ברשותי" (הוא גנב את הטייטל מאורגזם נארס).
שורה תחתונה- סומק מושלם! מתאים מאוד לעור בהיר, יוצר מראה זוהר ובעל גוון המתאים כמעט לכל איפור. אם אתן במאק, בקשו לנסותו לפני הרכישה ( ברשת מדווחים שהוא לא ממש מתאים לתת גון צהוב).
כמה? 121 שקלים בעבור 6 גרם ברשת חנויות מאק (או באתר החברה).

בתוך כל אחת מאיתנו שוכנת לה דיוה, אז למה שלא נוציא אותה החוצה? הכירו את אחד השפתונים היותר מיוחדים שניסיתי לאחרונה, Diva של מאק.
Diva, כשמו כן הוא, שפתון בגוון אדום בורגונדי עמוק עם המון נוכחות (מסוג השפתונים שאי אפשר להתעלם מהם). כמו רוב שפתוני המאט של מאק, הוא אטום כבר בשכבה אחת, והפורמולה שלו קרמית יחסית כך שהוא קל להנחה, אך הוא מדגיש מאוד יובש וסדקים בשפתיים (לכן מומלץ להניחו על שפתיים שעברו פילינג קל והוספגו בלחות).
 כמו שאר שפתוני המאט של מאק, הוא עמיד יחסית, לא בורח לשולי השפתיים, מחזיק מעמד שעות ארוכות (אבל לא שורד ארוחה מלאה).
אם אתן חובבות שפתונים ומפירים, ולא מפחדות לצאת עם גוון כ"כ דומיננטי מהבית, זה השפתון עבורכן.
כמה? 90 שקלים בעבור 3 גרם ברשת חנויות מאק (או באתר החברה).
משמאל לימין: מייקאפ, סומק ושפתון.
אתן בטח זוכרות את שפתון Latitia's של לוריאל, אותו סקרתי לאחרונה. תהיתי כמה הוא דומה לדיווה, ולכן ערכתי השוואה בינהם.
משמאל- Laetitia's מימין-Diva
השפתון של לוריאל יותר אדמדם מדיווה, ולדעתי הם לא ממש דומים (דיווה כהה יותר על השפתיים) ולכן לוריאל לא בדיוק דיופ של דיווה (כן יש ברשותי דיופ זול בהרבה... סקרניות? בקרוב!).

ועכשיו אלך להכין לי שטורדל תפוחים (למה? כי בא לי) ועל הדרך, אשמח לשמוע את דעתכן על החורף (גם מתכוני מרקים יתקבלו בברכה).

*עדכון חם מהשטח- שטרודל התפוחים מוכן! המתכון מהבלוג המעולה של פירגה והוא מלווה אותי שנים (מתכון ממש פשוט שאני מכינה תמיד כשיש לי עודף תפוחים בבית).


*גילוי נאות- מוצרי סמאשבוקס התקבלו לסקירה.






9 תגובות:

  1. מכל האיפור המהמם, עשית לי חשק דווקא לשטרודל!!! המסקרה הזו נראתה ממש טוב בתמונות שראיתי, מבאס שהיא לא דרמטית מספיק...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יכולה להבין למה שטרודל גונב את ההצגה;)
      הייתי שמחה לקצת יותר דרמה מהמסקרה הזו

      מחק
  2. שנאתי את האודם של לוריאל בגוון לטיטייה (או איך שלא מבטאים את זה) הוא נזל לי וירד בכתמים מהשפתיים שליייי ! איכסוש :(
    איך את מסתדרת איתו???

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה? הוא לא נוזל לי... נשאר במקום ואני אוהבת את הצבע.
      זה קרה לך רק איתו? שמת משהו מתחתיו?

      מחק
  3. אני לא אוהבת את החורף. כן אוהבת (מה זה אוהבת, מטורפת על) שטרודל תפוחים!
    והדיווה מקסים עלייך. בא לי שטרודל עם תה!

    השבמחק
  4. אני ודיווה נפרדנו כידידים אחרי שזה נראה יותר מדי רציני עלי. נהדר עליך!!! תתחדשי על הכל.

    השבמחק
  5. וואו הסומק נראה מהמם!! כבר ציינתי שיש לי חולשה לסמקים??...

    השבמחק
  6. מודה בלב כבד לא אוהבת את החורף,קר, חולי, מה כיף בו?
    אבל הכי חשוב שאין על סמאש בוקס :)

    השבמחק
  7. כמה מסקנות: יש לך ריסים ממש פוטוגניים, השטרודל מפתה ואהבתי מאוד את המוצרים שבחרת !

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...