Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 29 באוקטובר 2016

Colour Pop Lipsticks Mania

לפני כחודש בערך גל נוסף של שגעון קולור פופ סחף את הארץ, והודות למבצע שילוח חינם ברכישה מעל 50$ (או שילוח מוזל במידה ורכשתן בפחות מ-50$) מכולות שלמות של קולור פופ עשו את דרכן ארצה, ולאחרונה הגיעו לסניפי הדואר של המכורות החובבות.
גם אני לא נותרתי אדישה למבצע ושלפתי את כרטיס האשראי (את הנזק שעשיתי חשפתי באינסטגרם ובעמוד הפייסבוק של הבלוג).
בזמן שההזמנה שלי הסתובבה לה ברחבי הגלובוס (כולל גיחה לאיסטנבול) עשיתי סדר קטן במגירות האיפור שלי, ושלפתי את מלאי שפתוני קולור פופ שלי.
בכדי לנצלם כמו שצריך העברתי אותם לקדמת המגרה, ועל הדרך שלפתי את המצלמה והתחלתי לצלם.
הודות לבוק זה נולד פוסט חדש, ובו סקירה של כל שפתוני קולור פופ שיש ברשותי (לא כולל ההזמנה החדשה שאותה כנראה אסקר בהמשך).
מוכנות? זה הולך להיות ארוך וצבעוני...


אתחיל עם ה - Lippie Stix. מדובר על שפתונים המגיעים בצורה של עפרונות רחבים, באריזה לבנה (כמו כל אריזות קולור פופ). 
רוב הסטיקים מגיעים בגימור מאט, אך חיטוט קל באתר מלמד כי קיימים גם כמה ליפיז בגימור קרמי, סאטין, שקפקף (Sheer) ופנינתי.
אני מודה שכשהזמנתי את הליפיז שלי לא התעמקתי בגימור ויותר העסיק אותי הגוון, ובסוף מצאתי את עצמי עם ארבעה ליפיז בגימור מאט (סופר סקרנית לנסות את שאר הגימורים).
הליפיז הם תגלית נהדרת עבורי, שכן רובם בעלי פורמולה רכה, סופר נוחים להנחה (הצורה שלהם מאפשרת הנחה מדויקת מאוד), הם עמידים ואינם מייבשים את השפתיים. אה, והמחיר של ליפי בודד עומד על 5$! דיל סופר משתלם...


בכדי להבדיל בין הגוונים, תחתית כל ליפיסטיקס צבועה בגוון של השפתון, יחד עם כיתוב שם הגוון והגימור שלו.



Rayezore - שפתון בגוון חום אפרסקי, יומיומי ומחמיא מאוד שמתאים לכל איפור שתבחרו.
אחד הגוונים היומיומיים שלי (רוב הזמן הוא מסתובב איתי בתיק).
בעל פורמולה נעימה ורכה, נוחה למריחה, גימור בוהק ועמידות גבוהה.






 Brink - עוד שפתון יומיומי נהדר ומחמיא. הוא מאוד דומה ל- Rayezore, אך מעט יותר חום ממנו.
גם הוא ניחן בפורמולה מוצלחת ורכה, עמידות גבוהה ופיגמנט מוצלח.
על אף שכתוב על האריזה כי מדובר בשפתון מאט, בפועל הגימור שלו טבעי ובוהק.






שפתון יומיומי נוסף שאני אוהבת (והפעם הוא יותר ורוד משני הקודמים) הוא Lumiere, שפתון בגוון ורוד - מאובי (Mauve) משגע.
גם לומייר מגיע עם פורמולה נהדרת, נמרח כחמאה, אטום בשכבה אחת ומשאיר החתמה ורדרדה על השפתיים.
גם הוא, בדומה לשני השפתונים שהכרנו, מוגדר ע״י החברה כשפתון מאט, אך בפועל הוא בעל גימור טבעי ומעט בוהק.






Taucan הוא השפתון הנועז ביותר בחבורת הליפיז שלי... מדובר על שפתון בגוון ורוד פוקסיה בוהק עם תת גוון כחול, מסוג השפתונים שהולכים נהדר עם קיץ ומכנסיים קצרים.
הפורמולה שלו מעט פחות רכה משל שלושת השפתונים מעלה, אך היא עדיין די רכה ומאוד נוחה להנחה. מבין ארבעת הליפיז שלי, הוא היחיד שבאמת בעל גימור מאט. 
בשונה משלושת הקודמים, הגוון שלו פחות לביש בשבילי, בעיקר כי אני לא ממש אוהבת שפתונים ורודים.






