Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 18 במרץ 2017

באיחור סופר אופנתי, סיכום פברואר 2017!

*** פוסט זה נכתב בסופו של חודש פברואר, אך מפאת אילוצי זמנים הפרסום שלו נדחה עד ל - 18.3. כשאתן קוראות את הפוסט, תחשבו שאנחנו בתחילתו של מרץ, ולא לקראת סופו ***

סיומו של חודש פברואר מביא איתו מספר דברים:
  • האביב מתקרב בצעדי ענק, ולצד שמש חמימה וצבעוניות המתחילה לצוץ בתדירות גבוהה, גם האבק שכ״כ אופייני לעונה מגיע לכל משטח נקי בבית.
  • פיד צבעוני הודות לשלל תחפושות יצירתיות יותר ופחות (בחיים לא ראיתי כ״כ הרבה חדי קרן במקום אחד).
  • העצמה נשית מלאכותית בחסות ״יום האישה הבינ״ל״ בו כרטיסי האשראי שלנו עובדים שעות נוספות (ותודה למי שמיתג את היום כיום ״את אישה, בואי לבזבז״).
אז כן, גם אני התחפשתי, גם אני התעצבנתי שיום אחרי שניקיתי אבק כל הבית התלכלך שוב וגם אני בזבזתי קצת בכדי להרגיש יותר טוב עם הנשיות שלי (לא באמת, אני מבזבזת לאורך כל השנה).

במקביל לכל ההתרחשויות הללו, הגיע הזמן לסכם את חודש פברואר ולהציג את המוצרים שליוו אותי במהלכו.


אינני יודעת אם אתן עוקבות אחר חפירותיי בנוגע לשיער, אבל לאחר עשור של החלקות סוף כל סוף חזרתי לתלתלים, כמעט קומפלט. עדייו יש לי שאריות של ההחלקה, אך הן כמעט ולא מורגשות.
פרט לשינוי במראה (שגורר לא מעט תגובות מהסביבה, ברובן הן סופר מפרגנות), חל גם שינוי בשגרת טיפוח השיער שלי. אני לומדת להתמודד עם התלתלים, דבר שלא עשיתי כעשור, ומתברר שזה ממש מאתגר.
בזמנו, כשהיו לי תלתלים, לא היה הרבה מידע על התמודדות איתם ורוב שגרת הטיפוח שלי הסתכמה בנטורל פורמולה סגול וג׳ל להשטחת הנפח.
והנה, עכשיו אני מוצאת את עצמי מתעסקת עם גלייזים, פלופים, מוסים ומגוון טכנולוגיות שלא הכרתי (ד״א, אם תרצו פוסט על שגרת טיפוח התלתלים שסיגלתי לעצמי, תכתבו לי ואשמח לכתוב עליה).


אחד המוצרים שגיליתי החודש הוא Oleo Intense Thermo Care, מסיכת שמני הזנה מבית Syoss.
המסיכה מגיעה בשפופרת שחורה, היא סמיכה מאוד ומתאימה לשיער יבש במיוחד.
בחברה מבטיחים כי שימוש עקבי במסיכה יחזק את שיערי וישפר את מראהו. כמו כן, על המסיכה מצויין כי ״פורמולת טיפוח תרמו - אקטיביות לתוצאות אופטימליות בשימוש במייבש שיער לאחר שימוש במוצר״.


התחלתי להשתמש במסיכה לפני חודש וחצי, כאשר שיערי סופר יבש ושבור.
בהתחלה נראה כי המסיכה אינה משפיעה על שיערי, והוא נותר בסורו. אך בחלוף שבועיים בערך, שכמעט וזנחתי את המסיכה בצד, נראה שחל שינוי. השיער הרגיש רך יותר ונראה טוב יותר.
המסיכה הצליחה לרכך את שיערי היבש, העניקה לו לחות וגמישות חיננית ושיפרה את מראיהו. היא לא השפיעה על הנשירה שלי (זו נשארה נוראית כפי שהייתה) ולא הגבירה את הברק של שיערי.

אני מרוצה מהתוצאות, ומאמינה שכאשר אסיים את הטיובה הזו, ארכוש אחת נוספת.
מחירה המלא עומד על 37.90 וניתן להשיגה ברשתות הפארם.

אחרי החפיפה אני מייבשת את שיערי במגבת מיקרופייבר, ומתחילה להוסיף את חומרי העיצוב. השילוב האידאלי עבורי בזמן האחרון הוא נגיעת קרם, מוס להוספת נפח ומעט גלייז.
שני מוסיי עיצוב מבית Syoss הגיעו אליי לאחרונה, Curl Control, מוס לשיער מתולתל ועיצוב חזק ומוס Keratine, לייצוב מקסימלי חזק במיוחד.


