Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 3 בינואר 2015

תקופת חפיפה

אני לא ממש יודעת איך זה קרה, אבל שנת 2014 הסתיימה לה והנה אנחנו כבר ב-2015.
אני חושבת שכל שנה אומרים את זה, אבל 2014 פשוט עברה נורא נורא מהר. אירועים מתחילת השנה מרגישים כאילו קרו אתמול, ולא ממש הספקתי את כל מה שתכננתי לשנה החולפת (מה חדש?).
2014 הייתה שנה של שינויים מבחינתי (מעבר דירה, עבודה וכו') ואני ממש מקווה ש-2015 תיקח את השינויים הללו לכיוון חיובי.
לעומת זאת, אעדיף שלא תשאלו את חגגתי את המעבר לשנה החדשה (יותר נכון איך לא חגגתי) ולא תתעניינו בסגנון האיפור שבחרתי לחגיגות (עם הרבה טישו ואוטריווין, אם אתן חייבות לדעת).
אבל היי, זה המקום שלי לאחל לכן, הקוראות המדהימות שלי שנה מדהימה, מלאה בהצלחה, אושר, שגשוג, בריאות, איפור מעלף, אייליינר מוצלח ואינסוף שפתונים! בגלל שהפרגון שלכן הוא לא מובן מאליו, בקרוב אעלה כאן הגרלה שתשמח אחת מכן, כך ששווה לעקוב.

בנתיים, אתן מוזמנות לפוסט חדש על מוצרי שיער בהם התנסתי לאחרונה.

לפני הכל, אזכיר ואומר- אני מוחלקת (עברתי תהליך של החלקה יפנית). כפי שציינתי בפוסט "מדריך המחליקה בגלקסיה", החלקה יפנית יכולה להסתדר עם רוב מוצרי השיער שיש בשוק (לא כולם יעשו טוב לשיער, אבל זה כבר משהו אחר), בשונה מהחלקות הקרטין/משי/ברזיאלית (או בקיצור כל החלקה שעוטפת את השיערה) שלהן מומלץ להשתמש במוצרי שיער מותאמים (נטולי מלחים ו-SLS).

חברת Schearzkopf מצליחה לייצר לרוב מוצרים שעושים את שיערי Silky Smooth (זוהן? מישהי?) ולכן אני תמיד סקרנית לנסות מוצרים חדשים שלהם.
לאחרונה השיקה החברה את קו המוצרים BC Hairtherapy ובתוכו 7 סדרות טיפוליות המיועדות לפתרון שלל בעיות שיערנו (טיפול פסיכולוגי לשיער?).

האידאל מבחינת שוורצקוף הוא להציע ללקוחותיהם פתרונות טיפוח שיער ממקודים לכל צרכיו של השיער, וליצור שגרת טיפוח אותה כל לקוחה יכולה להמשיך בביתה.
7 סדרות המוצרים הן:
1. סדרת Repair Rescue לשיער פגום.
2. סדרת Color Freeze לשיער צבוע ומחומצן.
3.סדרת Moisture Kick לשיער יבש.
4. סדרת  Volume Boost לשיער דק וחסר נפח.
5.סדרת Time Restore לשיער בוגר.
6.סדרת Smooth Perfect לשיער מרדן (קשה לשליטה וקשה לסירוק).
7.סדרת Hair Activator לשיער דליל.

שיער שעבר החלקה יפנית (כלומר החלקה כימית) הוא שיער פגום (לא אחפור לכן בשינויים הכימיים הרבים שעוברים על השיערה, אבל השינוי במבנה השיערה הוא לא דבר טבעי ויש לכך השלכות). לכן, סדרת Rapair Rescue היא הסדרה המתאימה לשיערי. הגיעו אליי שלושה מוצרים מהסדרה- שמפו, מרכך ומסיכה. מכיוון שאינני משתמשת במרככים (רק במסיכות) העברתי את המרכך לנסיינית עם שיער פגום ואביא לכן את מסקנותיה.

Repair Rescue Deep Nourishing Shampoo הוא שמפו חביב, המצליח לנקות את השיער היטב ומותיר ניחוח מרענן, אבל לא הבחנתי בשינוי מיוחד בשיער לאחר החפיפה עימו לעומת שמפואים אחרים שיש ברשותי.
מחירו עומד על 86 שקלים ל-250 מ"ל, לא ממש זול אבל גם לא כ"כ יקר.
Repair Rescue Conditioner- את הקונדישנר מעסים לתוך השיער מבלי למרוח על הקרקפת. חברתי נוהגת להשאיר אותו במשך מס' דקות, ולאחר מכן לשטוף אותו. היא מדווחת כי השיער אכן נעים ורך יותר, הוא מסייע להתיר קשרים מציקים ובכלליות מקל על תהליך סירוק השיער. הקונדישנר מותיר ניחוח פרחוני ונעים, כזה שנשאר גם לאחר החפיפה.
בסה"כ היא מרוצה מהמוצר, ומאמינה כי תרכוש אותו שוב.
מחיר: 58 שקלים בעבור כמות של 200 מ"ל.

מסיכת הלחות, Repair Rescue Deep Nourishing Treatment היא המוצלחת ביותר בסדרה לדעתי.
המסיכה מצליחה לשמור על שיערי רך מהרגיל, מונעת נפח ומוסיפה מעט ברק לשיער. יש לקחת בחשבון שהיא טיפה כבדה, ולכן לא תתאים לשיער דליל וחסר נפח.
לרוב, אני מורחת את המסיכה לאחר השימוש בשמפו, ומשתדלת להישאר איתה כמה שיותר (לפעמים אפילו 20 דקות).
אני סקפטית בכל הנוגע לשיקום שיערי בטווח הארוך, אבל התוצאה לאחר החפיפה עם מסיכה זו טובה ממסיכות אחרות שניסיתי.
מחיר המסיכה עומד על 98 שקלים בעבור 200 מ"ל.

