Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 22 בספטמבר 2014

Inglot Back. Alright!

אחד הפוסטים האהובים עליכן בהיסטורית הבלוג הוא ביקורי הראשון בסניף הראשון של חברת אינגלוט בארץ (הסניף שהיה בקניון הזהב).  זה לא מפתיע, הרי בזמנו הגיעה ארצה רשת איפור פולנית וחדשה, עם שלל מוצרים מקצועיים במחירים סבירים יחסית.

רצה הגורל ובדומה לשאר רשתות איפור שנחתו בארץ, גם אינגלוט לא ממש צלחה את השוק הישראלי. מה שהתחיל בחנויות לוקות בחסר, המשיך בסגירת החנות בראשל"צ והסתיים בקול צורם בסגירת החנות בדיזגנוף סנטר (לאחר שהיא עמדה זמן מה ריקה מאדם וממוצרים).
הדברים התגלגלו מעט, ולאחרונה אינגלוט פתחה סניף חדש בסנטר (במיקום שונה), מילאה את המצברים ויצאה לדרך חדשה-ישנה.
אינגלוט מקוטלגת כחברה מקצועית (כמו מאק, שכולכן מכירות), ועל כן ניתן למצוא בה כמעט הכל.
 כמו כל מכורה טובה, גם אני נכנסת לחנות של אינגלוט ומתמגנטת לאינספור הצלליות והסמקים שניצבים במרכז ורק מחכים שאדגום אותם. שיטת ה-Freedom System היא ההיילייט של החברה מבחינתי, שכן כל אחת מאיתנו יכולה ליצור את פלטת הצלליות (או פלטת הצלליות והסמקים) בגוונים שלה מבלי להתחיל לדפט בעזרת מחליקי שיער/ נרות/וודו/שקר כלשהו.
אחד המוצרים שחשקתי בו זמן רב (באשמת איפורומניה) הוא פיגמנט מס' 84 של החברה, שהיה חסר זמן רב בחנות בארץ בסבב הראשון של החברה.
מדובר על פיגמנט משגע ודאוכרומי המשלב בתוכו זהב, ירוק ונגיעות של גוונים חומים.
פרט לעובדה שאינגלוט לא נותנים שמות למוצרים שלהם (שזה קצת חבל, כי מבאס לקרוא למוצר במספר שלו), הפיגמנט הזה הוא מצרך חובה לחובבות הגוונים המיוחדים והדאוכרומים.
הוא קל להנחה (בדר"כ אני משתמשת בו מעל צללית קרם), קל לנקות את השאריות שהוא משאיר על הפנים (מסיימת קודם כל את האיפור העיניים ואז בעזרת מגבון מסירה את ה-Fall out של הפיגמנט), מלא פיגמנט ובעיקר גורף מחמאות מקצועי.
בכלליות, מגוון הפיגמנטים של אינגלוט רחב, וכל חובבת פיגמנטים תמצא בה גוון שכנראה לא קיים באוסף שלה.
כמה? 95 שקלים בעבור 2 גרם מוצר.

מוצר נוסף שחיכיתי לו בסבלנות הוא ה-Duraline
הדורליין אמור לאפשר לנו ליצור מכל צללית/פיגמנט איליינר או צללית קרם והוא אמור לסייע לנו להחיות צלליות קרם/איליינרים שהתייבשו להם במגירה.
אני חשקתי בדורליין משלי זמן רב, בעיקר כדי ליצור איליינרים בשלל גוונים. שירי בן טובים המקסימה מהבלוג  Beauty in Bloom שמעה את רחשי ליבי, והעבירה אליי את הדורליין שלה למשמר.
כמובן שישר רצתי לנסות את השילוב בין הפיגמנט המיוחד לדורליין המבטיח והרי לפניכן התוצאה (מיד תגלו באיזו מסקרה השתמשתי).
הדורליין נוזלי ומגיעה באריזה שקופה יחד עם פיפטה. מטפטפים מעט ממנו על הצללית איתה רוצים לעבוד (אני עשיתי את זה על גב היד, קודם פיזרתי קצת פיגמנט ולאחר מכן הוספתי טיפת דורליין), מערבבים מעט עם מברשת והרי לכן איליינר בגוון סופר מיוחד.
מה בנוגע לעמידות? מחזיק מעמד יום שלם, על בסיס פריימר.
מחירו בארץ עומד על 59 שקלים, בעבור כמות של 9 מ"ל.

