Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 25 בדצמבר 2015

פיצ'ה מסכמת שנה... או בקיצור, טאג סיכום 2015

 על אף שנראה שלפני שניה היא רק התחילה, שנת 2015 עומדת להסתיים. סיכומי השנה כבר כאן,וזה הזמן של כל אחד מאיתנו לעשות חשבון נפש קטן (לצד זה שחלקנו עושים בתחילת השנה העברית) עם עצמו ועם סביבתו.
 גם הרשת מצטרפת לחגיגה, וכתבות סיכום לשנה החולפת צצות מכל עבר.
לצד הסיכומים, מתחילים לתכנן תוכניות ולהבטיח הבטחות לשנה הקרבה... מי מאיתנו לא הבטיחה לעצמה שבשנה הבאה תעשה כושר/ תרזה חמישה קילוגרמים/ תסדר את הארון שאף אחד לא נוגע בו/ תטוס לחלל/ תחליף עבודה/כל הבטחה אחרת שנורא קל להפר...

אבל רגע לפני שמסתכלים קדימה בציפייה לבאות, זה הזמן לעצור ולנסות לסכם את מה שהיה.
בדומה לשאר תחומיי החיים, גם בבלוג הכרחי לעשות סיכום של מה שהיה ועל הדרך לנסות לבחור את המוצרים שעשו לי את השנה (והיו לא מעט כאלו, מה שהפך את מלאכת בחירת מוצרי השנה שלי לאתגר רציני).

ובכדי שהסיכום הזה לא יתרחש רק במוחי הקודר, החלטתי להעלות אותו על הכתב... אתן מוזמנות לסכם איתי את השנה ב"טאג סיכום 2015"!




אז מה היה לנו השנה בבלוג?
  • הבלוג עבר עיצוב ומתיחת פנים, ומאווירה סתווית עברנו לאווירה יוקרתית ולבנבנה.
  • סוף כל סוף רכשתי מצלמה איכותית ואמינה, וכתוצאה מכך איכות התמונות בבלוג השתפרה פלאים (צילום הוא תחביב ישן שלי, שרק השנה חזרתי להתעסק בו).
  • חשפתי מעט פרטים על חיי האישיים בראיון לאתר גילטי.
  • הפוסט שזכה להכי הרבה צפיות בשנה החולפת הוא פוסט סקירת מוצרי אסנס.
  • הפוסט שהכי נהנתי לכתוב השנה היה סקירת שפתוני Xo Lipstick של איל מקיאג'. הגוונים נהדרים וממש נהנתי מהליך צילום השפתונים.
  • המוצר הכי יקר שנסקר בבלוג בשנה האחרונה הוא מייקאפ של חברת Oxygenetix.
  • המוצר הכי זול שנסקר בבלוג בשנה האחרונה הוא שפתון של ביוטיקייר.
  • לראשונה נזפו בי על פוסט קוטל (לטענתם) וביקשו להסירו (הפוסט עדיין באוויר, ומפאת כבוד לנציגות המוצר, אשמור על מבקשי ההסרה אנונימיים).
בחיים האישיים זו הייתה שנה ממש לא שגרתית... קרו בה לא מעט דברים גדולים, שכנראה ישפיעו על משך חיי הבוגרים.
סיימתי את התואר (תודה לאל) ובמקביל מצאתי עבודה חדשה (יותר נכון, התחלתי לעבוד ב"עבודה של גדולים").
ביוני השנה, לאחר אינספור שנות זוגיות עם החצי השני שלי, הוא החליט שהוא מוכן לסבול אותי לכל החיים, והציע לי להתחתן איתו (נשבעת שהוא עשה את ההחלטה לבד, ללא לחצים ואיומים. בראש צלול ושקול!... בחור מוזר שכזה ;) ).
זו בהחלט הייתה שנה מלאת תוכן ושינויים. אני עדיין מנסה להפנים את כל שקרה בשנה החולפת, ומתרגלת לסטטוס החיים החדש שלי כ"אקדמאית" ואוטוטו נשואה...

ואם הגעתן עד לכאן, תשמחו לגלות שמיד עוברים לחלק העיקרי של הפוסט, הלא הוא טאג שאלות מהנה לסיכום השנה!