הליפיז הם תגלית נפלאה עבורי. הם מגיעים באריזת עפרון המאפשרת הנחה נוחה מאוד של השפתון. אני אוהבת לתחום את השפתיים עם הקצה השפיצי של השפתון, ולמלא את התיחום ע״י החלק השטוח של ראש השפתון.
עמידותם הפתיעה אותי, שכן הם נשארים במקומם לאורך זמן, מצליחים לשרוד שתיה או ארוחה קלה, וגם כאשר הם יורדים הם משאירים החתמה מחמיאה.
אם אתן מחפשות שפתונים שימושיים שאינם מייבשים ומציעים מגוון עצום של גוונים, הליפי סטיקס יהיו נהדרים עבורכן.
מחירם ידידותי ועומד על חמישה דולרים בעבור 1 גרם מוצר.



כאשר קולור פופ השיקו את ליין Ultra Matte Lip עולם האיפור החסיר פעימה. הגוונים שהציעו לנו בקולור פופ היו סופר מפתים, ובאותה תקופה גימור המאט שלט בעולם זה.






בהזמנה הראשונה הזמנתי שפתון אחד, בכדי לאמוד את הפורמולה ולקבל החלטה האם אני אוהבת אותה או לא. נבירה ארוכה באתר והשפתון Bubmle הפך לנבחר.
Bunble הוא שפתון כתום חום ורדרדי, שמשתלב נהדר עם גוון עורי. מצד אחד, הוא יחסית עדין ודי יומיומי, ועל אף זאת הוא די בולט ומושך לא מעט תשומת לב לשפתיים.
הפורמולה שלו נוחה לעבודה, הוא מעט מייבש את השפתיים אך לא בצורה היסטרית.
הוא פיגמנטי, ומספיקה שכבה אחת של חומר בכדי לקבל את מלוא הגוון.
עמידותו גבוהה, והוא נשאר על השפתיים לאורך שעות ארוכות, גם לאחר ארוחת צהריים דשנה. האויב היחיד שלו הוא שמן, כך שאם בחרתן לאכול סלט מלא שמן זית, יש סיכוי שבסיומו תמצאו עצמכן עם תיחום בלבד (הוא יורד ממרכז השפה ונשאר רק בשוליה).




מכיוון שהפורמולה של באמבל הייתה סבירה (מעט מייבשת, אבל משהו שיכולתי להתמודד איתו), החלטתי להתחדש בעוד שלושה שפתונים בגימור מאט מבית קולור פופ.
בעת שההזמנה עשתה את דרכה אליי (באותה תקופה קולור פופ לא שלחו ארצה, ובכדי להשיג את מוצריהם נאלצתי לסנג׳ר חברים) עלו דיווחים על שינוי פורמולה של שפתוני המאט... ולא לכיוון החיובי.

אחרי המתנה של חודשיים הגיעו אליי שלושה שפתונים בגוונים נהדרים לאותה עונה (מדובר על סתיו אשתקד).
הראשון, Bad Habit, שפתון סגלגל שזיפי. הגוון שלו מושלם, ולטעמי אחד המוצלחים באוסף שלי.
אך לצערי, הוא ייבש את שפתיי בצורה נוראית. בתמונה לא רואים זאת, שכן צילמתי אותו מיד לאחר המריחה על השפתיים, אך הוא מתקבע ומציג בגאון את כל קמטוטי השפתיים.
מה שכן, הוא סופר עמיד... כ״כ עמיד שגם כשאתן רוצות להסירו, הוא לא יסכים ללכת...


גוון מושלם נוסף שהזמנתי הוא More Better, שפתון בגוון סגול - אדמדם. גם הוא מצוייד בגוון משגע שטרם נראה במחוזות האוסף שלי, וגם הוא בעל פורמולה נוראית.
בדומה ל - Bad Habit, הוא מייבש ומדגיש קמטוטים קיימים. עמיד בצורה היסטרית (וזה לא תמיד חיובי) ופרט לגוון המדהים שלו, אין בו דבר.


