Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

Face it

בעוד שהפוסט הקודם עסק בעיקר בטיפוח הגוף (ייתכן גם בטיפוח הנפש), אי אפשר לקפח את פנינו ולכן אספתי מגוון מוצרים חדשים שנועדו להחזיר אינספור דברים לעור פנינו העייף.
חודש ספטמבר אולי מבשר על בוא הסתיו (במקרה של מדינת ישראל מדובר על  המשכו של הקיץ ולא על סתיו, אבל בסדר), ולכן זה הזמן להתחיל להתמודד עם ההשלכות של הקיץ הישראלי על עורנו.
לא משנה כמה נתאמץ, מזג האוויר נותן את אותותיו גם על עור פנינו. במקרה שלי למשל, הלחות הגבוהה והחום מעודדים באופן גורף אקנה. על אף שאני תמיד מנקה את הפנים בצורה טובה באופן יומיומי, החום והזיעה מהווים טריגר רציני לאקנה.
כמו כן, עקב הטיפול באקנה והשילוב של אוויר מזגנים, אני סובלת מיובש נקודתי באזורים שונים בפנים. רק שתדעו שאקנה + יובש בעור זה שילוב היסטרי וכיפי במיוחד. Not.
 Anyway, הפעם אסקור כמה מוצרי פנים חדשים שנחתו על שולחני לאחרונה. מוזמנות להצטרף!



סדרת My Skin של חברת אסנס היא סדרת טיפוח חדשה שאמורה לעזור לעור שלנו להתגבר על נזקי הקיץ.
ניסיוני עד כה עם מוצרי הטיפוח של אסנס חיובי, ועל אף מחירם הנמוך, הם טובים לעור הבעייתי שלי.
ניגשתי לבדוק את Soft Cleansing Gel, ג׳ל עדין להסרת שאריות לכלוך מעל פני העור.



הג׳ל הירקרק מכיל תמצית מלפפונים ולימון, מנקה את העור בצורה טובה ואיננו מייבש. 
יש לו ריח קליל ונעים והוא מותיר את העור נקי ומוכן ללחות.
אני משתמשת בו ערב ערב, ונראה כי העור שלי מסתדר איתו... הוא מספק את מה שהוא צריך לעשות, ניקוי עור הפנים, ולדעתי הוא מוצלח ומהווה תחליף נהדר למוצרי ניקוי יקרים ממנו.



מחירו עומד על 15 שקלים בעבור 150 מ״ל, ואני אומרת: קחו שניים!

לא ברור לי איך, אבל לאחרונה הפכתי למסיימת סרומים סדרתית. עד לפני כחצי שנה סרומים היו מחזיקים אצלי זמן רב, אבל משהו השתנה... פתאום אני מוצאת את עצמי מסיימת סרום אחרי סרום... לארנק שלי זה פחות מועיל, אבל הבלוג וסקירותיו מרוויחים מהעניין.
אני משתמשת בסרום בוקר בוקר, לאחר שטיפת הפנים (אני יודעת שיש בנות שמשתמשות בסרומים לפני השינה, עניין של נוחות והרגל), ומעליו מניחה קרם לחות ומייקאפ.
בחודש האחרון אני משתמשת בסרום ליקופן מחברת ד״ר פישר.
סרום הליקופן מבטיח להעניק לעורנו אפקט מתיחה לצד טיפול אפקטיבי בקמטים ע״י מילוי ומתיחה של קמטים באופן מיידי.



ובכן, קמטים עדיין לא הופיעו בעורי, אבל קמטוטי הבעה בהחלט קיימים, והם נשארו אדישים לאפקט המתיחה וההרמה של הסרום.
הסרום מצליח ללחח את העור בצורה טובה ושומר על גמישותו. כמו כן, העור נראה מעט יותר בוהק במהלך השימוש בסרום, אך הקמטוטים נשארו במקומם.


פורמולת הסרום מועשרת בליקופן (מקורו בעגבניה והוא פועל לנטרול רדיקלים חופשיים ומניעת נזקי סביבה ואקלים), חומצה היאלורונית, וקו אינזים Q10.
לטעמי מדובר על סרום מלחח טוב המתאים לעורי המעורב והבעייתי. ניסיוני עם מוצרי ד״ר פישר חיובי, ומגיע להם פלוס נוסף על כך שרוב מוצריהם מסתדרים עם עור הסובל משלל בעיות (למשל אקנה או סובריאה).
מחירו המלא של הסרום הוא בערך 260 שקלים (בעבור כמות של 30 מ״ל), אבל אפשר להשיגו במחיר נמוך בהרבה הודות לשלל מבצעי רשתות הפארם.