מהי תגלית השנה שלך?
 אני חושבת שרבות מכן יסכימו איתי שזו הייתה השנה של קולורפופ.
חברת האינדי האמריקאית הפכה לשם דבר בעולם האיפור והקוסמטיקה, ואחרי שסחפה את השוק האמריקאי עם מוצרים צבעוניים ומפתים, השוק הישראלי לא יכל להישאר אדיש לתופעה.
החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איפור (צלליות, שפתונים, סמקים ולאחרונה גם אייליינרים) במנעד גוונים נהדר, ובמחירים סופר נוחים לכל כיס (5$-8$ למקרה ששאלתן). 
הביקורות ברשת מהללות (אזהרת ספויילר- בקרוב סקירה מסיבית של מוצרי קולור פופ בבלוג, ראו הוזהרתן), המחירים סופר מפתים, והמוצרים חפים מניסויים על בע"ח (והם גם טבעוניים)... אז איך אפשר לסרב? רגע... עצרו את הכרכרה כי המשלוח הזה לא מגיע לארץ! (אנשי קולור פופ, אם אתם קוראים כאן, אנא ממכם, שלחו את מוצריכם לארץ הקודש! אנחנו מבטיחות לטפל בהם במלוא אהבתנו).
כמובן שלא ניתן לשילוח לעצור אותנו, ובכדי להינות ממוצרי המותג רובנו השתמשנו בחברות שילוח בכדי להניח את ידינו על מוצרי המותג (חברות השילוח שאני עובדת איתן הן Buy2Usa או Ship My Deal).



לשנה הקרובה, אני מאחלת לכולנו שקולור פופ יתחילו לשלוח את מרכולתם לארצנו!



מהפך השנה?
גם במקרה הזה, התשובה של רובנו כנראה זהה- הזוכה בתואר מהפך השנה היא חברת איל מקיאג'!
החברה שזכורה לכולנו בעיקר הודות לחוויות לא נעימות בחנויות הרשת, השיקה השנה שלל מוצרים נהדרים שבהחלט נותנים פייט למוצרים של חברות איפור מקצועי אחרות בשוק.
הליינים המובילים של השנה (שעשו באז גדול ברשת הודות למערכת יחסי ציבור משומנת) הם ליין השפתונים, ליין המוצרים המינרלים (Halo מישהי), ליין הסמקים, הלקים החדשים וקולקציית הריסים המלאכותיים.
אני מודה שבביקורי בשנה החולפת בסניפי הרשת לא נתקלתי בתופעת דחיפת המוצרים שכולנו היינו עדות לה בעבר, אבל בנות אחרות מדווחות כי תופעה זו עדיין מרימה את ראשה בסניפים מסויימים (ואני מקווה שבשנה החולפת תופעה זו תעלם לחלוטין).

אני סקרנית לראות אילו מוצרים חדשים תשיק חברת איל מקיאג' השנה, ואם היא תצליח לשמר את מעמדה החדש בשוק.

הייפ השנה?
שימר של אסתי לאודר, אובססיית מוצרי אסנס ושפתון קרליין מס' 27, כל אלו יצרו הייפ היסטרי בקרב המתאפרות הישראליות. בכדי לדעת מה ההייפ העכשווי, היכנסו לקבוצת הפייסבוק של "מכורי איפור אנונימיים" וראו איזה מוצר מופיע ברוב הפוסטים ולצידו שלל שאלות.
בתקופה האחרונה רוב השאלות בפורום מכורי איפור קשורות לשמפו היבש של חברת Batiste.
השנה החולפת הביאה אלינו את בשורת השמפו היבש (שקיימת בעולם כבר כמה שנים, אך אלינו אחרה להגיע. או שלא נשלחה ארצה בגלל אריזת המוצר).
כנראה שאנחנו ממש שונאות לחפוף את השיער, שכן הבהלה לשמפו היבש די מטורפת.

בשנה החולפת התנסתי בשלושה שמפואים יבשים. הראשון היה של חברת אמיקה, שכיכב בפוסט סיכום הטיול לפרו שלי. מבין שלושת השמפואים, הוא הפייבוריט שלי בעיקר בזכות הריח הנהדר שלו.

שמפו נוסף שקפץ לביקור בבלוג הוא Osis + Refresh Dust של חברת שוורצקוף.
וכמובן, לאחרונה נוסף אח חורג חדש למשפחה, השמפו היבש של בטיסט בניחוח דובדבן (כי אי אפשר להתעלם מהייפים).
סקרניות לדעת מה דעתי על השמפו בניחוח דובדבן? ובכן, תאלצו להמתין לפוסט סקירה... 


מייקאפ השנה?
וואו, השנה ניסיתי המון מייקאפים באינספור רמות כיסוי ומרקמים ובבואי לבחור את מייקאפ השנה, ממש התקשתי לבחור באחד.
הקריטריונים בבחירת מייקאפ השנה מבוססים על כיסוי, גימור, גוון ועמידות. אני בעלת עור מעורב עם נטייה קלה לפצעונים, ובשנה החולפת לאחר טיפול אפילאציה הופיעה לי פיגמנטציה קלה שהחזירה אותי למייקאפים בעלי כיסוי גבוה.