הגוון היפה ביותר בחבורה, Avenue, הוא גם הנוראי ביותר. מדובר על שפתון בגוון בורדו חם, גוון ומפירי נהדר שיכל להיות הגוון השימושי שלי ביותר בחורף שעבר, לולא העובדה הפשוטה שבגללו רציתי לתלוש לעצמי את השפתיים.
אם חשבתי ששני השפתונים מעלה מייבשים, בהשוואה לאבניו הם סופר לחותיים.
ברגע שהנחתי את אנביו על שפתיי, הרגשתי כאילו מישהו חיבר משאבה ושאב את כל הלחות מהן. השפתון הצטמק על השפתיים וגרם לכל סדק לבלוט כאילו מדובר בגראנד קניון.
לא ברור לי למה, אבל השארתי אותו על שפתיי... הוא נשאר שם שעות ולא זז ממקומו, וכאשר נמאס לו הוא התחיל להתפורר.
כאשר ניסיתי להסירו גיליתי כי הוא גם עקשן, ונאלצתי לעסות שמן זית ישירות לשפתיים בכדי להסירו.


כפי שאתן מבינות, אין אחידות בין פורמולת השפתונים, במיוחד לאחר השינוי שנעשה בה.
בעוד שבשלושת השפתונים הראשונים אני משתמשת (ותודה לליפ לוקר של E.L.F ששומר על שפתיי רכות ונעימות), את אבניו העברתי הלאה על אף חיבתי הרבה לגוון.


לא ברור לי למה (חלשת אופי?), אבל הניסיון הלא מוצלח עם שפתוני המאט לא לימד אותי לקח, ובבלאק פריידי של שנת 2015 החלטתי להתחדש בשני מארזי שפתוני מיני בגימור מאט.
כל מארז הציע לי חמישה גוונים מפתים במיוחד במחיר של 20$, ואני לא הצלחתי לסרב...


המארז הראשון, Foxy מציע לנו חמישה גוונים שימושיים, החל מניוד מושלם ועד אדום מלוכלך.


Times Square, שפתון חום ניוד מחמיא, הוא אחד מרבי המכר של קולור פופ.
כל חובבת שפתונים תודה שלמצוא גוון ניוד מחמיא זו משימה סופר קשה שדורשת לא מעט סבלנות ואורך רוח.
טיים סקוור הוא הניוד המושלם ואילולא היובש המלווה לשימוש בו, הייתי משתמשת בו יום יום.


Bianca שפתון בגוון ורוד עתיק. אני מאוד אוהבת את הצבע שלו, שכן הוא מאוד לביש ובעל נוכחות, אך עדיין שומר על קו עדין.



Be Herry הוא שפתון ורוד (סמי פוקסיה). הפורמולה שלו מעט יותר סלחנית משל שאר השפתונים, וביחס לאחיו הוא פחות מייבש ואינו מבליט את קמטוטי השפתיים.
אם אתן בחורות של שפתון ורוד, ואתן מחפשות אחד שימושי ולא זעקני, כנראה שתאהבו אותו.



Glitter, שפתון בגוון סגול - ורדרד, מעין ״רבל״ בגרסא עמידה. מסוג הגוונים שאני מאוד אוהבת, אבל קיימים לי כ״כ הרבה דיופים באוסף, שבחרתי להפרד ממנו.


באריזה נראה כאילו הוא ו - More Better זהים, אך בפועל More Better הרבה יותר אדום ממנו והוא יותר דומה ל - Bad Habit.


Last Dance, המבוגר האחראי שבחבורה... מדובר על שפתון אדום ״מלוכלך״. הגוון שלו נהדר לתקופת הסתיו, ועל אף שיש ברשותי לא מעט שפתונים אדומים, לא מצאתי לו דיופ באוסף שלי.
מדובר על גוון מעט יותר בוגר לטעמי, אך מצד שני... ככל שמתבגרים קמטוטי השפה הופכים לבולטים יותר, והוא לא יהסס להדגישם...


לפני שנמשיך לסט הבא, סיכמתי את כל חמשת הגוונים בסווטצ׳ משותף אך נפלה טעות והחלפתי בין שני הגוונים האדומים (החלפה בין Last Dance ל - Creeper) , עמכן הסליחה.