המסקרה שצירפתי לאיילנר מגיעה מאותו הבית (אינגלוט) והיא עונה לשם הלא כ"כ מפתיע Long & Curly Mascara.
ובכן, היא כן עומדת בהבטחתה ויוצרת ריסים ארוכים יחסית (בנוגע לעיגול הריסים, קצת קשה לי לדווח מכיוון שהריסים שלי גם ככה עגולים). היא לא המסקרה הכי מאריכה שיש היום בשוק, אבל היא כן יוצרת מראה של ריסים קצת יותר ארוכים מהטבעי. היא לא מעבה כלל, ועל כן פחות תתאים לאלו מכן שאוהבות ריסים סופר עבים ובולטים.
היא מגיעה עם מברשת סיליקונית צרה שלוקחת את כמות החומר הנדרשת לשימוש אחד. בגלל שהמברשת צרה, אפשר בקלות להשתמש בה גם לריסים התחתונים.
שורה תחתונה- המסקרה החביבה עליי ליום יום, לא דרמטית ולא מעבה.
כמה? 85 שקלים בעבור 7.5 מ"ל.

שפתחתי את שפתון מס' 45 של החברה חשבתי לעצמי "אוי לא! שפתון אדום עם המון שימר זהוב? מה לי ולזה?". כעבור כמה זמן, החלטתי להתאפר בשביל הבית (מכירות את זה? שאתן מתאפרות בדרכים מוזרות כאשר אתן בבית?) ועל הדרך השתמשתי בשפתון הזה. איכשהו, ממש התלהבתי מהגוון של השפתון עליי ומאז הוא הולך איתי לכל מקום.
יש לו גוון אדום- חום חורפי והשימר (שחשבתי שיהיה סופר בולט) עדין יחסית על השפתיים ונותן ברק זהוב לשפתיים.

הוא לא מייבש את השפתיים כלל ואפילו מרגיש כמו הבאלמים החדשים שיש היום בשוק, אלו שנותנים לחות אך גם מכתימים מעט את השפתיים. הוא מחזיק מעמד כל עוד לא אוכלים, אבל מתחיל להיעלם כאשר לוקחים לגימה מבקבוק המים האישי (משאיר הכתמה אדמדמה על השפתיים). לעומת זאת, ארוחת צהריים היא אתגר עבורו והוא לא צולח אותה.
על אף שבפגישתנו הראשונה לא ממש התחברנו, גוון מס' 45 התגלה כשפתון חביב לסתיו הקרוב.
מחיר השפתונים נע בין 65-79 שקלים.

קיר הלקים בחנות אינגלוט גורם לכל חובבת לקים לבהות בו במשך שעות ארוכות. אני עמדתי מולו בניסיון למצוא גוון שאין לי באוסף, וקצת הלכתי לאיבוד. בסוף לא הצלחתי לבחור את הגוון שלי והמשכתי לצלליות. הניסיון הראשון שלי עם הלקים של אינגלוט היה עם לק מס' 990 (שמות?) הכחול.
 אני מודה שיש לי עוד כאלו באוסף, אבל תמיד נחמד להסתובב עם כחול מדויק על הציפורניים.
 הפורמולה שלו נוחה לעבודה, אך לצערי נפלתי על מברשת עם שיערות סוררות והלק נמרח לי לכל כיוון (נראה לכן שהייתי מעלה תמונה ככה? ניקיתי סביב הציפורן עם אטב אוזניים ספוג במסיר לק).
הלק עצמו קרמי והגימור הגלוסי שאתן רואות הוא של הלק עצמו (כלומר לא הוספתי טופ בוהק מעל).
מבחינת עמידות- ממוצעת, כיומיים וחצי עד הופעת הצ'יפ הראשון.
לסיכום- פורמולה טובה, מברשת לא מוצלחת (לפחות בזה שאני קיבלתי) ומגוון רחב של גוונים. כנראה שארכוש לק נוסף שלהם בעתיד.
מחיר- 49 שקלים בעבור 15 מ"ל.

