Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

Black Friday Baby...

הגענו לשלב הזה של השנה, בו כולנו מתכוננות, מפנות יום שלם לשופינג בטרנינג, מסתערות על האינטרנט ומתחילות לבזבז. ימי קניות מרוכזים עם שלל הנחות זה דבר מפתה, אבל איך צולחים את ה-Black Friday בצורה חכמה ומושכלת, ולא מתעוררים בשבוע שלאחר מכן לשיחות נזיפה ממנהל הבנק? בפוסט הקרוב אנסה לתת מעט טיפים לקניות חכמות במהלך ה"בלאק פריידי" ועל הדרך אכיר לכן חלק מהווישליסט שלי.
החלק הראשון של הפוסט יכיל רקע תאורטי וכמה המלצות כלליות על רכישות במהלך הבלאק פריידי. בחלק השני אשתף אתכן באתרים בהם רכשתי/ אני מתכננת לרכוש/ יש הנחה משתלמת. כפי שאתן מבינות, זה הולך להיות פוסט דינמי שיתעדכן במרוצת הזמן (כתלות במבצעים שיופיעו באתרים השונים).
התמונה לקוחה מכאן.

בלאק פריידי? מה זה בכלל?
יום שישי השחור (באנגלית זה נשמע טוב יותר, Black Friday) הוא יום השישי שמגיע לאחר חג ההודיה והוא מסמל את פתיחת עונת השופינג לקראת חג המולד הקרב ובא. בעצם ביום שישי השחור שלל חנויות אמריקאיות מציעות מגוון מבצעים והנחות על מוצריהם, וכל מה שצריך זה להיכנס למוד שופינג רצחני ולהעמיס מכל הבא ליד.
למה דווקא שחור? בעבר, כאשר היו בונים מאזן של עסק היה נהוג בעבר לרשום את ההוצאות באדום ואת ההכנסות בשחור (זה עובד ככה גם בחשבון הבנקאי שלנו, הציצו באתר). ולכן, הצבע השחור שלרוב מסמן הכנסות, בעצם מסמל את ההכנסות מיום המכירות המטורף הזה.
השנה "יום שישי השחור" נופל על ה-28.11.14 (למקומות, היכון, בזבז!) והוא אמור להתחיל בחצות לפי שעון אמריקה (כלומר אזור השעה 6-7 בבוקר לפי שעון ישראל).


קנייה חכמה.
קניות ברשת הן דבר בעייתי. הכל נמצא במרחק הקלקלה, מבצעים מפתים נזרקים אלינו מכל עבר ובקלילות אנחנו מגהצות את האשראי על אינספור דברים שאנחנו לא בהכרח צריכות. אז איך מנהלים נכון את המוצרים שיש ברשותינו ואיך אנחנו מצליחות לעקוב אחריהן?
ובכן הדבר הראשון שאמליץ לכל אחת לעשות הוא לסדר את אוסף האיפור/טיפוח/לקים שלה לפני שמתחיל כל בלאגן הקניות ברשת. כאשר מסדרים את הכל מחדש, מגלים דברים ששכחנו מקיומים ורואים באמת מה יש ומה אין.
השלב הבא לא יתאים לכולן, שכן הוא דורש סבלנות וחיבה קלה לאקסל. אני ישבתי במשך כמה שעות ואירגנתי אקסל עם כל מוצרי האיפור שברשותי (ויש לי אקסל המוקדש כולו ללקים שלי).
יש דברים מיותרים? מעולה, לשם כך קיימות קבוצות מכירה בפייסבוק (למשל גלוס קבוצת ההחלפות) וכך גם תחסכו וגם תתרמו לסביבה. המוצרים לא מתאימים למכירה אבל עדיין שימושיים? יופי! זה הזמן לתרומה (אני לרוב תורמת לקבוצת נערות בסיכון שאני מכירה כבר שנים, אבל לא חסר לאן לתרום ואשמח לסייע אם אתן לא מוצאות לאן לתרום).
לפני שאתן פותחות את הארנק, אני ממליצה לכן בחום לקרוא את הפוסט המוצלח של אלטר אגו מהבלוג "מי הזיז את הפצירה שלי" ולקבל מעט פרופורציה על בזבוזים.

טיפ נוסף וחשוב הוא לערוך השוואות בין האתרים השונים. כל שעליכן לעשות זה לבנות את הסל אותו אתן רוצות להזמין מראש בכמה אתרים, ולראות איפה ההנחה הכי משתלמת, מהיכן המשלוח זול יותר ובכלליות איפה הטוטאל קטן יותר. את סל הקניות כדאי לעשות מראש (המשך לטיפ הקודם) כאשר אתן חושבות בצלילות על מה שאתן צריכות ומה מיותר (כי בלהט הרכישה נורא קל להוסיף עוד מוצרים לסל הכללי).

אפשר לקבל החזר?
אם כבר חוגגים עם כרטיס האשראי, לא כדאי לקבל קצת החזר על זה? ישנם כמה אתרים מוצלחים שמחזירים לנו אחוז מסוים על רכישות ברשת. כל אתר ודרישותיו, אבל כל שעליכן לעשות הוא להירשם לאתר ה-Cashback החביב עליכן, ולהתחיל לקבל מעט החזרים על הרכישות האינטרנטיות שלכן.
אחד האתרים האהובים עליי (הוא עובד עם לא מעט אתרי קניות מקוונים) הוא Ebates (אתר מזמין ונוח לתפעול). עוד אתר ששווה להכיר הוא BeFrugal. כמו כן, חטטו קצת ב-Pouring Pounds, אתר שמצליח להפתיע אותי כל פעם מחדש עם אחוזי החזר גבוהים יחסית.

Money Money Money...
השתדלו לא לעבור את רף ה-75$ בהזמנה... לבזבז זה נחמד וכיפי, אבל לשלם תוספת של 18% מערך הרכישה בעבור מע"מ, וזה פחות נחמד (75$ כולל עלות המשלוח).
ספגתן את המע"מ והחלטתן לבזבז עוד? קחו בחשבון שאם תגיעו לסכום של 500$ תאלצו לשלם על שחרור החבילה במכס, וזה לא יהיה זול.

