Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 17 בנובמבר 2014

Touch of Color

הסתיו והחורף הבא עלינו לטובה מאופיינים לרוב בצבעים קודרים וכהים. זוהי שעתם היפה של הבגדים השחורים, האפורים, הסגולים הכהים ודומיהם. מגמות הצבע הללו שולטות גם בעולם האיפור (והציפורניים), ובקלות כולנו עוברות לשפתון כהה יותר ולק אפור על הציפורניים.
שלא תבינו אותי לא נכון, אני חסידה גדולה של הגוונים הכהים ואין לי שום בעיה להסתובב איתם כל השנה, לאו דווקא בעונות הקרות, אבל לאחרונה ניסיתי קצת "לשבור את השחור" וניסיתי לשלב קצת צבע בכל האפלוליות הזו.

אחד הדברים שאני אוהבת לעשות הוא לשלב איליינר צבעוני לאחר שיצרתי מראה מעושן וכהה. את המראה הבא יצרתי לאחר שניסיתי למצוא דרך לשלב אייליינר בגוון כחול אלקטרי, שהוא לא בדיוק כוס התה שלי.

 Pupa Viva Carioca Long Lasting Eyeliner מאופיין בגוון כחול מחשמל, כזה שאי אפשר להישאר אדישים אליו והייתי בטוחה שהוא מתאים לאווירת הדיסקו של שנות השמונים. בהתחלה קצת חששתי, ולאחר שעשיתי את האיפור הנ"ל, הסתובבתי איתו מעט בבית (בן הזוג לא ממש התחבר וזרק לי מבטים של "מה עובר עלייך") והסרתי אותו.
למחרת, כאשר יצאנו בערב עם חברים החלטתי לשחזר את מראה האיפור והתוצאות בשטח היו פירגון רב מצד הנשים שממש אהבו את הגוון, בעוד שהגברים לא הבינו למה יש לי פס כחול מעל העין (נו באמת, גברים... מה אתם מבינים?).
אז נכון, מדובר על גוון שכנראה לא אשתמש בו לעבודה (אני עוד לא שם, מצטערת) אבל הוא בהחלט תוספת רעננה וצבעונית לאיפור הערב שלי.
בסדרת איליינרים זו תמצאו 4 גוונים (סגול, חום ירוק וכחול), כך שאם הגוון הכחול עדיין נחשב כגוון נועז מדי עבורכן, יש סיכוי שגוון חום יתאים לכן יותר.
האיליינר נוח להנחה, מגיע עם פורמולה נוזלית ופיגמנטי מאוד, כך שמספיקה שכבה אחת כדי ליצור את הפס הכחול הנכסף. מה שכן, בגלל שהוא נוזלי יש לו נטייה לזלוג לריסים (כפי שאתן רואות בתמונה) כך שכדאי למרוח את המסקרה מיד לאחר שלב הנחת האיליינר.
מבחינת עמידות- רוב האיליינרים הצבעונים שיש ברשותי נעלמים לאורך הזמן (במיוחד אם אני מייצרת איתם "כנף" אייליינר), אך הפעם הופתעתי לטובה מעמידות המוצר, והצלחתי להסתובב שעות ארוכות עם אייליינר כחול ובולט.
שורה תחתונה- אני אוהבת את הקו הצעיר אליו מכוונת חברת פופה, ואם בא לכן איליינר לא שגרתי, זה האיליינר עבורכן.
כמה? המחיר המלא עומד על 130 שקלים, אך כרגע מחיר ההשקה של המוצר עומד על 50 שקלים (בתוקף עד 31.12.14). קחו בחשבון שמדובר על מהדורה מוגבלת, כך שיש סיכוי לחוסרים במוצר.

