Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

Teint Idol

התקופה האחרונה מאופיינת במזג אוויר שלא בדיוק סגור על עצמו... נכון הסתיו הישראלי בדר"כ סובל מפיצול אישיות קל, אבל השנה אני כבר עצבנית. בתור חובבת חורף, קיבלתי טעימונת של גשם (והצפות, כי אין גשם בלי הצפות), אבל לא קיבלתי את הקור שדורש ממני להוציא את הפיג'מות החמות והסוודרים (אפילו עוד לא הוצאתי את שמיכת הפוך!) ועכשיו בכלל חזרנו לשמש ולחום! תביאו לי בבקשה את החורף! רוצה להתאפר בגוונים קודרים, לשתות מרקים ולהתכרבל מתחת לפוך עם המתים המהלכים!.
כנראה שעליי לחכות עוד קצת עד שיהיה פה קצת יותר נעים, אז בינתיים אנצל את מזג האוויר הנוח יחסית (פרט ליובש המעצבן שמייבש כל חלקה טובה בגופי), אשב במרפסת ואכתוב על מוצרים חדשים מבית ווישי.

מכירות את המוצרים שמשנים את השגרה שלכן? כאלו שאין לכן מושג מה עשיתם בלעדיהם? אז המייקאפ מסדרת Teint Idol של ווישי הוא אחד כזה.
 מייקאפ ה-Teint Ideal של החברה מצליח להתחרות עם המייקאפ האהוב עלי (Lancome Teint Miracle), בעיקר מכיוון שהגוון שלו מדויק עבורי והוא מעניק לי את הכיסוי המושלם (בינוני- גבוה) מבלי שרואים שהוא שם!
הגוון שמתאים לי הוא גוון מס' 15 (אחד מתוך 4 גוונים). עורי הוא מעורב עם נטיה לשומני באזור הטי. המייקאפ מתקבע ממש מהר (קחו את זה בחשבון, צריך לעבוד איתו מהר) ומחזיק מעמד במשך יום שלם (הוא שורד גם אימוני אירובי מיוזעים בסוף היום).
החברה טוענת כי הוא מכיל מים טרמליים ממעיינות ווישי, והוא בעל פורמולת Liquid Light (טכנולוגיה להארת העור המשלבת בתוכה קומפלקס לאיזון ותיקון העור).
כנראה שלא הייתי משתמשת במייקאפ כמוצר הארה (בעיקר כי לא הבחנתי באפקט ההארה), אבל הוא בהחלט מצליח לאחד את מראה העור ולהסתיר את כל הדברים שאני לא אוהבת בו (אדמומיות ונקבוביות בולטות).
מה שכן, אני לא בטוחה שהוא יתאים לעור יבש (אולי עם בסיס של קרם לחות כבד מתחתיו) בעיקר כי יש לו מעט נטייה להדגיש יובש ובגלל שהוא מתייבש במהרה.
שורה תחתונה- מייקאפ שנכנס לטופ פייב שלי, ובהחלט אקנה אותו שוב (ושוב ושוב...).
כמה? 180 שקלים בעבור 30 מ"ל (או במחיר של 108 שקלים באתר Medi-Link).

סדרת ה-Teint Idol כוללת בנוסף למייקאפ, גם ברונזר מאטי, רול-און קונסילר ורול- און להארות.
פודרת הברונזר Teint Ideal Bronzing Powder מגיעה באריזה בגוון זהב- ארד ועליה כיתוב זהוב. האריזה עצמה גדולה יחסית ובתוכה מונח הברונזר, מברשת (מיותרת) ומראה גדולה. על אף שהאריזה דקה יחסית, היא גדולה ומעט מסורבלת (דבר שבקלות היה אפשר לפתור אם היו מוותרים על המברשת שלא ממש שימושית עבור רובנו).

בברונזר יש מעט שימר, אבל הוא לא ממש מורגש על הפנים. מכיוון שהוציאו בווישי רק גוון אחד, קחו בחשבון שהוא לא יתאים לכולן (יותר נכון, יתאים בעיקר לבהירות שבינינו). אני די בהירה, והגוון כן מתאים לי, אבל על בחורה כהה ממני לא ממש יבחינו בו.
אני משתמשת בו לא מעט גם בתור צללית, והוא מעולה לטשטושים וליצירת מראה מעושן עדין.
שורה תחתונה- ברונזר מוצלח, אך אריזה מעט מסורבלת וגוון שיתאים בעיקר לבהירות.
באריזה תמצאו 9.5 גרם מוצר (כמות מכובדת) במחיר של 199 שקלים (רצוי לחפש מבצעים והנחות, למשל כאן תוכלו להשיגו במחיר של 120 שקלים).

