Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

קנו לעצמכם מתנה לחג!

חגי תשרי... כמו בכל שנה, מרסי ופררו רושה צצים בכל הערוצים המסחריים, פרסומות הבשמים תוקפות אותנו ללא רחם ובקבוקי הקולה המשפחתיים גדלים בדרך פלא.
את רוב האוכלוסייה עוטפת אווירה חגיגית, וכולנו מתרוצצים בקניות אינסופיות לחג (כי הדודה חייבת את סט המצעים הזה!). 
בין כל רצי החנויות וחובבי הגפילטע, קל לפספס אותנו, האנשים שסולדים מהחגים ורק מחכים ליום שאחרי ארוחת החג מלאת המנות. אל תיראו אותי כאדם כזה פסימי, אני בהחלט לא, אבל התכנסויות המשפחתיות מבוססות המזון הללו ושיחות על החתונה הלא קרבה שלי, הן לא כוס התה שלי (תואר הבלוגרית המבאסת בדרך אליי? שניה מכינה לו מקום על המדף).
איך אני שורדת? ובכן מכינה המון מאפים (ראיתן באינסטגרם שאני נורא נהנית לאפות), יוצאת לריצות ארוכות ומרגיעות (בשעות הערב יש אחלה של מזג אוויר לפעילות גופנית מחוץ לבית) ומתפנקת ככל שניתן.
בדר"כ אני לא ממש מכינה פוסטים על מתנות, אבל הפעם יצא אחד כזה... מוכנות?

 לאחרונה נפתח במרכז שרונה בתל אביב (מול הקריה) סלון בוטיק של חברת OPI, בו תוכלו ליהנות משלל פינוקים לידיים והרגליים ולבהות (כמוני) ב-300 גוונים מפתים מבית OPI . בנוסף תמצאו בבוטיק שלל מוצרים למניקור ופדיקור, קרמים, פילינגים ומה לא? (התשובה- מקום, קצת צפוף שם).
 אני הגעתי להתנסות בטיפול שרונה מיד לאחר מעבר דירה מתיש שכיסח לי את הציפורניים, כך שהעיתוי לא יכל להיות יותר מושלם מזה.
השלב הראשון כמובן היה הסרת הלק (שאריות ה-Juicy Fruits של Pupa).
לאחר הסרת הלק, משרים את הידיים בתמיסת קוקוס ופירות הדר, שוטפים ועוברים לפילינג.
ניחוח הפילינגים משגע, וחבל שאי אפשר להעביר אותו דרך המסך (הפילינג הכתום הוא פילינג פפאיה ואננס להבהרת העור, והפילינג הירוק הוא פילינג קמומיל ומנטה מרענן, אני בחרתי בירוק).
ממשיכים עם מסיכה מזינה, סידור הקוטיקולות ומסאז' מפנק לכפות הידיים.


ולסיום, השלב המהנה ביותר- מריחת הלק! אני בחרתי בגוונים סולידיים יחסית ובחרתי לשלב בין  gargantuan green grape (כחול תכלת משגע) לבין lights of emerald city (לק עם גליטרים מרובעים לבנים, מעורבבים עם גליטרים דאוכרומיים שקופים).




OPI Nail Boutique נמצא מעל מסעדת רוסטיקו המעולה (יש גם הנחה לחברות מועדון OPI), ומומלץ לכל חובבת ציפורניים לבקר בו.
חברות מועדון? כן, ב-OPI מציעים שירות OPI Premium (שירות VIP) הנותן לחברות בו  10% הנחה על מוצרים, עדיפות לחברות המועדון כאשר יוצאות קולקציות חדשות, הטבות ימי הולדת, ימי נישואים ויום האישה לצד הטבות בעסקים וחנויות במתחם שרונה.
לפרטים נוספים אתן מוזמנות להיכנס לדף הפייסבוק של הבוטיק, או לאתר האינטרנט.
 נ.ב.
את הפצירה וכרית השיוף בה השתמשו במהלך המניקור, אתן מקבלות במתנה.