Curl Control מצליח למצוא את האיזון בין עיצוב מושלם לגמישות מירבית. הוא אינו מכביד על השיער, ומצליח לגרום לתלתלים לקפצץ. כמו כן, הוא נשאר על השיער לאורך שעות ארוכות, ומצליח לשמור על העיצוב למשך יום שלם.


לעומתו, Keratine לא ממש הסתדר עם השיער שלי. הנחתי אותו בדיוק באותה צורה שהנחתי את המוס מעלה, אך הוא הדביק את שיערי. לאורך היום הרגשתי אותו בכל מגע בשיער, ותוצאות העיצוב לא הייתה לטעמי.

אישית, אני מעדיפה את המוס השחור (Curl Control), אך ייתכן כי על שיערכן התוצאה תהיה שונה.
בכל מקרה, במחיר של כל אחד מהמוסים (34.90) שווה לנסות.

אני מודה שמגבונים להסרת איפור הם לא כוס התה שלי... נכון, איפושהו בתיכון סגדתי להם, אבל זה לפני שהבנתי שלרוב מגבונים בעיקר מורחים את האיפור ולא ממש מטיבים עם העור.
נכון, אחת לכמה זמן גם אני חוטאת ומשתמשת במגבונים להסרת האיפור, אבל אני ממעטת את השימוש בהם.
לאחרונה התנסתי במגבונים להסרת איפור של ניוטרוג׳ינה מסדרת Visibly Clear בניחוח אשכולית אדומה.  



לפני שהגיעו אליי המגבונים ראיתי סרטון של טאטי, בו היא סיפרה כמה ניחוח המגבונים מזעזע... אני מודה שהייתי סקרנית לגבי ניחוח הזה.
כאשר הם הגיעו אליי, הדבר הראשון שעשיתי היה להריח אותם. ובכן, בעת פתיחת האריזה מתפשט ניחוח אשכולית אדומה חביב. אבל באמת, ברגע שמקרבים אותם לאף, ניתן להבחין בניחוח סיטטי לא נעים במיוחד.
באופן מפתיע, הניחוח לא ממש הפריע לי, והתחלתי להשתמש במגבונים. המגבונים מצליחים להסיר בצורה טובה איפור פנים ואיפור עיניים קליל. מסקרות ואיפור עיניים עמיד מצליחים לאתגר אותם, ומצאתי את עצמי מוסיפה שמן ניקוי בימים בהם השתמשתי באיפור עמיד.

סה״כ, מגבונים חביבים לימים אין לכן כוח להתעסק עם מוצרי הסרה נוזליים.
29.90 שקלים בעבור חבילה ובתוכה 25 מגבונים.

כמובן שהסרת האיפור עם מסיר ייעודי איננה מספיקה, ובכדי לנקות את שאריות האיפור מפנינו יש להשתמש בתכשירי ניקוי.
לאחרונה התחלתי להשתמש בקצף ניקוי פנים בניחוח פיאוני מבית ל׳אוקסיטן.

בכל הנוגע לקצפי ניקוי, אני לגמרי סאקרית של התופעה. ברור לי שההקצפה אינה משנה את תכונות המוצר (כלומר לא מנקה טוב יותר מאשר מוצרים סבון אחרים), ושלרוב מוצרי מוקצפים מכילים חומרים שאינם מטיבים עם עורי (מישהי צעקה SLS?), אבל התחושה שהקצף מעניק, Priceless.

בל׳אוקסיטן מבטיחים כי הקצף מנקה את הנקבוביות וחושף עור במראה נקי ורענן.
הפורמולה מכילה תמצית פרח האדמונית, לשיפור מראה עור הפנים, ותמצית לימון (מציינים בתיאור המוצר כי תמצית הלימון מנקה ומכווצת את הנקבוביות).


קודם כל, לחיצה על משאבת התכשיר גורמת לחדר האמבט להריח כמו פאוני ולימון. הניחוח הנהדר נשאר איתנו כל המקלחת ומעניק בוסט של אנרגיה לכל מקלחת שגרתית.
התכשיר מנקה את העור בצורה טובה, אינו מייבש כלל ומצליח להסיר שאריות איפור מעיקות. לצערי, לא הבנחתי בשיפור במראה הנקבוביות הודות לשימוש במוצר...


סה״כ, אם בא לכן להתפנק בקצף ניקוי ריחני, ואתן אוהבות את המותג, קצף הניקוי Pivoine Pure יהיה נהדר עבורכן.
89 שקלים בעבור 150 מ״ל בחנויות הרשת ובאתר החברה.

