Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

Naked Vs Naked 2 Palette

באיחור גדול מאוד, הגיע הזמן שאציג את פלטת הנייקד שלי! (אני חושבת שזה המוצר שהמתין הכי הרבה זמן לסקירה אצלי...).

NAKED נחתה אצלי לפני קצת יותר משנה, לאחר שקראתי עליה אינספור ביקורות והמלצות. עד כה לא כתבתי עליה, בעיקר כי הרגשתי שאין לי יותר מדי מה להוסיף עליה (יש כ"כ הרבה ביקורות על הפלטה הזו, מכל הכיוונים ובכל השפות). אבל כאשר הבאתי לחברה את פלטת NAKED 2 (מספורה- פריז) הבנתי שהשוואה בין הפלטות מתבקשת.

כך הן נראות במצב סגור.
הפלטה המקורית מגיעה באריזת קטיפה חומה ונעימה, עם כיתוב זהוב (העיצוב מקסים, אבל לא פרקטי- הקטיפה מושכת אליה לכלוך כמו מגנט), ואילו הפלטה החדשה מגיעה באריזת מתכת קרה למדי.

בכל אחת מהפלטות תמצאו 12 צלליות במשקל של 1.3 גרם לצללית (שזו בהחלט כמות נכבדת) ומראה המוצמדת למכסה הפלטה (מהצד הפנימי).
בעוד שב- NAKED המראה קטנה למדי, ב-NAKED 2 המראה גדולה , ופרושה על כל המכסה (מעולם לא השתמשתי במראות שמגיעות עם אריזות האיפור למינהן, זה ממש לא נוח! חוץ מזה, אני תמיד מפחדת שהמראה תשבר לי כי יש לי נטייה להפיל דברים).

פלטת משתזפות (או- מבט פנימה).
NAKED
כפי שכתבתי, הפלטה הזו אצלי כבר יותר משנה, ואני משתמשת בה המון (אם אתן תוהות למה היא נראית כ"כ טוב, על אף השימוש, ההסבר פשוט- צילמתי אותה כשהגיעה אליי, ושמרתי את התמונות במחשב).

6 הצלליות הימניות בפלטה:
Virgin- צללית בהירה ומבריקה, בגוון בז' בהיר (משמשת אותי להארות).
Sin- צללית בגוון ורוד בהיר עם גימור שימרי.
Naked- צללית בצבע בז'-חום בהיר, במרקם מאט.
Sidecar- צללית בגוון חום, עם גליטרים זהובים.
Buck- צללית חומה בגימור מאט.
Half Baked-צללית זהובה בגימור מטאלי.

 6 הצלליות השמאליות:
Smog-צללית ברונזה בגימור מטאלי.
Darkhorse- צללית בגוון חום עם ניצנוץ זהוב.
Toasted- צללית בגוון ורוד עתיק (אהובה עליי מאוד).
Hustle- צללית בגוון חום-סגלגל.
Creep- צללית בגוון אפור כהה (כמעט שחור) עם גליטרים.
Gunmetal- צללית בגוון אפור קר.

בסווטצ'ים הנחתי את הצלליות ישירות על היד, ללא פריימר. כל הצלליות שבפלטה מעולות-הן מלאות פיגמנט, קלות להנחה וטשטוש, וכמעט לא נופלות על הלחי במהלך האיפור.
בנוגע לעמידות- אני תמיד מניחה פריימר כבסיס לאיפור עיניים, לכן תמיד האיפורים מחזיקים עליי שעות על גבי שעות (שילוב של פריימר ועפעף יבש יחסית).
*בפלטה יש 2 צלליות בגימור מאט ו-10 צלליות בגימור שימרי/מטאלי/סאטני.
*הצלליות האהובות עליי מהפלטה הזו הן: Smog, DareHorse ו-Toasted.

צ'ופר שצורף לפלטה היה Eyeshadow Primer Potion באריזה מוקטנת.
הפריימר היה מוצלח למדי, הוסיף עמידות לכל צללית שנמרחה מעליו, גרם לכל צללית לתת את מלוא הפיגמנט שלה ובכלליות היה מוצלח מאוד (אבל הוא נגמר ממש מהר).
בסופו של דבר הפריימר היה תוספת נחמדה ושימושית מאוד. אהבתי את הפריימר הזה, ואני כנראה אזמין אותו בהמשך בגודל מלא (בנתיים יש לי המון פריימרים שאני צריכה לסיים).

