Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 2 בספטמבר 2013

הביאו את הסתיו...

לפי לוח השנה אנחנו כבר בחודש ספטמבר. בחלק מהמדינות, תחילתו של החודש התשיעי בשנה הלועזית מסמל על בואו של הסתיו, ומודיע על סיומו של הקיץ.
אצלנו בישראל, חודש ספטמבר מבוסס על הרבה מזון ומשפחה (או במילים אחרות- חגים), אבל סתיו בישראל? תזכירו לי מה זה?
על אף שבארצנו הקור מראה אותותיו רק באזור נובמבר, שלל חברות האופנה כבר מציעות לנו לרכוש בגדים ארוכים (כי סוודר זה מה שבא לי עכשיו), וגם חברות האיפור מתחילות להראות לנו קולקציות כהות וחורפיות.
כדי לכתוב פוסט באווירה סתווית, הדלקתי את המזגן בבית על עוצמה מלאה, הדלקתי נירות בניחוח קינמון והכנתי לי תה צמחים מהביל (כמובן שסגרתי את החלון, כדי שקרני שמש קיציות לא יפריעו לי).

על גווני החום-אדמדם שיופיעו בפוסט זה אחראיים מוצרי Mis.c אשר נמכרים באתר ProShop.
שניה לפני שנגיע למוצרים עצמם, אני ממליצה לכן להיכנס לאתר, לרחרח, להירשם ולבדוק מה המחירים של המוצרים בהם אתן חושקות (הם מחזיקים מוצרים של עפרה, Mis.c, פרושופ, מייקאפ דאבל וור ועוד). הזמנתי כמה פעמים מהאתר, ותמיד המוצרים הגיעו במהירות בדואר רשום.
על האתר אחראיים שני מאפרים- אשר כהן ושחר גפני. מכיוון שהם מגיעים מהתחום, הם מבינים את הצורך במוצרים טובים במחירים נורמליים.
 בכניסה הראשונית לאתר עליכן להירשם כדי להנות משלל הטבות (כולל ניוזלטרים ומיילים המודיעים על סייל כזה או אחר).

בתוך אריזת פלסטיק שחורה גיליתי שני מוצרים שהתחבבו עליי מאוד. באתר החברה הם מוגדרים כסמקים מינרליים אפויים, אך בפועל אחד מהם באמת משמש כסומק, בעוד השני משמש כהיילייטר.
הכירו נא את Burgundy האדמדם ואת Goddess  הזוהר.
כמו כל סומק מינרלי מבית טוב, גם הסמקים של Misc מזכירים מעט גלקסיה, ומשלבים בין כמה גוונים באריזה אחת.
הם אינם אחידים מבחינת הפיגמנטיות- Goddess הוא הוא שילוב בין זהב לברונזה. מדובר על מוצר בהיר וזוהר מאוד, ולכן אני מעדיפה להשתמש בו כהילייטר. הוא מעולה בשבילי לעונה זו,  בה הגוון שלי כהה יותר מהרגיל, ונגיעות השימר שלו יוצרות מראה זוהר במיוחד (לפעמים אני משלבת אותו עם ברונזר כדי ליצור מראה שזוף וזוהר).
לעומת זאת, Burgundy פיגמנטי מאוד, וצריך להניח אותו בעדינות כדי לא ליצור מראה קרקסי. כפי שהשם מרמז, הגוון של הסומק הוא מעין בורדו עדין, וגם בו תמצאו שימר גרוס. מכיוון שמדובר על סומק פיגמנטי בגוון אדמדם, עדיף להתחיל עם כמות קטנה של חומר על המברשת, ולהוסיף במידת הצורך.


שני הסמקים הללו יכולים לשמש גם כצלליות, מניסיון השילוב שלהם יחדיו על העין (כאשר מרחיקים את הגוון האדום מהעין עצמה כדי לא ליצור מראה חולה) יוצר איפור לא שגרתי ומוצלח למדי.

לצד הסמקים האפויים, בחרתי לנסות שתי צלליות של Mis.c (לא קשה לראות שהגוונים שבחרתי בצלליות די דומים לגוונים שבחרתי בסמקים).
בגלל החיבה שלי לצבע הכתום העדין (aka Peach) בחרתי בצללית מאטית בהירה בשם Peach וצללית בגוון אדום-ורוד מטאלי, בשם Ruby.

Peach היא צללית מאטית בגוון אפרסק (כפי שהשם מבטיח). הגוון הבהיר שלה די דומה לגוון העור שלי, ולכן היא הפכה לצללית בסיס וטשטושים.
Ruby היא צללית בגוון בורגונדי (יש שיקראו לבורגונדי צבע יין). הצללית עצמה פיגמנטית ושימרית מאוד. מכיוון שהגוון שלה קרוב לגוונים האדומים, כדאי להניח אותה בעדינות ולא קרוב מדי לעין, כדי לא ליצור מראה חולה.

