Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 4 בספטמבר 2010

Orly- Purple Pleather

אז הראשון לספטמבר חל השבוע.
מס' רב של תלמידים מתרגשים שהחלו את שנת הלימודים הבאה=] (עד החגים...)

אז לכבודם אני מציגה היום לק מקולקצית ORLY Plastix - Back to School 2010 Collection

קניתי שניים מהסדרה, ואני מתכננת לקנות גם את השניים האחרים.
אני מצאתי אותם בסופר פארם בעזריאלי.

אז מה יש לי לומר על הלק?
הוא בגוון מאט, מה שנותן לו באמת מראה של "פלסטיק"
המריחה שלו נוחה מאוד, כמו כל אורלי
והוא אטום כבר אחרי השכבה הראשונה.


מה שכן- צריך למרוח אותו היטב אחרת רואים סימני מריחה.
העמידות- סבירה.
הייבוש של הלק לקח לי הרבה זמן. אחרי חצי שעה בטעות פגעתי עם הציפורן במשהו והוא נהרס (איזה באסה זה!)

אז הנה הוא לפניכן, בכמה מצבים.
בשמש
בצל

עם טופ
ועוד משהו קטן וחשוב:
טולי שלנו עושה הגרלה על בושם (לפתוח את השנה בניחוח מרענן!)
אני מעל לממליצה לכן לנסות ולקח חלק בהגרלה... ועל הדרך לבקר בבלוג ה-מקסים שלה.


רק ליחצו כאן.


שיהיה שבוע נפלא!!!

11 תגובות:

  1. כמה שקשה לי עם הפלסטיות הזאת הלק הזה בעל גוון מאוד יפה!
    אני לא אוהבת את איך שהוא נראה בבקבוק (כנראה פלסטי מידי) עליך (בטח עם טופ ;)) הוא נראה מצוין!
    לא יודעת אם הוא "לחזרה ללימודים" או לא... (כי איכשהו נראה לי שלא חזרת עכשיו ללימודים מהחופש הגדול חחח) אבל הוא מראה לנו סימני התקררות עם גוון לא כזה קיצי אלא מריח קצת גם אם לא ממש סתוי.

    השבמחק
  2. הוא דורש הסתגלות.
    הטופ קצת מוריד הפלסטיות, אבל הוא חמוד בשני המקרים.
    אני חוזרת ללימודים (יותר נכון מתחילה) באוקטובר, אבל זה לכבוד התלמידים:P
    יאללה שהסתיו יגיע כבר!!

    השבמחק
  3. אוקטובר זה משהו אחר.. :)
    הייתי שמחה לחזור ללימודים באוקטובר אם היה לי מה ללמוד..

    בנתיים יש מצב שאגיע להרצאה אחת שמעניינת אותי פעם בשבוע. אני עוד שוקלת את זה. מתה על המרצה הזה, מתגעגעת ללימודים, אז אולי אני רק אגיע בשביל להקשיב? או אולי אני אפילו ארשם? לא יודעת עדיין..

    חוץ מזה אני ממשיכה את לימודי הגרמנית שלי מה 2/11.. שזה גם משמח בעיני :) צריך לחזור קצת על החומר..

    השבמחק
  4. אני קניתי אותו גם! מתה על סגול כזה. עדיין לא ניסיתי אותו, אבל נראה לי שאוותר על טופ. דווקא האדום מאותה הסדרה התייבש לי מהר מאוד ויכולתי לגעת בציפורניים.

    אני גם מתה ללמוד משהו, אבל עדיין לא יודעת מה. שפה חדשה יכולה להיות רעיון טוב אולי.. כיף לחזור ללימודים

    השבמחק
  5. אצלי זו רק ההתחלה ואני ממש מתרגשת =]
    אני בעד שתלכי להרצאה. לדעתי שווה (אפילו פעם אחת בשבוע) להתעסק או ללמוד משהו שמאוד אוהבים...

    גרמנית? באמת? לא ידעתי שאת לומדת!
    יש סיבה, או העשרה?

    השבמחק
  6. עדן- קנינו אז את שניהם! מגניבבב
    גם אצלי האדום התייבש הרבה יותר טוב. איזה מעצבן זה!

    השבמחק
  7. ללמוד שפה זה ממש מגניב וכיף! כשסיימתי את הלימודים והרגשתי שיש איזשהו חלל של למידה החלטתי ללמוד גרמנית. שפה קשה. לא משהו שאפשר ללמוד מצפיה בטלנובלות (לא שיש לי כרגע טלויזיה או עניין בטלויזיה...)
    ואני חושבת שזה משהו שיכול להועיל. כי תמיד שפה נוספת זה מועיל וכמובן מפתח את החשיבה..

    ולמה גרמנית ממש באופן ספציפי? בגלל שאני שומעת כמה להקות מגרמניה / שרות בגרמנית אז רציתי לדעת על מה הם שרים מעבר ללתרגם כל פעם שיר..

    אני אברר מתי ההרצאה. אם זה בשעות הבוקר המוקדמות (9-11) יכול לא ממש להתאים..

    השבמחק
  8. בדיוק היום קניתי אותו והתכוונתי להעלות עליו פוסט מחר! הקדמת אותי :)
    אוהבת אותו בתמונות ובבקבוק, אך טרם ניסיתיו...

    השבמחק
  9. גוון חמוד מאוד.
    פחות אהבתי את הגימור שזה בעצם הקטע שלו.

    השבמחק
  10. מיטל- בהחלט שפה קשה. אבי דובר אותה ופעם הוא ניסה ללמוד אותי. אוי וואי!!
    בקבוקית- לא פעם ראשונה שקורה לנו :P
    דנרה- צריך להתחבר לזה. חברה אמרה לי שהגוון נורא יפה אבל הלוואי והוא היה מבריק=]

    השבמחק
  11. במקרה של שפה, מאוד קשה ללמוד בצורה לא מסודרת.
    בגלל זה אני עושה קורס. בעצם עשיתי קורס בסיסי ועכשיו אני ממשיכה למתקדם.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...