Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 30 בספטמבר 2010

Golden Rose-52

יקרותי- איך החג?
למי שאינה עוסקת פרטית יצא סופ"ש ארוך לבילויים ומנוחה.
אני מקווה שאת מנצלות את הזמן כראוי=]

מה יש לי לומר על הלק הזה?
קודם כל הוא שונה לגמרי ממה שהוא נראה בבקבוק.
הייתי בטוחה שהוא הרבה יותר כהה.

אבל אני מאוד אוהבת את הצבע שלו... הוא באמת מיוחד.
כאן הוא עם 3 שכבות, ושוב המרקם ג'לי- מה שמביא למריחה נוחה מאוד, כנ"ל לגבי הייבוש.

הוא מהפנט אותי....

ועוד משהו קטן...
בקבוקית שלנו מארגנת הגרלה על הלקים של קסטרו...
תקפצו להציץ!

ותזכורת על גיוואווי שקורה הלילה (אני שכחתי..)
בבלוג של קלי גונזו

4 תגובות:

  1. את הלק הזה דווקא פחות אהבתי. שקוף מדי, בהיר מדי ושימרי מדי לטעמי. מה שכן - כחול זה צבע שמחמיא לך מאוד. את צריכה כמה לקים כחולים טובים!

    השבמחק
  2. בקבוקית- יש לי כמה
    אבל זה צבע של תמיד מתאים לעבודה וכאלה- אז הוא יותר לחופשים.

    דנרה- =] אולי הבא?

    השבמחק
  3. אהבתי את הגוון אבל לא ממש התחברתי לגימור הפנינתי..

    אני בחופש ובמידה מסוימת הוא כבר מעייף אותי. אני שמחה שמחר מתחילה השיגרה מחדש..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...