את איפור העיניים סגרתי עם מסקרת Ultraflex, גם היא מבית פופה.
על אף האריזה הלא כ"כ מפתה (השילוב בין אדום לפלסטיק מעט ילדותי מבחינתי), מדובר על מסקרה מוצלחת בהחלט (כולנו כבר למדנו שאסור לשפוט מוצר לפי אריזתו).
למסקרה שלל הבטחות מפתות, ובחברה אפילו מגדירים אותה כמסקרת פלא. היא אמורה להוסיף לריסים נפח, אורך ועל הדרך להפריד כל ריס וריס (אפשר שהיא תכין גם קפה? לא? נו טוב).
ובכן, להפתעתי הרבה היא עומדת ברוב הבטחותיה. היא מוסיפה אורך, נפח וצובעת את הריסים בשחור פחמי. אבל, בשימושים הראשונים יש לה נטייה להדביק את הריסים. התופעה דועכת לאורך הזמן (כמות החומר שהמברשת אוספת קטנה), אבל בשימושים הראשונים כן נאלצתי להשתמש במברשת של מסקרה ישנה שהתייבשה כדי להפריד מעט את הריסים.
בנוסף, למסקרה יש מברשת סיליקונית צרה (הסוג המועדף עליי) מה שמאפשר גישה מלאה לכל אזורי העין, כולל הריסים התחתונים.
מבחינת עמידות- לא הבחנתי בסימני מריחה לאורך היום ובמהלך אימון אירובי.
מחירה המלא של המסקרה עומד על 110 שקלים, אבל כרגע אפשר למצוא אותה במחיר חביב של 25 שקלים ע"י כניסה לקישור זה ושיתוף בפייסבוק.

משהו נוסף שכדאי לדעת על פופה- אינני יודעות מה הסיבה (האם מדובר על קידום מכירות מטורף של הלקים בארץ בגלל מכירות נמוכות? או שהמותג לא מתכנן להישאר בארץ? לא ברור...) אבל כרגע הם מוכרים את הלקים של החברה במחיר של 5.90 שקלים ללק בהצגת קופון הבא:

 אני ניצלתי את הקופון וחזרתי עם השלל הבא:
כעיקרון בהצגת קופון אתן רשאיות לרכוש שני לקים, והמבצע עד גמר המלאי... קחו בחשבון שהמלאי נעלם מהמדפים במהירות ולכן מומלץ לקפוץ לסניף הסופר פארם הקרוב לביתכן במהרה.
אישית, הלקים הרגילים של פופה לא ממש עמידים עליי, אך הלקים מסדרת הג'ל שלהם מצליחים להחזיק עליי בממוצע 4-5 ימים, וזה הישג סופר משמעותי ללקים הללו מבחינתי (לרוב לקים מחזיקים עליי יום או יומיים). קחו בחשבון שנושא העמידות משתנה מאישה לאישה, ולכן אם אתן לא מכירות את הלקים אולי כדאי לקנות כרגע רק אחד, לבדוק את עמידותו ולחזור לפארם במידת הצורך (המבצע בתוקף עד 11.12).

ועכשיו לפינת ההפתעה החודשית (אין באמת פינה כזו, אבל תתעלמו מזה). הזוכה במקום הראשון היא רשת ללין! ללין הוציאה לאחרונה ליין איפור חדש, ואני הייתי בטוחה שהוא יהיה בינוני וסביר, כדוגמאת הליינים הקודמים שלהם. ניסיתי את המוצרים, וכעת עליי לאכול את הכובע, שכן ללין הצליחו לקלוע לטעמי בצורה מדוייקת ולייצר מוצרים מוצלחים במחירים משתלמים! שאפו ללין.
המוצר הראשון והמוצלח ביותר הוא הסומק החדש של החברה, שזכה לשם Let's Blush. בסדרת הסמקים הזו תמצאו ארבעה גוונים, כאשר מתוכם אני בחרתי את Papaya הורוד.
החברה מתייגת את סדרת הסמקים הללו תחת הטייטל "סמקי קרם"... רק שהתיאור הזה לא ממש מדויק מכיוון שמדובר על סמקי Cream to Powder, כלומר באריזה המוצר קרמי, אך לאחר ההנחה מתקבל מראה של סומק אבקתי עם אפקט קל (מאוד) של הארה. גוון ה-Papaya הורדרד משתלב בצורה הרמונית עם עורי הבהיר, הוא קל להנחה וטשטוש ומספיקה כמות קטנה של חומר כדי ליצור הסמקה חיננית ועדינה (בהמשך תגלו באיזו מברשת אני משתמשת כדי להניח את הסומק).
מבחינת העמידות בהחלט אפשר לקטלג אותו כסומק קרם, שכן הוא עמיד מאוד ולא זז או דוהה לאורך היום.
בסדרת הסמקים של ללין תמצאו שלושה גוונים נוספים לצד Papaya, גוון חום טבעי (Beautiful Brown), גוון ורוד-אדמדם (Gorgeous Pink) וגוון ורוד מסטיק (Bubblegum Pink).
שורה תחתונה- סומק מוצלח ואני בהחלט מתכננת לרכוש גוון נוסף מהסדרה, רק קצת חבל שסטנד מוצרי האיפור של ללין קטן, ניצב בסוף החנות ומבולגן.
מחיר המוצר עומד על 59.90 שקלים.

