Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 19 באפריל 2016

Brace Yourself... Passover is Coming.

פסס... היי את.. אני מתנצלת, אבל אפשר להפריע לך רגע בניקיונות הפסח? אה, כבר סיימת? (הולכת להתבייש בפינה, אני עדיין לא התחלתי) נהדר!
אז עכשיו, שכל העבודה הסזיפית הזו מאחורייך, למה שלא תתפנקי בכוס קפה (קר, חם, תה, שוקו, סודה... באמת, מה שמתאים לך) ותצללי איתי יחד לפוסט שכולו פינוקים חגייגים?...
את בפנים? נהדר! אז יאללה, דרך ארוכה לפנינו וכדאי שנתחיל כי תכף ליל הסדר ועדיין אין לי קינוח.


השילוב של חג ואביב מושך אותנו אוטומטית לאזור הניחוחות, בין אם מדובר בעצמנו (בשמים וקרמים) ובין אם מדובר בבית (נרות, מפזרי ריח וכו').
לרוב, ניקיון מתקשר אצלנו עם ניחוח רענן, וכמו בכל תחום, מה שלא יוצר הטבע יוצר הצבע (סליחה, האדם) ובקלות אפשר לשדרג את הניחוח שלנו ושל סביבתנו.



השם Pierre Herme מעורר אצלי את בלוטות הטעם... בקונדיטוריות הבוטיק של שף הפטיסריי הצרפתי אכלתי את המקרונים הטובים ביותר שטעמתי בחיי (לצד שאר קינוחי שחיתות שממש לא כשרים לפסח) ומאז אני רק מחכה לרגע בו הטעם המרציפני יחזור לפי... מישהו נוסע לפריז בקרוב?

לא ברור לי איך שילוב פעולה בין הקונדיטור המפורסם לבין חברת ל'אוקסיטן הצרפתית לא התרחש עד כה, שכן הוא מתאים ממש כמו מצה עם שוקולד. אבל הנה, סוף כל סוף שתי החברות הצרפתיות שיתפו פעולה ויחדיו רקחו קולקציה בניחוח משכר של פרחי הדר וריבס שבכל מקלחת מעוררים את חוש הריח והטעם...


ג'ל הרחצה Pamplemousse Rhubarbe טומן בצנצנתו נוזל שקוף- כתום, עשיר בניחוח אשכוליות, המנקה את העור בצורה נהדרת ומותיר ניחוח פיקנטי ותוסס למשך שעות ארוכות.


ג'ל הרחצה יוצא מבעד פית לחיצה, ובקרצוף העור מייצר קצף לבן וריחני, כזה שהופך את המקלחת ממעשה יומיומי לספא מרגיע ביתי.



בכדי להשלים את חווית הספא, מומלץ לצרף לג'ל הרחצה גם את קרם הלחות בניחוח אשכולית רובס. אם ג'ל הרחצה נתן בוסט של ריח, קרם הלחות דואג שהוא ישאר שם למשך שעות ארוכות (הבחנתי בו גם כ-12 שעות לאחר המריחה).
בשונה מרוב הקרמים שיש בשוק, הניחוח של הקרם לא מתקתק, אלא נקי, הדרי ומעט פיקנטי, וכולל את המרירות הפנימית של הקליפה הבהירה החיצונית של האשכולית.
הקרם קליל מאוד, נספג במהירות ואינו מותיר תחושת שמנוניות על העור.


קרמי הידיים של ל'אוקסיטן הם התמכרות לכל דבר (יעידו על כך שלל הצנצות שלצד המיטה שלי). לא משנה כמה קרמים ניסיתי, אלו של ל'אוקסיטן הם העשירים ביותר ועם הניחוחות המפתים ביותר (וגם עם המחיר הגבוה ביותר, אבל יש פינוקים ששווה לשלם עבורם).
לאוסף שלי הצטרף לאחרונה גם קרם בניחוח אשכולית - רובס (חלק מהסדרה המוצלחת) והצליח להזיז הצידה את אחיו הותיקים (כולל את הקרם מליין השקדים). הקרם עשיר, בעל ניחוח חמצמץ נהדר, נטמע בקלילות לעור ומותיר את עור הידיים רך ונעים למגע.
מחיר הקרם אינו זול (50 שקלים בעבור 30 מ"ל), אך הניחוח והתחושה שווים את ההשקעה לטעמי (ולכן ארכושו בשנית).