במדינה עם אקלים כשלנו, קרם הגנה הוא מוצר צריכה בסיסי. על אף שאני מעט יותר שזופה מהגוון הטבעי שלי, כמעט ולא ביליתי בשמש בקיץ האחרון. השמש החזקה בשילוב עורי הבהיר גורמים לי להשתזף בכל גיחה לשמש, וכבעלת עור בהיר, אני מקפידה למרוח מקדם הגנה בטרם כל יציאה מהבית (לפחות על האזורים החשופים, כדוגמאת הזרועות והעורף).
בתחילת הקיץ האחרון הגיע אליי מקדם ההגנה של חברת Juvena. שהפך למקדם ההגנה השימושי ביותר שלי.



לפי חברת יובנה, Sunsation Superior Anti Age Cream SPF50  יגן עליכן מהשמש, ילחם בהזדקנות העור ועל הדרך ייחדש את העור... אה כן, הוא גם עמיד במים!



שלל הבטחות, אבל מה קורה בפועל? ובכן, הוא בהחלט מגן מהשמש. מרחתי אותו בכמה אירועים בהם נחשפתי לשמש ישירה, ועורי נותר לבנבן כשהיה. אינו שומני או מחתים, נספג לעור במהירות וחף מניחוחות מעצבנים שמזכירים לנו את קייטנת רוחמה והילד בעל שאריות הקרם על אפו.
לא הבחנתי באפקט מתיחה או מילוי של קמטוטים קיימים ולכן לא אוכל לאמת את הבטחות החברה.
בכל הנוגע לעמידות במים, הוא בהחלט מרגיש כמו רוב מקדמי ההגנה, שורד שחייה קלילה בבריכה, אך בהחלט ממליצה לחדש מריחה בעת היציאה ממנה.

מחפשות מקדם הגנה חזק? הרי לכן אלטרנטיבה ראויה.
99 שקלים בעבור 50 מ״ל ברשת סופר פארם.

ומהגנה לניקוי, והפעם הוא אמור להיות סופר מהיר! (שלוש דקות למקרה ששאלתן).
Estee Lauder - NightWear Plus 3 minutes Detox Mask, מסיכת ניקוי המכילה חימר לבן אותה יש למרוח על העור למשך שלוש דקות, להסיר, להביט במראה ולומר ״וואו!״.


המסכה הלבנה בעלת ניחוח מרענן, מצליחה להחזיר לעור מעט חיוניות. אני מורחת אותה בערב, לאחר הסרת האיפור טרם הכניסה לאמבטיה וממתינה כשלוש דקות. לאחר שטיפת המסיכה, העור נראה קצת פחות עייף ומעט יותר נקי.


המסיכה נותנת טיפול קליל לעור עייף בסיומו של יום ארוך. בהחלט טאצ׳ אפ כיפי לשגרת הטיפוח, אך אינה מחליפה את תפקידה של מסיכת הניקוי העמוק אותה אני נוהגת למרוח בסופ״שים.
מצד אחד, מסיכה שימושית מאוד, מצד שני, המחיר הופך אותה ללא כדאית לכל כיס (297 שקלים בעבור 75 מ״ל. תודה ששאלתן).

אם בטיפוח פנים עסקינן, אני חייבת לציין לשבח את ערכת הטיפוח של חברת ג׳יג׳י שהגיעה אליי לפני חודשיים בערך.
ערכת הטיפוח Vitalizing Experience מציעה לנו שלושה מוצרים בגודל מיוחד להשלמת ״טיפול פנים״ מלא: ג׳ל ניקוי, פילינג אורז וקרם לחות.


ג׳ל הניקוי (60 מ״ל) מסדרת Recovery הוא ג׳ל ניקוי ירקרק ומרגיע, שמצליח להרגיע עור יבש ופצוע. הוא מנקה את הפנים בצורה טובה, אינו מייבש ומותיר את העור נקי לשלב הלחות.
ללא sls, ללא פראבנים ועבר בדיקות אלרגניות.
כפי שציינתי מעלה, האלטרנטיבה של אסנס בהחלט מהווה תחליף זול לג׳ל ניקוי זה.


בערכה תמצאו גם קרם לחות יומיומי (25 מ״לֹ), בעל SPF30. אני משתמשת בקרם יום יום, מתחת למייקאפ והוא מהווה בסיס ראוי לכל מייקאפ שניסיתי עימו.
הקרם נספג לעור שניות לאחר ההנחה, ומעניק לו שכבת לחות דקיקה. מדובר על קרם לחות קליל מאוד, שיתאים לטעמי לעור רגיל - מעורב. הוא לא מספיק לחותי לעור יבש...
תכולת מקדם ההגנה במוצר הופכת אותו לאידאלי במדינת ישראל, שכן הוא מצליח להגן על עורי הלבנבן גם בעת חשיפה ארוכה לשמש הקיץ הישראלית.
אם אתן בעלות עור בעייתי (למשל סובלות מאקנה), ומחפשות קרם פנים שיכיל מקדם הגנה, לא יגרה את העור ויעניק לו לחות קלילה, הקרם הזה יהיה נהדר עבורכן.