הפלטת המקורית יצאה אי שם בשנת 2010, ולאחר שהפכה לרב- מכר עולמי מטורף, החליטו באורבן דיקיי להמציא לה אחות חדשה ולקרוא לה (מוכנות לשם המקורי של השנה?) Naked 2!
הפעם החליטו באורבן דיקיי ללכת על אריזת מתכת קשיחה (בחנות, הבן זוג טען כי היא נראית כמו לוחית רישוי של רכב...) וצירפו גלוס מיניאטורי.
רוב הצלליות נעות על סקלת החומים-ורודים, עם גימור שימרי- מטאלי. שמחתי לגלות 3 צלליות בגימור מאט (כפי שכתבתי מס' פעמים- מאט הוא הגימור האהוב עליי), אך הייתי שמחה אם היו מגוונים יותר בצבעים שהוכנסו לפלטה.
Foxy- צללית בגוון שמנת, גימור מאט (לא רואים אותה עליי).
Half Baked- צללית זהובה, בגימור מטאלי (הצללית הזו נמצאת ב-2 הפלטות).
Bootycall- גוון בז' בהיר, גימור שימרי (מאוד דומה לVirgin מהפלטה הראשונה).
Chopper- צללית ורודה זהובה, בגימור מטאלי.
Tease- צללית בגוון ורוד עתיק, בגימור מאט (צבע מושלם!)
Snakebite- גוון חום עם נגיעות ברונזה, במרקם סאטני.
צילום בצל.
צילום בשמש.
 Suspect- צללית בגוון טאופ, בגימור סאטני.
Pistol- אפור מטאלי בהיר (בהירה בהרבה מGunmetal).
Verve-צללית בגוון פנינה, בגימור מטאלי.
YDK-צללית טאופית בגימור שימרי.
Busted- צללית חומה בגימור סאטני.
Blackout- צללית שחורה, מאטית.
צילום בצל.
צילום בשמש.
 כמו בתמונות מעלה, גם כאן הצלליות מונחות ישירות על העור, ללא פריימר. אפשר לראות כי הן פיגמנטיות מאוד, ואני יכולה לדווח שהן רכות מאוד, נעימות למגע וקלות למריחה וטשטוש.
הצללית היחידה שהצריכה שכבה נוספת הייתה דווקא השחורה (הנחתי לפחות 3 שכבות כדי להגיע לתוצאה רצויה, וזה היה די מעצבן).
*כפי שציינתי- 3 צלליות בגימור מאט, ו-9 צלליות בגימור שימרי/סאטני/מטאלי.
*3 הצלליות האהובות עליי מהפלטה: Chopper, Suspect ו-YDK.

כל פלטה מגיעה עם תוספות: ב-NAKED צורפו פריימר ועפרון/ מברשת (תלוי מתי רכשתן את הפלטה, בהתחלה צורף עפרון עיניים דו צדדי,והמשך החליפו אותו במברשת איפור סינטטית).
לNAKED 2 הוסיפו ליפגלוס קטן וחמוד (לא ניסיתי אותו עליי בגלל שאני לא מתה על ליפגלוסים) ומברשת דו צדדית המיועדת להנחה וטשטוש צלליות.
בתמונה למעלה- המברשת העליונה שייכת לנייקד 2, והתחתונה לנייקד 1.
בתמונות התחתונות- הימנית היא המברשת השייכת לנייקד 2 (משמאל מברשת ההנחה, ומימין מברשת הטשטוש) לצד המברשת מנייקד 1 (השמאלית ב-2 התמונות).
בגלל שנייקד 2 איננה שלי, לא השתמשתי במברשת שלה.
על המברשת שהגיעה עם הפלטה הראשונה יכולתי לוותר בקלות- היא לא נוחה להנחת צלליות כלל וכלל. לאחרונה התחלתי להשתמש בה להנחת צלליות קרם, לאחר שקראתי על כך אצל מור (אם זה היה תלוי בי, הייתי מעדיפה את הגרסה עם עפרונות העיניים).