לקינוח, סווטצ'ים נוספים של הפימגנט והשפתון (כי אי אפשר בלי..).


אני שמחה שאינגלוט חזרו ארצה, ומקווה מאוד שהפעם הם פה כדי להישאר.
מה לגבי המחירים? ובכן, זה תלוי מוצר. יש מוצרים שהתייקרו בסיבוב השני של המותג בארץ (כמו למשל הצלליות הבודדות שעלו בעבר 40 שקלים והיום עולות 49 שקלים ) ומנגד, הדורליין עלה בעבר 80 בערך, וכיום עולה 59.
 אינגלוט כן נותנים הנחות למאפרות מקצועיות (30% הנחה), כך שזה הופך את כל העסק להרבה יותר משתלם.

 את סניף הדגל של החברה תמצאו בדיזנגוף סנטר, בניין B קומה מינוס 1. בנתיים הם הקימו דוכן גם במשביר החדש בכיכר ציון בירושלים. שווה לעקוב אחר דף הפייסבוק של החברה לראות היכן נפתחים דוכנים נוספים (כמובן אפשר לבדוק את חדשות אינגלוט באתר הישראלי של החברה).

אני באמת מאמינה שבקרוב אגיע לאינגלוט וארכוש לי עוד כמות צלליות (כי אין לי מספיק) ופיגמנטים... מגיעה לי מתנה לחג, לא?...


גילוי נאות- המסקרה, הלק והשפתון התקבלו לסקירה.

10 תגובות:

  1. הפיגמנטטטטטטטטטטטטטט! מושלם עליך. רך ומחמיא.

    השבמחק
  2. מהמם!! כל כך אוהבת איילנר צבעוני, בין אם הוא בא ככה לעולם או נוצר על ידי דורליין :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נחמד שאת יכולה ליצור אייליינר בכל גוון שבא לך

      מחק
  3. הפיגמנט פשוט מהמם!!!!!!! :)

    השבמחק
  4. אם לא קיבלנו את הבקסטריט, אז לפחות אינגלוט חזרו ;)
    בסה״כ טווח המחירים סביר, בעיקר של הצלליות והשפתונים. גם המחיר של הדרוליין סבבה.
    אני מקווה שאינגלוט יצליחו להישאר ולתת שירות רציני ומקצועי :)
    האייליינר מקסים! מה שמזכיר לי שאני לא מנצלת את שלי כמו שצריך...

    השבמחק
    תשובות
    1. חכי חכי, גם הבקסטריט עוד יגיעו!
      המוצרים טובים והמחירים סבירים, אבל השוק שלנו כ"כ לא צפוי=\
      בדיוק קראתי את הפוסט שלך ולדעתי אנחנו צריכות להזכיר אחת לשניה להשתמש בדורליין

      מחק
  5. אני ממש אוהבת את הדורליין. כבר הציל לי אייליינר ג'ל כמה פעמים ;) הלק הכחול מהמם עלייך! והמסקרה אין דברים כאלה :) הפיגמנט באמת מיוחד ובכלל יש להם גוונים מיוחדים ומגניבים של צלליות.. נשיקות :*

    השבמחק
    תשובות
    1. אצלי עד כה הוא הציל איליינר אחד, אבל טוב שהוא שם (אני צריכה לנסות אותו על צללית קרם). תודה רבה אהובה!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...