שתי הצלליות הנ"ל הפכו לצלליות "הבוקר" שלי בשבועיים האחרונים (כלומר הצלליות שבהן אני משתמשת מדי בוקר, תוך כדי סינון רצף תלונות על כך שנאלצתי לצאת מהמיטה). החמודות הללו אחראיות על המראה הבא (שזה מראה ה"בוקר" שלי כרגע).
איך יצרתי את המראה הנ"ל? תכף תגלו! (ותראו שהוא ממש פשוט...)

לפני שנעבור לאיפור העיניים, אני רוצה להציג לכן מותג מברשות שעשה עלייה ארצה לאחרונה.
באחד מימי אוגוסט המהבילים הוזמנו לבניין השייך ל-"קרן הישג" בתל אביב כדי להכיר את מותג המברשות (בקרוב יגיעו גם מוצרי איפור)- Antonym.
הבניין בו התקיים האירוע הוא פריט היסטורי מרתק. לא אחפור לכן בפרטים, אך אמליץ להיכנס לפוסט של אלטר אגו על הבניין (פוטס המשלב היסטוריה לצד תמונות מעולות המסבירות לאן הבחורה נעלמה לנו במהלך ההשקה ולמה תפסנו אותה בשלל פוזות מוזרות).

אנטונים, על מה ולמה?
מותג אנטונים מציע אלטרנטיבה אקולוגית לאלו מאיתנו שמחפשות מברשות סינטטיות מבלי לפגוע באיכות הביצוע.
המברשות אינן משלבות אלמנטים מן החי כלל, ולכן יכולות להתאים גם לנשים הסובלות מאלרגיות לשיער בע"ח וכו'.
החברה מציעה שלל מברשות, ולכל דרישה איפורית אפשר למצוא את המברשת המתאימה.
מבין המברשות של החברה, הגיעו לידיי 4. הראשונה שתקבל במה היא מברשת הפודרה.
ידית המברשת עשויה במבוק וראש המברשת העבה הוא אחד הדברים הנעימים שיצא לי ללטף! (נתתי גם לבן זוגי ללטף אותה מרוב שהיא נעימה...).
שיערות המברשת כהות בקצה הרחוק מהידית, ובהירות באזור בסיס המברשת.
היא אינה צפופה במיוחד, ולכן מתאימה להנחת שכבת פודרה קלילה, סומק לא מדוייק או ברונזר על אזורים גדולים יחסית (למשל הצוואר).
אני אוהבת להשתמש בה להנחת פודרה וברונזר (בגלל שהיא כ"כ רכה היא מתאימה את עצמה לצורת העור, כלומר- כאשר אני משתמשת בה לברונזר, אני מצליחה להניח אותו בצורה אידאלית גם על עצמות הבריח והתוצאה נראית טבעית מאוד).

מברשת נוספת שנחמד להכיר היא מברשת Large Eye Shader.
זו היא מברשת בעל ראש רחב ושטוח יחסית המתאימה להנחת צללית על כל שטח העפעף (היא פחות מתאימה לבעלות עיניים קטנות) ולהנחת צלליות קרם (לרוב מברשות סינטטיות מסתדרות טוב עם צלליות קרם).
במראה האיפור שיצרתי אני השתמשתי בה כדי להניח את Peach על כל שטח העפעף.

אבל מבחינתי, המברשת המועדפת היא ה-Large Pencil.
כפי שהשם מרמז, מדובר על מברשת בצורת עיפרון. קל מאוד לדייק איתה, ולכן אני מעדיפה להניח איתה צללית כהה בזווית החיצונית של העין (כאשר אני יוצרת מראה מעושן).
היא מתאימה לטשטוש איליינר או לטשטוש התיחום התחתון של העין.
ביצירת המראה מעלה השתמשתי בה בזווית החיצונית של העין יחד עם הצללית Ruby.
תכף תפגשו את המברשת הרביעית, אבל שנייה לפני נסגור את איפור העיניים.
לאחר שלב הנחת הצלליות, הוספתי איליינר. אני השתמשתי ב-Ink Liner החום של קרליין, אבל כל איליינר חום/ שחור שיש לכן יתאים.