אם אין לכן עדיין את אחת הפלטות, ואתן מתלבטות אם כדאי לקנות אחת מהן, נסו לבדוק אם אחד מהסעיפים הבאים רלוונטי עבורכן:
1.הפלטות הללו משתלמות מאוד: בספורה המחיר עבור כל אחת מהפלטות היה 43 יורו, כלומר 214 שקלים. אם נחלק את זה ל-12 נגיע למסקנה שכל צללית עולה בערך 18 שקלים, שזה מחיר זול לכל הדעות (בעוד שצללית בודדה של UD עולה 17 יורו).
2. הצלליות איכותיות מאוד, פיגמנטיות ונמרחות בקלות.
3. אפשר בקלות ליצור איתן מגוון רחב של איפורים החל מאיפור יום קליל וטבעי, עד לאיפור מעושן ודומיננטי.
4. הן מעולות לנסיעות- לא תופסות הרבה מקום, מאפשרות ליצור מגוון רחב של איפורים ונסגרות טוב (כך ששאר הדברים בתיק לא מתלכלכים באבק צלליות).

למי היא לא תתאים?
לאלו מכן שלא מתות על פלטות של צלליות, ואוהבות לשמור על צלליות בודדות ולאלו שאוהבות צבעוניות באיפור.

האם באמת צריך את 2 הפלטות? לפי דעתי לא. ההבדל בין הפלטות איננו גדול, ורוב הגוונים דומים למדי (סה"כ אותה משפחת צבעים ב-2 הפלטות).
אישית אני מעדיפה את NAKED ולא מתכננת להזמין לי את NAKED 2 מכיוון שהגוונים שלה לא אטרקטיביים עבורי. נכון, בNAKED 2 סקלת הצבעים מעט רחבה יותר (בכל זאת יש 2 צבעים טאופים ונגיעות ורוד), יש בה יותר צלליות בהירות מNAKED וצללית שחורה מאטית (צללית שהיא מאסט בכל אוסף איפור), אבל זה לא מספיק מגוון עבורי.

אני יכולה לומר בודאות, כי מאז שרכשתי את הפלטה אני נמנעת מקניית צלליות בסקלת הגוונים שלה, מכיוון שאין לי צורך בכך.

אם חשקה נפשכן באחת מהפלטות, אפשר למצוא אותן בHQHair בעלות של 36 ליש"ט, ללא עלות משלוח (NAKED, NAKED 2) או בLookFantastic באותו מחיר (NAKED, NAKED 2).
2 האתרים הנ"ל אמינים ומוכרים את הפלטות המקוריות. אני ממליצה לא לקנות את הפלטות הללו באיביי, או במחירים נמוכים מדי מכיוון שיש אינספור זיופים לפלטות, ולעין לא מיומנת קשה להבחין בהבדלים.

אז זהו לבנתיים, אני הולכת להתפנק על כוס תה ועוגת לימון (מתכון מאת : עוגיו.נט) ולנסות לסגור את רשימת הקריאה שממתינה לי (כרגע אני בפיגור קריאה העומד על 40 פוסטים).

בינתיים אשמח לדעת לאיזו מהפלטות התחברתן, ואם אתן מתכננות לרכוש אחת בקרוב.


23 תגובות:

  1. פוסט מצויין! אני לאחרונה התחדשתי בנייקד 2 והאמת היא שאני הרבה פחות מתחברת אליה בהשוואה לראשונה... ה-TEASE נראית עלי שונה לגמרי, ממש לא ורודה אלא מאוד אפורה (מעין גרסה בהירה של הטאופית של מייבלין) אבל סווץ' שלך היא נראית הרבה יותר יפה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני תמיד נהנית לראות את השוני בין המוצרים על גווני עור שונים...
      מעניין אותי לראות איך היא נראית עלייך, ובכלליות איפורים שלך איתה.
      אני מאמינה שחלק מהחוסר התלהבות שלך ממנה היא בגלל שיש לך את הראשונה