שני מוצרים נוספים מסדרת Teint Idol הם קונסילר ומוצר הארה. שניהם מגיעים בטיובה זהובה והחומר יוצא דרך Roll-on בקצה הטיובה.
לאחרונה השתמשתי לא מעט בקונסילר, Illuminating Concealer Roll On בגוון Light Shade (מס' 1) והוא בהיר מאוד (בשבילי הוא גבולי מבחינת הגוון, ויתאים לבעלות עור חיוור-בהיר בלבד). יש לו פורמולה מאוד דלילה ולכן הוא לא ממש יתאים לאלו מכן הסובלות מכהויות בולטות מתחת לעיניים (הפורמולה הדלילה לא מכסה בצורה מושלמת כהויות בולטות ויוצרת מראה אפרפר ולא ממש מחמיא). למי הוא כן יתאים? לנשים שמחפשות לתקן את הגוון שמתחת לעיניים ועל הדרך ליצור הארה קלה של האזור.
הקונסילר נמרח בקלילות ונספג במהרה לעור. הוא מכיל לחות, ולכן לא חייבים להשתמש בקרם עיניים מתחתיו (מה שהופך אותו מוצלח לסובלות מעור יבש). כאשר אני לא משתמשת בפודרת קיבוע מעליו, הוא מחזיק מעמד בערך כ-6 שעות ולאט לאט מתחיל להיכנס לקמטוטים שמתחת לעין (לא בצורה בולטת). כשאני מקבעת אותו בפודרה הוא מחזיק מעמד שעות ארוכות.
לצערי הרב החברה הוציאה רק גוון אחד של קונסילר זה (צעד תמוהה משהו), ולכן אם אתן לא בעלות עור בהיר, אין לכן מה לחפש את המוצר.
שורה תחתונה- מתאים למחפשות כיסוי קליל ולבעלות עור בהיר בלבד.
מחירו המלא של הקונסילר עומד על 110 שקלים בעבור 7 מ"ל, אבל תוכלו להשיגו במחיר נמוך בהרבה (למשל ב-Medi-Link במחיר של 66 שקלים).
 מוצר נוסף שיכול להתאים לאלו מכן המחפשות הארות והדגשות עדינות הוא ה-Pure Light Roll On, קרם הארות המגיע באריזת טיובה הזהה לאריזת הקונסילר, וגם הוא יוצא מבעד לגלגלת כסופה.
יש לו גוון פנינתי, ואפשר ליצור איתו הארות עדינות אך מודגשות. גם הפורמולה שלו דלילה יחסית, וכמות קטנה של חומר מספיקה לאזור גדול יחסית (למשל עצמות הלחיים). על אף היותו מוצר הארה בגוון קר, הוא משתלב בצורה הרמונית עם גוון העור שלי ולא נראה מלאכותי או מזויף.
מה שכן, האריזה שלו זהה לאריזת הקונסילר ולכן אם מאחסנים את שניהם באותה המגירה (מה שקורה אצלי) צריך כל פעם לבדוק אם שלפנו את המוצר הנכון...
שורה תחתונה- מוצר מוצלח לאלו שאוהבות להדגיש אזורים מסוימים בפנים מבלי להתאמץ יותר מדי.
מחירו זהה למחיר הקונסילר (110 שקלים בעבור 7 מ"ל) וגם אותו אפשר למצוא במחיר של 66 שקלים באתר Medi-Link.
משמאל לימין: מייקאפ, קונסילר, רול און הארה (ולימינו אותו רול און לאחר טשטוש) והברונזר.
משמאל לימין: מייקאפ, קונסילר, רול און הארה (ולימינו אותו רול און לאחר טשטוש) והברונזר.
 לסיום, הכירו נא את Vichy-Liftactive Advanced Filler.
 מדובר על "סופר קרם" שאמור לסייע לנו לדחות את הופעת הקמטים ולטפל באלו הקיימים (בצורה כזו שאפילו נדחה את זריקת הבוטוקס הבאה שלנו... נשמע מטורף, לא?).
אצטט את דברי החברה: "הודות לעשר שנות מחקר ווישי משלבת לראשונה שני מרכיבים פעילים עוצמתיים הידועים בפעולתם נגד קמטים: רטינול טהור (תוצר משנה של ויטמין A) בריכוז מאוד גבוה, יחד עם מולקולת LR2412 לסיוע בתיקון המראה של קמטים שונים, כולל הקמטים האנכיים".
כמו כן החברה מציינת כי עם מריחת הקרם העור נראה חלק יותר ותווי הפנים רעננים יותר. לאחר שמונה שבועות של שימוש, הם טוענים, הקמטים האנכיים נראים מלאים יותר והבעת הפנים רעננה יותר (נו, שוין).
נתון נוסף שארצה לציין לפני שנעבור לסקירה הוא תוצאות סקר שערכו בקרב נשים שניסו את המוצר, ולטענת החברה הנשים היו מוכנות לדחות את הזרקות הבוטוקס שלהן לאחר השימוש בקרם.
 עד כאן הכל טוב ויפה, וכדי לבדוק את הבטחות המוצר נתתי לנסיינית צעירונת בת 62 לנסות את המוצר על פניה ולחזור אליי עם מסקנות.