אבל האתר לא שולח לארץ!
כולנו נתקלנו בזה... מצאנו אתר עם שלל מוצרים אותם אנחנו רוצות. ערכנו השוואת מחירים, בנינו סל של מוצרים שלא הצלחנו להשיג בשום מקום אחר, הגענו לקופה, עברנו על פרטי המשלוח וגילינו שהופ... לא שולחים לארץ. זה מבאס, אבל זה ממש לא סוף העולם! בעבור תשלום נוסף תוכלו להיעזר בשירות השילוח Buy2usa.
רצוי להירשם לאתר של Buy2usa עוד בתרם סבב הרכישות האינטרנטי, שכן האתר מספק לכן כתובת אמריקאית, בה תוכלו להשתמש ואותה תצטרכו להזין באתר הקניות בעת הרכישה. האתר ממנו הזמנתם ישלח את המוצרים לכתובת שהכנסתם (בעצם אלו מעין מחסנים של Buy2usa), ואתם תקבלו הודעה כאשר החבילה תגיע ליעדה. לאחר מכן תקבלו את מחיר השילוח לארץ (במידה ומדובר באריזה מסורבלת וגדולה אפשר לבקש אריזה מחדש. אריזה מחדש עולה עוד כמה דולרים, אבל זה יכול להוזיל את העלות הכוללת של השילוח לארץ).
באתר תמצאו את כל המידע אותו אתם צריכות (למשל דף שאלות ותשובות, מחשבון לחישוב עלות משלוח וכו'. הכל בעברית!).

מבצעי בלאק פריידי ב-Buy2Usa:
*קוד הנחה BFPAYPAL14- המקנה 15$ הנחה למשלוח או לקניה. למימוש ב-10 עסקאות נפרדות, בתשלום עם פייפאל. 2000 הטבות במלאי, עד גמר המלאי.
*קוד הנחה BF14- המקנה 10$ הנחה למשלוח או לקניה, למימוש ב-10 עסקאות נפרדות.
ההנחות תקפות לקניות בסכום מעל 250 שקלים בשירות "קונים עבורך באמאזון" ובחנות Buy2Usa. מחיר השילוח לארץ בשירות "הכתובת האמריקאית" לאחר הנחה לא יפחת מ-20$. אין כפל מבצעים והנחות. המבצע אינו חל על שירותים לוגיסטיים נלווים. בתוקף עד 15.1.15.

לפרטים נוספים אתן מוזמנות להיכנס לערוץ של שרית מ-Vanillasky 3010 ולצפות בסרטון ההסבר שלה על שירות Buy2Usa.

בהמשך הפוסט אציג לכן כמה אתרים שאני אוהבת, מוצרים שניסיתי ומוצרים שאני רוצה לרכוש (כלומר הווישליסט שלי). כאשר יגיעו ההנחות הרלוונטיות, אצרף את המידע המתאים לפוסט, וכן אוסיף גם אתרים לאורך הדרך.אז אחרי שעברנו על המידע התאורטי, הגיע הזמן להתחיל ליהנות!
אז הכינו לכן כוס משקה חם (תה/שוקו/קפה), התמקמו בנוחות ובואו נצא לדרך!

Makeup Geek-עודכנו מבצעי בלאק פריידי.
האתר של Makeup Geek איפשר לכולנו להינות בתחילת הסופ"ש האחרון מהנחה חביבה של 10%. בנתיים עוד לא ידוע אם תהיה הנחה נוספת במהלך הבלאק פריידי, אבל כמובן שאעדכן במידה ויהיה מידע רלוונטי.
בנתיים אתן מוזמנות לגלוש קצת באתר ולהתחיל לבנות סל. על מה אני ממליצה? אני הזמנתי מהאתר מס' צלליות והן פשוט מעולות. רוב הצלליות של מרלנה (הלא היא מייקאפ גיק) מוצלחות, פיגמנטיות ובגודל הצלליות של מאק.
כמו כן, האייליינרים שלה מעולים (אני ניסיתי את החום והוא אחד הטובים שיש ברשותי). הביקורות ברשת מהללות את הסמקים והפיגמנטים לעיניים (רק קחו בחשבון שאריזת הפיגמנטים מעט מעצבנת).
אני ניסיתי את המוצרים הבאים (ספויילר לפוסט עתידי) ורובם השאירו אצלי טעם של עוד:
צלליות- בשורה הראשונה תמצאו את Appletini (צללית מדהימה בגוון ירוק עם נגיעות שימר זהוב), מימינה Burlesque (צללית בגוון בורגונדי, גוון מושלם לסתיו) ו-Twilight (סגול בהיר ומעט אפרפר ושימרי).
בשורה השניה תמצאו את Mocha (צללית חומה ומאטית, מאוד שימושית) ומימינה את Homecoming (צללית שימרית בגוון בז'-חום).
בנוסף, הכירו את Utopia, פיגמנט מקסים וסופר גליטרי. וכמובן, Mobster איליינר בגוון חום כהה, נמרח כמו חמאה ועמיד מאוד.
משלוח- החל מ-6.22$, וגדל עם משקל החבילה. האתר עובד עם פייפאל.
במהלך יום שישי ימכרו שני קיטים חדשים מבית מייקאפ גיק- סט של שמונה סמקים בפאן (ללא פלטה) בעלות של 70$ (שווי הסט 80$), סט של שמונת הסמקים הללו ב-Z Palette, יחד עם Vegas Light Palette ו-Afterglow במחיר של 100$ (שווי הסט 144$). כמו כן תוכלו להשיג הנחות קטנות על פלטת הצלליות של מייקאפ גיק (Vegas Lights Palette) וסט הצלליות יחד עם הפיגמנטים Makeupgeek Vegas Collection. כמו כן קיימים באתר מס' מוצרים בודדים בהנחה (לא מליין המוצרים של מייקאפגיק).