 לקראת החגים הוציאה חברת AHAVA (חברה ישראלית, שמציינת חגים ישראלים אבל לא כותבת אפילו אות אחת בעברית על אריזות מוצריה) קולקציית מתנות מורחבת במהדורת זהב.
בשוק תמצאו 4 ערכות:
מהדורת פנים- מוצרים מינרליים מים המלח לטיפוח הפנים, הארוזים ב"מהדורת זהב" המכילה לחות אקטיבית במרקם ג'ל (50 מ"ל), מסכת בוץ מינרלי (100 מ"ל) ותחליב ניקוי (30 מ"ל), במחיר של 299 שקלים.
ערכה לטיפוח הגוף- ערכה המכילה סורבה גוף (100 מ"ל), קרם ידיים מינרלי (100 מ"ל), ג'ל רחצה מינרלי (100 מ"ל) ומלחי אמבט טבעיים מים המלח (250 מ"ל), במחיר של 140 שקלים.
דואו מינרלי לטיפוח הידיים- זוג קרמי ידיים בשפופרת זהב בכמות של 150 מ"ל לאחד (180 שקלים).
ערכת טיפוח גוף מינרלית- מארז הכולל קרם ידיים (100 מ"ל), קרם רגליים (100 מ"ל) ותחליב גוף (100 מ"ל) במחיר של 140 שקלים. זהו הסט שיצא לי לנסות, והוא בהחלט מתנה מקסימה לחג.
שלושת הקרמים נמרחים בקלילות, נספגים במהירות ומשאירים את העור לח ונעים. אני אוהבת להשתמש בקרם הידיים והרגליים לפני השינה, ולכן מחזיקה אותם על השידה שליד המיטה.
ערכה מקסימה שאפשר לתת לאישה אהובה!

כמיטב המסורת, רשת ללין השיקה לא מזמן את קולקציית החגים שלה, ועל הדרך הציגה מיתוג מחודש.
 מה כולל המיתוג החדש של החברה? נראות החנות, אריזות המוצרים, ניחוחות חדשים ופורמולות חדשות.
לצד 6 הניחוחות המוכרים של החברה, משיקים בללין שני ניחוחות חדשים, Lemongrass Verbena (תווי הניחוח: למון-גראס, ורבנה, ליים, תפוז וברגמוט) ו- Vanilla Pink Pepper (תווי הניחוח: וניל, גרגרי פלפל ורוד, מנדרינת טנג'רינה, ציפורן החתול ושושנת העמקים).
בסוגיית הפורמולות החדשות מציינת החברה כי המוצרים הועשרו ברכיבים טבעיים כדוגאמת חוחובה, אלוורה, ועוד מבחר תמציות ושמנים מטפחים.
אני דגמתי שלושה מוצרים מסדרת ה-Lemongrass Verbana: מוס הרחצה, קרם הגוף וקרם הידיים.
אני יודעת שאחד המוצרים הנמכרים של הרשת היה מוס הרחצה של החברה, אבל איכשהו אני תמיד נפלתי על אריזות מקולקלות שלא ממש הוציאו מוס מהמיכל, ועל כן אני מברכת על המעבר לאריזה חדשה של מוס הרחצה.
למוס ניחוח עז של למון- ליים (בעוד שהורבנה לא ממש מורגשת), הוא מנקה טוב את העור אך מייבש אותו מעט.
ענן על כף היד!
שני הקרמים נעימים יחסית, ונספגים במהרה לעור (הפורמולה של קרם הגוף קצת יותר סמיכה מהפורמולה הקודמת של החברה), אך יש להשתמש בשניהם כמה ימים ברציפות כדי להבחין בשינוי.
אז מה השורה התחתונה? מכורות המותג כנראה יהנו מהאריזות החדשות והניחוחות החדשים, אבל ניחוח הוא עניין אישי. הלמון-גראס ורבנה נוטה מאוד לכיוון הלמון גראס והליים, ועל כן יתאים לחובבות הניחוחות הספציפיים הללו (פחות הסגנון שלי, אני צריכה להריח בהזדמנות את ניחוח הוניל- פלפל ורוד) עליי לציין שהניחוח חולף יחסית מהר, ולא נשאר הרבה על הגוף, וזה משהו שיש לקחת בחשבון. 
חשבון בבקשה: 80 שקלים בעבור קרם הגוף (150 גרם), 50 שקלים בעבור מוס הרחצה (250 גרם) ו-40 שקלים בעבור קרם הידיים (100 גרם).

