Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

Geek is the new Sexy...

הגיע הזמן לצאת מהארון.
אני לא ממש מתאמצת להסתיר את העובדה הבאה על עצמי, אבל לא חושבת שאי פעם כתבתי את זה באותיות קידוש לבנה על גבי הבלוג.
אני חנונית. יותר נכון - גיקית למהדרין.
עכשיו, ישנם כמה סוגים של גיקים... כאלו שמעדיפים משחקי מחשב (מישהו בקהל אמר הירוס?), כאלו שיושבים שעות ומשחקים ב- DND, גיקים של סרטים וגיקים של ספרים (לפחות אלו הבולטים שבחבורת הגיקים...).
אני נוטה יותר לאזור הסרטים, הסדרות והספרים. בעבר הייתי גם במשחקי המחשב, אבל מעולם לא הייתי באובססיה על דיאבלו או וורקראפט.
אישית אני מעדיפה את עולמות הפנטזיה והמדע הבדיוני, ואת רוב ילדותי ביליתי בחלומות בהקיץ על המכתב מהוגוורסט.
לכן, כאשר צצה קולקציה המשלבת בין איפור/ לקים לעולם הפנטזיה שגדלתי עליו, אני כנראה אהיה בתחילת התור בכדי להשיג את הקולקציה הזו.
אפרופו גיקיות, בבלאק פריידי אני מתכננת לרכוש לקים בהשראת הארי פוטר... אמרתי לכן שאני לגמרי סאקרית של הדברים האלו (ד"א, קראתי כי קיימות פלטות החתמה לציפורניים ומדבקות מים של הארי פוטר, ואם למישהי בקהל יש קישור לאחד מהם, אשמח שתיצור עימי קשר).


גם מאק זיהו את הגיקיות שבחבורה, והשיקו לאחרונה את קולקציית ״מסע בין כוכבים״, Star Trek, קוקלציה המבוססת על סדרת המדע הבדיוני (שלוותה גם בסרטים ואינספור מארצ׳נדייז) אשר הפציעה בעולמנו לפני כ - 50 שנה.
אני מודה, אני מהצד של מלחמת הכוכבים ולא מסע בין כוכבים, אבל מכירה טוב את הסדרה ואת הדמויות בה (הודות לאבא שלי ולא מעט חברים גיקים).
ועל אף שאני מעדיפה את משפחת סקיווקר, כאשר הקולקציה הגיעה לארץ קפצצתי במקום משמחה.
אני שמחה שחברות האיפור מזהות את עולם הפנטזיה ולוקחות ממנו השראה. הבחירה במסע בין כוכבים אינה מקרית, שכן לאורך כל עונות הסדרה הופיעו על המרקע שלל איפורים חיזריים מרתקים ומסקרנים.

אז יאללה, בואו נהפוך כולנו לוולקניות ונצלול לסקירה בעברית (ולא בקלינגונית) של שלושה מוצרים מהסדרה המסקרנת.

Highly Illogical - פודרה מאירה בגוון נחושת אדמדמה, בעלת תת גוון חמים.
עיצוב המוצר מושלם, החל מאריזת המוצר הגדולה (אני אוהבת אריזות גדולות) בעלת המכסה השקוף, דרך הטבעת הסמל של סטאר טראק על המכסה ועד המוצר עצמו אשר מעוצב כשיש חינני בגווני אדום, זהוב וברונזה (ומזכיר לי תערובת לבה רותחת).


כאשר נוגעים במוצר עם האצבע הרגשתו מעט גירית ומחוספסת, אך באופן מפתיע, כאשר מניחים אותו באמצעות מברשת על הפנים, מתקבלת תוצאה אחידה בעלת מרקם רך ועדין.
מכיוון שאני בהירה, אני משתמשת במוצר כברונזר או כחיזוק לסומק. בהנחתו כברונזר אני משתמשת במברשת פלאפית גדולה והוא מצליח להעניק חום לפני החיוורים ועל הדרך להוסיף ברק חינני. שימו לב, בגלל השימריות של המוצר הוא נוטה להדגיש פגמים ופצעים, כך שעדיף להימנע משימוש בו באזורים הסובלים מיובש/ קמטוטים/ פצעונים.


אני מניחה את המוצר על פנים מאופרות (כלומר בסיס ופודרה) ובצורה זו הוא נשאר במקומו יום שלם. אם אני מסיימת את היום בריצה, אני מבחינה בהעלמותו מאזורי זיעה.
אם אתן מחפשות ברונזר או שאתן שזופות ומחפשות פודרת הארה, ובא לכן להתחדש במוצר מקולקציית מסע בין כוכבים, לכו על Highly Illogical.
מחירו עומד על 192 שקלים והוא מכיל 10 גרם מוצר. ניתן להשיג בסניפי הרשת או באתר האינטרנט של מאק (חכו לשישי, אולי יהיה שילוח חינם כחלק ממבצעי בלאק פריידי).

