Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 29 בינואר 2015

מה חדש על השידה?

איפור- התמכרות או לא?
לאחרונה אני מוצאת את עצמי מהרהרת בשאלה הזו יותר ויותר.
הפוסט של אלכס מהבלוג Edenable גרם לי לשאול את עצמי- האם את מכורה לאיפור? ואינני מתכוונת להתמכרות לרכישות איפור (כי כן, אני בהחלט נופלת לקטגורית "מכורת קניות איפור"), אלא להתמכרות לשימוש באיפור.
אז כן, אני לא מתאפרת במיוחד לחד"כ (בימים שאני הולכת לאימוני בוקר, למה להתאפר? גם ככה הכל נוזל), אין לי בעיה שבן זוגי או המשפחה יראו אותי ללא איפור, אני מסוגלת לקפוץ לסיבוב חפוז בקניון ללא כל איפור (ולהרגיש שכולם בוחנים את העור הנוראי שלי), אבל אני עדיין לא מרגישה מספיק בנוח ללכת לעבודה/ לימודים במראה 100% נטורל (גם בימים שאני חסרת כל מוטיבציה איפורית אני עדיין מניחה מייקאפ, פודרה, סומק ומסקרה).
המחשבה הזו עלתה לאחרונה מאחר ואני בתקופה נטולת חשק להתאפר... פשוט לא בא לי! אבל עדיין אין לי את האומץ לוותר על איפור באופן יומיומי, בטח לא במשך חודש שלם.
אני סקרנית לדעת האם אתן, מצליחות לצאת מהבית לשגרת היום יום מבלי שטיפת מייקאפ נגעה בעורכן? ללא מסקרה, סומק או שפתון? סקרנית לקרוא את התגובות.

אבל היי, זה בלוג איפור... אז איך לא, סקירה חדשה על כמה מוצרים שניסיתי לאחרונה.

אחת לכמה זמן, חברת לייף (שמוכרת לכולנו מהסופר פארם) מחליטה לרענן את המדפים ומוציאה מוצרים חדשים. כמה מהם נחתו בתיבת הדואר שלי, ובהחלט הסתקרנתי לבדוק במה מדובר.
לא מזמן הוציאה החברה פלטות צלליות חדשות (גווני חום, גווני סגול ורוד וגווני שחור לבן), ומתוך שלושת האופציות הגיעה אליי הפלטה החומה. אם אבחן את אוסף האיפור שלי כנראה שצלליות חומות יככבו בראש הרשימה, ולכן אני תמיד שמחה לנסות אופציות נוספות (במיוחד של חברות עממיות).
באריזת פלסטיק שחורה נחות להן 4 צלליות: צללית בגוון שמנת, צללית בגוון חום בהיר (מאטית), צללית זהובה וצללית חומה כהה (מאטית גם כן).
הצלליות מסודרות מהגוון הבהיר לכהה, וכל אחת מעוטרת בפסים.
על אף שלכל הצלליות אותם הורים, הן לא אחידות ברמתן. הצללית הזהובה לא ממש פיגמנטית וצריך להעמיסה על העפעף (יחד עם מברשת צפופה) כדי לקבל את מלוא הגוון. הצללית הבהירה סבירה, אך מעט גירית וגם אותה פחות אהבתי. לעומת זאת, שתי הצלליות המאטיות די מוצלחות, קלות להנחה ומטשטשות בקלות.
למרות שהיא לא מושלמת, אני מוצאת שהפלטה החומה של לייף שימושית מאוד עבורי. את המראה הבא אימצתי מכיוון שהוא קל לביצוע ובמס' דקות הצלחתי ליצור מעושן עדין ויומיומי.
התחלתי עם הצללית החומה הבהירה (הצללית השניה מימין) והנחתי אותה לכל אורך הכפל. לאחר מכן הוספתי את הצללית הכהה במשולש החיצוני של העין וטשטשתי אותה לכיוון הכפל (הוספתי מעט מהצללית השניה מימין). בזווית הפנימית של העין ועל עצם הגבה הנחתי את הצללית הבהירה. לבסוף, כדי לחבר בין הצללית הבהירה לצללית הכהה, הוספתי בטפיחות את הצללית הזהובה. אפשר לסיים פה, להוסיף מסקרה ולצאת לדרך. אני הוספתי עיפרון חום, אותו טשטשתי מעט עם הצללית החומה הכהה. המסקרה בה השתמשתי היא Ultraflex של פופה.
סה"כ פלטה חביבה, תתאים למתחילות.
מחירה המלא עומד על 100 שקלים, אך אפשר להשיגה בפחות הודות למבצעי סופר פארם (לאחרונה היא הופיעה במחיר של 39.90 שקלים).