בסופו של דבר, שני מועדמים הגיעו לישורת האחרונה. בובי בראון מסדרת Intensive Skin Serum ו-Beyond Perfecting Foundation +Concealer של קליניק.
אחרי התלבטויות רבות בחרתי ב- Beyond Perfecting כמייקאפ השנה שלי מהסיבה הפשוטה, הוא שימש אותי במשך תקופה ממושכת בשנה החולפת, בעוד שהמייקאפ של בובי משמש אותי רק בחודשיים האחרונים.
Beyond Perfecting בעל יכולת כיסוי גבוהה מאוד, והוא מצליח להסתיר את כל מה שאני לא אוהבת בעור שלי. על אף הכיסוי הגבוה שלו, הוא אינו נותן תחושה מסכתית ויוצר מראה טבעי ואחיד לעור. בקיץ הספקתי לסיים את גוון מס' 6, וכעת גוון מס' 2 משמש אותי נאמנה.

 פלטת צלליות/ צללית השנה?
פלטת הצלליות Tamanna של חברת אנסטסיה לוקחת בגדול. היא הגיעה אליי בתחילת 2015 ומאז אינני יכולה להסיר את ידיי (ומברשתי) ממנה. 
אני בוחרת להתעלם מעיצוב האריזה שאני ממש לא אוהבת, ומתמקדת בעיקר בצלליות הנהדרות שמונחות להן בפלטה. 

פרט לצללית התכלת המזעזעת, שאר הצלליות סופר שימושיות עבורי. בעזרת הפלטה אני מצליחה ליצור איפורי עיניים מעושנים/ עדינים/ בולטים- You Name it במינימום זמן ומינימום Fall Out.
אתן כבר יודעות שלו"ז הפוסטים המתוכנן שלי שונה ממה שקורה בפועל, ולצערי הרב עדיין לא העלתי סקירה מלאה של הפלטה הזו. אני מבטיחה לכן שפוסט כזה יעלה בקרוב, ובו תהנו מסקירה מלאה, סווטצ'ים ואיפורי עיניים עם הפלטה הזו.

היילייטר/ שימר השנה?
בכלליות, שנת 2015 הייתה שנת השימר. מכל מקום הביטו אלינו פרצופים מאירים, ללא תלות בסוג העור.
הארות הן לא דבר חדש בעולם האיפור, אבל נראה שבשנה החולפת, איפור פנים לא נחשב מלא במידה ולא הונח עליו מעט שימר. תוסיפו את טרנד הסטרובינג שהגיע אלינו בקיץ האחרון ואינספור מוצרים מפתים ונוצצים שהפציעו כפטריות לאחר הגשם, ותקבלו טרנד שהגיע בכדי להישאר.
גם אני לא הצלחתי להתעלם מנצנוצי השימר, ואימצתי לחיקי מספר מוצרי הארה חדשים. 
הפעם לא הצלחתי לבחור שימר אחד שעשה לי את השנה, ולכן בחרתי שניים (יש לי תירוץ משכנע- שימר אחד בגווני השמפניה ואילו השני בגוונים הורודים).
Halo של איל מקיאג' בהחלט צבע את השנה החולפת בגווני פנינה/ שמפניה. מדובר על היילייטר מינרלי נהדר של חברת איל מקיאג', ומאז שהוא נחת אצלי בבית אני לא מצליחה להוריד את ידיי ממנו.
היילייטר נוסף שהעפיל לפסגה בזמן קצר מאוד הוא You Glow Girl של עפרה. ההילייטר הוא אחד מבין שני הגוונים שהשיקה עפרה עם צמד הבלוגריות Dupethat וגם הוא הפך לרב מכר הודות לבלוגים והרשת החברתית הידועה בשם פייסבוק.
בדומה למוצרים נוספים בפוסט, גם You Glow Girl לא נסקר עדיין בבלוג וזה אמור לקרות בקרוב. עד אז, אם אתן מחפשות היילייטר נהדר לערב השנה החדשה, תוכלו להשיגו בגילטי.

ברונזר/ מוצר הקונטורינג של השנה?
פוסט שלישי ברצף עם העפרונות האלו... כפי הנראה מדובר על התמכרות. אם פספסתן אותם בשני הפוסטים הקודמים, זה הזמן להכיר שלושה עפרונות ליצירת קונטור והצללות של חברת סמאשבוקס. העפרונות כ"כ רכים, פיגמנטיים ונוחים לעבודה, שהם החליפו את כל אמצעי הקונטור האחרים שיש ברשותי.
כפי שציינתי בפוסט הסקירה, מחירם אינו זול והם עולים 250 שקלים ברשת אפריל (או בדוכן סמאשבוקס שמחכה לכן בקניון עזריאלי. לפרטים נוספים הכנסו לכאן).