מוצר נוסף שכדאי לשים אליו לב הוא הברונזר של ללין, העונה לשם Let's Bronze.
הפעם בחרו ללין להוציא רק גוון אחד, חום "נקי" (כלומר בלי תת גוון כתום), בהיר יחסית, בגימור מאט ופימגנט מוצלח. בגלל שמדובר על גוון בהיר ומאטי, הוא מעולה להצללות עדינות ואפשר לבנות את עומק הגוון שלו.
גם על עיצוב המוצר השקיעו מחשבה נוספת, ויצרו דוגמא המזכירה גלים בים. המוצר עצמו גדול מאוד והוא מגיע עם מראה ענקית (מסוג המוצרים שאפשר להכניס לתיק רק לשם המראה).
שורה תחתונה- ברונזר מוצלח מאוד, פיגמנטי ובגוון מושלם לעורי הבהיר. אם אתן מחפשות ברונזר מאטי בכמות שתספיק לכן לזמן ארוך מאוד, כדאי לכן לקפוץ לסניף ללין הקרוב לביתכן.
מחיר- 129.90 שקלים בעבור כמות מטורפת של מוצר.

וכמובן שאי אפשר להשיק סדרת מוצרי איפור מבלי להוציא מוצרי שפתיים, ולכן החליטו בללין להוציא עפרונות שמנמנים לשפתיים תחת השם Hot Lips. כיאה לעפרונות שפתיים שמנמנים, גם הסדרה הזו שמה יותר דגש על לחות לשפתיים, ולכן הם פחות אטומים ויותר לחותיים.
מתוך ששת הגוונים שבסדרה אני בחרתי ב- Beaujolais, מעין סגול חינני עם תת גוון ורדרד. בשימוש הראשון הרגשתי שמדובר בגרסא חדשה של לבלו והנחתי אותו בצד. כאשר חזרתי להשתמש בו בתקופת "היובש הגדול" (כלומר ברצף הימים נטולי הלחות ומלאי החשמל הסטטי שעברנו לאחרונה) הבנתי שסה"כ אני מרוצה מהמוצר. הוא מעניק לחות לשפתיים, נותן ברק חינני וממלא את תפקידו כגוון מעולה ליום יום. הוא לא ממש עמיד (הוא גם לא מתיימר להיות אחד כזה), והוא מחזיק מעמד עד לארוחה הבאה.
שורה תחתונה- מעניק לחות וגוון עדין, אופציה נוספת לחובבות טרנד שפתוני הלחות עם הגוון.
מחיר- 49.90 שקלים.

משמאל לימין- אייליינר פופה, עיפרון שפתיים, ברונזר וסומק.

את דעתי על רשת איל מקיאג' כבר אמרתי, ונכון להיום לא הבחנתי בשינוי כלשהו ברשת.
אם אתן אמיצות מספיק ומתכננות להיכנס לאחד מסניפי הרשת ולנצל את אחד מהמבצעים (קנו ב-1000 שלמו 100 שקל, או משהו בסגנון) עצרו ליד הפריימר החדש של החברה, 3S Primer ונסו אותו.
3S מייצג כמובן את שלושת ה-S-ים: Soft, Smooth, Silky. הוא אמור להחליק את העור, לצמצם את הנקבוביות ולתת לנו בסיס חלק ונעים למייקאפ, ועל הדרך להאריך את עמידותו. בנוסף, החברה מציינת כי הפריימר מנטרל ברק שומני ומעניק מראה מאט לעור.
עור פניי מעורב והפריימר בהחלט מאריך את עמידות המייקאפ עליי. הפריימר מצליח לצמצם את הנקבוביות שלי ומצליח לשמור עם מראה מאט מהרגיל. רק שלצערי, בשביל לצמצם את הנקבוביות שלנו, לרוב מערבבים סיליקון לתוך הפריימרים שלנו וגם הפריימר של איל מקיאג' סובל מהתופעה. כתוצאה מהנחת הסיליקון על פניי, צצו להם פצעונים חדשים (בדר"כ זו התגובה של העור שלי למוצרים המכילים סיליקון) כך שאני נמנעת מלהשתמש בו יום יום.
חסרון נוסף הוא המחיר המלא של המוצר העומד על 299 שקלים, מחיר גבוה לכל הדעות.
שורה תחתונה- הוא עושה את עבודתנו נאמנה, אבל בשל היותו סיליקוני יש לו נטייה לעודד הופעת פצעונים וגם המחיר שלו גבוה להחריד.