      מחק
  2. פוסט כייפי ורלוונטי, אפילו ששני הפלטות נסקרו כבר למוות.
    לי יש את הנייקד כבר יותר משנה, אני אוהבת אותה אבל מרבה להשתמש בה רק בתקופות "חסרות מעוף" בשביל להצליח איכשהו להוציא איפורים הרמונים וניטרלים.
    מאז שנייקד2 יצאה אני נעה בין קרייבינג עצבני לרכוש אותה לבין ההרגשה שאני לא צריכה אותה בכלל, אני ממש מקווה שהפוסט שלך הסיט אותי לנצח לצד של "לא צריכה אותה" =)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה תמר- כיף לקרוא!
      אם את בתקופות על נייקד אחד, באמת לא כדאי לקנות גם את 2. קניתי גם את פלטת הסמוקד שהיא די דחקה את שאר הפלטות שלי לפינה (בנתיים אני עדיין בשיא ההתלהבות עליה)

      מחק
  3. יפתי, פוסט משובח אינפורמטיבי ומעניין! כל הכבוד!

    והעוגה נראת מדהים ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לך ייקירה:)
      והיא כ"כ פשוטה להכנה...

      מחק
  4. לי יש את הפלטה הראשונה. האיכות של הצלליות נהדרת, הפיגמנט טוב, המרקם חמאה. אבל בפועל- אני לא משתמשת בה יותר מדי. חוץ מ-toasted שאני מאוהבת בה לגמרי, שאר הגוונים לא זוכים לשימוש רב. אולי כי כולם שימריים ולכן קשה ליצור לוק שלם עם הפלטה לבדה? נורא רציתי להתלהב גם מ-buck אבל הוא כמעט ואינו נראה עליי...
    במברשת לעומת זאת אני ממש מאוהבת- היא אמנם לא מתאימה בכלל לצלליות בפלטה, אבל נהדרת להנחת צלליות קרם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אצלי זה ממש תלוי- יש כמה צלליות שמשמשות אותי יותר כמובן, וכאלה שמדי פעם צצות.
      לרוב אני משחקת איתה יותר בימים שאני ישנה אצל בן זוגי, ואני פשוט מכניסה אותה לתיק בלי לחשוב יותר מדי.
      הרעיון עם צלליות הקרם מעולה- היא נכנסה לשימוש קבוע אצלי! אחרי שנה בה המברשת נחה בתוך הפלטה בלי שימוש

      מחק
  5. גאה לדווח שאצלי פיגור הקריאה פחות חמור :D נשארו משהו כמו 14..

    יש לי שתי צלליות מהנייקד הראשונה לא זוכרת אם הן מאותה פלטה או משתיים.. סה"כ יש לי שתי פלטות של UD - פמינין ודנג'רס (שתיהן מ 2011) יש בהן את גאן מטאל שאני מאוד אוהבת למרות שהנשורת שלו מזעזעת! והשני שאני מאופרת בו היום (כי התחלתי לקרוא את הפוסט שלך אתמול :P) דארק הורס שהיא צללית בהחלט נחמדה.

    אני משתמשת בפריימר בגרסת השפורפרת של UD ומאוד אוהבת אותו אבל אולי יהיה עכשיו שינוי, זאת אומרת, אם האתר של MUA יחזור עד ה 20 לנובמבר :D אני רוצה לרכוש את הזיוף של הנייקד 1 בשביל לראות אם היא פונקציונלית בשבילי. אם התשובה היא כן - ארכוש את המקורית. אם לא, חארם על הגרושים שהיא עולה. חוץ מזה שמעתי טובות על הפריימר עיניים שלהם, לכן גם אותו אני רוצה לרכוש.

    אני באמת חושבת שלמי שיש אחת לא צריך את השניה. הן באמת דומות מאוד בסה"כ. ובכל זאת אני חושבת שכמוך, אני מעדיפה את הראשונה.

    הרס אותי בן הזוג שלך, אבל הוא צודק.. פלטת איפור שנראית כמו לוחית רישוי.. באמת מה לעזאזל הם חשבו?!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רק תפסתי פיגור גדול יותר... גאד שמישהו יוסיף שעות ליממה בבקשה!

      הפריימר של מואה מעולה! הזמנתי את השני שלי כבר... אני שותה אותו בערך (טוב יותר בכיוון של משתמשת בו בערך פעמיים ביום, ואיחסנתי בנתיים את שאר הפריימרים שלי).