מחירו של קרם הגוף עומד על 140 שקלים, ועבור ג'ל הרחצה תשלמו 100 שקלים (כל אחד מהם מכיל 250 מ"ל של נוזל). 
סט המכיל את שלושת המוצרים באריזה ירוקה ממתין לכן בחנויות הרשת (או באתר, לא לשכוח להשתמש בקאשבק) במחיר של 289 שקלים.

אם אתן רוכשות בלאוקסיטן לפני החג, תשמחו לגלות שבאותה קניה תוכלו גם להתפנק עם מוצרי החברה, וגם לתרום לעמותת אלי"ע.
לכבוד חג הפסח ל'אוקסיטן מזמינה את לקוחות הרשת לתרום לעמותת אלי"ע (ארגון למעל ילדים עוורים) באמצעות רכישת מארז של ארבעה כרטיסי ברכה מעוצבים במחיר של 15 שקלים. כל הרווחים ממכירת המוצר יועברו כתרומה לעמותה.




לאלו מבינכן שמעדיפות ניחוחות עדינים ורכים (מיסטים מישהי?), הכירו נא את Spring- Velvet Crystal, בושם שמתיימר להיות עוצמתי וחזק, אך בפועל לטעמי מתקבל כמרומז ועדין (שזה נהדר מבחינתי, שכן אני מעדיפה את האופציה השניה).
המרכיבים העיקריים של הבושם הם אמבר קריסטל ו- Iso-E-Super, מולקולות הנחשבות (כך מציינת החברה) כ"מולקולות חמקמקות", מכיוון שהן כ"כ עוצמתיות עד כדי כך שלעיתים קשה להריח אותן מכיוון שהן "מציפות" וסותמות את קולטני האף. נו שוין...


ייתכן כי קולטני האף שלי סתומים מלידה, שכן לא הבחנתי בניחוח עוצמתי שצץ לו באופן מפתיע באמצע היום.
מה כן? ובכן, בעת ההתזה התגנב לאפי ניחוח אמברי מתקתק ועדין, אשר דעך בדקות הראשונות שלאחר ההתזה.
אני בחרתי לרסס את הבושם על נקודות הדופק, ולאורך היום חלף באפי מדי פעם ניחוח משכר...
שלא תבינו לא נכון, הניחוח שלו נהדר בעיני. הוא לא מתקתק ולא מר, אלא עדין ומחמיא. אך לא אוכל לקטלגו כבושם סופר עוצמתי...
הנוזל הורדרד מביט אלינו מבעד צנצנת מעוצבת ושקופה, ואי אפשר להתעלם מהדימון הרב לבושם Chloe (כולל הסרט, שלמען הגיוון נצבע בכחול).
למחפשות בושם עדין ונקי, גשו לרשת אפריל ורחרחו אותו...



ואחרי שבישמנו את עצמנו, לא נדאג לחצי השני?
Green Essence מבית Spring מציע לגבר ליהנות מניחוח הדרים רענן המושג בזכות שילוב של ברגמוט עם תווים של תפוח, מרווה ויסמין.
הנוזל הירקרק מגיע בתוך בקבוק סולידי ופשוט למראה, כזה השומר על מראה נקי ולא מתיימר.


תווים עליונים- ברגמוט ותפוח ירוק.
תווים מרכזיים- אמברוקסן, יסמין
תווים בסיסיים- מסק.



אישית, אני אוהבת להשתמש בבשמי גברים, ו-Green Essence מאוד סולידי ביחס לניחוחות האופייניים לזכרים שבחבורה.
הניחוח שלו עדין אך דומיננטי ונשאר למשך שעות ארוכות.
מיד לאחר ההתזה ניתן להבחין בנוכחות הברגמוט שבבושם, ובחלוף הזמן מרגישים את התפוח.
אם אתן מחפשות בושם קליל ואביבי לבן הזוג, Green Essence בהחלט יהווה מתנה מושלמת.
מוצרי Spring נמכרים ברשת אפריל, ומחיר כל בושם עומד על 99 שקלים.