לייף לא עוצרת בצלליות, ומציעה לנו ליין מברשות במחירים עממיים.
המברשות עשויות שיער סינטטי וצפוף, והן די רכות.
אחת המברשות שהוציאה החברה היא מברשת ספוג, כגון המברשות שמצורפות לפלטות. הרשו לי לדלג את המברשת הזו, שכן לא ברור לי מדוע לייף מוכרים אותה.
מברשת דקה- מתאימה לתיחום תחתון ומשמשת אותי לא מעט.
מברשת רחבה- מתאימה להנחת צלליות בטפיחות, פחות מתאימה לדעתי לצלליות קרם.
מברשת פנים רחבה- היא קצת פחות רכה ממברשות אחרות שיש ברשותי, ועל אף זאת אני אוהבת לפדר איתה את הפנים (משמשת אותי בעיקר לפודרות אבקתיות).
המברשות סבירות ומצליחות לעשות את העבודה, וסה"כ אלטרנטיבה עממית חביבה.
מחיר המברשות- החל מ-20 שקלים למברשת.

המוצר המפתיע מבחינתי הוא הצ'אבי סטיק של החברה. מתוך 6 הגוונים שהוציאה החברה, הגיע אליי גוון ורוד זרחני, כזה שכנראה לא הייתי בוחרת לעצמי (פחות הסגנון שלי) אבל הוא משמש אותי לא מעט.
בדומה לשאר הצ'אבי סטיקס שיש בשוק, גם זה של לייף מעוצב בצורת עיפרון שמנמן ולכן קל להניח אותו בצורה מדויקת על השפתיים. הצ'אבי פיגמנטי ומעניק כיסוי בינוני ומבריק. הוא בעל מרקם נעים וקליל, ולפי החברה תוכלו למצוא ברשימת המרכיבים גם חמאת שיאה (תורמת להגנה והזנה של השפתיים).
אני מאמינה שהגוון המתקתק שלו יהיה מאוד שימושי בקיץ, ועד אז- כנראה שאגש לבדוק את שאר הגוונים בסדרה.
מחירו המלא עומד על 90 שקלים, אבל סביר להניח שתמצאו אותו במחיר נמוך הודות למבצעי הרשת.

מוצר נוסף שבדקתי לאחרונה הוא הקונסילר Targeted Dark Spot Concealer Treatment, קונסילר לטשטוש וכיסוי כהויות של חברת רבלון. הקונסילר מגיע בשלושה גוונים: לייט, לייט-מדיום ומדיום (אני ניסיתי את האמצעי).
עפ"י החברה הקונסילר מועשר בויטמין C ותמצית ליקריץ (אשר אמורים להבהיר ולהפחית סימני פיגמנטציה).
החומר יוצא מבעד לאפליקטור עגול וקשיח, והוא לא ממש מתאים להטמעת הקונסילר לתוך העור, שכן הוא קשה מדי. אני מניחה בעזרתו את הקונסילר ומטשטשת לתוך העור עם האצבעות. ניסיתי להטמיע עם מברשת, אבל הקונסילר סמיך מאוד ונראה טוב יותר כאשר מטשטשים עם האצבעות.
אני אוהבת את הכיסוי שהוא נותן, בינוני- גבוה. גם לאחר לילות נטולי שינה, הוא מצליח להסתיר את העיגולים השחורים המעצבנים הללו שיוצרים מראה עייף. אבל, ויש פה אבל שחשוב לקחת בחשבון- יש לו נטיה להדגיש קמטוטים, כך שאם אתן סובלות מעור יבש, הוא לא יתאים לכן. כמו כן, יש לו תת גוון צהוב די מורגש, מה שפחות יתאים לבעלות תת גוון ורוד.
בכל הנוגע לעמידות- אני משתדלת לפדר אותו עם פודרה ייעודית לאזור מיד לאחר ההנחה, וכך הוא מחזיק מעמד בערך כ-6-7 שעות.
מה שכן, אני פחות אוהבת להשתמש בו לכיסוי פצעונים ופגמים בפנים, בגלל שבאזורי הפצעונים העור שלי קצת יותר יבש.
שורה תחתונה- אני מרוצה ממנו, ומשתמשת בו לא מעט, אבל לא יתאים לכל אחת.
כמה? 96.9 שקלים בעבור 7.4 מ"ל.

לקראת סיום, הכירו את הבושם החביב עליי בתקופה האחרונה- Tendre Reverence של מרינה דה בורבון.
הבושם, מתואר כלקוח מעולמן של נסיכות (היי דיסני!). הבקבוק מעוצב כתיבה שקופה מקריסטל ועליה כתר זהוב. המכסה מעוצב כנוצה עדינה, והנוזל עצמו בגוון פודרתי.
לפני שהרחתי אותו חדשתי כי מדובר בבושם מתוק, כי בכל זאת, שמדברים על נסיכות אני אוטומטית חושבת על ורוד ומתיקות.
בפועל, הניחוח מתקתק- עדין ופירותי, לא חזק מדי אך בהחלט ניכר לאורך היום. התו הכללי של הבושם הוא פרח הברגמוט, ולצידו ניחוח דומדמניות שחורות ואפרסק (וכידוע לכן, יש לי חיבה לכל מה שקשור לאפרסקים).
אם אתן מחפשות בושם מרענן לשימוש יומיומי במחיר הוגן, הכירו את Tendre Reverence.
כמה? 99 שקלים בעבור 50 מ"ל ברשת סופר פארם.