סומק השנה?
בשנה החולפת אובססית הסמקים של פחתה. בשונה משפתונים, אותם המשכתי לאסוף על אף שנשבעתי כי אפסיק, לדעתי בשנה החולפת רכשתי רק שני סמקים... וזה ממש לא אופייני לי, שכן סמקים בדומה לצלליות ושפתונים תמיד מגיעים בצבעים שעדיין אין לי. כנראה שההיגיון פעל קצת יותר השנה, אחרת אין לי הסבר לאי קניית הסמקים ב-2015.
רצה הגורל, והגיעו אליי ארבעה סמקים מבית איל מקיאג'... הסמקים הללו כ"כ טובים, שהם העיפו הצידה את כל הסמקים שיש ברשותי, ומאז הגעתם אליי אני משתמשת רק בהם.

אני לא אחדש לכן אם אומר שסקירה שלהם עדיין לא עלתה לאוויר, ושהיא תעלה בקרוב.
עד אז, הכירו את Lady Marmalade, הגוון שנבחר לשימושי ביותר בשנה החולפת מבין כל הארבעה.

מסקרת השנה?
הרבה מסקרות היו פה השנה, אבל רובן לא הצליחו להרשים אותי יותר מדי. דווקא המסקרה הזולה שבחבורה, Lady Princess מבית אסנס הצליחה להפתיע אותי יותר מהשאר.
מסקרה הצובעת את הריסים בשחור, מעניקה להם נוכחות ונפח ולא נמרחת גם באימון אירובי מיוזע... בקיצור, נהדרת.
גם המחיר שלה נוח לכל כיס (נדמה לי 20 שקלים)...
הבעיה העיקרית במקרה של המסקרה הזו, היא שקשה להשיגה בעמדות אסנס בפארמים, ואם כבר מוצאים אותה אז יש סיכוי גבוה שחצי מעם ישראל ניסה אותה לפניכן (כי באסנס לא שמעו על מדבקה היגיינית המסמנת כי המוצר לא לניסיון).
תשמחו לגלות שהיא נמכרת במחיר של 14 זלוטי ב"אתר הפולני".

מוצר הגבות של השנה?
מסקרת הג'ל השקופה של חברת אסנס, Lash&Brow הצליחה לסדר את גבותיי הסוררות בשנה האחרונה. הזמנתי אותה לראשונה מהאתר LadyMakeup (המוכר לרוב כ"אתר הפולני") וכמה ימים לאחר שהמשלוח הגיע אליי, נחתה בארץ חברת אסנס.
המסקרה נהדרת לארגון הגבות, ואני משתשמת בה יום יום.
אם אתן כמוני, בעלות גבות עבות ומחפשות מוצר קליל שיסדר אותן לאורך היום, המסקרה הזו תשמש אתכן נאמנה.
בנוסף, אם אינני טועה מחירה בארץ עומד על 16 שקלים, והיא בהחלט שווה את זה.


אייליינר השנה?
גם הפעם החלטתי להתחכם ובחרתי בשני אייליינרים. שניהם בצבע שחור, רק שאחד הוא אייליינר ג'ל והשני הוא אייליינר טוש.
אייליינר הג'ל שבחרתי שייך למותג Make Me Up של המאפרת שלי אגמי וסקרתי אותו כאן. הוא נבחר בזכות הפורמולה הנהדרת שלו והעמידות יוצאת הדופן שלו עליי. אני משתמשת בו המון ועד כה הוא לא אכזב אותי (לרכישה באתר Make Me Up).

אייליינר נוסף שמשמש אותי בימים בהם לא בא לי להתעסק עם אייליינר ג'ל, הוא ה- Tattoo Liner המהולל של Kat Von D. מדובר על אייליינר טוש נוח לעבודה, בעל גוון שחור פחם ועמידות יוצאת דופן (הוא כ"כ עמיד שהוא לא זז לאורך 34 שעות של טיסות והמתנות בנמלי תעופה).
לצערי, האיילינר לא נמכר בארץ וקשה להשיגו (אני הזמנתי אותו מספורה לחברה שגרה בארה"ב והיא שלחה אותו אליי).





שפתון השנה?
אתן כבר יודעות את התשובה... לא? השנה הייתה שנת השפתונים העמידים, וחברת עפרה בהחלט הציעה לנו לאורך השנה היצע רחב של גוונים בסדרת Long Lasting Liquid Lipstick.

מבין כל הגוונים שברשותי, הגוון האהוב עליי ביותר בשנה החולפת היה Santa Ana (נחשו מה... הוא עדיין לא נסקר בבלוג!).

סנטה אנה, שפתון עמיד בגוון דובדבני, נועד עבורי... הגוון שלו כ"כ מחמיא לי שאני בטוחה שכאשר יצרו אותו, חשבו עליי (תנו לי להמשיך לחיות באשליה, בסדר?).
 שפתונים אדומים תמיד החמיאו לי (בהירה, שיער כהה), אבל סנטה אנה הוא סוחט מחמאות מקצועי.
הפורמולה שלו נעימה והוא אינו מייבש את שפתיי. עמידותו לא רעה, ובכדי להאריך את משך שהותו על שפתיי אני מניחה שכבה דקה של חומר, ממתינה שתתייבש ומוסיפה שכבה דקה נוספת.