חברת וולדה שלרוב מוכרת הודות למשחת ההחתלה המפורסמת שלה (יעידו האמהות בקהל), היא לא רק חברת משחות וקרמים, ולאחרונה שחררה לאוויר העולם ליין בישום קיצי ומפתה, Jardin De Vie (גן החיים).
חברת וולדה הצרפתית, מציעה ללקוחותיה להנות ממוצרי טיפוח על בסיס מרכיבים ממקור צמחי ואורגני, וכך גם בליין הבישום.



סדרת הבישום Gradin De Vie מבוססת על תערובות ארומה משמנים אתריים טהורים המופקים מפרחים, פירות וזרעים אמיתיים.
בסדרה תמצאו שלושה ניחוחות:
  •  Weleda Jardin De Vie- Rose - ניחוח של פרחי ורדים. תערובת של שמנים אתריים, עם נגיעות של רוז - גרניום ופריחת הילנג ילנג. לטעמי הוא מתוק מדי ופחות התחברתי לניחוח שלו.
  • Jardin De Vie- Agrume - מיקס של פירות הדר. תערובות שמנים אתריים המופקים מאשכולית ומנדרין. נגיעות של עץ האלגם -סנדלווד. יתאים לחובבות ניחוחות ההדרים.
  • Jardin De Vie- Grenade בושם בניחוח אקזוטי המשלב בתוכו תפוז, דוואנה ונגיעות של וניל. מדובר על ניחוח ייחודי, שלא יתאים לכל אחת. על אף נגיעות הוניל, לא מדובר בניחוח מתקתק, אלא מעט עוקצני. בעת התזת הבושם לאוויר מתקבל ריח חזק מדי, אך הוא דועך עם הזמן ומשאיר שובל ריח מסקרן וייחודי. לאורך שעות היום ניתן להבחין בעכבות הריח, ובחלוף 10 שעות בערך מרגע ההתזה, העכבות הללו נעלמות.


לטעמי, ניחוח פירות ההדר הוא הטוב מבית השלושה (Agrume) , אך זו לגמרי העדפה אישית.
אתן מוזמנות להסניף את הבשמים ברשתות הטבע, כאשר מחיר כל בושם עומד על 170 שקלים.

עד כה, עסקנו בבשמים קלילים ולא מחייבים... אך אם אתן מחפשות דייט רציני ומחייב לערב החג, הביאו את המרגל המפורסם ביותר בעולם (כלומר, השתמשו בבושם על שמו).
007, ממותג הבישום "ג'יימס בונד" מגיע בבקבוק זכוכית שחור ולו עיטורים מחוספסים, כחיתוך יהלום. המטרה ביצירת החספוס מובנת (בכל זאת, את צריכה להיות מחוספסת בכדי להיות נערת בונד) אך התוצאה הכללית יותר דומה לאיצטרובל מאשר ליהלום...



הבושם אוריינטלי ודומיננטי ומבוסס על פלפל שחור המעורבב עם חלב ורדים, פטל שחור ויסמין לבן. תווי המפתח שם הבושם הם וניל שחור ומושק לבן, עם קורטוב של ארז.
לחיצה קלה על משאבת המוצר יוצרת עננה ריחנית ומסקרנת, שגורמת עניין בקרב הסובבים.


007 הוא בושם עוצמתי ומלא נוכחות, שגורר ביקורות מפרגנות מהסביבה.
למחפשות בושם עוצמתי במחיר הוגן (99 שקלים למקרה ששאלתן).

נסגור את חגיגת הבישום עם Nina של נינה ריצ'י, אשר לאחרונה חגג יום הולדת 10!
לרגל המאורע השיקה החברה עיצוב חגיגי לבושם, והלבישה את הבקבוק במעטפת לבנה עם עיגולים צבעוניים.



הניחוח פרחוני, מתקתק ומתובל מסוג הריחות שאו שממש אוהבים, או שלא סובלים (מנחשות מה אני?).
תווים עליוניים- לימון וליים קפיריניה.
תווי אמצע- תפוח, אדמונית, פרח הירח ופרלינים.
תווי בסיס- עץ תפוח, ארז לבן ומושק.