Sleek - עודכנו מבצעי בלאק פריידי.
 חברת איפור בריטית עם שלל מוצרים מוצלחים ומלאי פיגמנט במחירים אטרקטיביים. גם הם הענקיו למשך מס' ימים (עד ה-20 לנובמבר) 20% הנחה על כלל המוצרים באתר (ההנחה ניתנה הודות להגעתם ל-300,000 לייקים בפייסבוק) ואני מקווה שנראה הנחות נוספות מהם במהלך הבלאק פריידי. מדי פעם הם יוצאים במבצעי הנחות נוספים (אני נהנתי מ-30% הנחה באתר ברכישה האחרונה שלי) כך שאם לא תהיה הנחה במהלך החגיגות, כנראה שנזכה לאחת כזו בהמשך.
על מה אני ממליצה? פלטות הצלליות של סליק מעולות! מבחר רחב של גוונים, פימגנט מעולה ותמורה מלאה למחיר (הזול יחסית). ברשותי פלטת Original ׁ(לסקירה וסווטצ'ים) ופלטת Ultra Matte V2 (על טהרת גימור המאט. היכנסו לכאן לסקירה וסווטצ'ים) והן סופר שימושיות עבורי. אישית' אני אוהבת את השפתונים שלהם (בתמונה אתן רואות את Mystic הסגלגל ו-Vixen האדמדם), ובקרוב מתכננת לקנות כמה סמקים.
באתר אפשר למצוא כמה מוצרים חדשים ומסקרנים (שפתוני מאט נוזליים, פלטת היילייטרים וכו') ואני חוששת שאאלץ להזמינם.
*המשלוח מתחיל מ-3$ ועולה ככל שמוסיפים מוצרים לעגלה.
* ניתן לשלם באתר בפייפאל.
לכבוד הבלאק פריידי מציע האתר 20% על כלל המוצרים. המבצע בתוקף עד ליל יום שישי (28/11).

Makeup Revolution- עודכנו מבצעי בלאק פריידי.
עוד חברת איפור בריטית המציעה שלל מוצרים במחירים נוחים מאוד. אישית, אני מקווה שהאתר יראה סימני הנחה (על אף המחיר הזול מלכתחילה) מכיוון שיש לא מעט מוצרים שאני רוצה להזמין.

על מה למשל אני בונה? פלטת צלליות Iconic 3 (סוג של דיופ לנייקד 3), מגוון רחב של שפתונים (Beloved, Love, Can Set You Free, I Am Readyפלטת Ultra Blush and Contour Pallete-Hot Spice, סומק סטיק ורוד (The One Blush Stick- Matte Pink), סומק נוזלי משגע (The One Fluid Blusher-Rush Me) ופריימר לעיניים (Focus& Fix Eye Primer).
המוצרים הללו כבר מחכים בסל לרכישה, וכנראה שעל הדרך יצטרפו אליהם עוד כמה חברים (הכל בגלל המחירים באתר!).
מחיר משלוח-7.95 פאונד, והאתר עובד עם פייפאל.
בחברה החליטו שעל כל קניה בסך 25 ליש"ט, תקבלו מתנה (כלל המוצרים שבתמונה הבאה) על סך 25 ליש"ט. אני פחות מתלהבת מההטבה הזו, שכן המוצרים שהם החליטו לצרף במתנה לא ממש מה שאני צריכה או רוצה.

Costal Scents -עודכנו מבצעי בלאק פריידי.
אתר נוסף המציע שלל פלטות, צלליות, סמקים ועוד במחירים נוחים (לרוב המשלוח ממנו מייקר את העסקה). עוד לא יצא לי לנסות את מוצרי האתר, אבל הם זוכים לשבחים רבים ברשת. כבר עכשיו ניתן לראות באתר Sale היסטרי על המברשות (עד 85% הנחה!).


ברשימת הקניות שלי תמצאו פלטת צלליות צבעונית Creative Me 1# Palette (אני קצת סוטה מצבעי ה"נוחות" שלי),
פלטת קונסילרים Camouflage Palette, סומק מאט בגוון Beautiful (אליו נחשפתי הודות לסרטון של אמילי נואל), מברשת מחודדת ומברשת גבות. במידה וארגיש שלא הזמנתי מספיק צלליות (בסדר) אני מתכננת להוסיף את Celadon GreenThistle LavenderMelon ו-Kiwy Green.
משלוח החל מ-25.34$ דולר וניתן לשלם באתר בפייפאל.
החל מיום רביעי 26/11 עד ה-1/12 50% על כל האתר! (אין שינוי במחירי המשלוח ארצה).
בתוקף עד חצות ה-1/12.

Glambot-עודכנו הנחות בלאק פריידי.
הכירו את גלאמבוט, אתר יד שניה עם מגוון רחב של מותגים החל משאנל ועד קאט וון די וטארט (כולל כאלו שלא נשלחים בשילוח ישיר לארץ). ליד כל מוצר נכתב מה מצבו, וכמה שימוש נעשה בו. המוצרים עוברים חיטוי לפני שהם נשלחים לרוכשת.
בשונה משאר האתרים בפוסט זה, הפעם אינני יכולה לבנות רשימה מדויקת מראש, שכן המלאי באתר תלוי בכמה מוצרי יש שניה הגיעו אליהם.
המבצעים באתר מתחילים כבר ב-27/11! 
27/11- 30% הנחה באתר.
28/11- 60% הנחה באתר.
29/11- 60% הנחה באתר.
30/11- 80% הנחה באתר.
1/12- חנות "הכל בדולר" באתר.
זה בהחלט מסקרן, וקחו בחשבון שמה שזמין כרגע באתר לא בטוח יהיה זמן בעוד שעה, כך שלא בטוח שהפעם משתלם לחכות להנחת ה-80%.

