Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 4 ביולי 2013

איפור סגול להרמת המורל.

*אזהרה- הפסקה הבאה מבאסת. אם אתן רוצות להגיע לאיפור עצמו דלגו עליה.
תקופת מבחנים...שוב ישיבה אינסופית, חישובי אין-קץ, כמיהה עזה לקפל כביסה/לסדר את החדר/כל פעולה שתגרום לי לקום מהכיסא- מאפיינים אלו חוזרים על עצמם כל חופשת סמסטר (הגדרה טיפשית לחופשה שכל מטרתה היא לבחון את הידע שלך. בחופשה אמורים לכייף!).
כיאה לתקופה, אימצתי לעצמי לבוש המתבסס על פיג'מה כאשר אני בבית, ולבוש סופר נוח למקרה שאצטרך לצאת.
השיזוף שאני מקבלת מגיע ממנורת הפלורסנט, המניקור שעל ידיי ידע ימים טובים יותר, ועיקר התקשורת שלי עם האנושות נעה בין "איך פותרים את זה" לבין "זה לא הוגן שאתה בחו"ל עכשיו".
אז אחרי שהוצאתי את זה מהמערכת ושיתפתי אתכן בשגרת חיי המרתקת בזמן הקרוב, אשמח לעסוק בדבר היחיד שבאמת מהנה בתקופה הזו והוא האיפור!
השריצה בבית גורמת לי לחפש תירוצים כדי לקום מהכיסא. כאשר אני חייבת הפוגה קלה, הגוף הולך אוטומטית לשידת האיפור, והמברשות נכנסות לפעולה. היתרון בעובדה שאף אחד לא רואה אותי, גורם לי לאפר כל עין בצורה אחרת, בין אם זו טכניקה שונה או ערבובי גוונים מופרכים והזויים על כל עין בנפרד (מזל שאף אחד לא רואה אותי!). ניתן לראות את התקדמות הזמן בתקופה זו לפי סגנון האיפור. לרוב, בתחילת התקופה האיפורים שלי רגועים וסולידיים יחסית (כפי שתראו היום), אך ככל שהייאוש גובר והמבחנים עוברים אני מתחילה לעשות שטויות ולערבב הכל עם הכל (בטוחות שתהיו מוכנות לזה?).

מזל טוב, שרדתן את פסקת הבאסה מעלה, והגעתן לאיפור (אה כן, בזה עוסק הבלוג!).
כמו שכבר אמרתי בעבר, אני מאוד אוהבת איפור סגול. זהו הגוון המועדף עליי באיפור, במניקור ובלבוש ותמיד בא לי עוד משהו מהגוון הזה.
את הנישה היוקרתית הסגלגלה תופסת לה פלטת Fraicheur Rosee מסדרת Hypnose Doll Eyes של חברת לנקום.