לרוב אני מסתדרת עם ניחוח מתוקים, ואוהבת ניחוחות חמצמצים (שלום לך ליים!), אבל משהו בבושם הזה לא ממש עבד עם חוש הריח שלי... לטעמי הוא חזק מדי, מלאכותי ולא מחמיא. הניחוח שלו לא מרפה במשך שעות ארוכות, תכונה טובה בבושם, אך פחות מתאימה כשלא מתחברים לניחוח...



אם אהבתן את נינה ואתן מחפשות אריזה שעושה שמח בעיניים, גשו לסניף הפארם הקרוב לביתכן ותוכלו לחזור עם קישוט חדש וריחני לשידת הבישום.
מחירו המלא מנופח ועומד על 504 שקלים בעבור 80, אבל סביר להניח שתרכשוהו בפחות.


כמדי שנה, רשת ללין משיקה קולקציה אביבית ומציעה לנו ליהנות ממתנות לחג הפסח במחירים נוחים, במרכז הקניות הקרוב לביתכן. השנה זכתה קולקציית האביב לשם המקורי Flowers (כמה מפתיע! פרחים לאביב... איך לא חשבו על זה קודם! כן, כן, גם על המשפט הזה כבר חשבו ב"שטן לובשת פראדה"... שוין) והיא מצויידת באיורים פרחוניים וססגוניים.



תווי הקולקציה:
התו הראשון - וניל מאשק.
התו השני- גרניום, לבנדר ויסמין.
התו השלישי- לימון ויקינתון.

שילוב שלל הפרחים בהחלט יוצר ניחוח מרענן ואביבי, אבל הוא מאוד מזכיר מרכך כביסה... לא שאני טוענת שזה רע, אישית אני אוהבת את הריח ה"נקי" הזה, אבל לא בטוח שכל אחת תתחבר אליו.

Exfoliating Soap הוא סבון רחצה עם גרגירי משמש, כלומר פילינג עדין וריחני המנקה את העור בצורה טובה ומכין אותו לשלב הלחות.


בשימוש יומיומי אינו מייבש את העור ומוסיף ניחוח רענן לכל מקלחת חפוזה.



ה- Body Sorbet מהסדרה הוא ג'ל לחות בגוון ורוד חלבי, קליל מאוד שנספג לעור שניות לאחר המריחה.
הוא מעניק לחות לעור ויוצר תחושה רעננה וקרירה, שנשארת זמן מה לאחר המקלחת. את הסורבה ניתן לשמור במקרר, דבר אשר יגביר את תחושת הרעננות שהוא מספק (וזה בדיוק מה שאני הולכת לעשות בקיץ הקרוב... דמיינו את התחושה של חזרה מהים ומריחת ג'ל קריר אחרי מקלחת ולקינוח אכילת אבטיח... היש מושלם מזה?).



מחיר כל אחד מהמוצרים עומד על 60 שקלים (200 מ"ל), אבל אני מפצירה בכן להריח את שניהם טרם הרכישה...


אחרי שהסתבנו, התמרחצו והתבשמנו, לא נשקיע קצת בסביבה הקרובה אלינו?
נרות לבית לרוב מקושרים עם חורף... כשקר וגשום, מאוד מפתה (ולפעמים גם אין ברירה בגלל הפסקת חשמל) להדליק נר ריחני ולהתכרבל מולו עם כוס שוקו חם.
אבל אם נעצור רגע ונחשוב על זה, למה שלא ננצל את הריחות גם באביב? או בקיץ?

לאחרונה השיק המותג Make Me Up ליין נירות ריחניים בריחות אביביים ומסקרנים כדוגמאת מלון תפוח, לימון, בראוניז שוקולד, תפוז טרופי ועוד.

נרות השעווה מיוצרים בעבודת יד, ומגיעים באריזת זכוכית שקופה דרכה רואים את צבע הנר. פתילי הנרות עבים ומיוצרים מעץ, דבר היוצר פצפוצי בערה ממש כמו בקומזיץ כיתתי.