גם הוא, בדומה למוצרים נוספים בפוסט ייסקר בקרוב בבלוג.
בנתיים, אתן מוזמנות לסקירות נוספות של השפתונים העמידים מבית עפרה ותוכלו להשיגם באתר גילטי.

על אף שפלטת צלליות Tamanna לא מופיעה פה, וחלק מהמוצרים יעלו לסקירה בבלוג בקרוב, החלטתי לפרגן לכן קצת סווטצ'ים של המוצרים שהוזכרו מעלה:



בושם השנה?
בשמים רבים הותזו סביבי השנה, חלקם טובים יותר וחלקם פחות (אל תשכחו שניחוח בושם הוא עניין אינדווידואלי, וניחוח שעל אחת יושב נהדר, על אחרת מעורר בחילה).
דווקא הבושם האחרון שהגיע ללשכתי הצליח להתחבב עליי יותר מכולם. אולי זה בזכות השם, או בזכות אריזת הבושם הצבעונית, אבל Love Affair בהחלט הצליח לסחוף אותי לרומן ממושך (בדר"כ אני מתלהבת מבושם שבוע בערך, ולאחר מכן משתמשת בו מדי פעם).

Love Affair שייך למותג הצרפתי אייזנברג. כמוכן, גם אני לא הכרתי את המותג הצרפתי שהגיע לאחרונה לישראל ופניתי לידידי גוגל בכדי לגלות שאייזנברג פריז נוסד בשנת 2000 ע"י גוז'ה אייזנברג לאחר 13 שנים של מחקר ופיתוח ולאחר שנתיים של מחקרים קליניים. מוצרי טיפוח העור לנשים הושקו בשנת 2001 והם מפותחים על בסיסה של פורמולה טריו מולקולרית אשר פותחה ע"י ג'וזה ומוגנת בפטנט.
לצד תכשירי טיפוח העור, תוכלו למצוא במותג אייזנברג (גם קריסטל מת' כחול! אה רגע.. זה הייזנברג אחר) קולקציית בישום שפחות מוכרת ברשת.


סדרת L'art Du Parfume מבית אייזנברג כוללת 15 בשמים והיא מבוססת על אמנות ריח. הקונספט שעומד מאחורי הבשמים הוא מהות החיים לפי אייזנברג- חושניות, יוקרה ויופי (מסכימה חלקית. איפה האוכל בכל העניין?). יוצר הסדרה פנה לאמן הברזילא Juarez Machado וביקש ממנו לתרגם את הרגשות הללו לציור. את התוצאה אתן יכולות לראות על אריזת הבושם Love Affair.

אריזת הבושם נהדרת בעיני והיא בהחלט משלבת את שלושת האלמנטים שג'וזה ביקש להכניס לאיור הבושם- חושניות, יוקרה ויופי. האיור הנהדר מציג זוג באווירה אינטימית וחושנית בשילוב גוונים צבעוני המהדר את יופיה של היצירה.

בקבוק הבושם עצמו משדר יוקרה הודות לאריזה ריבועית שקופה, בעלת תווים נקיים ועדינים, דרכה ניתן לראות את הנוזל הריחני.






Love Affair בעל ניחוח מיוחד שלא מתאים לכל אחת. בבקבוק תמצאו תערובת של ניחוחות שבעת ההתזה הראשונית הם מעט עזים, אך דועכים עם הזמן ומשאירים ניחוח נקי ומרענן לאורך היום.

תווים עליונים- פרחים לבנים ודומדמניות (White Flowers, Current Berries).
תווים מרכזיים- יסמין, ורד ועוקץ העקרב (Jasmine, Rose, Heliotrope).
תווים בסיסיים-  תווי מאסק לבנים, סנדוולר וטבק (White Musks, Sandalwood, Tabacco).


ה-Fail של השנה?
בעלת חברת Gerard Cosmetic נתפסה בסרטון שהועלה לסנאפצ'ט ע"י היוטיובר MannyMUA בו היא מכנה בלוגרית כ"אדם המכוער ביותר" ("the ugliest person ever") לאחר שזו העזה להעביר ביקורת שלילית על מוצרי החברה. בעידן בו כל מילה שאומרים אוטמוטית מופצת בקרב מיליון אנשים, הדבר עורר שערורייה לא קטנה ובין השאר הביא לסיום העבודה בין ג'קלין היל לחברת ג'רארד קוסמטיקס.

