Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

הצצה לשגרת הטיפוח שלי // המדריך לשורדת ביובש

גם הקמפיין של ישראל מתייבשת הצליח להחוויר נוכח הבצורת הנוראית שקישטה את עורנו לאורך השבועות האחרונים.
מה שהתחיל כחשמל סטטי פתאומי, הפך למכת יובש כלל ארצית שגרמה לכל אחת מאיתנו לעוט על מחסני הלובלו שבפארמים.
שתרים יד הבחורה שלא מרחה על עצמה שכבה עבה של קרם לחות עשר פעמים ביום, נצמדה לקרם הידיים והסתובבה עם ליפ באלם צמוד (וחשבה למרוח את עצמה בשמן זית מעורבב עם קנולה).
כתושבת מדינת ישראל מן המניין, גם עליי היובש לא פסח... מעבר לידיים שהחלו להתפורר, השפתיים שהפכו למדבר סהרה, גם עור פניי השמנוני פתאום החל להראות קמטוטי יובש.
השילוב של יובש הודות למזג האוויר יחד עם עור שסובל מהתפרצויות אקנה יצר מצב כאוטי ונוראי, בו סבלתי מכאבים מהיובש ומן הפצעונים יחד.
בדיוק בתקופת היובש הנוראה, השיקו שתי חברות טיפוח מפורסמות ליינים חדשים, ולא הייתה הזדמנות טובה מזו לבחון אותם.


סדרת הטיפוח החדשה של לנקום, Energie De Vie סקרנה אותי מהרגע שנחשפתי אליה (טרם הגעתה ארצה). הסיבה העיקרית שהיא עניינה אותי לא הייתה ביצועיה, אלא הצבע שנבחר לסדרה.
הגוון שנבחר לדומיננטי בסדרה הוא ירוק דשא (שבדיוק נבחר גם לגוון השנה של פנטון). החיות של הצבע הזה לצד העושר שהוא מסמל, גורמים לי חשק עז למרוח על פניי דשא רענן ולשתות שייק עשב חיטה.


אבל מעבר לצבע המרענן שנבחר לסדרה זו, הרעיון שעומד מאחוריה דיבר אליי, אל השגרה שלי ואל המחשבות שרצות בראשי ערב ערב.
הסדרה אמורה להחזיר לעורנו את החיות שלו לאחר שזו אבדה ב״עייפות האורבנית״. 
עייפות אורבנית, מה היא? ובכן, זוהי עייפות הנגרמת מאורח חיים אורבני ועמוס, כזה שכל אחת מאיתנו חיה ביום יום שלה. אני, כמו כל אחת מכן, נופלת למשבצת של הרצון להספיק הכל מהכל - החל מעבודה במשרה מלאה, תחזוקת הבלוג, אימונים מסיביים, חיי חברה וגם רצון לראות את כל הסדרות שכולם מדברים עליהם.
בכדי להספיק את הכל, כולנו מוותרות על שעות שינה. אם בעבר נהגנו לישון 7-8 שעות, היום אנחנו מוצאות את עצמנו ישנות 5-6 שעות בלילה, במקרה הטוב.
העייפות המצטברת משפיעה על אורח חיינו בכלל, ועל עורנו בפרט. קל לראות כי גם אצל נשים צעירות, העייפות הרבה ניכרת בעור ומאופיינת לרוב במראה תשוש ואפרורי.

בלנקום החליטו ליעד את המוצרים לקהל הסובל מ״עייפות אורבנית״ (די מכליל את רוב אוכלוסית ישראל) והשיקה שלושה מוצרים המבטיחים שגרת טיפוח פשוטה ויעילה, המבוססת על לחות מרוכזת לצד רכיבים פעילים נוגדי חימצון.

כסובלת מעייפות אורבנית כרונית, החלטתי לאמץ לשגרת הטיפוח שלי את שלושת המוצרים מהסדרה.
אנוכי, בעלת עור מעורב עם נטייה לאקנה, סובלת מיובש מקומי בגלל תכשירי טיפול באקנה ובעלת עור בעייתי שלא מגיב בצורה טובה לכל תכשיר טיפוחי.

בערב, לאחר הסרת האיפור וניקוי הפנים, התחלתי להניח שכבה של Smoothing & Plumping Pearly Lotion, תחליב שקוף היוצא כנוזל פנינתי מבעד לפיית לחיצה. התחליב מעניק לעור תחושת רעננות קרירה מיידית, נספג בקלילות ומותיר עור בעל מראה רענן ובוהק.