מתוך 20 הנרות שבאתר, אני בחרתי להתנסות בנר בניחוח מנגו פפאיה. לפני הדלקת הנר חששתי מניחוח מתקתק ומלאכותי (שלרוב עושה לי כאב ראש), אך בפועל התקבל ניחוח עדין ופירותי, שיצר בבית תחושה של חוף טרופי.
הניחוח קליל ולא חונק, ולאורך זמן הבערה מחלחל לכל חדרי הבית.


אם בא לכן להתפנק בנר צבעוני וריחני לחג, היכנסו לאתר Make Me Up והציצו בליין הנרות שממתין לכן שם.
מחיר כל נר עומד על 50 שקלים ומשקלו 130 גרם.
לרגל החג תוכלו ליהנות משילוח חינם (מותנה ברכישות בסכום הגבוה מ-100 שקלים), ושווה להציץ במבצעי החג.


אחרי שכיסינו את תחום הניחוחות לגוף ולבית, למה שלא נתמקד במתנות קצת יותר שימושיות?...
אם בא לכן לפנק את עצמכן או מישהו אהוב במשלוח מקורי של מגוון מוצרים, גשו לגילטי הקרוב לביתכן ובנו לכן חבילה לתפארת. את המשלוח תוכלו להזמין אל ביתכם ולהעבירה במידת הצורך, או לחלופין, לשלוח אותה ישירות למקבל השי.

לרגל החג נשלחו אליי לסקירה מספר מוצרים מסקרנים הנמכרים בגילטי, ובכדי לתת לכם (ולכן) מעט רעיונות מקוריים למתנות, הבה נבחן את תכולת הקופסא:


עונת החתונות והלחות בפתח, ובכדי לשמור על מחלפותיינו במקומן, יש להצטייד מראש בספריי לעיצוב השיער.
לצד הספריי Touchable Hairspay שאני מחסלת כאילו היה שוקולד נוטלה ושיערי היה כפית, התחלתי להשתמש לאחרונה בספריי Un.Done  Texture ספריי טקסטורה לעיצוב השיער.


הפורמולה השקופה והיבשה של התרסיס מבוססת על שמן האובליפיחה, מחייה את השיער, מוסיפה לו נפח ומעניקה לשיער טקסטורה רעננה.
גרגרי האובליפיחה הנמצאים בפורמולה מכילים אומגה 3,6,7,9 וויטמין C. כמו כן, הפורמולה הינה טבעית ואיננה מכילה צבעים מלאכותיים, סודיום כלואוריד, פראבנים או סולפטים, מתאימה לכל סוגי השיער ובטוחה לשימוש בשיער צבוע או שיער שעבר החלקות.

ספריי Un.Done מכיל מינרלים טבעיים בשם זיאוליטים, המעניקים נפח לשיער ומונעים חשמל סטטי. אני השתמשתי בספריי מיד לאחר שימוש במחליק, וכפי שהוא הבטיח, הוא העניק נפח עדין לשיערי חסר החיים, והפחית את השוונצ'ים המעצבים שאופיינים לשיער מתולתל שעובר החלקות. 
בשונה מספריי עיצוב אחרים בשוק, אינו מקשיח את השיער ואינו מכביד עליו, אלא שומר על התנועתיות הטבעית של השיער ועל הרכות שלו.
נשטף בקלילות בחפיפה עם שמפו, ואינו מותיר תחושת שמנוניות או יובש בשיער.
אם אתן מחפשות ספריי שישמור על תסרוקתכן, יעניק נפח מחמיא ולא יכביד על השיער, Un. Done Texture הוא הספריי עבורכן.
הספריי נמכר באתר Guilty במחיר של 99 שקלים בעבור 232 מ"ל.

דאודורנט כשלעצמו הוא מתנה לא שגרתית, אדרבה אם מדובר בדאודורנט לכפות הרגליים... נכון, מדובר במתנה שמאוד מוזר לקבל, ועוד יותר מוזר להעניק, אבל היא בהחלט מתנה שימושית מאיתנו לעצמנו...
בינינו, תקופת האביב מביאה איתה את נעלי המעבר הסגורות (סניקס) שבשילוב עם זיעה קלה (שצצה לה הודות לעליית הטמפרטורות) יוצרות תוצאה לא סקסית, לא נעימה ובעיקר... לא ריחנית.
וכאן נכנס לתמונה דאודורנט ספריי לכף הרגל (מבית Clearence) המציע שלוש פעולות במוצר אחד:
  • אנטי- פרספירנט ומנרל ריח.
  • שומר על היגיינת הרגל ל-24 שעות.
  • שומר על כף הרגל יבשה ורעננה, מונע זיעה ומנטרל ריחות מכף הרגל והנעל.