הסט השני, Kitty מציע לנו חמישה גוונים נהדרים שבמבט ראשון די מזכירים את הגוונים שבסט Foxy, אך בפועל די שונים ממנו.
השפתון More Better קיים בסט זה, ומכיוון שסקרתי אותו כבר מעלה, פסחתי עליו בעת סקירת סט זה.



Beeper שפתון חום עם תת גוון סגלגל הוא אחד הגוונים הנהדרים לעונת הסתיו (שכנראה תפסח על מדינת ישראל, אבל זה לא אומר שאנחנו נוותר על גווניה, נכון?).
אם הוא לא היה מייבש את שפתיי, בשמחה הייתי קונה אותו בגודל מלא.



Clueless שפתון בגוון ורוד Mauve, מעין אלטרנטיבה עמידת ללומייר (זוכרות? מסקירת הליפי סטיקס מעלה). הגוון שלו נהדר ושימושי, אבל אני מעדיפה את לומייר.



Tulle, שפתון בגוון אדום שזיפי חם, השפתון האהוב עליי בסט זה. גוון זה מחמיא מאוד לעורי הבהיר, ואני אוהבת לשלבו עם איפור נקי ואייליינר חתולי.ֿ



 Creeper הוא שפתון אדום בעל תת גוון כחול, מסוג השפתונים שהם חובה בקרב חובבות שפתונים האדומים. מכיוון שמדובר על שפתון סופר בולט, הוא מחייב הכנה נכונה של השפתיים טרם הנחתו (לוודא שאין רמז ליובש בשפתיים... הוא ממש לא סלחן ליובש קיים).
אני חושבת שקיימת לו אלטרנטיבה בגזרת הליפי סטיקס (Frenchie שהזמנתי לאחרונה... עוד לא ניסיתי אותו, אבל אני די בטוחה שהוא דיופ ל - Creeper).


וכמובן, סווטצ׳ משותף של השפתונים בקיט קיטי... כמובן, ללא More Better ועם Last Dance במקום Creeper).


השפתונים שבסטים מגיעים עם פורמולה זהה לזו שהכרתי ב - More Better ו - Bad Habit.
מדובר על פורמולה מייבשת המדגישה יובש קיים, אך אני מסוגלת לסבול אותה (כפי שכתבתי, אני משתמשת ב- Lip Lock של חברת E.L.F המהווה בסיס טוב לשפתונים אלו ומגן על שפתיי מהיובש שהם מביאים).
כולם עמידים ונשארים על השפתיים במשך שעות, גם כאשר אתן סועדות לשובע.
הסטים משתלמים ומציעים לנו חמישה שפתונים המכילים 1 גרם מוצר כל שפתון.
קיטי כרגע לא נמכר באתר (אולי הוא יחזור בעתיד), אך פוקסי ממתין לכן במחיר של 18$ לכל הסט.

ואחרי שהתבאסתי מהשפתונים העמידים (ובאמת, לאחר האכזבה גם מהסטים המוקטנים החלטתי שאני לא קונה יותר מליין שפתוני המאט הנוזליים של החברה) החלטתי לדגום את סדרת Ultra Satin Lip. אני מודה שהזמנתי שלושה שפתונים מגרסא זו בחשש. שכן פחדתי שהם יהיו יותר גלוסיים, ואני לא ממש חסידה של גלוסים.
אחרי חיטוט ברשת וצפייה בלא מעט סקירות על שפתוני הסאטין בחרתי שלושה גוונים די עדינים.

שלושת הגוונים מצויידים בפורמולה נעימה וקלה להנחה. הם אטומים בשכבה אחת, ומעניקים לשפתיי גלואו חביב ומחמיא, שמצליח לטשטש יובש במידה וקיים.
על אף הגלואו שלהם, הם אינם גלוסים. אני מניחה אותם על השפתיים וממתינה מעט בכדי שאלו יתקבעו. עמידותם באופן מפתיע טובה, והם נשארים במקומם לאורך שעות. הם שורדים שתיה, ולאחר ארוחה משאירים החתמה חביבה.
מה שכן, יש להם ניחוח שמזכיר מעט חומר ניקוי, אבל הוא מתפוגג בעת הנחתם על השפתיים.