בערכה תמצאו גם את פילינג האורז הנהדר (60 מ״ל) של חברת ג׳יג׳י, אותו סקרתי כאן.


המוצרים בערכה מגיעים בגודל קומפקטי ויעניקו לכן מספר רב של שימושים. בצורה זו, תוכלו להתנסות במוצרי החברה, מבלי להתחייב למוצר בגודל מלא.
מחיר המארז: 199 שקלים.

רובנו רודפים אחרי הנוחות, זו עובדה. דברים שבעבר הצריכו זמן רב ואנרגיה הופכים לנגישים ומהירים, כמו למשל ביקור אצל הרופא שכעת אפשר לעשות באמצעות הרשת.
גם עידן טיפולי הקוסמטיקה הפולשניים הולך לכיוון הביתי, וחברות רבות מנסות לפתח אינספור טיפולים ופתרונות לבעיות עור שנוכל ליישם לבד בבית, מבלי להסיר את הפיג׳מה.
קחו למשל את Instantly Ageless, מוצר המבטיח לנו אפקט של בוטוקס מבלי לערב מחטים או רופא.


המוצר מגיע אלינו היישר מחברת ״ג׳נס גלובל״ האמריקאית, ואם תגללו את שמו במרשתת תמצאו אינספור סקירות ויוטיובים בנושא. הדעות עליו חלוקות, אך כולן מדווחות על אפקט מתיחה כזה או אחר.
מדובר על מיקרו קרם עוצמתי נגד קמטים המבטיח לצמצם במהירות סימני הזדקנות בולטים, במינימום מאמץ.
רכיבים פעילים: סודיום ומגנזיום סיליקט.
אז מה בעצם מבטיחים לנו ? מבטיחים לנו כי מריחה של שכבה דקיקה מהמוצר מותחת את העור וגורמת לטשטוש קמטים קיימים.
הנחת המוצר נעשית באופן מקומי, למשל אם קיימים אצלכן קמטים באזור המצח, הניחו שכבה של אייג׳לס וכעבור כ-2-3 דקות, אלו יעלמו. מה שכן, אסור להזיז את הפנים במהלך זמן זה, עד שהחומר מתייבש.


קודם כל אני מוכרחה לציין שהמוצר משפיע, והשפעתו מורגשת. במהלך 2 הדקות הראשונות שלאחר המריחה (כאשר השתדלתי לא להניע את פניי) מרגישים אפקט מתיחה והקמטים והקמטוטים כמעט ונעלמים.
לאחר ייבוש החומר אפשר לעבור לשלב המייקאפ. כמו בחשבון, לא כל מייקאפ מתאים למוצר... מייקאפים שומניים מפרקים אותו, כנ״ל לגבי קרמי לחות. אני בחרתי לוותר על הלחות, ולהניח מייקאפ ישירות עליו.
כאשר פעלתי בצורה זו, החומר התחיל להעלם בערך כשלוש שעות לאחר ההנחה (על אף שמבטיחים בחברה כי הוא עמיד למשך שעות ארוכות).
חזרתי על הפעולה בשילוב מייקאפ ובלעדיו, ונראה שהוא שומר על הסטטיסטיקה במקרה שלי - שלוש שעות.
הדיווחים בנושא מערובבים, ובעוד שיש בנות המדווחות על עמידות גבוהה יחסית, יש כאלו ששוללות את העניין.


אז מה השורה התחתונה שלי? המוצר הצליח לטשטש קמטים ולהעלים קמטוטים. אני מודה שקשה לי לא להניע את פניי במשך כשתי דקות, אבל התוצאה משתלמת.
מה שכן, עמידותו עליי איננה גבוהה והייתי שמחה לעמידות גבוהה יותר.
שימו לב שהמוצר מגיע באמפולות, כאשר כל אמפולה מספיקה לשני שימושים עד שלושה (מספיק למרוח על הקמט כמות קטנה של חומר).
אם יש לכן אירוע ובא לכן עור מעט יותר מתוח אבל לא מתחשק לכן לתקוע מחטים בפרצפוכן, זו אלטרנטיבה לא רעה.
297 שקלים בעבור 25 שפופרות קטנות המספיקות ל-80 מריחות.
ניתן להשיג בארץ באמצעות משרדי החברה בטלפון 09-8999766.

וברשותכן, אני הולכת להמשיך להתלונן על רכבת ישראל (כי למה שהיא תעבוד דקה לפני החגים? בואו כולנו נעמוד בפקק אחד גדול!).
נשיקות,
פיצ׳ה!

2 תגובות:

  1. פוסט נהדר!
    למרות שחווית השימוש שלי עם הגל של אסנס לא הייתה מהנה-עבורי הוא לא ניקה את עור הפנים כמו שצריך

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? צר לי לשמוע. מה סוג עור פנייך?
      ואם תרצי אשמח לרכושו ממך

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...