באתר Guilty תמצאו מארזי חג מפתים במשלוח זריז עד פתח הבית. המארזים שבאתר לא מתאימים לכם? הרכיבו מארז משלכם בעזרת יועצי האתר. שירות הרכבת המתנה האישית כולל התאמה לתקציב והתאמה לפנים (סוג עור, גיל, מראה וכו') של מקבלת המתנה. ניתן לשלוח ליועצי האתר תמונה של מקבלת המתנה והם יעזרו בהתאמת הגוונים והמוצרים עבורה.
במקביל, אפשר למצוא באתר שוברי מתנה אותם אפשר להעניק לחברה/ קרובת משפחה אהובה לרכישות באתר.
רעיון חביב לא?
חיטוט
חיטוט קצר באתר יחשוף לפניכן למגוון רחב של מוצרים, שחלקם עד כה לא נמכרו בארץ (למשל Nars ו-Too Faced), לצג מותגים שלרוב נמכרו אצל קוסמטיקאיות או משווקים מורשים (ג'יג'י ועפרה למשל) וכעת אתן יכולות להזמינם עד הבית בלחיצת כפתור.
צריך לחטט באתר ולעשות השוואת מחירים לפני שמזמינים, אבל בהחלט אפשר למצוא כמה מוצרים משתלמים יחסית:
למשל, ה- CC Cream של חברת GIGI, שמבחינתי הוא אחד המוצרים המוצלחים של השנה החולפת. ציינתי אותו בעבר, לאחר שהקוסמטיקאית שלי הניחה אותו על פניי לאחר טיפול פנים (מי שחוותה טיפול פנים יודעת שאחריו העור אדום מאוד), והסיסי של ג'יג'י (תגידו את זה שלוש פעמים ברצף) הצליח להסתיר את האדמומיות ולתת לעור מראה זוהר ובריא.
יש לו כיסוי בינוני, אך אפשר לבנות איתו כיסוי בינוני-גבוה. הוא נספג בקלות ואינו דביק כלל, מחזיק מעמד שעות ארוכות גם ללא פריימר בעיקר מצליח לטשטש את האדמומיות של העור שלי.
הוא מכיל SPF15, קצת נמוך לקיץ הישראלי ולכן אמליץ למרוח אותו מעל מקדם הגנה עם SPF גבוה יותר.
האם ארכוש שוב? זו כבר השפופרת השניה שלי...
מחיר באתר- 118 שקלים בעבור 75 מ"ל (מחיר קצת גבוה, אבל קחו בחשבון שמספיקה כמות קטנה של חומר לכיסוי כל הפנים, ולכן המוצר נשאר איתנו לאורך זמן מה שהופך אותו למשתלם).

אחרי המברשת הבאה שווה לעקוב (כרגע חסרה באתר) - מברשת לסומק/מייקאפ של חברת Mikaella היא חברתה הטובה ביותר של המסמיקה הסדרתית.
המברשת עשויה משיער סינתטי, נעימה כמו זנב של חתול, מתנקה בקלות וכמובן שימושית להנחת כל סמקי האבן (אני פחות אוהבת להשתמש בה להנחת מייקאפ).
המחיר שלה לא זול כלל, ועומד על 190 שקלים (אאוצ'), אבל הוא באותו סדר גודל של מחירי מברשות פנים מקצועיות אחרות בשוק... 