כבר בעת ההתזה מתעוררת בכפות הרגליים תחושת רעננות מהנה, שמחליפה את התחושה הלא נעימה של ההזעה לאחר הליכה ארוכה עם נעליים לא נושמות.
לאחר התזת הספריי הניחוחות האופיינים לגרב מיוזעת (מצטערת, אין דרך סקסית לכתוב זאת) נעלמים, ואינם חוזרים גם מספר שעות לאחר השימוש. בנוסף, כאשר אני מתיזה את הספריי בבוקר, טרם לבישת הגרביים, תחושת הרעננות נשארת איתי לאורך היום, גם כאשר אני משלבת אימון ריצה בערב.
ואני שואלת- היכן היית בזמן הטירונות? או במהלך הטראקים ברחבי העולם? מה שבטוח, את טיולי הפסח הקרוב, אעשה כאשר הספריי צמוד אליי.
אם אתן אוהבות לטייל ומחפשות פתרון גם לבעיה שלא ממש נוהגים לדבר עליה, דאודורנט כף הרגל יהיה נהדר עבורכן.
מחירו באתר עומד על 69 שקלים בעבור 150 מ"ל.    

השקה חדשה ומסקרנת בגילטי מגיעה אלינו ממאסטר איפור, הלא הוא מיקי בוגנים.



לאחרונה השיק המאפר הנודע ליין מברשות איפור כתמתות ומסקרנות. מתוך 13 המברשות המוצעות כרגע למכירה, התנסתי ב-2.
שתיהן איכותיות ובעלות שיער רך במידה הנכונה (כלומר לא רך מדי ולא נוקשה מדיי).
כבר בהתנסות הראשונה הרגשתי שהמברשות איכותיות, אוספות את החומר כמו שצריך, לא מנשירות שיער, לא שורטות ובעיקר עושות את מה שהן צריכות לעשות - להניח ולטשטש את האיפור שעל פניי.

מברשת מספר 8 היא מברשת מניפה רחבה, בעלת שיער רך שנהדרת להעפת שאריות צללית מהפנים (למקרים בהן איפרתן את העיניים לאחר איפור הפנים) ולהנחת שימר על הנקודות הגבוהות של הפנים. מבין שאר מברשות המניפה שברשותי, היא הרחבה ביותר ולכן משמשת אותי בעיקר להארות של עצמות הלחיים (מניחה באמצעותה שימר פודרתי).

מברשת מספר 13 היא מברשת טשטוש שבמבט ראשוני נראה צפופה ביחס לשאר מברשות הטשטוש שברשותי, אך בפועל היא עושה את עבודתה נאמנה ובקלילות מטשטשת כל צללית עקשנית. כמו כן, היא נהדרת להנחה וטשטוש של קונסילר.

המברשות עשויות משיער טבעי, אינן מנשירות שיער ולא מוציאות צבע בעת החפיפה. ניתן לראות כי בכל מברשת הושקעה מחשבה, ומי שעומד מאחוריהן מבין את הצורך של המתאפרת...
מחירן סביר ביחס למברשות אחרות בשוק (בעיקר ביחס לשוק המקצועי). בעבור מברשת מניפה תשלמו 129 שקלים (לרכישה), ובעבור מברשת הטשטוש 119 שקלים (לרכישה).

כפי שאתן יודעות, אני בחורה של אייליינרים. ו... אני מאוד אוהבת את הגוון הסגול.
ולכן, כאשר רבות מכן ירימו גבה (או שתיים) לגבי צבעו של האייליינר הבא, אני אמרח אותו עד המצח ואהנה מאייליינר עם גוון לא שגרתי ועם שם נהדר.