עיון ברכיבי המוצר מלמד כי הוא מכיל גוג׳י ברי ומליסה ועשיר בויטמין E.
היתרון הגדול של המוצר לטעמי הוא תחושת הרעננות המיידית שהוא מעניק לעור, גם אם זה יבש ומתקלף.
בשימוש ממושך במוצר לא הבחנתי בהשפעה על העור (לכאן או לכאן) ולכן, אם אתן מחפשות פתרונות ארוכי טווח, אני ממליצה לכן להתמקד בשני המוצרים האחרים בסדרה.
בעבור נוזל זה תפרדו מ-380 שקלים (200 מ״ל).


את התחליב הנוזלי אני מניחה לאחר הסרת האיפור וניקוי הפנים, ואינני שוטפת אותו גם כאשר אני מניחה מעליו את תכשירי הלילה.
מסיכת ההזנה The Overnight Recovery היא המוצר המנצח של הסדרה לטעמי. מדובר על מסיכת הזנה במרקם ג׳ל, אותה אני מניחה על עור הפנים והצוואר ממש לפני הכניסה למיטה. המרקם הופך למימי על העור ומעניק תחושה מיידית של רעננות. המסיכה נספגת לעור מס׳ שניות לאחר ההנחה, כך שאין סכנת לכלוך לכרית.


בשונה מרוב מסיכות הלילה שניסיתי, זוהי מסיכה קלילה שכמעט ואינה מורגשת על העור. ועל אף זאת, כאשר אני קמה בבוקר ושוטפת את פניי, אני מרגישה שהשטיפה מסירה את שאריות המסיכה שדבקו בעורי.
אני משתמשת במסיכה כמעט כל ערב (לעיתים מוותרת עליה לטובת תכשירים יעודיים לטיפול באקנה) ונראה כי עורי מחבב אותה.
כפי שציינתי, השתמשתי בסדרה בימי היובש הנוראיים וכאשר השתמשתי במסיכה, היובש אינו ניכר על פניי. בנוסף, כאשר הבטתי במראה בבוקר, העור נראה קצת יותר חי (אין ניסים, לא קמתי עם עור של בת 16, אבל הוא כן נראה קצת יותר טוב).
כמו כן עליי לציין שהמסיכה הצליחה לטפל ביובש מעצבן שהופיע על צווארי.
תכינו 440 שקלים בעבור כמות של 50 מ״ל...


Liquid Care Smoothing & Glow Boosting  הוא ג׳ל לחות שמצליח להעשיר את עורי היבש בלחות ועל הדרך מהווה בסיס ראוי למייקאפ.


את ג׳ל הלחות אני מורחת בבוקר, לאחר שטיפת הפנים. בעת ההנחה הוא דביק מעט, תחושה העוברת כמספר דקות לאחר ההנחה כאשר הוא מתמזג לעור במלואו. אני מעדיפה להמתין לפחות כחמש דקות בין הנחתו לבין מריחת המייקאפ, אחרת המייקאפ לא מסתדר איתו בצורה אידאלית.
לאחר שהוא נטמע לעור, הוא מהווה בסיס ראוי לרוב המייקאפים ששילבתי עימו (מייקאפים כבדים המצריכים בסיס עבה ועשיר פחות הסתדרו איתו, אבל כל השאר כן).


מדובר על ג׳ל לחות מוצלח וקליל שמצליח לספק לעור לחות קלילה מבלי להכביד עליו. ועל אף שסה״כ אני מרוצה ממנו, בחורף אני מעדיפה קרמי לחות מעט יותר כבדים ממנו (או שאני משלבת אותו כבסיס לקרם לחות נוסף שמיד תכירו).
אני מאמינה שבקיץ הוא יהיה בדיוק מה שאני צריכה...
מחירו עומד על 380 שקלים בעבור 30 מ״ל.


אם אתן מחפשות מוצרי בסיס שיעשו את העבודה מבלי לבלבל יותר מדי את המוח, הסדרה הזו תעניק לכן את מבוקשכן. לדעתי, תתחילו עם המסיכה, היא הכוכבת האמיתית של הסדרה (על אף שהיא היקרה ביותר מבין השלושה).

