Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 6 ביולי 2013

Holographic and stamping

השבוע החלטתי לפנק את עצמי במניקור מיוחד. אחרי התלבטויות רבות, בחרתי לשלב בין שחור הולוגרפי שאני מחבבת במיוחד לבין חותמת עיגולים שלא הצלחתי למצוא לה שימוש עד כה.
על הדרך, צילמתי את שלבי יצירת המניקור, וכך נולד לו מדריך חדש.

הלקים ששימשו אותי ביצירת המראה הם- Beyond של חברת Color Club ולק החתמות שחור של חברת קונאד.
בשביל ההחתמה השתשתי בכרית ההחתמות והגורף הרגילים שלי (עליהם פירטתי בעבר) וחותמת מס' 322 של חברת Bundle Monster.
 השלב הראשון והפשוט ביותר הוא מריחת הלק. אני מרחתי 2 שכבות של Beyond כדי לקבל בסיס אטום, והמתנתי לייבוש מלא של הלק.
 מכיוון שזו הפעם הראשונה שהשתמשתי בפלטת החתמה זו, הסרתי את כיסוי הניילון הנצמד (הכחול). שימו לב- רבות מהפלטות מגיעות עם כיסוי ניילון שקוף, ולפעמים קשה להבחין בו. אם אתן לא מצליחות להעתיק את הדוגמה לכרית, בדקו שהסרתן את הניילון.
 בשלב הבא מרחתי את הלק השחור על הדוגמב הרצויה, ומיד לאחר מכן גרפתי את השכבה העליונה ע"י הגורף הורוד.

 לאחר מכן הצמדתי את כרית ההחתמה אל הדוגמה, ווידאתי שהיא מכסה את הכל.
לפני שמניחים את החותמת על הציפורן, כדאי לבדוק שהדוגמה עברה בשלמותה (במידה ולא, נקו את הכרית ע"י מקלון אוזניים הספוג במעט מסיר לק, והתחילו מהתחלה).
 ועכשיו הזמן להחתים את הציפורן- אני מצאתי שהדרך הנוחה עבורי היא לגלגל את החותמות על הציפורן.
מה הכוונה? אני מניחה את אחד הצדדים הארוכים של הדוגמא על דופן הציפורן (הפס בו הציפורן יוצאת מהעור) ומגלגלת אותה על פני שטח הציפורן.
* את שלב העתקת הדוגמא לכרית מהפלטה, ואת שלב ההעברה לציפורן יש לעשות בזריזות, אחרת הלק מתייבש (על הפלטה או על הכרית) ואי אפשר להמשיך.
באותה הצורה ממשיכים להחתים את שאר הציפורניים.
 לפני שמורחים טופ, מומלץ להמתין כמה דקות כדי לתת לחותמת להתייבש. בזמן הזה אני מנקה את העור שסביב הציפורן (ע"י מקלון אוזניים טבול בצמר גפן).
והרי לכן התוצאה לאחר מריחת טופ גלוסי!
פשוט נכון?
במידה ויש לכן שאלות נוספות אתן יותר ממוזמנות לפנות אליי. בנתיים, התחלתי להעלות תמונות לדף ה-Pinterest שלי (All-My Hobbies), כך שאתן מוזמנות להציץ.

שבוע מעולה :)

22 תגובות:

  1. תודה על המדריך, כבר כמה זמן שבא לי להתחיל להחתים (זה בטח יותר קשה מאיך שאת גורמת לזה להראות)
    אז כדאי ישר להזמין מהאינטרנט ולדלג על וואו וביוטיקאר, אה?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באמת לא קשה! קצת אימון ואת שם.
      אני לא אהבתי את הפלטה של ביוטיקייר, בכלל לא. את של וואו לי ניסיתי... אני ממליצה לך להזמין מבורן פריטי, אני ממש מרוצה מערכת ההחתמה שלהם.

      מחק
  2. הקולור קלאב הזה פשוט הורס ונראה עליך סוף!
    אני כידוע לא מתה על חותמות בכלל וכשהן על הולוגרפים בפרט (אולי בגלל שזה התעסקות לי מדי...LOL)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא אחד הלקים האהובים עליי, אי אפשר להוריד ממנו את העיניים.
      אני עדיין לא בטוחה אם אני אוהבת את ההולוגרפי שלי נטול חותמות או לא:)

      מחק
  3. מגניב לגמרי!

    השבמחק
  4. מהמם ברמות קשות!!! אהבתי את "מקלון אוזניים טבול בצמר גפן" ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה:)
      הכי פשוט, והכי זול!

      מחק
  5. לא יכולה עם המניקורים ההורסים שלך! :)
    ותודה על המדריך, ההסבר ממש פשוט וברור

    השבמחק
    תשובות
    1. בסוף אני אגרום לך לחזור לזה...
      ההליך פשוט, מקווה שבנות יפסיקו להירתע.

      מחק
  6. מקסים! כמו תמיד אני לעולם לא אבין מאיפה הסבלנות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את לא מכירה את "הכל רק לא ללמוד?":)

      מחק
  7. אז בזכותך קניתי פלטות וחותמת ונכנסתי למגננה. בפוסט הזה זה עושה רושם ממש קל אבל בל נשכח שאת מיומנת אז נכנסתי למגננת יתר :)
    לק סמיך להחתמה? לא נראה לי שיש לי כזה

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כ"כ פשוט שאין לך סיבה להיכנס למגננה, באמת שאני די עקומה.
      את יכולה להשתמש בכל לק שאטום כבר בשכבה הראשונה (בדר"כ לקים מטאליים עושים את העבודה).

      מחק
  8. מעלף ברמות! השילוב מהמם, החותמת נראית מגניבה ביותר, ואת גורמת לזה להיראות כל כך פשוט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!
      אחרי שמתרגלים לזה, זה בהחלט פשוט:)

      מחק
  9. פוסט בדיוק בשבילי! הדרכה ללק חותמות :-)
    אני מקווה שהסברים כה מפורטים ותמונות ברורות יעזרו לי! לא בטוח :P
    התוצאה הסופית מהממת ולק הבסיס משגע גם בפני עצמו!!!
    נשיקות יפתי וסופ"ש מקסים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מחכה לרגע בו אראה את ציפורנייך עם חותמות!
      את תמיד מוזמנת לשאול את כל העולה על רוחך.
      3>

      מחק
  10. מדריך מצוין !
    אהבתי מאוד את הלק ההולגרפי של קולור קלאב וגם את השילוב עם החותמות! מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה... הגוונים משתלבים עם הפוסט האחרון שלך:)

      מחק
  11. צבע מהמם של לק הבסיס! אני אף פעם לא מצליחה לעבוד עם החותמות האלו כמו שהייתי רוצה.. :/

    השבמחק
  12. אני ממליצה להתאמן- לקח לי זמן עד שיצאו לי חותמות נורמליות (והרבה יותר זמן להניח בצורה מוצלחת חותמות בגודל של כל הציפורן)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...