חברת נוספת שידועה בסקאנדלים רבים היא חברת ליים קריים. במרץ השנה פורסם שלאורך תקופה ממושכת (החל מאוקטובר 2014 עד פברואר 2015) האתר היה נתון תחת מתקפת האקינג. האקרים הוציאו מהאתר פרטים של רוכשים (כולל פרטי אשראי) והחלו לחגוג על חשבונם. לא אחפור לכן בפרטיי המקרה (גגלו Lime Crime Scandal), אבל היו הרבה פרצות הבטחה באתר שלא ממש הזיזו לבעלים, קסנייה. הדבר קרה לאחר סקאנדלים נוספים שפקדו את האתר, ואישית החלטתי שאני לא רוכשת ממנו יותר.

ברמה האישית, המוצר שאכזב אותי השנה הוא מסיר האיפור  Hydrating Micellar Water 2 in 1 של חברת איב רושה, שהותיר את עפעפיי יבשים, צורבים ואדומים. אתן מוזמנות לקרוא על התנסותי הלא חיובית עם המוצר.

בזאת הסתיים טאג סיכום השנה פרי מוחי. אם אתן רוצות לקחת בו חלק, אתן יותר ממוזמנות! אתן יותר ממוזמנות להגיב על פוסט זה ולספר לי את סיכום השנה האיפורי שלכן.

בלוגריות יקרות, רוצות לקחת חלק בטאג? ראו עצמכן מתויגות! אתן מוזמנות לשנות ולהוסיף שאלות לטאג זה ולהעבירו הלאה.

בנתיים אני מזמינה את ליאן לב (מהבלוג Freyja's Dream), שרית ברוטמן (מערוץ היוטיוב VanillaSky3010) מיס גליטרס (מהבלוג  Miss Glitters), נטלי לווין (מערוץ היוטיוב Natalie Levin), נוי פישמן (Noy's Joy), מרינה (The Illusion Of Makeup), בת חן (Bat Chen Guaron) ו- Baby Steps in Fashion).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ומה אאחל לי. לבלוג ולנו לשנה האזרחית הקרובה?
בגזרה האישית אני מאחלת לעצמי להתקדם ולהתפתח מבחינה אישית ומקצועית.
אני מקווה שהחתונה תהיה סופר מהנה, מלאה באנשים אהובים ואווירה משוחררת ושאצליח לשמור על הרוגע והשפיות (בנתיים, טפו טפו, זה עובד).

לבלוג היקר שלי אני מאחלת שימשיך לגדול ולמשוך אליו תכנים ואנשים מעניינים. שהבלוג ימשיך להיות חלק אינטגרלי מחיי, שאמשיך להנות ממלאכת הכתיבה והצילום, ובעיקר שיהיה לי זמן להשקיע בו.

ולכן, קוראות יקרות שלי, אני מאחלת שהשנה תצליחו להגשים אחד מהחלומות שלכן, קטן או גדול- רק שיתממש.

בכדי לפתוח את השנה בטעם טוב, החלטתי לפרגן לכן שני שפתונים מהסדרה שאני כה אוהבת, ה- Long Lasting Liquid Lipstick.

הפעם, אחת הקוראות בבלוג תהנה משי צבעוני בדמות St Tropez ו-Hanana Nights המטריפים מסדרת השפתונים העמידים של עפרה. סט טרופז הופיע בבלוג ותוכלו לקרוא עליו כאן. הוואנה נייטס עדיין לא נסקר בבלוג, אבל אני יכולה לדווח שהוא גוון משגע ונהדר לעונה הקרה (בקרוב תזכו לפגוש אותו בבלוג).

בכדי לקחת חלק בפעילות עליכן לעקוב אחר הפעולות הבאות:
a Rafflecopter giveaway

מספר דגשים:
1. הפעילות תתחיל ביום שישי, 24/12/15  ותסתיים בליל יום שישי ה-08/01/15 (הזוכה תוכרז ביום שבת).
2. השתתפות בפעילות פתוחה רק לתושבי ישראל.
3. הזוכה תוכרז בפייסבוק וישלח אליה מייל. במידה ולא אצליח ליצור עימה קשר במשך כ-72 שעות, הפרס יועבר למשתתפת אחרת.
4. ההגרלה מתבצעת באמצעות תוסף הגרלות. במידה ואתן לא מצליחות להירשם ולבצע את השלבים הנדרשים, אנא צרו עימי קשר (הודעה בפייסבוק או שליחת מייל לכתובת Allmyhobbies1@gmail.com).

אני מאמינה שנתראה פה בשנה הבאה, ועד אז, מאחלת לכולכן חגיגות מהנות (או ערב ביתי חמים ונעים) מלאות באנשים אהובים ומזון משובח ;)


*גילוי נאות- הלינקים לגילטי ומייק מי אפ הם חלק מתוכנית אפילייאט עם האתרים.
מוצרי איל מקיאג', עפרה, אמיקה, מייק מי אפ ואייזנברג התקבלו לסקירה.