כיאה לפלטה של לנקום, הצלליות ארוזות באריזה שחורה מבריקה ועליה חותמת הורד האופייני ללנקום.
הפלטה הנ"ל שייכת לסדרת 12 פלטות חדשות שהוציאה לנקום, כאשר כל פלטה מכילה חמש גוונים לצד 2 אפליקטורים חדשים.
בבסיס הפלטה מצוי מגנט, והוא זה שגורם לה להיסגר בצורה הרמטית, ועל הדרך ממגנט אליו את חלקי המתכת שבאפליקטורים.
הרעיון מאחורי האפליקטורים המצורפים נחמד- פרט לאפליקטור הספוג הדו צדדי שהתרגלנו לראות, הוסיפו מברשת קטנה, אך בפועל אני לא חושבת שמי שבאמת רוצה להגיע לאיפור מוצלח תשתמש בתוספות אלו (אני יכולה להעיד על עצמי שמאז גיל 16 לא השתמשתי בספוגיות/מברשות המצורפות לפלטות למינהן).
פלטת Fraicheur Rosee מתהדרת בגווני ורוד- סגול מנצנצים, המאפשרים יצירת מראה מעושן עדין וטבעי.
שלושת הצלליות האהובות עליי בפלטה הן הצללית הורודה השמאלית (הגדולה) ו-2 הצלליות העליונות (הכהות יותר). כפי שאפשר לראות בתמונות מטה, שלושת הצלליות הנ"ל פיגמנטיות יחסית ואפשר ליצור איתן מראה מעושן בקלילות.
2 הצלליות הנותרות (הימנית והתחתונה) פחות פיגמנטיות ובעיקר שימריות ומשמשות אותי בעיקר להארות ופחות לאיפור העין עצמו.
הגוונים שתמצאו בפלטה זו הם (בהתאמה משמאל לימין בסווטצ' מטה)- ורוד עתיק, ורוד בהיר, ורוד מטאלי, סגול מלוכלך וסגול חצילי (רובם ככולם שימרים).
הצלליות הכהות שבפלטה קלות להנחה וטשטוש, בעוד שכדי להוציא את מלוא הפיגמנט מהצלליות הבהירות כדאי להשתמש בטכניקת טפיחה כדי לקבל גוון בולט (שיטת הטפיחה- בעזרת מברשת שטוחה יחסית, למשל סיגמא E55 מניחים את הצללית בטפיחה העפעף ומטשטשים מעט בגבולות הצללית).
מראה האיפור שאימצתי לעצמי עם פלטה זו מבוסס על שלושת הצלליות שציינתי.
 את הצללית הורודה השמאלית אני מניחה על כל שטח העפעף. בשליש החיצוני של העין אני מניחה את הצללית הסגולה החצילית (העליונה) ומטשטשת אותה פנימה ע"י מברשת טשטושים והצללית בגוון סגול- מלוכלך (האמצעית). על התיחום אחראית צללית שחורה רגילה ומברשת זוויתית (המסקרה ששימשה אותי היא Jade-Lash Fever).
שורה תחתונה- פלטה חביבה לאלו שאוהבות איפור עדין יחסית ומוכנות להשקיע סכום סמלי של 350 שקלים (לא באמת, המחיר שלה גבוה מאוד ומומלץ ואף רצוי לרכוש במבצעי הפארמים).

כמובן שהזכות על צלליות סגולות לא שייכת רק ללנקום, ואפשר למצוא מגוון רחב של אלטרנטיבות בשוק, כולל צלליות בגוון זהה לגוונים המצויים בפלטה.

אופציה זולה יותר לאיפור סגול אפשר למצוא בסטנד של קרליין הישראלית.
 פלטת Pure 4 Tone מס' 108 מייצגת את גווני הסגול בסדרת פלטות הרביעיות של קרליין שיצאו לאחרונה.
בפלטה זו תמצאו צללית כביכול סגולה אבל בעיקר מנצנצת, צללית חצילית-חומה בגימור מאט, צללית בגוון סגול בהיר בגימור שימרי וצללית בגוון סגול מלוכלך.
כפי שאתן יכולות לראות אין אחידות בין הצלליות. 2 הצלליות הבהירות (הגליטרית והסגולה בהירה) לא פיגמנטיות במיוחד. בעוד שהצללית הבהירה בגימור השימרי יכולה לעבוד בתור הילייטר או כצללית טשטושים, הצללית הגליטרית נעלמת בעת הטשטוש ומוגזמת מכדי לשמש כהיילייטר.
שתי הצללית האחרות טובות, ובאופן מפתיע הן דומות ל-2 הצלליות שהעדפתי בפלטה מעלה. הן קלות להנחה וטשטוש, ומצוידות בפיגמנט מוצלח.
את העין השניה איפרתי עם הצלליות של קרליין (והסתובבתי ככה עד הערב בבית! מופרעת שכמוני...)
הטכניקה זהה- על כל העפעף הנחתי את הצללית הבהירה. בזוית החיצונית הנחתי את הצללית הסגולה- חומה וטשטשתי פנימה עם הצללית בגוון סגול מלוכלך (ושוב, תיחום ע"י שימוש בצללית שחורה ומברשת זוויתית).
בכדי להוסיף מעט "פלפל" למראה השתמשתי במסקרה סגולה-Volume Glamour Max Hlidays של חב' בורז'ואה.
שורה תחתונה- רביעיית הצלליות הסגולה של קרליין היא לא מוצר חובה על שידת האיפור, ואפשר להסתדר בלעדיה. היא תתאים לבנות שמתחברות לאיפור הסגול הטבעי.
מחיר 130 שקלים (או במחירים נמוכים בהרבה בשלל מבצעי הפארמים).