Magic Wand שפתון ניודי כתמתם. אני יודעת שלא מעט שפתונים בפוסט זה ענו על קטגוריה זו, אבל הוא הפך לשפתון יומיומי אצלי, זה שזרוק בתיק ואני כל פעם מוציאה בכדי לחדש מריחה (בחיי, קולור פופ תפסו מקום של כבוד בשגרה היומיומית שלי... כמעט כל בוקר היד שלי נשלחת לאחד מהשפתונים שלהם).


Echo Park הוא פשוט שפתון בגוון ורוד - עתיק עדין. שוב הצליחו בקולור פופ לייצר ניוד מגוון ורדרד ומחמיא, שמצליח לשמור על קו איפור נקי ועל הדרך להעניק ברק חינני לשפתיים.


Frick'n Frack הוא שפתון נוסף בגוון Mauve, אך עם תת גוון חום. מדובר על גוון סתווי מאוד, שמשתלב נהדר עם כוס תה מהביל, עלי שלכת וסוודר דקיק (דברים שאנחנו פחות מכירים בארץ).


בעוד ששפתוניי המאט היו אכזבה גדולה עבורי, דווקא סדרת הסאטין הפכה לאהובה במיוחד.
הסדרה מאפשרת לי ליהנות מגוונים נהדרים, עמידים יחסית ובוהקים מבלי להוציא סכומים מגוחכים על שפתונים.
אם אתן מחפשות שפתונים מחמיאים במחירים שפויים, זו הסדרה עבורכן.
6$ בעבור 3.2 גרם מוצר.


אני שמחה על כניסת קולור פופ לחיי (ארנקי קצת פחות). אין מה לומר, אין שני למנעד הגוונים שמציעה החברה, אך לפני שמתלהבים שווה לדגום כמה מהמוצרים ורק אז להחליט האם ממשיכים יחדיו או לא.
אני ממליצה לכן בחום להזמין מוצר אחד מכל קולקציה בתור התחלה, ורק לאחר התנסות בו להחליט האם להזמין מוצרים נוספים.
עד לא מזמן החברה לא ביצעה שילוחים ארצה, אך לפני מספר חודשים שמחנו כולנו לגלות כי אפשר להזמין קולור פופ ארצה מבלי לערב חברת שילוח.
מחיר השילוח ארצה עד לאחרונה עמד על 25$ (אאוצ׳) אך בסוף שבוע שעבר יצאה החברה במבצע והציעה לנו ליהנות משילוח חינם ארצה ברכישות מעל 50$ באתר (ותאמינו לי שממש קל לחצות את רף חמישים הדולרים).

אני מקווה שהשילוח החינמי (או לפחות מוזל) ימשיך גם לאחר סוף השנה... ולבנתיים, ממליצה לעקוב אחר קולור פופ בכדי להיחשף למבצעים ולבאנדלים שהם מציעים (מזכירה לכן שבלאק פריידי מתקרב בצעדי ענק).
ד״א, אני ממליצה לכן בחום לא להזמין בסכום הגבוה מ-75$, שכן קולור פופ רושמים את עלות תכולת ההזמנה על אריזת המשלוח (וכאשר עוברים את 75$ האריזה עלולה להתפס במכס, ואז תאלצו לשלם את המע״מ על תכולת האריזה).

ועכשיו, ברשותכן אני צריכה לשקם את שפתיי... אתן לא מבינות איך הן נראות ומרגישות לאחר הסווטצ׳ת כל השפתונים העמידים שראיתן בפוסט.
ועד הפעם הבאה,
נשיקות (או שלא, קצת קשה לי לכווץ את שפתיי),
פיצ׳ה.




4 תגובות:

  1. תודה על הפוסט המושקע! אני ממש אוהבת את סדרת הsatin גם נראים מט וגם לא מייבשים.. בחרת גוונים מהממים איזה כיף!

    השבמחק
  2. יש לי את הסט המוקטן השני, אבל גם אני לא ממש התחברתי לפורמולה. קריפר היה המוצלח ביותר בעיני והוא לבטח גם יירכש בגודל מלא שכן בעבודה הוא שירת אותי נאמנה!

    השבמחק
  3. פוסט מעולה ואכן כה רלוונטי לבאז ההיסטרי של כולן לקולור פופ!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...