44 תגובות:

  1. לא יכולתי לסכם את השנה הזו טוב יותר!
    הרגת אותי שפתון 27 של קרליין חחחח
    והרבה בחירות שעשית דומות לבחירות שלי :)
    נשיקות אהובתי! :* :*
    ושתהיה שנה טובה!!

    השבמחק
  2. איזה פוסט כיפי! נהניתי לקרוא ולגלות שאנחנו חולקות כל כך הרבה אהבות משותפות. אני בטוחה שהשנה הקרובה הולכת להיות נפלאה במיוחד עבורך
    3>

    השבמחק
  3. פוסט נהדר! נהניתי לקרוא :) ואיזו הגרלה שווה!

    השבמחק
  4. מאחלת לי שנה מלאה באושר ובריאות בחיק משפחתי האהובה... פוסט כיפי כיף כרגיל לקרוא ��

    השבמחק
  5. איזה הגרלה מקסימה , והפוסט באמת מעניין ושווה !ושתהיה לכולנו שנה יותר פורחת ומלאת בריאות עם אושר ועושר

    השבמחק
  6. פוסט מעולה ומסכם !!! שנה מעולה יקירה :)

    השבמחק
  7. פוסט מעולה ומעניין!! טוב, כנראה שהגיע הזמן שגם אני אנסה את קולור פופ! סיקרנת אותי גם לגבי הבושם של אייזנברג שטרם יצא לי לנסות.
    נשמע שהיתה לך שנה מעניינת ופורה, מאחלת לך שתהיה לך שנה אפילו יותר טובה מהקודמת, מלאה בחגיגות והצלחות, שתהני מכל תקופת החתונה ותמשיכי לעשות חיל בכל תחום שבו את נוגעת! אוהבת המון ♥♥

    השבמחק
  8. פוסט מהמם יקירה! חלק מהבחירות שלנו ממש זהות. מאחלת לנו שנה נפלאה!

    השבמחק
  9. כייף של פוסט ! בשעה טובה על קבלת התואר והחתונה בקרוב ♥ שנה אזרחית טובה ופוריה !

    השבמחק
  10. זו באמת הייתה שנה שונה מהרגיל!!! המון מזל טוב על כל הדברים שהתרחשו לאחרונה!!! פוסט מעולה, היה לי ממש כיף לקרוא!!! :)

    השבמחק
  11. פוסט כלבבי מעולה נהנתי לקרוא מסכימה עימך לגבי ofra. שפתונים מדהימים.ואילמקיא'ז אני מאוהבת בסמקים שלהם היתי רוצה להכיר את קולור פופ אבל חברת שילוח מסובך לי פיצ שנה אזרחית נפלאה תמשיכי להיות מקסימה ולתת לנו מנסיונך אשמח להשתתף בהגרלהה

    השבמחק
  12. הסנטה אנה מהמם עלייך. לצערי,בכל המבצעים האחרונים של גילטי הוא תמיד היה חסר במלאי. שתהיה שנה נפלאה ומבורכת.

    השבמחק
  13. איזה פוסט שווה ומסכם בהחלט את מה שעברנו...מקווה לזכות ;))))))

    השבמחק
  14. מזל טוב על קבלת התואר והחתונה בקרוב! פוסט מענין וגם אצלי המוצרים הכי אהובים השנה הם השפתונים הנוזליים של OFRA, סנטה אנה קצת זרחני עלי אז אני שמה מעליו את מוקה ויוצא גוון מהמם! מחכה שיגיע אלי כבר המשלוח הראשון שלי מקולור פופ אבל זה יהיה כנראה רק ב2016:) תודה על ההגרלה ושתהיה שנה מוצלחת לך ולבלוג

    השבמחק
  15. אחד הסיכומי שנה הטובים ביותר שקראתי!
    נהנתי מאוד! תודה

    השבמחק
  16. אהבתי ממש את הפוסט :) מרגש קצת....
    לכולנו אאחל בגדול שהשנה הבאה תהיה יותר טובה בכל התחומים מקודמותיה. ולעצמי אאחל שאצליח למצוא ולהתחיל "עבודה של גדולים"

    השבמחק
  17. פוסט מצויין ... אשמח להשתתף בהגרלה . אני מאחלת לי לשנה החדשה להיות מאושרת ובריאה :)

    השבמחק
  18. פוסט מצוין אחד האהובים עליי!
    אשמח להשתתף בהגרלה ביצעתי את כל השלבים.
    וכמובן קוראת אדוקה בלי להשתחצן (-;

    השבמחק
  19. פי'צה מאמי אהבתי מאוד לקרוא בשקיקה את מה שכתבת טוב מה אני משקרת לעצמי אני קוראת את כל מה שאת מעלה כן אני מכורה לבלוג שלך תפסת אותי חחחח בהחלט santa ana של עופרה הוא הגלוס של עופרה 1 הטובים ביותר שלהם.