זוכרות את הפירמידה של עפרה? אז מחירה באתר עומד כעת על 178 שקלים...
מה עוד? ובכן בגילטי התחילו למכור את מוצרי St.Tropez לשיזוף עצמי... בין השאר תוכלו למצוא את הכפפה המפורסמת של החברה במחיר של 26 שקלים.
כמה פרטים טכניים:
1. האתר מאובטח ועובד בפרוטוקול SSL. שירות הסליקה מנותק לחלוטין משרתי האתר ולכן לא ניתן להגיע לפרטי כרטיס האשראי דרך האתר. פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים כלל בשום שרת, אלא מועברים ישירות לסליקה חד פעמית.
ניתן להשלים את הרכישה באמצעות מייל או שיחת טלפון.
2. קיימת אפשרות לשלם ב-Paypal.
3.ניתן להתייעץ לגבי התאמת מוצרים וקיים שירות לקוחות שלאחר הקניה במספר  1800-5000-47.
4. אספקה- מרבית המוצרים באתר מוכנים למשלוח תוך 4 ימי עסקים. בכל מקרה, אספקה לא תאוחר מ-10 ימי עסקים. 
קיימות שלוש אפשרויות שילוח:
איסוף עצמי (חינם).
משלוח בדואר רשום - 15 שקלים (חינם ברכישה מעל 300 ש"ח באתר).
משלוח עם Fedex עד הבית- שירות VIP ב-39 שקלים (או בחינם ברכישה מעל 300 שקלים).
5. החזרה/החלפת מוצרים או ביטול הזמנות- ניתן לשנות או לבטל את ההזמנה בכל עת (טרם האספקה) בחינם. החזרת הזמנה שהתקבלה בתוך 14 יום מקבלת ההזמנה, וכמובן החזרת התשלום המלא שבוצע בעבור ההזמנה.


מה השורה התחתונה שלי לגבי האתר? ובכן, כמו שכתבתי מעלה, זה ממש תלוי מוצר. חלק מהמחירים גבוהים מעט ולא תמיד משתלמים, בעוד אחרים לא רעים כלל. אני ממליצה בחום לעשות השוואת מחירים לפני שמבצעים הזמנה מהאתר (מה שנכון לכל הזמנה אינטרנטית של מוצרי איפור וטיפוח).

ועכשיו, אחזור לרטון ולשנוא את תקופת החגים, תוך כדי כמיהה עזה לעוגת דבש ריחנית!


*גילוי נאות- המוצרים והשירותים שהוצגו בפוסט התקבלו לסקירה מהחברות השונות.







10 תגובות:

  1. הנייל בוטיק נראה לא פחות ממושלם! והשילוב עליך מקסים מקסים.

    השבמחק
  2. החנות של OPI מדהימה! באופן עקרוני אני לא אוהבת שעושים לי מניקור, אבל אני קצת מתחרטת שלא עשיתי אחד כשהייתי שם...
    ממש ממש אהבתי את השילוב שבחרת, ונראה לי שאני אקנה את הגליטרים האלה בהזדמנות :)
    מסכימה עם השורה התחתונה שלך לגבי גילטי, יש דברים שהמחירים סבבה ויש דברים שעדיף לקנות במקום אחר או לחכות למבצעים.
    ולגבי ללין... אני מודה שאני לא מתה על העיצוב החדש :/ ממש אהבתי את העיצוב הקודם, ועדיין לא התעמקתי מספיק בריחות החדשים ובפורמולות כדי לחוות עליהם דעה.
    שנה טובה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בדר"כ אני איתך, לא מתה על זה שנוגעים בי, אבל בOPI איכשהו זה נשכח מאחורה, והיה שווה את החוויה.
      אני בטוחה שאת ממש תהני שם, ותתחדשי מראש על הלקים!
      שנה טובה מותק!

      מחק
  3. סולידיים הא? חחחח מאוד יפה עלייך הגוון הזה של התכלת! :)

    השבמחק
  4. עשית לי חשק ללכת לעשות מניקור!:]

    השבמחק
  5. המארז של אהבה נראה מקסים...אריזות זהובות עושות לי את זה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...