Guilty-עודכנו מבצעי בלאק פריידי באתר.
נציג ישראלי ברשימת האתרים! החגיגות בגילטי מתחילות כבר ביום ביום רביעי ה-26.11, ובנוסף למגוון המבצעים (שמיד אציג) אתן מזומנות ליהנות מצ'ופר נוסף ע"י הזנת הקוד Peacha-allmyhobbies.
הקוד הוא הטבה נוספת על סך ההנחות באתר, והוא יעניק:
1. ברכישה מעל 150 שקלים באתר תוכלו לקבל את ספוגית הנחת המייקאפ של מייקלה (לסקירה הקליקו כאן).
2. בקניה על סך 250 שקלים ומעלה תקבלו את ספוגית הנחת המייקאפ וסבון ג'ל קלדולה של המותג Dr. Kadir.
*משלוח חינם ברכישות מעל 100 שקלים (רכישות בסכום הקטן מ-100 שקלים יחויבו בעלות משלוח של 15 שקלים).
המבצעים באתר גילטי מחולקים בצורה הבאה:
מבצעי PreSale (יתחילו ב-26.11):
מה תוכלו להשיג? ריסים שלמים של ארדל במחיר של 31 שקלים, מייקאפ פיקסר של עפרה (לסקירה) במחיר של 65 שקלים וג'ל מפחית פצעונים של חברת נוטרוג'ינה (אני סקרנית לראות אם הוא באמת יפחית את הפצעונים שלי) ב-58 שקלים.
מבצעי Black Friday (יתקיימו בתאריכים 27/11-2/12)
מכחול אייליינר של מייקלה במחיר של 46 שקלים, אייליינר ג'ל של עפרה במחיר של 74 שקלים, מייקאפ קולורסטי של רבלון (לסקירה) במחיר של 76 שקלים, הבושם המטריף Narciso Rodriguez For Her במחיר של 399 שקלים ומארז לעור שמן של הולילנד במחיר של 127 שקלים.
Cyber Monday (החל מראשון בערב, 30/11 ועד יום שלישי ה-2/12).
קצף ניקוי ברבדוס של אנה לוטן (סקרנית לנסותו, שכן קרם הלחות מסדרת ברבדוס היה מעולה!) במחיר של 45 שקלים, פלטת צללית Diamonds של עפרה במחיר של 128 שקלים והבושם Place Vendome של חברת Bouchreon במחיר של 240 שקלים.

עדכון נוסף לגבי גילטי- הם החלו למכור את הלקים של China Glaze באתר. מי שעוכבת אחרי הבלוג זמן רב יודעת שאני מחבבת את הלקים של צ'יינה ולכן נחמד שאפשר להשיגם בארץ במחיר השקה סביר של 28 שקלים (במידה ואתן קונות מספר לקים ברכישה ומגיעות למשלוח חינם באתר אז הדיל די משתלם).

Make Me Up - עודכנו מבצעי Black Friday/Cyber Monday באתר.

פורטל ביוטי כחול-לבן נוסף עליו אחראית המאפרת שלי אגמי. בין כלל המותגים אותם מחזיק האתר, אני סקרנית לבדוק את מברשות האיפור בעיצובה של אגמי. לפי הביקורות ברשת מדובר על מברשות איכותיות מאוד, שנותנות מענה לכל צורך איפורי שלנו (ותוסיפו להם פלוס על צבע מיוחד).
אני חושקת בארבעת המברשות הבאות: מברשת 109 להנחת סומק, מברשת 108 להנחת מייקאפ, מברשת 106 לסמקי קרם ומברשת 103 לטשטוש והנחת צלליות.
בעמוד מבצעי הבלאק פריידי באתר תוכלו לעקוב אחר המבצעים שיעלו באותו היום ובעמוד הפייסבוק והאינסטגרם תוכלו להתעדכן במצב ההגרלות ששלי מעלה לאורך היום.
מחיר המשלוח עומד על 19 שקלים, אך במידה והגעתם לסכום רכישה של 250 שקלים ומעלה, המשלוח חינמי.
האתר עובד עם שירות פייפאל.
במהלך הבלאק פריידי תוכלו למצוא שלל הנחות הנעות בין 20%-50% (הציצו בסט המברשות הזה, 200 שקלים בעבור 3 מברשות).
כמו כן קיימות הגרלות מתחלפות באתר (כרגע הגרלת מברשת מס' 101 בקרב הרוכשות).
ב-Cyber Monday תוכלו ליהנות מהחות על המברשות הבודדות של המותג.

Bath and Bodt Works -עודכנו מבצעי בלאק פריידי באתר.
אחד האתרים שאני מצפה בקוצר רוח להזמין ממנו. זו הזמנה ראשונה שלי מהאתר, ולאחר שסיימנו לארגן את הבית, טאצ' אפ סופי בצורת נרות סופר ריחניים הכרחית.
כמובן שאני לא יכולה להתעלם מקרמי הגוף של החברה, ומסט ג'ל ניקוי לידיים (אני מאוד אוהבת את הג'ל לניקוי ידיים של באט אנד בודי).
מתוך מארזי החגים של החברה בחרתי את הסט האדום בניחוח Japanese Cherry Blossom האהוב עליי. שני הנירות שבחרתי הם ניחוח הדונאטס (בזכות הפוסט של לובה) וניחוח ה"וניל חם". בגיזרת קרמי הגוף בחרתי בניחוח
 Twilight Woods (אותו הרחתי אצל חברה והבנתי שזה סיפור אהבה). וכמובן שסט ג'לי הניקוי לידיים.
האתר אינו שולח ארצה, ויש להשתמש בחברת שילוח. 
מחיר המשלוח- 6$. חינמי בהזמנות מעל 50$ והאתר עובד עם פייפאל.
לכבוד הבלאק פריידי: 3+3 על כלל המוצרים באתר (על המוצרים הזולים שבעגלה). בנוסף, אם תזינו את הקוד ***FA143269*** תקבלו 20% על הקניה ומשלוח חינם.
החזר Cashback של 1.5% ב-Ebates.

Antonym- האתר מציע שילוח חינם לרגל הבלאק פריידי.
מותג אותו הצגתי בעבר בבלוג (לפוסט על מברשות אנטונים הקליקו כאן) ולאחרונה החל לייבא גם מוצרי איפור טבעיים המגיעים באריזות עץ אופייניות למותג.
עוד לא יצא לי לנסות את מוצרי האיפור של החברה, ולכן אני שוקלת להזמין רביעיית צלליות (Croisette) ומייקאפ פודרה אורגני (Light).
מה דעתכן? להזמין או לוותר?
בין התאריכים 28.11-2.12 יציע האתר משלוח חינם לכל רחבי הארץ. כמו כן, במהלך הבלאק פריידי מציעים באתר 10% הנחה בהזנת הקוד ***NOV2014***.
 האתר עובד על שרת פייפאל.

Funailz- עודכנו הנחות בלאק פריידי.
מדבקות ציפורניים (תוצרת כחול לבן) בשלל עיצובים משגעים! האתר חמוד, העיצובים עוד יותר חמודים ומאוד קשה לבחור איזה סט מדבקות ציפורניים לבחור. בנתיים הזמנתי את הסט "גשם אננסים", ומאז כמות העיצובים באתר גדלה.

