Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 20 באוקטובר 2010

China Glaze- Sun worshiper

בפוסט הקודם הועלו טענות שהלק קייצי מדי ( אמממ מיטל , דנרה )...
אז לקחתי את זה צעד אחד קדימה לאחד הלקים היותר קיציים.
שמש

קניתי אותו השבוע היישר מידיה המטופחות של בקבוקית (א. היה ממש נחמד לפגוש אותך! אפילו שזה היה ממש ממש קצר ב. מסוכן לארנק שאת כ"כ קרובה...)
והמזג אוויר התאים לו בול.
הלק מזן הניאונים- ולכן המריחה שלו צריכה להיות מדוייקת כי הוא מתייבש במהירות.
כמו כן- הוא מאט ולכן השתמשתי בטופ.
צל
שמש
עוד קצת קצת- סופ"ש =]




9 תגובות:

  1. ואי! הוא פשוט מטריף!!!
    ועם מזג האויר שהיה היום הוא פשוט בול!

    השבמחק
  2. הוא ממש זוהר כמו רמזור אבל יפה

    השבמחק
  3. אני רואה שהלכת עם זה עד הסוף :)
    הוא נראה יפה, אבל לי אין אומץ לצבע כזה אפילו בקיץ

    השבמחק
  4. זה לא צעד קדימה, זו טיסה קדימה :-)
    מיוחד ועושה כאבים בעיניים, יש לי אותו. נרכש בעקבות הפוסט של וניטי אבל עוד לא יצא לי לשים אותו אפילו פעם אחת... אחכה לקיץ הבא כבר.

    השבמחק
  5. הפוסט הזה מזכיר לי כמה אני אוהבת את הלק הזה (כבר הספקתי לשכוח. עונת הניאונים שלי חלפה לפני שלושה חודשים). מדהים עלייך!
    והיה כיף לפגוש גם אותך!

    השבמחק
  6. מיטל- בהחלט מטריף! אני מתה עליו

    Ksyu Style- הגדרה מעולה! בהזדמנות אני יעשה שלושה צבעים על ציפורן לפי הרמזור =]

    עדן- ברור שעד הסוף. 100 מעלות שם בחוץ!!

    דנרה- למה לחכות? מספיק חם עכשיו. את רק מנסה להתלבש סתווי, יוצאת החוצה ומתחילה להזיע.

    בקבוקית- בהחלט לק ששווה לאהוב. אני ממש אוהבת אותו! תודה =]

    השבמחק
  7. פיצ'ה, תודעתית אני בסתיו. נגמר הקיץ. עד ששיכנעתי את עצמי בזה בשביל להתחבר ללקים החורפיים את רוצה להחזיר אותי אחורה?... ;-)

    השבמחק
  8. דנרה - לא יודעת איזו "שטיפת מוח" עשית לעצמך, אבל אתמול ושלשום..) היה חם כמו אמצע אוגוסט.. מ-ז-ע-ז-ע-!

    השבמחק
  9. !הצבע הזה מטורף, כל הכבוד על התעוזה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...