אני יודעת שרובכן מתלבטות לגבי המברשות שמתאימות לסומק "הקרם" והברונזר, והנה אני כאן כדי לענות גם על השאלה הזו. 2 המברשות בהן אני משתמשת לשני מוצרים אלו הן 2 מברשות מסט הפנים (Core Collection) של חברת Real Techniques.
המברשת הימנית היא מברשת Contour, וכשמה כן היא, מברשת מעולה ליצירת הצללות. היא מגיעה בגודל הנכון המאפשר לנו ליצור הצללות מדויקות.
המברשת השמאלית היא ה- Buffing Brush שבדר"כ משמשת אותי להנחת מייקאפ נוזלי. היא רכה ונעימה, והראש שלה יחסית מעוגל, דבר המאפשר לנו לטפוח את החומר לתוך העור, מה שהופך אותה אידאלית לסומק של ללין.
המברשות הללו אצלי כבר כמעט שנתיים, וכמו שאתן רואות, מצבן מעולה. כמובן שאני שוטפת אותן אחת לכמה זמן ומשתדלת לשמור עליהן, אבל בעלות כספית נוחה למדי, מקבלים מברשות לתקופה ממושכת.
את סט המברשות של Real Techniques רכשתי באתר IHERB במחיר נוח של 18$ (בערך) בעבור סט של ארבע מברשות. כרגע אפשר ליהנות מ-20% הנחה על קוסמטיקה באתר, כולל על המברשות של החברה.
אם זו רכישה ראשונה שלכן באתר, השתמשו בקוד BOV219 להנחה בסך 5$ על הקניה.

ועכשיו, ספרו לי האם אתן סקרניות לגבי האיפור של ללין? האם אייליינר בגוון כחול מטאלי יכול לשמש אתכן או שזה "טו מאצ'" עבורכן?

*גילוי נאות- מוצרי פופה וללין התקבלו לסקירה.













8 תגובות:

  1. לא בענייני איילינרים בוהקים... אבל הסגול-חציל מהסדרה מוצלח ורגוע, נח למריחה ומעניין על העין. לדעתי תאהבי אותו.
    פריימר סיליקוני הוא בעייתי עבורי... חבל כי נראה מוצלח.
    דעתנו על הסומק והברונזר זהה - התרשמתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אבחן אותו... בכל זאת הכחול עדיין קצת מוגזם לי.
      הצליחו להפתיע את כולנו בללין..

      מחק
  2. ממש הפתעת אותי! גם אני הנחתי שהאיפור של ללין יהיה בינוני ומטה... כל הכבוד להם :)
    אם לא הייתי בעוצר יש מצב שהייתי קונה את הסומק, כי אני אוהבת גוונים כאלה. אני גם אוהבת אייליינרים בוהקים, אבל לא כ"כ מעזה לשלב אותם באיפור יומיומי

    השבמחק
    תשובות
    1. הפתיעו את כולנו בללין! במיוחד שבעבר מוצרי האיפור שלהם לא היו מלהיבים.
      הסומק ממש את, אבל עוצר קודם לכל

      מחק
  3. לא יודעת אם בא לי לנסות את האיפור של ללין, הסטנד תמיד מבולגן ומלוכלך וממש לא מזמין.. שלא לדבר על זה שמקדם ההגנה 50 לפנים עשה לי אלרגיה.. מפחדת שיקרה גם פה :/
    האייליינר מגניב! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הם צריכים לעשות משהו עם הסטנדים שלהם.. הם לא מפתים ונראים רע, וחבל כי מפספסים מוצרים טובים.
      את יודעת לאיזה מהרכיבים היית רגישה במקדם ההגנה?

      מחק
  4. אני יותר אוהבת אותך באיפור נייטרלי ורגוע.. וגם את עצמי.. תמיד אייליינרים כאלה מזכירים לי את שנות ה80! אבל ריסייך מעוררי קנאה כתמיד 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת איפור עיניים בולט, אבל בן זוגי כנראה יסכים איתך... אני כן הולכת עם מעושנים אבל לרוב מסיימת אותם באיליינר שחור או חום.
      ריסיי ואני מודים לך:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...