אז מה בא לי?
סט חתול שחור, סט נשל הנחש, סט אנטרטיקה (פינגווינים!), סט תחרה כחולה, סט הסקוטית הכחולה וסט פתיתי שלג.
המשלוח באתר חינמי, החל מיום חמישי (27/11) בחצות ועד מוצ"ש תוכלו ליהנות מ-15% הנחה על שלל המוצרים באתר.

Bluescandal -עודכנו מבצעי בלאק פריידי.
אתר שמחזיק לא מעט מותגים טובים (Nyx, Milani, NYC,Sugarpill, Wet And Wild ועוד) במחירים נוחים. לאחרונה הזמנתי ממנו שני לקים הולוגרפיים של חברת Nabi (בחרתי ב-Tawny וב-Purple)  ושפתון מאט של חברת ניקס (גוון Copenhagen מסדרת Soft Matte Lip Cream) . המשלוח הגיע מהר יחסית (שבועיים), המוצרים היו ארוזים היטב ובסה"כ החוויה הייתה נעימה למדי. אני אוהבת לחטט באתר ולראות את שפע המוצרים שבו.
לרגל בלאק פריידי מציע האתר 40% הנחה על כלל המוצרים באתר. המבצע בתוקף עד 30.11
קוד הנחה: ***BLACKFRIDAY*** (רק שמשום מה האתר לא התכונן כראוי ולא מעט מוצרים חסרים!).
תוקף:30/11 חצות שעון ארה"ב.

אז מה אפשר למצוא בסל שלי?
כבר זמן רב שאני חושקת באחד מהשפתונים מסדרת Color Statment של חברת Milani. הביקורות ברשת על המוצר טובות, ואני דוחה את הרכישה כל הזמן. גם הפריימר לעיניים של חברת Milani קיבל ביקורות טובות, ולכן הגיע הזמן לדגום גם אותו. שני מוצרים נוספים של אותה החברה שבא לי לנסותם בעיקר בגלל העיצוב שלהם הם Rose Powder Blush ו-The Multitasker Fce Powder. תוסיפו את סדרת הצלליות החדשה יחסית של מילאני (Bella Eyes Gel Powder Eyeshadow), והרי לכן סל ראוי מבית החברה.
בעקבות אחד הסרטונים האחרונים של אמילי נואל, אני חושקת בסומק Peach Blossom של חברת ג'ורדנה, ובמחיר הנמוך שלו, אני באמת חושבת שאין מקום להתלבטות. מוצר נוסף מבית ג'ורדנה שאשמח לנסות הוא עיפרון עיניים ירקרק.
את סדרת שפתוני Mega Last Lip Color של חברת וואט אנד ווילד אני מאוד אוהבת, וזו הזדמנות מצוינת להתחדש בגוונים נוספים. מסדרת השפתונים Soft Matte Lip Cream של חברת ניקס ניסיתי רק גוון אחד, אבל אני כ"כ מרוצה ממנו שאני בהחלט אשמח לכמה גוונים נוספים. על ה-Butter Lipstick של ניקס קראתי ביקורות טובות, אז למה שלא ננסה גם אותם?
המשלוח מתחיל מ-3$ ומטפס ככל שמוסיפים מוצרים לעגלה. האתר עובד עם פייפל.

רצה הגורל וחלק מהמוצרים לא זמינים כרגע ב-Bluscandal... מכיוון שלא בוכים על חלב שנשפך, אלך לחפש אותם בשני אתרים שמחזיקים מגוון רחב של מוצרי Nyx ו-Milani.

 BeautyJoint עודכנו מבצעי בלאק פריידי.
האתר האהוב עליי לרכישת מותגי דארגסטור אמריקאי ולרוב אני מוצאת בו את שחשקה נפשי. לצד מוצרי Nyx, Milani, E.L.F, Wet and Wild (ועוד חברות דראגסטור אמריקאיות) תמצאו מוצרים של The Balm, Lime Crime, Sugarpill ו-Obsessive Compulsive (והפתעה חדשה באזור הלקים, שם ניתן להשיג את מוצרי OPI).
נכון לעכשיו ההזמנה שלי זהה להזמנה אותה אני מתכננת לעשות מ-Bluescandal, ולכן ביום הרכישה אבדוק היכן המוצרים בהם אני חושקת במלאי, ואיפה המחיר הסופי הוא הזול ביותר.
בביוטיג'וינט אפשר לשלם בפייפאל וגם כאן מחיר השילוח מתחיל מ-3$ ומטפס עם הוספת המוצרים.
20% הנחה על כל האתר- קוד הנחה ***BF2014***. בתוקף עד חצות ה-29.11 (6-7 בבוקר שעון ישראל).

Cherry Culture- עודכני מבצעי Cyber Monday.
עוד אתר שמחזיק שלל מוצרי דראגסטור אמריקאי. למעשה אחת מהזמנות הביוטי הראשונות שלי הייתה מאתר זה. מאז הכרתי אתרים נוספים (בעיקר כי לרוב מה שאני רוצה לא נמצא במלאי של צ'רי), אבל הוא עדיין מחזיק לא מעט סחורה, הוא אתר אמין ונוח למשתמשת.
משלוח החל מ-12$ ועולה מעט בהתאם למשקל החבילה. גם אתר זה עובד עם פייפאל.
במהלך יום שני ה-1/12 (Cyber Monday) מציע האתר 40% הנחה על כלל המוצרים באתר (בנתיים המלאי לא מפתה במיוחד) בהזנת הקוד ***CM14***. המבצע בתוקף רק ביום שני ה-1/12/14.

Sephora-עדכון מבצעי בלאק פריידי.
ספורה, או חנות האפשרויות הבלתי מוגבלת היא ה-חנות ב-ה הידיעה לכל מכורת איפור. אני לא יודעת מאיזה מותג להתחיל, אבל מספורה קשה לצאת בידיים ריקות (הן מהאתר והן מהחנויות הפיזיות).
ספורה לא שולחים לארץ, ויש להשתמש בחברת שילוח כדי להביא את המוצרים ארצה.
לאחרונה רכשתי את ערכת השפתונים של ספורה, Give Me More Lip ואני ממליצה עליה בחום (מוצרים מעולים  בגוונים מוצלחים). המחיר של הערכה באתר עומד על 59$, ובתוכה תמצאו 17 מוצרי שפתיים.
הרכבתי גם ווישליסט "צנוע" מספורה ואני בטוחה שאתן סקרניות לדעת מה הוא מכיל... 


