Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

Essie- Lapis of luxury

את הפוסט הזה אני כותבת רק בגלל התחייבות שיש בסופו (תגיעו לסוף תגלו)
את Lapis יש לי עוד מההזמנה של קולקציית הResort בגרסאת המיני.
קשה לי להגדיר את העונה המתאימה לו.
כי אני רואה את עצמי איתו גם בקיץ וגם בחורף... אבל עדיין אני נמנעת מלהגדיר אותו  "על עונתי"
שמש

בקבוקית טענה שמתאימים לי כחולים... ואני לא שוכחת להתמיד עם זה!

הלק של החברה הידועה Essie והוא נוח למריחה על אף הבקבוקון.
בתמונות שוב הוא עם 2 שכבות נטולות טופ.

גוון כחול שמיים =]

שמש
צל
ולסיום: דנרה הבחינה כי הWow -404 דומה לLapis
אז הנה לפניכן ההשוואה:



שמש


צל



זרת וקמיצה-Wow
אמה ואצבע-Lapis


=]

4 תגובות:

  1. איזו חמודה :-)
    תודה על ההשוואה.
    הם באמת דומים מאוד אבל בהשוואה ביניהם רואים בבירור שהאסי בהיר יותר..

    השבמחק
  2. מתה על הגוון הזה! ואני עדיין טוענת בתוקף שמתאימים לך כחולים. ה WOW קצת חסר עומק ליד האסי.

    השבמחק
  3. דנרה- במציאות רואים ממש את ההבדל עוד בשלב הבקבוק... ככה שעד שלא העלת את הנושא בכלל לא חשבתי בכיוון- וטוב שעלית על זה!!

    *מה שכן, במציאות (ולא הצלחתי לצלם את זה) הWow הרבה יותר כהה...

    בקבוקית- אני הולכת עם הראש של הכחולים, יש לי כמה בנתיים אני צריכה לסיין להעלות אותם=]
    קשה לי להגיד חסר עומק... אבל אם הESSIE הוא שמיים כחולים צלולים, הWOW הרבה יותר דומה למה שמכנים כחול רויאל.

    הבולשת- תודה תודה=]

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...