קיק נוסף שאפשר לתת למראה האיפור הוא הדבקת ריסים מלאכותיים. מכיוון שהאיפורים הנ"ל נעשו במטרות משחק (אין לי הגדרה אחרת) וכל מי שחזה בהם היו בני הבית, לא היה טעם להוסיף ריסים לסיום.
יש לי וידוי קטן- ברוב הפוסטים בהם העלתי איפור עיניים קיבלתי שלל מחמאות על הריסים שלי. אני מודה שמעולם לא הרגשתי כמישהי בעלת ריסים מיוחדים, אך אתן גורמות לי להתחיל לחשוב שיש דברים בגו.
ולעניינו- בפעם הבאה שאצא לאירוע שיצדיק הדבקת ריסים (ואתאפר בגווני הסגול) אקנח בהדבקת ריסים מלאכותיים של חברת ארדל.
אני יודעת שנשים רבות חוששות להדביק ריסים, אך כמו כל דבר בחיים- אימון רב יביא לתוצאות מעולות, ועל הדרך תלמדו אילו סוגי ריסים מתאימים עבורכן, ומהי טכניקת ההנחה הנוחה עבורכן. היוטיוב מלא בסרטוני הדרכה על הדבקת ריסים, ואם אני הצלחתי ללמוד ממנו איך עושים זאת, כל אחת יכולה.
הריסים של ארדל גמישים, "יושבים" בנוח על העין ובעלי בסיס רך שאינו מורגש על העין (מי שהתנסתה בריסים עם בסיס קשה יודעת איזה מטרד זה). הם מעט ארוכים עבורי, ולכן כאשר אדביק אותם אאלץ לקצר אותם מעט.
את מוצרי ארדל אפשר למצוא בסופר, ומחיר הריסים עומד על 48 שקלים.

את פינת האיפור הסגול אסגור עם שפתון חביב שמשמש אותי הרבה בתקופה האחרונה.
שפתון Diva's Rouge-Color intense lipstick absolute cover בגוון מס' 23 של חברת פופה הוא חבר נאמן בימים בהם האיפור מינימלי והמסר העיקרי הוא "אני התאפרתי? מה פתאום!", שזה בערך האיפור הקבוע שלי כאשר אני נפגשת עם חברים ללמידה או כאשר אני סוף כל סוף יוצאת מהבית לסידורים.
 גוון השפתון הוא חום-טבעי עם נגיעות שימר זהוב. הגוון שלו דומה יחסית לגוון השפתיים שלי, ולכן כאשר אני מניחה אותו עליהן, הוא מעשיר את הגוון הטבעי ומוסיף ברק עדין המגיע מהשימר. הצבע שלו עשיר למדי, כך ששכבה אחת מספיקה כדי לקבל את הגוון הרצוי.
השפתון מגיע במרקם קרמי, ולכן הוא נמרח בקלילות על השפתיים אך לא נשאר זמן רב. מכיוון שהגוון שלו דומה לגוון שפתיי, דהיית הצבע לא בולטת ולא נשארים סימני שפתון לא חינניים בגבולות השפתיים.

שורה תחתונה- שפתון מוצלח, עם מרקם מעולה הנמרח בקלילות. קצת פחות מרשים מבחינת עמידות, אבל אני גם ככה מחדשת את רוב השפתונים במהלך היום.
אני מאמינה שהגוון הנ"ל הוא לא כוס התה של חלקכן, אך קחו בחשבון שסדרת שפתונים זו מכילה 24 גוונים, ואם כולם מגיעים עם מרקם כשל שפתון מס' 23, הרי זו הצלחה (אני מתכננת לבדוק את גוון מס' 14 שהוא מעין אדום-כתום קייצי) מחירו המלא של השפתון עומד על 120 שקלים, אך אני בטוחה שתמצאו אותו בהרבה פחות בסופר פארם...

לפני שאחזור להנאה שבלמידה, אשמח לשמוע אם גם אתן אוהבות לשחק עם צלליות כאשר אף אחד לא רואה, ומה התירוץ האיפורי/טיפוחי שלכן כאשר אתן אמורות להתעסק במשהו אחר.