 להשלמת הטיפול בשיער נשלחו אליי גם Time Restore Rejuvenating Serum ו-BC Moisture Kick Beauty Balm.

Time Restore Rejuvenating Serum הוא סרום לחידוש שיער בוגר ושביר. הוא אמור לחזק את השיער ולסייע בשיפור אלסטיות הקרקפת. כאחת שסובלת משיער סבור, תהיתי האם המוצר יצליח לחזק את שיערי. בנתיים, אני משתמשת בו כבר כחודש ולא ממש הבנחתי בשיפור חוזק השיער. אמשיך להשתמש בו ואחזור עם דיווח במידה ואבחין בשינוי.
מחירו: 78 שקלים בעבור 30 מ"ל (מספיקות מס' טיפות בשימוש, כך שהוא יספיק לזמן רב).

נראה שהמושג Beauty Balm נדבק לשלל מוצרי איפור וטיפוח, והנה הוא צץ לו גם בתחום עיצוב השיער. הביוטי באלם של שוורצקוף הוא בעצם קרם לחות לשיער רגיל עד יבש שמבטיח להעניק לחות לשיער, ועל הדרך להגן עליו מפני מייבשי שיער ומחליקים.
לרוב, אני משתמשת בו בבוקר כדי לסדר את השיער לאחר השינה. הוא בהחלט מעניק בוסט של לחות לשיער, מקל על פעולת הסירוק ומסייע לי לתת צורה נורמלית לשיער המבולגן של הבוקר.
מספיקה כמות קטנה של קרם כדי למרוח על כל השיער וליצור מראה קליל (כמות גדולה של החומר תכביד על השיער ותיצור מראה עמוס וחסר נפח).
הוא מותיר ניחוח נעים, פרחוני וקליל לשיער.
בכל הנוגע למייבשים, הוא כן מסייע לשמור על תוצאות העיצוב במייבש, אבל לא הבחנתי בשוני בכל הנוגע למצב השיער כאשר מרחתי אותו לפני השימוש במייבש.
מחיר המוצר עומד על 78 שקלים (150 מ"ל) ואני מאמינה שארכוש אותו שוב.


כפי שאתן מבינות, לא כל המוצרים התאימו לי, וזה הגיוני. כמו בכל תחומי הטיפוח, גם לשיער שלנו אופי משלו ועלינו למצוא את המוצרים המתאימים לשיערנו. זה לא פשוט, ודורש נסיונות עם שלל מוצרים, אבל בסופו של דבר מצליחים!
את מוצרי שוורצקוף ניתן להשיג במספרות בכל רחבי הארץ (לבירור נק' מכירה 1800-333322).

אני בטוחה שרובכן כבר מכירות את מוצרי Aussie, שכן הם מציעים מוצרי שיער במחירים נוחים, עם ניחוח משגע ונגישים לכל דורשת (בסניפי סופר פארם).

לא מזמן השיקה החברה האוסטרלית 3 מסיכות שיער "בשלוש דקות" (כלומר מספיק להשאיר אותן על השיער 3 דקות כדי לקבל את התוצאה שהן מבטיחות).
Frizz Frizz Remedy-מסיכה לטיפול בפריזים המציקים (שלום גם לך חשמל סטטי) ולריסון שיער סורר. המסיכה מכילה תמצית אלוורה ושמן זרעי חוחובה.
 Luscious Long- מסיכת הזנה לשיער לטיפול בשיער שבור. מכילה תמצית אקליפטוס אוסטרלי ושמן אבוקדו.
Reconstructor- מסיכת לחות וברק, המסייעת בהחזרת הלחות וטיפול בקצוות מפוצלים. מכילה תמציות Mint Balm אוסטרלי.
אני השתמשתי ב-Frizz Remedy וב- Luscious Long והגעתי למסקנה שההבדל בינהן לא גדול במיוחד.
לשתיהן יש ריח מתוק ומשגע, שנשאר זמן רב לאחר החפיפה. לאחר השימוש בשתי המסיכות ניכר כי השיער רך ומבריק יותר. לא הבחנתי בהבדל בכל הנוגע לחוזק השיער וכמות הנשירה.
מה שכן, מסיכת Frizz Remedy כן מונעת את הופעת השוונצ'ים המציקים לאחר ייבוש השיער במייבש, ולכן היא תתאים לחובבות המייבשים/מחליקי השיער מבינכן.
המסיכות עצמן מעט כבדות, ולכן לא יתאימו לבעלות שיער דליל וחסר הנפח.
אם אתן מחפשות מסיכת שיער טובה במחיר עממי, קפצו לסופר פארם ורכשו לכן Aussie משלכן.
מחיר מסיכות השיער- 45 שקלים (250 מ"ל).

ואחרי כל ברבורי השיער הללו, הגיע הזמן שאחפוף את שלי (אני שונאת לחפוף בחורף! שוקלת לעשות קרחת).
וכמובן, איחולי שבוע מעולה לכולכן!


*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

תגובה 1:

  1. המוצרים של שוורצקופף מאוד מסקרנים! אני משתמשת בהם כבר שנים ותמיד מרוצה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...