פלטת Studio Case של Make Up For Ever נראית לי כמו פלטה שאני יכולה ליהנות ממנה. את פלטת Deluxe Holidaשל דיור אני רוצה בשביל הנפש. פלטת הצלליות של Viseart כרגע לא במלאי באתר (אולי זה לטובה, בכל זאת מחירה באתר עומד על 80$) אבל הביקורות על סדרת הפלטות הללו סופר משבחות. הודות לסט השפתונים מספורה הכרתי את השפתונים הנוזליים של Hourglass ועכשיו אני רוצה את כל הסדרה. גם לסט השפתונים המוקטן של Kat Von D אי אפשר להישאר אדישים... ואם כבר אנחנו ב-Kat Von D, מה דעתכן על ה- Ladybirs Palette Set?.
על הדרך, אני חושבת להזמין את ה- Lip Tar Trio Set של OCC ו- Tint Moisturizer Broad Spectrum של לורה מרסייה.
משלוח החל מ-6$ (או חינמי ברכישות מעל 50$ בארה"ב) וכאמור יש להשתמש בחברת שילוח. ניתן לשלם באתר בפייפל.
Cashback: ב-BeFrugal תקבלו 5% החזר, וב-Ebates תקבלו החזר של 8%.

לכבוד הבלאק פריידי: קיטים ב-10$ (תוכלו לראות אותם כאן), והם נחטפים כמו לחמניות חמות! כמו כן, השתמשו בקוד SCENTMIMI לקבלת בושם מוקטן חינם.

Lime Crime- מעודכן למבצעי הבלאק פריידי.
החברה וחד הקרן! חברת ליים קריים מציעה מוצרים מעולים, באריזות מקסימות ועם צבעים מטורפים. אני ניסיתי בינתיים את השפתון Geradium ואת Suedeberry מסדרת השפתונים הנוזליים המכתימים, ומשניהם אני מאוד מרוצה.
איכות המוצרים גבוהה מאוד, ועל הדרך זוכים באריזות משגעות.
אני מתכננת להזמין שני שפתונים נוזליים מסדרת Velvetins של החברה: Red Velvet (אדום משגע) ו-Utopia (סגול מהפנט). כמו כן חברה טובה המליצה לי על הפריימר לעיניים של החברה (Eyeshadow Helper Waterproof Primer), ובשביל הנפש (שדורשת פיגמנטים מיוחדים) כנראה שאזמין את Capricon.
יום המכירות באתר של Lime Crime יוקדם ל-26.11.... נחכה בציפייה לראות מה המבצעים שיציעו לנו!
משלוח- 10.95$ והאתר עובד עם פייפאל.
הנחות (לדעתי מעט מאכזבות).
לצערי אין הנחות על סדרת הוולווטינס (שפתונים נוזליים עמידים, ואלו שבתמונה מעלה).
גליטרים- המחיר ירד מ-12$ ל-5$.
גלוסים המחיר ירד מ-17$ ל-12$.
Glitter Helper, Eyeshadow Brightener, Eyeshadow Helper Waterproof Primer - המחיר ירד מ-20$ ל-10$.

LookFantastic- עודכנו הנחות בלאק פריידי.
אתר בריטי מוצלח המציע שלל מותגים (החל ממייבליין ועד Urban Decay). יש באתר מגוון רחב של מוצרים ומותגים, הן מעולם הטיפוח והן מעולם האיפור. המשלוח מהאתר חינמי ובדר"כ המוצרים מגיעים יחסית מהר ארצה. מה שכן, חלק מהמותגים לא שולחים ארצה (כמו למשל מוצרי Benefit).
התמונה למעלה משלבת מוצרים שאני רוצה לבין מוצרים שאני אוהבת וממליצה עליהם. מבחינת אלו שאני רוצה תמצאו את פלטת השוקולד של Too Faced, השפתונים הנוזליים של סטילה Stay All Day Liquid Lipstick (ניסיתי את גוון Naked Dolly כחלק מערכת השפתונים של ספורה) ואת Too Faced- La Creme Lipstick בגוון Taffy.
הפודרה המאירה ( Candlelight) של Too Faced מושלמת לעונה, כמעט ולא מבחינים בשימר שבה על הפנים, אך היא מוסיפה טאצ' אפ חינני לאיפור. את פריימר העיניים של Too Faced ה-Shadow Insurance אני מניחה שרובכן מכירות, שכן מדובר על פריימר מוצלח בהחלט. שימו לב גם לשפתוני Urban Decay Revolution Lipstick שמספקים לחות והמון פיגמנט.
בגזרת הטיפוח אני ממליצה לבדוק את מוצרי Nuxe, בדגש על שני מוצרים שעוזרים לי בתקופה זו של השנה:
Reve de Miel Lip Balm (ועוד באריזה חגיגית עם מכסה ורוד. מוזמנות לסקירה של המוצר) וקרם הידיים Nuxe Reve de Miel Hands& Nail Creme (לסקירה היכנסו לכאן).
אז כפי שציינתי, המשלוח מהאתר חינמי ויש החזר Cashback באתרים: Ebates (החזר על סך 3.5%) ובאתר
Pouring Pounds (החזר של 6.75%).
ניתן לשלם באתר באמצעות חשבון הפייפאל.
*עדכוני בלאק פריידי:
קוד ***BLACFRIDAY*** המקנה 20% הנחה במקסימום. בשעה 14:00 (שעון ישראל) ההנחה תעמוד על 20% ותקטן עד לתאריך 1/12/14.
20% הנחה על רכישות במהלך הלילה החל מ-20:00. קוד ***FRIDAYLF20*** (בתוקף עד 1/12/14).
הנחה על סך חמש ליש"ט על כלל הרכישות, עבור רכישות בסך 45 ליש"ט ומעלה ע"י שימוש בקוד ***SNEAKY45***.
הנחה על סך 10 לי"שט על כלל הרכישות באתר, עבור רכישות בסך של 60 ליש"ט ומעלה ע"י שימוש בקוד ***SNEAKY60***.