כמובן שאף איפור עיניים אינו שלם בלי מסקרה, והפעם בחרתי להשתמש במסקרה החדשה מבית קרליין, מסקרת Bold
המתהדרת במברשת קטנה במיוחד להשגת אפקט מקסימלי.
לפי החברה: "מסקרה בעלת מברשת ייחודית המגיעה לכל ריס וריס, גם לקטנים ביותר. מברשת סיליקון קטנת מימדים בעלת ביצועים אדירים. מבנה המברשת מכיל "מגירה" פנימית האוחזת כמות גדולה של צבע למריחה חלקה ואחידה על הריסים בפעם אחת".
כמובן שהדבר הראשון ששמים לב אליו כאשר מנסים את המסקרה הוא המברשת הקטנה. מעבר לעובדה שמדובר על מברשת סיליקון צרה, האורך שלה קצר מאוד.
צריך להתרגל לעבוד עם המברשת הזו. המברשת הקטנה באמת מאפשרת להגיע לכל ריס וריס, ולוודא שכל הריסים צבועים בשחור. כמובן, בזכות הגודל הקטן שלה היא אידאלית לשימוש בריסים התחתונים.
על אף הגודל, המברשת מוציאה כמות גדולה יחסית של חומר ולכן יש לה נטייה ללכלך מעט את העור מתחת לריסים בעת ההנחה, כך שצריך להיות זהירים.
מבחינת עמידות- המסקרה עמידה מאוד עליי. היא נשארת במקום לאורך היום, לא מתפוררת וגם לאחר אימון אירובי לא נראו סימני מריחה שחורים מתחת לעיניים.
דווקא מבחינת האפקט היא פחות הרשימה אותי- היא בהחלט צובעת את הריסים בשחור, מעבה אותם מעט, אך לא מעניקה אורך ונפח כפי שאני אוהבת. כמו כן, בשימושים הראשונים יש לה נטייה קלה להדביק את הריסים, אך לאחר כמה שימושים זה מסתדר.
שורה תחתונה- מסקרה חביבה, בצבע שחור עמוק ונוחה מאוד לשימוש.
מחיר הכרות- 60 שקלים ברשתות הפארמים.

המברשת הרביעית של אנטונים שניסיתי היא ה- Lip Brush.
מברשת צפופה עם ראש מחודד המאפשרת מצד אחד ליצור תיחום לשפתיים (ע"י החלק המחודד) ומריחה של השפתון עצמו על השפתיים (עם החלק העבה).
היתרון הגדול של המברשת הוא הראש המחודד, בעזרתו אפשר ליצור תיחום לשפתיים מבלי להשתמש בעיפרון.
לרוב אני משתמשת במברשת שפתיים כאשר אני מניחה שפתון בגוון בולט, במקרים בהם כל פספוס נראה ממרחקים.

הפעם השתמשתי בה יחד עם MAC- Sweet Succulence.
Sweet Succulence הוא שפתון בגוון לא שיגרתי. באריזה נראה כי מדובר על שפתון בגוון שחור, אך בפועל מדובר על סגול שזיפי כהה (בהחלט גוון שנדרש אומץ מסויים כדי לצאת איתו מהבית).
על אף שלרוב אינני מבדילה בין שפתוני חורף לשפתוני קיץ, כאשר מדובר בגוון כ"כ כהה אני בהחלט מעדיפה לשמור אותו לימי החורף (גם בגלל הגוון הקודר וגם בגלל שאני אוהבת לראות גוונים כהים כ"כ לצד עור בהיר, וכרגע אני קצת יותר שזופה).
למרות שמדובר בגוון כהה מאוד, על השפתיים הוא לא אטום במאה אחוז, ויחד עם הגימור המבריק נוצר מראה ומפירי, אבל עדין יחסית.
Sweet Succulence הוא חלק מקולקציית הסתיו של חברת מאק (Indulge), ואתמול (ה-1.9.13) היא הפציעה לה בסניפי הרשת.
מחיר השפתון-90 שקלים.

וזה מראה האיפור שיצרתי לכבוד הסתיו שאמור להתחיל החודש, אבל כמו שאמרתי, אני לא בונה עליו יותר מדי.