*גילוי נאות- המוצרים שהופיעו בפוסט נשלחו לסקירה.

14 תגובות:

  1. יופי של איפור עיניים! והמסקרה מאוד מחמיאה לגוון העיניים שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! אני חורשת עליה... סוף סוף גיוון מהשחור.

      מחק
  2. אני ממש אוהבת לשחק עם איפור! הבעיה היא שזה בדרך כלל קורה באמצע הלילה ואין לי דרך לצלם את התוצאה בצורה יפה :). המסקרה של בורז'ואה ממש יפה עלייך והגוון שלה מאוד בולט בשמש (בניגוד לטורקיזית שבלוטת הרבה פחות, לפחות עלי...).
    הריסים שלך בהחלט יוצאות דופן בעיקר באורכן!

    השבמחק
    תשובות
    1. המשחקים של הילדות הגדולות:)
      זה מבאס, גם לי קורה שאני מתחילה להתאפר לפני המקלחת ומתבאסת על התאורה.
      אני לאט לאט מאמצת את המחשבה על הריסים, צריכה להתרגל לזה שיש בהם משהו מיוחד.

      מחק
  3. אני מחובבות הצלליות הסגולות והמסקרה השחורה, התחברתי באופן מפתיע למסקרה הסגולה שדווקא משלימה יפה את הצלליות.

    השבמחק
    תשובות
    1. בדר"כ גם אני יעדיף את השילוב של השחור עם הסגול, אך בגלל שהייתי בבית הרגשתי צורך "להתפרע"... כיף לקרוא שאהבת!

      מחק
  4. הסיטואציה מוכרת =)
    האיפור יפה, הצבעים מחמיאים, ושני הפלטות כנראה לא יזכו להיכנס לאוסף הצנוע שלי, לא יודעת- לא עשו לי את זה. אולי יש לי בעיה עם סגולים...

    השבמחק
    תשובות
    1. ידעתי שתביני לליבי...
      עם סגולים? וול, את יודעת טעם וריח וכל זה (אני חולה על איפור סגול).

      מחק
  5. המון בהצלחה במבחנים יקירה. נראה שבכל זאת מצאת זמן לא מועט להרכיב את הפוסט המקסים הזה. מראה העיניים הראשון מעט דרמטי בעיני, אבל המסקרה הסגולה בשני מקלילה את כל העניין והאודם טבעי ומקסים עליך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק! בשעות הקטנות של הלילה אני כותבת... משתדלת לעמוד בקצב, אבל זה בהחלט קשה.

      מחק
  6. בהצלחה בבחינות אהובה!! מאחלת לך שתעברי את התקופה בקלות ובמהירות!!
    הריסים שלך באמת מאוד מיוחדים! ארוכים ויפים יפים!!
    כמו תמיד, אהבתי מאוד את הלוקים שיצרת :-)
    הפלטה של לנקום קורצת לי, אבל המחיר קצת מוגזם.
    נשיקות יפתי וסופ"ש רגוע בין הספרים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! שייגמר כבר, מיציתי.
      אם כולכן אומרות, כנראה שיש בזה משהו...
      המחיר מוגזם, אני מאמינה שבקרוב יתחילו מבצעי החגים והמחירים ירדו בהתאם.
      נשיקות!!!3>

      מחק
  7. זכורה לי מאוד התקופה הזו של למידה למבחנים !! המון בהצלחה שיהיה! ומאחלת גם אחר כך תקופת רגיעה והמון בילויים וכיף :)
    סגול סגול...צבע כל כך אהוב...שם נהדר בחרת לפוסט..זה לגמרי ככה :) אהבתי מאוד את סדרת הפלטות הזו של לנקום ובכיף הייתי מאמצת לי 2-3 פלטות ממנה, אחת מהן זו ה Fraicheur Rosee שבקרת כאן. האיפור שלך מקסים בכל התמונות והריסים שלך מהממים !!

    השבמחק
    תשובות
    1. חייבים לשלב, אחרת מתחרפים:P
      מחכה לראות אילו פלטות בחרת לקחת הביתה, אני בטוחה שתגרמי לי לרצות עוד....

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...