אני חושבת שאין אחת פה שפספסה את חזרתו של המותג Max Factor ארצה... אבל במידה ואיכשהו הצלחתן לפספס זאת, המותג שעזב לפני 37 שנים את ארץ הקודש, חזר ברעש וצלצולים והחל מפברואר 2017 הפך לזמין בפארמים הישראלים.
הפעם אתמקד בשני מוצרים מוצלחים של המותג...

המסקרה False Lash Effect היא מסוג המסקרות שלוקח זמן לחבב, אבל ברגע שהיא טיפה ״מתייבשת״ (כלומר אחרי השימוש החמישי בערך), מתאהבים בה.


בשימושים הראשונים המסקרה מדביקה את הריסים. השילוב של פורמולה רטובה מאוד למברשת רחבה, מצליחה לייצר דבק עדין.
אבל, אם אתן בעלות סבלנות ועקשנות, כעבור מספר שימושים המסקרה תחשוף את פרצופה האמיתי.
כאשר היא מתייבשת מעט, היא מצליחה לצבוע את הריסים בשחור היסטרי, לספק להם עובי מרשים ולא להדביקם יחדיו. מה שכן, המסקרה אינה מוסיפה אורך לריסים...


מברשת המסקרה הרחבה מאפשרת הנחה מדוייקת בהברשה אחת, אך היא הופכת את הנחת המסקרה על הריסים התחתונים לסופר מאתגרת...


אם אתן בקטע של מסקרות מעבות, היא תהיה סופר שימושית עבורכן. רק אל תשפטו אותה בחומרה על השימוש הראשון (או השני... או השלישי...).
75 שקלים ברשתות הפארם.

חיטוט בבלוגים בינ״ל תמיד גרם לי להזיל ריר על שפתוני מקס פקטור... העיצוב היוקרתי שלהם הופך אותם לפריט עיצובי, ותמיד רציתי לאמץ אחד למען יופיו של אוסף השפתונים שלי.
ולכן, ברגע שהמותג הגיע ארצה, אימצתי לי שפתון אחד בגוון האהוב עליי, אדום.


Ruby Tuesday, שפתון בגוון אדום ורדרד, מצוייד בגוון נהדר ונשי ופורמולה משובחת.
וכמובן שאי אפשר להתעלם מהטבעת סימן ה - X על השפתון עצמו היוצרת תחושה של שפתון יוקרה ולא דראגסטור.


ועל אף שבעת פתיחת האריזה נראה כי מדובר בשפתון אדום בוהק בעל תת גוון כחול, בפועל הוא הרבה יותר ורדרד ממה שדימיינתי.
הפורמולה שלו רכה ומלאת לחות, מה שהופך את המריחה לסופר מהנה. אבל, בדומה לשפתונים אחרים בעלי תכולה גבוהה של לחות, עמידותו איננה גבוהה והוא נוטה להמרח לכל כיוון (נסו ללגום איתו מכוס ותראו את התוצאה).
מפאת עמידותו הנמוכה, אני מקפידה להניח עפרון שפתיים אדום כבסיס לשפתון זה, בכדי לתחום את גבולות השפתון.


לומר לכן שאין עוד אדומים כאלו בחברות אחרות? אז זהו, שיש. אבל יש לו גוון נהדר ופורמולה נעימה (על אף העמידות הנמוכה) וסה״כ אני מרוצה ממנו.
שווה לקפוץ לפארם ולבחון את הגוונים של סדרת שפתוני Colour Elixir... לפי מה שאני ראיתי, שפתון עולה 69 שקלים (אני צריכה לוודא את העניין, פשוט הסטנד עדיין לא מלא בסניף שליד ביתי), אבל סביר להניח שיהיו מבצעים על מוצרי מקס פקטור.

וזהו, פברואר הסתיים (טוב, גם עד שהסקירה עלתה לאוויר גם מרץ עוד רגע מסתיים), והנה, אנחנו כבר בפתחו של האביב ועוד רגע יגיע גם חג הפסח שיביא אלינו אינספור מבצעי בישום ופוסטים חגיגיים (מה שמזכיר לי שמישהו צריך לנקות את כל הפינות האפלות של הבית הזה).

אל תשכחו לעקוב אחר עמוד הפייסבוק של הבלוג, בו עולה מידי יום פינת קצרה ובה סקירה של מוצר איפור או טיפוח...
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ׳ה.


* גילוי נאות - המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

2 תגובות:

  1. איפה ניתן להשיג מגבת מיקרופייבר לשיער?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש בביוטיקר, במחיר של 6.5 שקלים למגבת

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...