הקולקציה מציעה לנו ארבעה שפתונים בגימורים לא שיגרתיים. תוכלו למצוא בה שפתונים נוצצים לצד גימור פנינתי, וגם אני כמו כל אחת מכן הרמתי גבה כאשר נתקלתי בהם לראשונה.


לא ממש הבנתי איך שפתון בגוון ניוד פנינתי יחמיא לי, או איך אצליח להתמודד עם שפתון גליטרי... ובכן, בגלל שזו קולקציית סטאר טראק החלטתי לקפוץ למים ומרחתי את השפתונים על שפתיי.


Live Long And Prosper או בקיצור, LLAP - שפתון לאריכות חיים ושגשוג...
שפתון בגוון שמפניה - ורדדה בגימור פרוסטי. אני מודה שבפגישה הראשונה שלנו, לא ממש התלהבתי ממנו. תהיתי איך גוון כ״כ פנינתי יכול להחמיא לי.
ובכן, הוא אינו אטום לחלוטין ובהנחה על השפתיים אינו מוחק את הגוון הטבעי שלהן, אלא מדגישו ומוסיף לשפתיים גימור פרוסטי בוהק.
באופן מפתיע, אני מוצאת את עצמי משתמשת בו לבד מדי פעם, מבלי להוסיף שפתון אחר כבסיס (שלא תבינו לא נכון, הוא נהדר כטופ מעל כל גוון שתבחרו, אבל הוא יחסית לביש ואפשר להשתמש בו לבדו).
השפתון לחותי ונמרח בקלילות. אל תצפו ממנו לעמידות גבוהה, מדובר על שפתון שנצמד לכוסות ובקבוקים.


Kling On It (איזה שם!) מנסה להביא את הגלקסיה לשפתינו.
מדובר על שפתון סגול מושחר המשלב בתוכו גליטרים גרוסים ונגיעות שימר צבעוני.
קלינג און איט הוא שפתון גליטרי, וככזה קשה להתעלם מנוכחות הגליטרים הגבוהה שבו. על אף שיש לא מעט כאלו בפורמולה, הוא אינו גירי או מציק בעת ההנחה.
בדומה ל-LLAP פורמולת השפתון איננה אטומה, והוא נראה מעט שונה על כל אחת (בהתאם לגוון הטבעי של השפתייםֿ).
אינני יודעת למה, אבל אם מניחים אותו ישירות על השפתיים יש לו נטייה קלה להצטבר בקפלי השפה לאורך הזמן.
אישית, אני מעדיפה להניחו על בסיס עיפרון שפתיים וכך התופעה נעלמת (כמובן שהנחת עפרון כבסיס מאריכה את עמידות המוצר).


לטעמי, שני השפתונים משגעים. על אף שאלו גוונים לא שגרתיים, אפשר ליצור באמצעותם שילובים היסטרים ויחודיים. בתמונה מטה שילבתי אותם עם שלושה עפרונות שפתיים בכדי להדגים את היופי שלהם על בסיס גוונים שונים (Colourpop - Dukes, Essence - A Girl's Dream, Flormar 233).


אם מתחשק לכן להתחדש בשפתון לא שיגרתי, שווה לבחון את שני אלו.
מחיר שתפתון 101 שקלים וניתן להשיגם ברשת מאק או באתר האינטרנט של החברה.

סיכום סווטצ'ים של שלושת המוצרים עד כה:


ואם כבר נכנסנו לנפש הגיקית שלי, אני חייבת לשתף אתכן במניקור שרקמתי בדימיוני זמן רב, ובסופ״שׁ האחרון יצא לפועל.
את פלטת ההחתמות Geek 05 קניתי הודות לאיור הלקוח משר הטבעות. האיור מתייחס לאותיות האלפיות המעטרות את ה-טבעת, זו ששולטת בכל הטבעות האחרות ומפורסמות הודות ל״שׁר הטבעות״ ו״ההוביט״.
אז כן, קראתי את הספרים, ראיתי את הסרטים והיה לי ברור שאני חייבת את פלטת ההחתמות הנ״ל.
הכירו את מניקור שר הטבעות שלי:


במניקור זה השתמשתי בלק זהוב של ג׳ייד (Gold Glamour), לק שחור של חברת וואו ופלטת החתמות מויו מסדרת Geek מס׳ 5.
לטעמי יצא מניקור משגע, אבל אני קצת משוחדת...
מה דעתכן?
ואם אתן גיקיות כמוני, ספרו לי מאיזה עולם פנטזיה אתן ואיך זה מתבטא באוסף האיפור שלכן.

ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ׳ה.

*מוצרי מאק התקבלו לסקירה.

2 תגובות:

  1. מתיייי כבר תהיה קולקציית איפור הארי פוטר?!

    השבמחק
  2. אני נוטה ללכת על קולקציות יותר קלאסיות של מאק, אבל יש בזו משהו מסקרן מאוד

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...