עוד כמה פרטים טכניים לגבי אנטונים:
*כלל המברשות מגיעות עם "ידית" עשויה במבוק, ועליה הכיתוב Antonym.
*המברשות קלות לניקוי. שטיפה רגילה וכל הלכלוך יורד מהן בלי בעיות (לא נתקלתי בנשירת שיער או בצבע שירד מהמברשות במהלך השטיפה).
*את המברשות אפשר לרכוש באתר החברה, ועל הדרך לקרוא על חזון החברה (שמירה על איכות הסביבה, לצד מוצרים איכותיים). שימו לב שמאפרות מקצועיות יכולו להנות מהנחה של 40% על המברשות (אפשר לרכוש את המברשות גם דרך אתרי המכירה של קופסאות היופי, גלוסי בוקס וגלאם גורו, אבל אני לא רואה את עצמי קונה דרך האתרים הללו).
*מידע נוסף על המברשות, תמונות ופירוט על נקודות מכירה תוכלו למצוא בדף הפייסבוק של החברה.
*למדתי והשכלתי- משמעות המושג "אנטונים" הוא דבר והיפוכו. לפי החברה, זו היא המנטרה שהם דוגלים בה (לפיהם, מוצרי ואביזרי איפור שונים המיועדים לנשים המצפות ליותר, הן עבור עור הפנים שלהן והן עבור הסביבה. העשייה בחברת אנטונים היא "עם פחות פלסטיק ועם הרבה אכפתיות").
* מחיר המברשות שהוצגו בפוסט (וקישור למחירי המברשות בכלליות):
מברשת הפודרה -179 שקלים.
מברשת הצלליות הרחבה- 115 שקלים.
מברשת העיפרון- 97 שקלים.
מחיר מברשת השפתיים-85 שקלים.
בסופו של דבר המחירים אינם זולים במיוחד, אך פה נשאלת השאלה- בהשוואה למה? אם משווים את המחירים למחירי מברשות ברשתות איפור מקצועיות, המחירים סבירים למדי. אם משווים את המחירים למברשות של ריל טכניק או פרושופ למשל, המברשות של אנטונים יקרות יותר (אך מרוויחים את הנושא האקולוגי), לשיקולכן.

אני נשארת לי בנתיים עם איפור הסתיו שלי, אולי זה מה שיוביל לירידה קלה בטמפרטורות? (NOT!!).
ואתן, עברתן כבר לצבעי שלכת, או שאתן תעשו את השינוי רק ביום שבאמת נרגיש את תחילתו של הסתיו?


*גילוי נאות- המוצרים נשלחו לסקירה.


















18 תגובות:

  1. אחחח סתיו סתיו :) חבל שאצלנו אתה לא כמו באירופה.. :) גוונים מהממים בעיניי גם לשימוש בחורף, ואני לא מתנגדת לצבעוניות כללית כל השנה (הכוונה, צבעי סתיו סקיץ, וצבעי קיץ גם בחורף..) אחרי הכל..
    all fair in make-up and nails ;)
    xoxo

    השבמחק
    תשובות
    1. Mary Jane- הלוואי והיינו כמו באירופה! אני מחכה כפר לצעיפים ולסריגים הדקים!
      לרוב גם אני לא עושה הפרדה, אבל בתחילת עונות לרוב אני כן נוטה ללכת על הגוונים המתאימים לתקופה.

      מחק
    2. ומחשבותיי די זהות, אבל נמאס לי מהקיץ!

      מחק
  2. סתיו! יאיי! סוף אוגוסט אבל אפשר להרגיש שאנשים כבר מתים שיגיע... ;-)
    הצבעים מקסימים.. מתה על הצבעוניות הזו. המועדפת עליי לאיפור אישי, האמת. השפתון אדיר, בהחלט מאד חורפי...

    השבמחק
    תשובות
    1. די, חם ומיציתי! רוצה מצג אוויר נעים! שיהיה קריר בערבים....
      האמת? גם עליי אלו הגוונים המועדפים באיפור האישי.

      מחק
  3. לא רוצה את הסתיו, לא רוצה השלכת, לא בגוונים (יעבור לי אני יודעת) ולא במחשבה שאחריו מגיע החורף. אגב המברשות של אנטונים יקרות לדעתי שהרי עדיין הן לא משתוות למותגים מוכרים שהוכיחו את עצמם.
    חג שמח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח את מכורת קיץ:P קחי ממני את הקיץ, אקח ממך את הסתיו- הולך?
      תלוי במה, המברשת עיפרון ממש מוצלחת. לכל מותג יש מברשות מובילות יותר ופחות.
      חג שמח ושנה טובה:)

      מחק
  4. טוב...אני גם בדומה לאפרת לא רוצה את הסתיו והחורף...עדיין בצבעי הקיץ ונהנית מכל רגע של שמש ועכשיו כשהלחות קצת נרגעה אז בכלל.. :)
    הסקירה מצוינת כהרגלך ! מתה גם ללטף את המברשות האלו של אנטונים...נשמעות רכות ומפנקות :) הסמקים של Misc נראים מעניינים וברור שבחרת בצללית בשם Peach :-).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מקנאה בכן שאתן נהנות מהתקופה, כי ממש מיציתי ואשמח להתקדם.
      בחורף אבכה שקר לי, זה בסדר.
      לגמרי בגלל השם! אני מטורפת כל גוון האפרסק.