וכמובן שהפוסט לא יסתיים לפני שיופיעו פה כמה סווטצ'ים לקינוח:
משמאל לימין: קונסילר רבלון וארבעת צלליות לייף.
ועד לפעם הבאה, אאחל לכולכן סופ"ש מעולה, עם המון מנוחה וצבירת כוחות.


*גילוי נאות- המוצרים שנבחרו לפוסט זה התקבלו לסקירה מהחברות.

11 תגובות:

  1. כל חיי הם תקופה שבה אין לי חשק להתאפר... אני מאלה שלא מתאפרות ביום יום. בכלל. נאדה. מתקלחת בבוקר, מורחת קרם לחות, וזהו. אין לי סבלנות למרוח איפור לפני שאני יוצאת ואין לי כוח להסיר אותו כשאני חוזרת... אני גם אוהבת את הפנים של נקיות כמו שהן, להיות מסוגלת לשפשף את העין בלי לחשוש למרוח משהו. לכן אני מתאפרת רק בנסיבות מיוחדות – אירועים, צילומים וכו'. הגעתי לכאן בגלל הלקים... :-) ולמען האמת גם לקים אני מתעצלת למרוח כבר יותר משנה; ברגע שאני מתחילה עם לקים הציפורניים שלי מתחילות להתפצל ושום דבר לא עוזר (ניסיתי כל טיפ ותכשיר מומלץ).

    השבמחק
    תשובות
    1. את לא אוהבת להתאפר וגם לא ממש מבינה בזה... אז למה טרחת להתערב בכל פורום בנושא ולהטיף ולעצבן?

      מחק
    2. אני לא חושבת שיש כאן מקום להשוואה.
      אני אוהבת איפור, להתאפר ולהשקיע בזה. מבחינתי זו רק תקופה, ועל כן אני תוהה אם לנשים כמוני, שהאיפור מבחינתן הוא דבר יומיומי יש תקופות כאלו.

      מחק
    3. אנונימי שפן ושקרן, מלבד העובדה שאין לך מושג במה אני מבינה ובמה לא, מעולם לא "טרחתי להתערב" בפורומי איפור, קל וחומר שלא "בכל פורום בנושא". אפילו בבלוג הזה (שאני עוקבת אחריו כבר שנים) אני מגיבה מעט מאוד, אם בכלל. בפרפרזה על מילותיך שלך, אם אתה לא מכיר אותי ואין לך מושג מהחיים, למה טרחת להשמיץ ולהטיף ולעצבן?

      מחק
  2. הפלטה של לייף דווקא דיי מפתיעה.. ציפיתי לפחות האמת...

    השבמחק
    תשובות
    1. חציה.
      שתי צלליות טובות, ושתיים לא להיט.

      מחק
  3. יש ימים שאני הולכת לעבודה נטולת כל איפור, ואין לי בעיה עם זה (חוץ מהשאלות הרגילות מה קרה והאם אני חולה). מצד שני , אני מאו אוהבת להתאפר, לשחק עם המוצרים, וסתם להסוויץ' להנאתי בבית.
    איפור זה בהחלט עניין של תקופות ורגשות. ואני לחלוטין מכורה

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, זו לא חוכמה, את מהממת!!
      אני תמיד מרגישה שהכל בולט כאשר אני בלי מייקאפ, קשה לי לצאת בלעדיו.
      אבל המוזה ברחה לה כרגע.

      מחק
  4. אני לא מכורה ואין לי שום בעיה ללכת בלי איפור לכל מקום, אבל הרבה יותר כיף עם!...

    השבמחק
  5. כיף לראות שלייף מתחילים להוציא מוצרים טובים יותר ומתפתחים! פוסט נהדר! :)

    השבמחק
  6. קשה לי לצאת מהבית ללא כיסוי (מייקאפ) למרות שאני מאוד רוצה.. יש פעמים שאני בהחלט מוותרת ויוצאת מחוץ למאורה ללא כל טיפת איפור.. אם אני באומץ רב מגיעה ככה לעבודה שואלים אותי גם.. אם אני חולה או מה קרה..? יש מצב שאני מכורה... אבל אני יודעת לשים לעצמי גבולות :)
    לא ציפיתי להרבה מהפלטה של לייף, תראי רק חצי ממנה מספקת, אז אכן מאכזב.. הצ'אבי לעומת זאת מסקרן אותי מאוד!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...