Hqhair-עודכנו מבצעי בלאק פריידי.
עוד אתר בריטי מוצלח שמחזיק מגוון רחב של מותגים. תוכלו למצוא באתר קשת רחבה של מוצרים מעולם הקוסמטיקה- מוצרי איפור, מוצרי טיפוח ומגוון עצום של מוצרים לשיער.
אני בניתי לי ווישליסט איפורי, אבל מתחילה לפזול לאזור הטיפוח.

בגזרת Nars בא לי להתחדש בשני שפתונים (שפתון Rita ושפתון Scarlet Empress) צללית קרמית ירקרקה (Eye Paint בגוון Snake Eyes) צללית סגולה בעיצוב משגע (Cosmetics Dual Intensity Eyeshadow בגוון Desdemona) ו-Creamy Concealer (שזה בערך הדבר היחיד שאני ממש צריכה).
את המוצרים של חברת New Kid אינני מכירה, אבל איך אפשר לסרב לצללית הקרמית שלהם בגוון Purple Quartz ול- I Glow Ice Pop המשגע שלהם.
כרגע מוצעת באתר הנחת "חג מולד" המציעה 10% הנחה ברכישה מעל 30 פאונד (קוד הנחה: NOVSAVE10), במידה והגעתם ל-45 פאונד, תוכלו לקבל הנחה של 15% (קוד הנחה: NOVSAVE15) ואם חגגתם והגעתם ל-65 פאונד תוכלו לקבל הנחה בגובה של 20% מהרכישה (קוד הנחה: NOVESAVE20).
גם מאתר זה המשלוח ארצה חינמי, וגם פה תהנו מ-Cashback של 5.25% באתר Pouring Pounds.
האתר מאפשר תשלום דרך פייפאל.
מבצעי בלאק פריידי- 25% הנחה הפוחתת מדי שעה.
קוד הנחה: ***BLACKFRIDAY*** (תקף רק ביום שישי).
כמו כן, האתר מציע 10% הנחה על מוצרי נארס, ואייליינר מתנה ברכישת שני מוצרים של המותג. בתוקף עד 2/12/14.
בנוסף, תוכלו לרכוש באתר שלושה מוצרים של בורז'ואה במחיר של 2. בתוקף עד 2/12/14.

BeautyBay-עודכנו מבצעי בלאק פריידי.
אתר נוסף שמחזיק לא מעט מותגים (וכרגע יש ברשותו מגוון רחב של פלטות מבית אורבן דיקיי). כמו כן תוכלו למצוא באתר מוצרים של קרגו, אנסטסיה בוורלי הילס, בייר מינרלס, טו פייסד ועוד. הוא שולח יחסית מהר את המוצרים (ההזמנה האחרונה שלי הגיעה תוך עשרה ימים), נוח לתפעול ונותן חווית גלישה נעימה.

אז כפי שציינתי, ניתן למצוא באתר לא מעט מוצרים של אורבן דיקיי, בין השאר את פלטות הנייקד המפורסמות (לרכישת נייקד הקליקו כאן. לרכישת נייקד 2 הקליקו כאן, ולרכישת נייקד 3 הקליקו כאן. אם אתן מחפשות סקירה בעברית של 2 הפלטות הראשונות, אתן מוזמנות לסקירה שלי עליהן כולל השוואה בין השתיים). פלטה נוספת שאני מאוד אוהבת ומשתמשת בה לא מעט היא פלטת Smoked של המותג (לסקירה היכנסו לכאן).
כמובן שתוכלו למצוא את פלטות Flushed Palette למינהן וגם את פלטת Vice 3 שיצאה לא מזמן.
משלוח: מתחיל מ-3$, וחינמי ברכישות מעל 16$.
הנחת בלאק פריידי- 20% הנחה על כל האתר (אין הנחה על אורבן דיקיי).

Feel Unique - עודכנו מבצעי בלאק פריידי.
עוד אתר שרצוי להכיר המחזיק ברשותו מגוון רחב של מוצרים (יוקרתיים ודראגסטור כאחד). לא את כל המוצרים הוא שולח לארץ, אבל הוא מציע מחירים לא רעים.
האתר עובד עם פייפאל והמשלוח בו חינמי ברכישות מעל 10 פאונד.
החזר כספי של 3.75% ב-Pouring Pounds.
15% הנחה על רוב המוצרים באתר (לא כולל סטילה, Gatineau, ghd, Ole Henriksen, Lily Lolo, Moroccanoil).

echemist-עודכנו מבצעי בלאק פריידי.
עוד אתר קניות בריטי מוצלח, המחזיק מגוון רחב של מוצרים (אני קונה שם הרבה בורז'ואה, ביודרמה, רימל ונוקס).
שימו לב שהמחירים באתר כוללים מע"מ, אך הוא יתקזז בחשבון. המשלוח מהאתר חינמי ויש החזר Cashback של 5.25% ב-Pouring Pounds.
 לרגל הבלאק פריידי (28/11-30/11) תוכלו ליהנות מ-10% הנחה ברכישות מעל 30 פאונד, ומ-15% הנחה ברכישות מעל 45 פאונד.

Sigma עודכנו מבצעי בלאק פריידי.
את רוב המברשות שלי של סיגמא רכשתי במהלך ה"בלאק פריידי" בשלוש השנים האחרונות (מה שאומר שחלוצות המברשות מבית סיגמא באוסף שלי מחזיקות מעמד כבר שלוש שנים ומצבם מעולה!).
ברשותי כמה מברשות עיניים של המותג, וביום שישי הקרוב אני מתכננת להזמין מברשות פנים (Round Kabuki F82 ו- Flat Angle Kabuki F88 ) ומברשת טשטושים רחבה (E40).
בתמונה אתן יכולות לראות את מברשות הטשטושים שלי E25 ו-E35 (מעולות! אלו גם הותיקות שבחבורה). מברשת הקונסילר של סיגמא (F75) מאוד שימושית עבורי, ולאו דווקא למטרתה המקורית שכן היא מעולה להנחת צלליות קרם. והמברשת האהובה עליי ביותר-E55, מברשת הנחה צפופה ורחבה שבזכותה אני מניחה פיגמנטים וצלליות באופן מרוכז. המברשת הורודה שאתן רואות היא מברשת איליינר אותה קיבלתי מתנה באחת הרכישות, ואני לא ממש אוהבת אותה (יש נוחות ממנה להנחת אייליינר).
המכירות באתר של סיגמא מתחילות כבר ב-27.11 בחצות (שעון ארה"ב), כלומר אזור 6-7 בבוקר שעון ישראל, וכבכל שנה הם מציעים לנו ליהנות ממשלוח חינם (ע"י הזמנת הקוד: ***BF2014ׂ***).
האתר עובד עם פייפאל, וכאמור במהלך הבלאק פריידי נהנה ממשלוח חינמי.