כפי שציינתי מעלה, את שגרת הלחות שלי אני מחזקת באמצעות קרם לחות יומיומי. בתזמון נהדר עם סיומו של הקרם Multi Vitamin Rich Moisturizing Cream מבית HL, הגיע אליי קרם לחות מסדרת Pep Start הצבעונית.


גם בקליניק הבינו שהכל אצלנו נע במהירות האור, ומיתגו את סדרת Pep Start כסדרה בקצב גבוה, כלומר סדרה שמתאימה לאורך החיים המואץ אותו אנו חיות.

הקרם Hydrorush Moisturizer הוא טאצ׳ אפ לחותי זריז, שמצליח בשכבה דקה להעניק לעור לחות נהדרת.
אני מניחה את הקרם בבוקר (לפעמים מעל ג׳ל הלחות של לנקום ולפעמים בלעדיו) וממתינה מספר דקות בכדי שזה יספג בעור. בהתחלה נראה כי מדובר על קרם שומני, אך תחושת השמנוניות נעלמת במהירות.

מעבר לעובדה שהוא מכיל Spf20, הוא מכיל ארגותיונין, Bht ויטמין C וויטמין E, תוספות חביבות לקרם יומיומי.
אבל עבורי העובדה שהוא מכיל תמצית אצות (נוגד חמצון הידוע ביתרונותיו כאנטי דלקתי) הופכת אותו לנהדר לעורי הסובל.


כמו כל מוצרי קליניק, המוצר חף מתוספת חומרי ריח, ולכן בעל ניחוח המזכיר מעט חומר ניקוי, אבל סביל.
אם אתן מחפשות קרם לחות יומיומי שיעשה את העבודה ועל הדרך יתמודד גם עור עור בעייתי, הוא בהחלט יכול להוות אלטרנטיבה ראויה.
150 שקלים בעבור 50 מ״ל ברשתות הפארם, חנות קליניק בקניון הזהב וחנות קליניק הוירטואלית.

העמסת לחויות זה נחמד, אבל אף אחת מאיתנו לא תעשה זאת על עור מלוכלך.
Two In One Exfoliating Cleanser הוא פילינג כתמתם הנח לו באריזה ורודה זרחנית.


כן, מדובר על פילינג פנים נוסף, לא חידוש המאה... אבל השובב הזה עושה את העבודה!
כמות בגודל של אגוז מספיקה לכל שטח הפנים, ובקרצוף יומיומי הוא מצליח להסיר את שאריות הלכלוך מעורי בצורה נהדרת.
שגרת הסרה האיפור שלי כוללת הסרה עם מסיר יעודי, שטיפת הפנים עם סבון/פילינג וניקוי עם מי פנים. מאז שהתחלתי להשתמש במוצר זה, צמר הגפן עימו אני מנקה בעת השימוש במי פנים, נותר נקי.


מדובר על פילינג עדין מאוד, ולכן אפשר להשתמש בו גם באופן יומיומי (בתור אחת שמקפידה על כך, אני יכולה לדווח שהעור שלי מסתדר עם השימוש היומיומי בצורה טובה).
נטען כי המוצר אמור להמריץ את העור (הוא מכיל סוכרוז וקפאין), אך אני לא הבחנתי בתופעה (טוב, אני משתמשת בו בערב לאחר הסרת האיפור, ולא בבוקר כפי שממליצים בקליניק. תנסו אותו בבוקר ואולי תוכלו לוותר על הקפה... או שלא).
אה כן, הוא מכיל גם חומצה סליאצלית, מה שמסביר את השפעתו החיובית על פצעוני הכואבים...


89 שקלים בעבור 125 מ״ל, ואני בהחלט מתכוונת לרכוש אחד נוסף...

זוהי שגרת הטיפוח הנוכחית שלי... עכשיו תורכן לספר לי מה שלכן, ואיך שרדתן את היובש הנוראי שעבר על עורנו?
נשיקות!
פיצ׳ה

*גילוי נאות - המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

--> --> --> -->

3 תגובות:

  1. הסדרה הירוקה מדהימה לגמרי

    השבמחק
  2. שתי סדרות המוצרים נראות מסקרנות מאוד!

    השבמחק
  3. פוסט מקסים יקירה. אני גם מאוד התחברתי למוצרי קליניק

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...