Killer Queen (היי, זה הצלצול שלי בנייד!) הוא בדיוק מה שפרדי מרקיורי היה אוהב... מוחצן, לא שגרתי ולא מתאים לכל אחת. אייליינר בגוון סגול זרחני שאי אפשר להתעלם ממנו וממש לא חייבים לאהוב אותו.


הנוזל הסגול מגיע באריזת זכוכית עם מכסה מתברג, ממש כמו שאר הג'ל ליינרים של עפרה.
הוא יותר נוזלי משאר האייליינרים של עפרה, ולכן אינו אטום בשכבה אחת. בכדי לקבל את מלוא הגוון יש להניח שכבה ראשונה, להמתין להתייבשותה (בערך כדקה או שתיים) ולהוסיף שכבה נוספת.


עמידותו גבוהה, והגוון הסגול נשאר מעל עיני במשך שעות ארוכות (בערך 12 שעות, פלוס אימון אירובי).
פורמולת הג'ל נוחה לעבודה (בהנחה ויש לכן מברשת נוחה), אך כפי שאמרתי, היא מעט דלילה ונדרשות 2 שכבות לגוון מושלם.
מחירו ב-Guilty עומד על 109 שקלים בעבור 5 גרם.
ד"א, אם אתן כבר בגילטי, חטטו קצת במבצעי החג שבאתר, סבירות גבוהה שתמצאו שם מציאות (מזכירה לכן כי יש שילוח חינם ברכישות בסכום הגבוה מ-150 שקלים. בנוסף, הרשמה ראשונית לניוזלטר של גילטי תעניק לכן 10% הנחה על הרכישה הראשונה באתר).
ואם חשקה נפשכן ב- GuiltyBox משלכן, ודאי תשמחו לגלות ששלוש כאלו מוגרלות בעמוד הפייסבוק של האתר.

ו... הגענו לסוף הפוסט!
וואו, זה היה ארוך... אתן עוד כאן?

כי אם כן, אני רוצה לאחל לכל אחת ואחת (או אחד? יש פה כאלה?) חג אביב שמח, פורח, מלא באושר, אהבה ומשפחה (בין אם זו משפחה מלידה או מבחירה, מה שחשוב שתהיו עם מי שאתם אוהבים).
חג חירות, תשתחררו קצת מהרשתות החברתיות וצאו החוצה (נכון, גם המוני ישראל יהיו שם, אבל קחו את זה באיזי).
לא לאכול יותר מדי מצות (זה פשוט לא טעים), ואם אתם לא אוהבים קוקוס, מוזמנים להעביר אליי את שאריות העוגיות שלכם.
ממני, באהבה
פיצ'ה.


*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה. הקישורים לאתרים Make Me Up, Guilty, הם חלק מתוכנית השיתופים של האתרים.



















8 תגובות:

  1. הנר הזה עושה לי עיניים!! יפה שלי לא הספקתי לברך אותך עדיין - המון מזל טוב, לך ולמר אפרסק 3>

    השבמחק
  2. חג שמח יקירתי והמון מזל טוב עם הפיכתך לרעיה בישראל :)
    נשיקות!

    השבמחק
  3. סקרנית לדעת מה יהיה הקינוח שתכיני לליל הסדר! :)
    האייליינר הסגול של עפרה נראה מעניין. יש לי חולשה לאיפור עיניים סגול, טוב לסגול בכלל.
    חג שמח יקירתי ושוב המון מזל טוב לרגל נישואייך! מאחלת המון אושר ואהבה! ♥

    השבמחק
  4. חג שמח מותק ! פוסט אביבי מצוין !

    השבמחק
  5. אני אמורה לסדר תיקים לנסיעה ובמקום זה מתענגת על הפוסט. חג שמח בובה

    השבמחק
  6. ואוו את משהו, איזה פוסט! קראתי בשקיקה ונהניתי מכל רגע!

    השבמחק
  7. אווו הנרות נראים מפתיעים! מבסוטה כל השינוי המרענן בארץ. גם ספרינג מעולים בעיני.

    השבמחק
  8. כל הדיבור הזה על אוכל, מקרונים וריחות עשו אותי רעבה!!! פסח שמח בובה!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...