Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

קצרצרים.

קצרצרים על מה ולמה?
את המוצרים בפוסט הזה אסקור בזריזות, ואחווה את דעתי עליהם מבלי להכביד במילים ותמונות מיותרות.
שנתחיל?


הראשונה מבין השניים היא פלטת Metallics של חברת ג'ייד הישראלית.
כמו רוב בנות הטיפש-עשרה במדינת ישראל, גם אצלי חברת ג'ייד שלטה בשידת האיפור לאורך גיל ההתבגרות.
זה התחיל מזוג צלליות שקניתי בגלל שרציתי צללית שחורה, המשיך עם שלל פלטות שקיבלתי מחברות לימי הולדת, ואיך שהוא כל פעם צץ לו מוצר חדש של החברה.
אני זוכרת הרבה גליטרים, שימרים ואריזות זהובות.
עברו להן כמה שנים, ופלטת הצלליות Mettalics הגיעה אל ביתי.
דבר ראשון- האריזה עברה שינוי והפכה לשחורה, ובנוסף הוכנסה לתוך פלסטיק שקוף. אישית הייתי מוותרת על הפלסטיק, הוא קצת מוזיל את המראה לדעתי (מזכיר קופסאת דיסק).
בתוך הערכה אפשר למצוא מגוון רחב של צבעים: כחולים, ירוקים, סגולים, טאופים, חומים ועוד'. נראה כי הושקעה מחשבה בבחירת הצבעים שהוכנסו לפלטה, וג'ייד ניסתה לתת מענה לכל גוון אפשרי.
לצד הצלליות אפשר למצוא בערכה שלושה סמקים ורדרדים ו-3 אפליקטורים לצלליות (אפשר לוותר עליהם, תופסים מקום בערכה ולא שימושיים בעליל).
שורה ראשונה:
 שורה שנייה:


 שורה שלישית:

כפי שאתן יכולות לראות, בערכה ישנם גוונים עם יותר פיגמנט וכאלו עם פחות.   כל 18 הצלליות שבערכה שימרייות, ואין אפילו מאטית אחת לרפואה (ולי אישית זה די חסר).
*עדכון: אני ממליצה לכן בחום להיכנס לפוסט של עדן על הערכה הזו, היא ממליצה שם על צורות מנצחות להנחת הצלליות הנ"ל ומראה כמה מראות איפור מקסימים.
 הסמקים:

הסמקים הם אלא שהפתיעו אותי לטובה. שלושת הצבעים מתאימים מאוד לגוון עורי, ויוצרים מראה של "הסמקה טבעית".
הם קלים להנחה וטשטוש, ומחזיקים מעמד (על מייקאפ כמובן) במשך 10 שעות לפחות

הפלטה לדעתי לא תתאים למאפרות מקצועיות, או למכורות איפור, אלא יותר לנשים המחפשות "פלטה למקרי חרום" (כלומר כאלו שלא מתאפרות באופן יומיומי, אלא אחת לכמה זמן לפי החשק) או לבנות המתחילות את דרכיהן בעולם האיפור (וזו גם מתנה מעולה לנערה מתבגרת).
סה"כ יש בסט זה מגוון רחב של צבעים, ואפשר ליצור ערבובים לא רעים בכלל ( אפשר להרטיב מעט את הצלליות או למרוח אותן מעל צללית קרמית ואז מתקבל צבע עמוק יותר).
המחיר עבור הפלטה: 189 שקלים (אפשר למצוא אותה בהרבה פחות במבצעי הרשתות השונות).
*עדכון- אם עברת ישירות לשורה האחרונה של הסקירה, כדאי לכן להציץ במראות האיפור שיצרה עדן עם הפלטה הזו.

הטאצ' אפ האחרון שסוגר את ההתארגנות שלי בבוקר הוא בושם.  לאחרונה אני משתמשת בCatch me מבית קשארל.
אחד הבשמים הראשונים שקיבלתי במתנה בשעות נעוריי היה הבושם "נעה" של החברה, אני זוכרת שמאוד אהבתי את העיצוב הנקי והלבן וגם את הניחוח שהתאים לי מאוד באותה תקופה.
קודם כל אתייחס לעיצוב שלו: פקק אשר מזכיר לי אשכול ענבים, צבע סגול שמחזק את תאוריית הענבים שלי וסה"כ מראה חמדמד.
מיד לאחר ההתזה הניחוח שלו חזק מאוד וקשה לאפיין אם הוא חריף או מתוק. לאחר כמה דקות הוא מתעדן ומתחילים להבחין במתיקות הניחוח. אם להיות קצת יותר ספציפית, אני הייתי מגדירה אותו כבושם עם ניחוח מתוק והדרי (מלשון פירות הדר).
אני חושבת שזה בושם שיתאים לנערות ונשים צעירות, שאוהבות ניחוחות מתוקים אך דומיננטיים (אם אתן בקטע של בשמים קלילים, לא בשבילכן).
הוא הרשים אותי בנושא העמידות- מחזיק עליי ימים שלמים, מבוקר עד ערב.
כמה?
50 מ"ל- 458 שקלים.
80 מ"ל-522 שקלים.
אפשר למצוא אותו ברשתות הפארם בשלל הנחות ומבצעים.

יצא קצת יותר ארוך משציפיתי, מקווה שנשארתן עד כה.
מאחלת לכם יום מעולה!

*גילוי נאות- המוצרים נשלחו לסקירה מטעם החברות.

תגובה 1:

  1. ראיתי את הפלטה הזו בכמה בלוגים וכולם - בדיוק כמוך - סיכמו את הפלטה הזו כפלטה למתחילות.
    אני לגמרי מסכימה.
    בניגוד אליך, לא התאפרתי בתור נערה (מעבר לעפרון שחור ומסקרה) כך שלא היה לי ניסיון קודם עם המוצרים של החברה.
    מה שכן, מסכימה איתך, שעם איך שהאריזות נראו קודם (ממה שראיתי בפארם) גם האריזה הזו לא מצליחה לשדר משהו מעבר לפושט - באמת נראה כמו אריזה של דיסק.
    בסה"כ עם תמחור זול יותר, בעיני זאת אחלה פלטה למתחילות, לצעירות שרוצות קצת יותר להעיז

    העיצוב של הבושם יפיפה! אני חושבת שהייתי גם מתחברת לריח. צריכה לנסות בפארם :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...