Born Pretty- עודכנו הנחות בלאק פריידי.
אתר על שלל פיצ'פקס (ציפורניים, שיער, מוצרים לנייד וכו') ואחד האתרים האהובים עליי בכל מה שקשור לפלטות החתמה לציפורניים.
לרגל הבלאק פריידי מתכנן האתר להוציא פלטות החתמה חדשות ולמכור אותם במחירים נוחים (1$-2$ לפלטות העגולות). כמו כן יהיו הנחות בסך 50%-80% על מוצרים נבחרים באתר.
 אני כבר בניתי את סל פלטות (מה שמזכיר לי שזמן רב לא השתמשתי בחותמות שלי):
מה אתן רואות בתמונה? פלטות עגולות מס' 08, 09, 19, 29, 23, 34. בנוסף, 2 פלטות מרובעות (פלטה L007 ופלטה L006ׁ).
המשלוח מהאתר חינמי והאתר עובד עם פייפאל.

Morphe עודכנו מבצעי בלאק פריידי.
את Morphe השארתי בכוונה לסוף. למה? פשוט מאוד, המחירים שלו כ"כ זולים (2$ לצללית) שלא באמת צריך הנחות נוספות (על אף שהן תמיד מבורכות). במידה ונשאר לכן עודף לאחר שלל הקניות בבלאק פריידי, היכנסו ל-Morphe והתחילו לבזבז! (זה מה שאני מתכננת לעשות).
עד כה ביצעתי כבר הזמנה מהאתר של 6 צלליות (פוסט סקירה עליהן יגיע בקרוב) ואני בהחלט מרוצה.
הצלליות שאני רכשתי (רובן על טהרת השימר, פרט לאחת) הן: Orange Copper, Golden Orange Brown,
Golden Apricot, Pearl Yellow, Copper ו- Shiny Rust. כולן פיגמנטיות ומאוד שימושיות עבורי, ואני מתכוונת להזמין עוד צלליות מהאתר (2$? תארזו לי הכל!). במקביל לכתיבת שורות אלו העלתה IpuroMania פוסט חדש על הצלליות הללו וחידשה את הווישליסט שלי. במקביל, אני סקרנית גם לגבי המברשות של המותג ומאמינה שגם אותן אזמין בקרוב.
האתר עובד עם פייפל, ומשלוח החל מ-5.29$ (עולה בהתאם למשקל החבילה, למשל בעבור 6 הצלליות שילמתי 7.16$ על השילוח).
לרגל הבלאק פריידי- 20% הנחה אוטומטית על כל המוצרים באתר! מהרו, המלאי הולך ופוחת מרגע לרגע...

מקווה שהצלחתי לעשות לכן קצת סדר בכל הבלאגן סביב ה-"בלאק פריידי". בנתיים, אני אמשיך לעקוב אחר המבצעים השונים ואתן יותר ממוזמנות לשאול אותי שלל שאלות בנושא (זמינה במייל allmyhobbies1@gmail.com ובפייסבוק "פיצ'ה הוביס").
רכישות מהנות:)


12 תגובות:

  1. אני בעיקר מבולבלת :/ נראה לי שאלך על דילטופיה בספורה בעיקר ואולי-אולי ליים קריים

    השבמחק
    תשובות
    1. מבולבלת? הכוונה מבחינת מה לרכוש?
      יש לך אישור רכישות כי בקרוב את עוברת למצב אימהות ואומרים שאין ממש זמן לשופינג איפורי:)

      מחק
  2. יופי של פוסט! אני אמנם בעוצר קניות גם בבלאק פריידי (כן, עצוב), אבל אני אשמור לי את הפוסט בגלל הויש ליסטים שלך לקניות עתידיות :P

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו סחתיין על הנחישות... לעבור את בלאק פריידי בלי רכישות? קשה!

      מחק
  3. OMG!!! איזה פוסט מטורף! אני רק חושבת על כל השעות של ההשקעה שעומדות מאחוריו...
    באופן אישי החלטתי השנה לא לנצל את מבצעי הבלאק-פריידי, איכשהו כל שנה מחדש עד שאנחנו מגיעים לשלב הזה אני כבר שבעה מרכישות וענייה במזומנים.
    אני ממש מסכימה איתך שמי שרוצה לנצל את ההנחות- כדאי מאוד להיערך בהתאם, לחשוב בדיוק מה רוצים ולא להתפתות לרכישות מתוך גחמה, כי אח"כ זה סתם מבאס.
    יום שישי שחור שמח לכולנו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!!
      אכן, הוא גנב לא מעט מזמני, אבל זה היה כיף (וגם עזר לי להיערך מראש).
      ההחלטה שלך נכונה, ולדעתי זו החלטה נבונה שבאה ממקום נכון.
      יום שישי שמח בחזרה:)

      מחק
  4. האתר Makeup Revolution נחשב איכותי? הצלליות פיגמנטיות? שפתון פיגמנטי ועמיד? והשאר- מייק אפ וכו'? תודה zehavush

    השבמחק
    תשובות
    1. הביקורות על המוצרים שלהם ברשת טובות, אך עדיין לא יצא לי לנסות.
      השפתונים בהחלט נראים פיגמנטים, אך כאמור אני בונה על הבלאק פריידי כדי לנסותם לראשונה

      מחק
  5. פוסט מועיל ומצויין 3>

    השבמחק
  6. וואו איזה פוסט מקיף! אני שמחה שלא נפלתי קורבן לרכישות ברשת, והתחדשתי רק בשתי פלטות מקוסטל סנטס :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...