      מחק
  5. איזה מראה מקסים! בחרת מוצרים מופלאים מפרושופ! עכשיו אני רוצה גם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בהחלט אחזור לסיבוב רכישת בפרושופ, כולל המברשות שהמלצת עליהן.

      מחק
  6. כן, סוודר, זה מה שחסר לי בחיים עכשיו! סעמק עם הקיץ הזה :/

    אני אוהבת צבעים של סתיו עד מאוד :) הלוקים שהראית עדינים ויפים, לגמרי מבינה למה את בוחרת דווקא בהם ביומיום.
    לגבי השפתון של מאק... עדיין לא הצלחתי להחליט מה דעתי עליו. אבל הוא בהחלט דורש אומץ

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר שהקיץ יגמר? בחיאת!!
      אני חושבת שהוא ילך עם מראה הגראנג' שמסתמן כאופנה לחורף הקרוב, נראה כמה אני אאמץ את זה.

      מחק
  7. טוב נו, את יודעת בדיוק מה אני חושבת על הפוסט הזה. מתמוססת. חבל רק שעדיין כאן בחדר המזגן פועל. אני מתה על השפתון הכהה. ממש. קצת מפחיד, הרבה חורפי ושווה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כולנו נתחנן, הקיץ ילך והסתיו יגיע? לא, אה....
      אני עוד לא סגורה על השפתון, אבל לאט לאט מתחילה פחות לפחד מהגוון:P

      מחק
  8. קראתי את הפוסט הזה אתמול אבל היה פה כזה בלגן שלא יכולתי להגיב..
    קראתי את הפוסט עם מזגן דולק (שזה המצב הרגיל פה בקיץ.. לדעתי יש מצב שקר פה יותר בקיץ מאשר בחורף...) ועם נר מאיקאה בריח תפוח וקינמון (אגב, הוא מעולה!), תה לא הכנתי לי :P

    יש לי ניסיון מאוד מוצלח עם הצלליות של פרושופ (ובעצם מיסי). גם עם האבקתיות וגם עם צלליות האבן. אין לי כרגע צלליות/סמקים אפוים בבית. אבל תמיד כשאני רואה אותם אני נהנית מהעושר שלהם. אני צריכה בהזדמנות להתחדש לי בכמה מוצרים כאלה (ובפלטת DOME של Z יחד איתם ;)) גם הסומק וגם השימר נראים נפלא! למרות שיש בי משהו ש"מפחד" קצת מסמקים שימריים בגלל שהם מדגישים נקבוביות. אז "הולכת על בטוח" ומניחה סומק מאט או כמעט מאט לחלוטין.

    על המברשות של אנטונים כמובן ששמעתי. בזמן האחרון יש "באז" סביבן. אני מעריכה את הקונספט שעומד מאחורי החברה אבל המברשות עצמן לא מדברות אלי. מזכיר לי קצת את המברשות של אקו-טולס, כל מברשת שאני רואה, אני לא מבינה איך הייעוד שלה עובד כי הן נראות לי פשוט גדולות מידי ליעוד שלהן. אני מעדיפה כמעט תמיד מברשות קטנות או קטנות יחסית. כך שמברשות העיניים שלהן לא מעניינות אותי כלל. לגבי מברשות הפנים, הייתי שמחה לעוד מברשת בסגנון האקספרט בראש של ריל טכניק, אבל במחיר הזה אני יכולה פשוט להזמין עוד אחת מאיהרב לבד (כלומר, בתוספת די המשלוח) ועדיין זה יעלה לי הרבה פחות.
    אני לא ממש מבינה את התמחורים הגבוהים האלה למברשות. פעם אמרנו "מחיר=איכות" כמו המברשות של מאק. מאז עברו כמה שנים, יצאו כמה מותגים עם מברשות מעולה במחירים סבירים ופשוט זנחתי את המחשבה אפילו על לרכוש מברשת ב 100+ ש"ח (במקרה הזול...)
    תתחדשי על הכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. העיקר שבסוף הגעת להגיב (ונר בניחוח תפוח קינמון נשמע מעולה, אני אבדוק את זה בביקור הבא באיקאה).
      אני מתכננת לעשות בעתיד קנייה של עוד מוצרי מיסק, ופרושופ. המחיר משתלם והתמורה הולמת מאוד.
      אני איתך לגבי התמחור, יש אלטרנטיבות זולות בהרבה והיום מאק הם לא מונופול מברשות, והם לא אלו שמעמידים את הרף יותר... מקווה שמי שמושך בחוטים יבין זאת.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...