      אם היית שומעת את שאר התיאורים של בן זוגי היית נקרעת... יש לו נק' מבט מאוד מיוחדת על תחביב האיפור שלי...

      מחק
  6. אני (מהמיעוט) איני חובבת פלטות, נעדיפב סטים של 3-5 צלליות קומפקטיים ונוחים לנשיאה בתיק. אם אקנה לי פלטה אין לי ספק שאתחיל ב NAKED הראשונה, גוונים קלאסיים

    השבמחק
    תשובות
    1. ידעתי שיש גם זרם שלא אוהב פלטות... אז את בינהן?
      טוב לדעת! לא אקנה לך פלטה ליום הולדת:)

      מחק
  7. אני חושבת שהפלטה מיועדת לאנשים שהולכים עם תיק איפור ענק, כחובבת איפור לא הייתי רוצה ללכת עם קלמר בתוך התיק.
    אני מוכנה לחזור בזמן אבל למה לכיתה ב'
    פוסט מעולה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לרוב לוקחת אותה לנסיעות. אינני מאפרת מקצועית כך שתיק האיפור שלי לרוב כולל מוצרים לטאצ' אפ (פודרה, סומק, מסקרה ושפתון).
      אני ממש מוכנה לחזור לכיתה ב', מה רע? אין דאגות וכל היום משחקים:)

      מחק
  8. השוואה לעניין! תודה רבה לך!
    אני אישית בשונה ממך מעדיפה את NAKED2, אבל הסיבה היא אותה סיבה שאת מעדיפה את NAKED, לטעמי הגוונים שלה עדיפים יותר עבורי.
    ומסכימה איתך לחלוטין בכל מה שאמרת. הפלטה הזו חוסכת ממני את הצורך לקנות צבעים דומים בנפרד, ועוזרת לי המון!
    מחכה לעוד פוסטים ממך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה- כיף לקרוא שאהבת!
      כמו כל דבר- גם פה, זה נטו עניין של טעם- הגוונים של נייקד 2 מקסימים, אבל פחות הסגנון שלי (ומזל, כי אחרת לא הייתי מחזירה אותה לחברה).
      משתדלת לכתוב, אם רק היה לי יותר זמן זה היה מעולה

      מחק
  9. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  10. אין לי אף אחת הפלטות האלה. הגוונים בנייקד המקורית נראים לי יותר רלוונטיים עבורי, אבל יש לי פלטה דומה של Sleek, אז אני לא רואה טעם לקנות עוד אחת עם אותם גוונים בדיוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. שיש את הגוונים הללו, לא באמת צריך עוד.
      עם כל אהבתנו לשופינג, לפעמים שיקול הדעת מנצח:P (אבל ממש לפעמים...)

      מחק
  11. קראתי את הפוסט שלך בסופ"ש כשהתלבטתי בין הפלטות 1 ן 2 במסגרת מבצעי בלאק פרידיי. לבסוף הזמנתי את 1 ועל הדרך גם את פלטת סמוקד..אם כבר השלמת פערים..אז כבר ;)
    תודה לך על הסקירה המצוינת ♥

    השבמחק
  12. מנחם שאני לא היחידה שנמצאת בפיגור פוסטים כזה... לדעתי עברתי כבר את ה-40 :/

    אני חולה על צלליות חומות, איכשהו הנייקד והנייקד 2 פשוט לא עושות לי את זה. ברור לי לגמרי שאם תהיה לי את אחת מהן אני אשתמש בפלטה המון, אבל זה לא משהו שגורם לי להתלהב בטירוף.

    השבמחק
  13. אני מתה על הראשונה!
    יש לי אותה כבר חצי שנה בערך, אני משתמשת בה יום יומי, והפריימר מעולה.
    שווה כל שקל.

    השבמחק
  14. ממש ניהניתי מהפוסט! השתכנעתי (אולי גם שוחדתי? :D) לגמרי שאני הולכת על נייקד 1, גם כי היא הרבה יותר מעניינת עבורי. תודה רבה על פוסט איכותי, תמציתי ומעניין :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...