"מהתרשמות ראשונית עולה שמדובר בקרם עשיר מאוד, וככזה אני אוהבת למרוח אותו בערב, לפני השינה. על אף היותו סמיך הוא נספג מהר יחסית ואיננו משאיר תחושת שמנוניות על העור. אין שום מניע להניח אותו בבוקר, שכן הוא מתאים גם כבסיס למייקאפ, אך כאמור, אני מעדיפה להשתמש בו בערב.
קראתי שהמוצר אמור לסייע כנגד הופעת הקמטים ולסייע בתיקון קמטים קיימים, אז אולי הוא עוזר במניעה (נשמע טוב מדי), אבל לא ממש הבחנתי בשינוי הקמטים הקיימים".
"מה שכן, הופתעתי לראות שעור הפנים כן נראה טוב יותר לאחר השימוש בקרם. העור נראה רענן וקצת יותר זוהר. סימני היובש שהביאה עמה תקופת המעבר דעכו ובכלליות עור הפנים נראה קצת יותר טוב מהרגיל".
הנסיינית מסכמת בכך שהיא אהבה את הקרם והיא בהחלט חושבת שהיא תמשיך להשתמש בו על אף המחיר הגבוה יחסית (ביחס לקרמים אחרים בשוק המחיר לא מטורף).
כמה? 325 שקלים בעבור 30 מ"ל (או 195 שקלים ב-Medi-Link).

אז ווישי הצליחו להפתיע אותי באיכות האיפור שלהם, ואני מקווה שהם ימשיכו עם הקו הזה (כי בכל הנוגע לטיפוח הם בהחלט נחשבים לחברה מוצלחת).
מה שכן, שווה לעקוב אחר המבצעים, שכן יש הנחות לא רעות על מוצרי החברה.
 אם אתן מתכננות להזמין מ- Medi Link הזינו את הקוד BLOG5ML לקבלת 5% הנחה על הרכישה.

וכעת, אני הולכת למרוח כל קרם אפשרי כי היובש הזה הרס לי את העור (ולא נדבר על כמות החשמל הסטטי שבאוויר! כמות הזרמים שחטפתי ביומיים האחרונים לא נורמלית).

*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

6 תגובות:

  1. סיקרנת אותי ממש עם המייקאפ! יש גם גוון בהיר מאוד? הוא נשמע בדיוק כמו מה שאני מחפשת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי גוון 15 הוא הכי בהיר, ואני בהירה אבל לא סופר בהירה אז יש סיכוי שהוא יהיה כהה לך קצת.
      מהיכן את בארץ?

      מחק
    2. איחור אופנתי, אופס... אני מהמרכז. וגם אולטרה בהירה. Oh well. זה לא שאין לי 7 מייקאפים סגורים שמחכים לשימוש...

      מחק
    3. אמממ אז אני יכולה לתת לך קופסית ממנו שתראי אם הגוון מתאים לך... עדכני אותי בפייסבוק אם בא לך:)

      מחק
  2. לא אכפת לי משינויי הטמפ' ההזויים, או מהעובדה שאני לובשת כרגע גופייה ונועלת מגפיים. אבל מה יהיה עם היובש הנוראי הזה?
    ממש ממש סקרנת אותי לגבי המייקאפ, אבל אם הגוון שמתאים לך הוא הכי בהיר אז כנראה שעבורי הוא יהיה טיפה כהה :(

    השבמחק
    תשובות
    1. היובש... אוי היובש... למה זה מגיע לנו?
      אני אתן לך לנסותו, לדעתי יש סיכוי שהוא יתאים לך

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...