Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 29 בנובמבר 2017

Show me your nails

מוזה היא דבר חמקמק. הדברים שמיד אכתוב מתייחסים למוזה שקשורה לנייל ארט, אבל אפשר לקחת את המשפטים הללו לכל תחום.
מישהי יכולה להסביר לי מדוע בימים שאני סופר עמוסה ואין לי דקה לנשום, מתעורר בי חשק עז לנייל ארט מושקע המשלב מדבקות, חותמות, ערבובים, מברשות ואינספור שעות עבודה. ואז דווקא ביום הזה, שבו יש לי קצת זמן פנוי, ההשראה שלי מסתכמת בלק חלק ואחיד, בציפייה שהשלפוחית שלי תהיה מספיק סבלנית עד שזה יועיל בטובו להתייבש.
אני מאמינה שאני לא היחידה שהמוזה חומקת ממנה דווקא ברגעים בהם אתן זקוקות לה יותר מכל. אשמח לשמוע מה אתן עושות ברגעים כאלו.
בנתיים, אתן מוזמנות להציץ בשני גוונים חדשים של OPI (שלא ממש צריכים קישוטים ותוספות) ובמניקור אדמדם שניסיתי ליצור ברגע אחד של השראה.


קולקציית איסלנד של OPI הושקה קצת לפני שהתחיל חורף 2017-2018 (כלומר התחיל בעולם... בארץ הוא מתחיל להראות נוכחות רק עכשיו). מתוך 12 הגוונים שבקולקציה, אתן מוזמנות להכיר שניים קרירים שמשתלבים נהדר עם גשם, אפרוריות, כוס תה ושמיכה.




Suzi & the Arctic Fox - לק קרמי בגוון סגול אפרפר. על אף שהנחתי שסגול לא יכול לחדש לי יותר מדי (בכל זאת, אין גוון סגול שחסר לי באוסף), יש משהו בגוון הזה שהופך אותו לייחודי גם בהשוואה לגוונים אחרים. האפלוליות שלו דורשת מבט נוסף והוא סופר מחמיא לגוון עורי.
מרקם קרמי, אטימות בינונית ושתי שכבות למראה מושלם.


OPI - Icelanded a Bottle op OPI הוא הגרסא הנוזלית של שמיים מעוננים. לק קרמי בגוון אפור עדין ותת גוון חום. לא גוון שמחדש הרבה, אבל אני אוהבת אותו (למעשה, מיד תגלו דיופ בחסות אסי).


בתמונות הלקים מעלה ללא השתמשתי בטופ קואט. הגימור הבוהק מגיע מהלק עצמו.
עמידותם, בדומה לשאר הלקים של OPI עליי, ממוצעת והם מחזיקים עליי כיומיים עד להופעת צ'יפים.

ד"א, Essie - Miss Fancy Pants הוא דיופ נהדר לאפור של OPI.


מוצרי OPI נמכרים באפריל ב - 65 שקלים.

חובבות הלקים האדומים התפקדנה! הסט הבא של אסי, הוא בול עבורכן. החיסרון העיקרי שלו (או שמא היתרון) הוא העובדה שהוא אקסלוסיבי לדיוטי פרי ג'יימס ריצ'ארדסון.


מארז The Iconic Red הינו מארז המציע לנו ליהנות מארבעה רבי מכר של אסי, שלושה מתוכם אדומים ואחד לבן.
Russian Roulette - אדום קלאסי בעל תת גוון כתום ונאוני. אם אתן בחורות של אדום זרחני ובוהק, הוא הגוון שלכן.
A List - אדום קלאסי ורגוע שמשתלב נהדר עם כל אאוטפיט שתצרפו לו. מושלם ליום יום כשם שהוא מושלם לאירועי גלאם היסטריים.
Bordeaux - גוון בורדו עמוק ונשי. אחד מהגוונים המקוריים של אסי שהושקו ב - 1981 ואחד האהובים ביותר מאז שהושק.
Blanc -  לק בגוון לבן טיפקס, נהדר לעיצובים וליצירת פרנצ' מניקור.
* שתי שכבות לאטימות מלאה.



זוכרות שציינתי את עניין המוזה מעלה? אז כשהגיע אליי מארז הלקים התחשק לי מאוד לייצר מניקור מגניב עם כל הרביעייה, אבל ראשי התרוקן מרעיונות. בדר"כ רעיונות למניקורים ייחודיים ממלאים את ראשי, ואם לא אני מוצאת אותם באינסגרם. הפעם - כלום, גורנישט, נאדה.
והנה, סופ"ש שעבר פתאום היא חזרה. בדמיוני ראיתי גראדייט אדמדם עם משולשים לבנים. התיישבתי, מרחתי, הדבקתי וליטקסטי (הנחתי לטקס) והתוצאה לפניכן:


אז אם לקים אדומים הם שמכן השני, ואתן מתכננות להחתים דרכון בתקופה הקרובה, תוכלו לרכוש את הסט ה - 23$ בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'ארדסון.

ד"א, אתן מכירות כבר את הקבוצה שפתחתי? קבוצת וויקי ביוטי שלאט לאט צוברת ידע ותהפוך לאנציקולפדית הביוטי הראשונה בעברית. יאללה, בואו, אדיר שם (לא משוחדת בכלל).

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...