    השבמחק
  20. איזה פוסט כיפי :) תמיד אוהבת פוסטים מסכמי שנה!
    חולקות הרבה בחירות, אבל זו לא באמת הפתעה :) ש-2016 תהיה השנה הכי טובה אבר!

    השבמחק
  21. מתה כבר שתקראי את הטאג שלי, הוא זהה לשלך בכל כך הרבה דברים ;)
    ממש מסכימה על מהפך השנה, ואת פלטת הצלליות המהממת הזאת אין לי, אבל בהחלט עשית לי חשק!

    השבמחק
  22. חלק מהדברים גם אני ניסיתי השנה..וחלק עדיין מתכוונת לנסות :)

    )

    השבמחק
  23. הגרלה נהדרת!! מאחלת לך ולעצמי יקרתי אושר בריאות ומימוש עצמי

    השבמחק
  24. מאחלת לעצמי הצלחה בלימודים,שאני והסובבים אותי נהיה בריאים ומאושרים ושאני אקנה את כל מה שבוויש ליסט שלי ;)

    השבמחק
  25. שהשנה החדשה תהיה מלאה בתגליות איפור חדשות ומלאה בהצלחה לכולנו! תודה על ההגרלה אשמח להשתתף :-)

    השבמחק
  26. מאחלת שנה מלאה באושר ובריאות והרבה איפר

    השבמחק
  27. פוסט סיכום מצויין!
    מאחלת לעצמי לשתות יותר מים :)

    השבמחק
  28. הגבתי קודם אבל אני לא בטוחה שזה נקלט...
    אז ממש נהניתי לקרוא ואני מחכה לקרוא את כל הסקירות שהבטחת!
    המון מזל טוב על החתונה ואני מאחלת לכולנו שבעיקר נוכל לחיות את החיים בשלווה.
    איילת

    השבמחק
  29. פוסט מהמם ואת כותבת מאד אותנטי וכמה ואני מעריכה זאת הרבה מבלוגריות שעפות על כל מוצר שמחלקים להן במתנה! שיתפתי ומקווה שאזכה!

    השבמחק
  30. אושר, בריאות והצלחה בלימודים :)

    השבמחק
  31. פוסט מעולה!!! בהצלחה בהכל!

    השבמחק
  32. סיכום מוצלח ביותר! הקולורפופ לגמרי שבה את ליבי! מאחלת לך שנה נהדרת מלאה בממתקים שווים (;

    השבמחק
  33. סיכום מהמם, שתהיה לנו שנה מוצלחת מהקודמת ��

    השבמחק
  34. עוקבת אחריי הפוסטים שלך תמיד ����

    השבמחק
  35. קולור פופ באמת מסקרן..אבל המבחר גדול מדי..מה בוחרים !

    השבמחק
  36. השפתונים של עפרה לגמרי האהובים עליי גם השנה! הקולורפופ כל כך קוראים לי לקנות אותם!!
    פוסט מהמם! בהצלחה לכל המשתתפים בהגרלה!!

    השבמחק
  37. איזה פוסט מושקעע
    לצערי לא ניסיתי הרבה מהכוכבים שלך לשנה, לא נגעתי בחיים במוצר של עופרה ולא הצלחתי למצוא ליקויד ליפסטיק בחנויות פיזית, ואני מאחלת לעצמי לנסות את כל מה שבא לי!

    השבמחק
  38. אהבתי את הפטוסט. מאוד מעניינת אותי הסקירה של הפלטה של אנסטסיה.

    השבמחק
  39. ההגרלה אוטוטו נסגרת הלוואי שיעלה בגורלי לזכות בשפתון המהמם
    אני רוצה לאחל לך שוב שנה אזרחת מוצלחת מהקודמת אני נהנית לקרוא את הפוסטים שלך ותמשיכי גם השנה להביא לנו פוסטים מענינים ומרהיבים ואוף איזה מבעס שקולור פופ לא שולחים לישראל מה אנחנו לא על המפה לא פר את מקסימה

    השבמחק
  40. ההגרלה אוטוטו נסגרת הלוואי שיעלה בגורלי לזכות בשפתון המהמם
    אני רוצה לאחל לך שוב שנה אזרחת מוצלחת מהקודמת אני נהנית לקרוא את הפוסטים שלך ותמשיכי גם השנה להביא לנו פוסטים מענינים ומרהיבים ואוף איזה מבעס שקולור פופ לא שולחים לישראל מה אנחנו לא על המפה לא פר את מקסימה

    השבמחק
  41. סיכום מעולה ומדוייק! שנה טובה בובה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...