Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 20 באוקטובר 2015

What Is Strobing - סטרובינג למתחילות

סטרובינג, טרנד האיפור המואר שסוחף את עולם האיפור בתקופה האחרונה הגיע אחרי שהצללנו כל חלקה טובה. זה הזמן לשכוח את כל מה שלמדתן על קונטורינג ולהתקדם לעבר האור (סליחה, לכיוון ההארה).
זה הזמן גבירותי להוציא את כל מוצרי ההארה שלכן ולהתחיל להאיר את האזורים הגבוהים יותר של פנינו.
בכדי למצוא את המיקום הגבוה ביותר בפנייך חפשי בעזרת האצבעות את החלק העליון והגבוה ביותר של עצמות הלחיים. אזורים נוספים אותם אפשר להדגיש באמצעות הארה הם אזור המצח (מעל קצה הגבה), גשר האף, עצם הגבה, קשת קופידון (המשולש מעל מרכז השפה העליונה), קצה האף, מרכז הסנטר ועצמות הבריח.

סטרובינג הוא טרנד בולט ודומיננטי שהגיע אלינו הישר ממסלולי תצוגות האופנה. בעוד שבתצוגות הולכים עד הסוף ויוצרים אפקטי הארה שאפשר לקלוט מהירח, בשימוש אישי העמסה של מוצרי הארה עלולה ליצור מראה מיוזע ומבריק.
הטרנד הגיע אלינו בשיאו של הקיץ הישראלי, ואישית העדפתי להמתין למזג אוויר מעט יותר נעים בכדי להתחיל ליישם אותו על עצמי (כי בחום יולי אוגוסט הברקתי גם ככה הודות ללחות הנוראית של מישור החוף).
הדבר הכי חשוב בסטרובינג לטעמי הוא ליצור מראה בריא ורענן ולא מיוזע ועמוס (את זה אפשר בקלות להשיג ע"י סיבוב של חמש דקות בחוץ בחודשי הקיץ).
 בכדי לעשות זאת יש לעבוד עם המוצרים הנכונים והגוונים המתאים לגוון העור שלכן. אם אתן כהות עור, אל תתפתו להשתמש במוצרים בהירים של שלגיות והעדיפו מוצרים בגווני הברונזה. ולחלופין, אם אתן שלגיות, חפשו את המוצרים הבהירים ביותר, הימנעו ממוצרים המשלבים גוון כהה עם שימר והתמקדו במוצרים בגווני השמפניה, הפנינה והכסף.
בשוק קיימים כיום מגוון מוצרים בפורמולות שונות המאפשרים לנו ליצור הארות רטובות, יבשות,  ואינספור שילובים בין הטקסטורות השונות.
אז איך בעצם יוצרים סטרובינג בצורה נכונה? ובכן, הדרך הבטוחה לעשות זאת היא ע"י בניית הברק בצורה הדרגתית ע"י שימוש במספר מוצרים בעלי רמת ברק שונה.

השלב הראשון ביצירת מראה זוהר הוא בסיס נכון. על עור פנים נקי, מרחי כמות מכובדת של קרם לחות והניחי לו להיספג לתוך העור.
בשלב הבא כל שעליכן לעשות הוא לכסות ולהכין את העור למוצרי ההארה. הצטיידו במייקאפ והקונסילר החביבים עליכן, והניחו אותם כפי שאתן רגילות.
לאחר שהפנים חלקות ומוכנות למוצרי איפור נוספים, הגיע הזמן להתחיל להאיר!
התרשים הבא יסביר אילו איזורים יש להאיר וכיצד ההארה משפרת את מראינו.
השתדלו להקפיד על הברקה טבעית ועדינה במרכז הפנים ועל הארות מעט יותר מודגשות על עצמות הלחיים.
התמונה לקוחה מכאן


בנוסף, השתדלו להתאים את מיקומי ההארות בהתאם למבנה פניכן. התרשים הבא יעזור לכן לאתר את האזורים אותם יש להדגיש בהתאם למבנה פניכן.


התמונה לקוחה מכאן
בכל הנוגע לאזורים בעייתיים בפנים (למשל אזורים בהם יש חטטים, פצעונים, נקבוביות פעורות, קמטוטים וכו'), הקפידו להשתמש בכמות קטנה של מוצר הארה, או לוותר עליו. כמות קטנה של היילייטר יכולה להסתיר פגמים קלים (ע"י החזרת עור), אך גם עלולה להדגיש את הפגמים שאנחנו מעדיפות להסתיר. במקרה זה אני ממליצה לא לנסות וליצור הארות לראשונה כאשר אתן בדיוק מתארגנות לאירוע, אלא להתנסות בטכניקה מראש (פנו לעצמכן מעט זמן ונסו את הטכניקה בזמנכן הפנוי. במידה והתוצאה לא לרוחכן, תוכלו להסיר את האיפור בקלות).

לאחר שסיימתן להאיר ולכסות, קחו צעד אחורה ועמדו מול המראה בצורה כזו שפניכן ישתקפו מולכן בצורה מלאה. וודאו שהאזורים אותם רציתן להדגיש אכן בולטים ושהתוצאה הכללית איננה נראית ככדור דיסקו (או כפי שהייתן נראות לאחר ריצת מרתון).
קנחו בחיוך ענק מאוזן לאוזן, וצאו לכבוש את העולם!

וכמובן, כל אחת יכולה לקחת את הסטרובינג לאן שהיא רוצה. קחו למשל את אחת הנשים המצחיקות בפייס, לאה שמש, שסרטובינג הזכיר לה מילה אחרת, סטארבינג (מורעבת). ומה עשתה גברת שמש שלטענתה סובלת מרצון תמידי למזון? ובכן, הביטו בתמונה הבאה:
להסבר המפורט מפי לאה על מראה הסטראבינג היכנסו לכאן
מעבר לעובדה שלאה היא אחת הנשים המשעשעות ברקע, היא מאפרת נהדרת ששווה לבקר בדף הפייס שלה!

ואחרי שלמדנו כ"כ הרבה על אומנות הסטרובינג, אי אפשר שלא לדבר על מספר מוצרים המתאימים ליצירת הארות.

המוצר הראשון והזול שבחבורה הוא, E.L.F- Gotta Glow.


חברת E.L.F היא חברת איפור אמריקאית המציעה מגוון רחב של מוצרים במחירים סופר נוחים. עד כה ניסיתי לא מעט מוצרים של החברה, ובעוד שחלק מהזמן מוצרי א.ל.ף מצליחים להפתיע אותי, יש לא מעט מקרים בהם אני שמחה שהפיאסקו שמולי עלה פרוטות.


Gotta Glow נרכש באחת מהזמנותיי הרבות מ-Iherb. לאחר עיון קצר בהיצע מוצרי א.ל.ף שבאתר החלטתי לתת הזדמנות למוצר שהוא כסומק (Blush), אך הגוון שלו בהחלט העיד שלא סומק ולא נעליים, אלא מוצר אבקה בהיר ושימרי.
ברגע שהחבילה הגיעה אליי, הוצאתי את המוצר המסקרן והתחלתי למרוח.


אך אבוי, ההיילייטר החדש שלי התגלה כאכזבה מרה. כאשר הסווטצ'תי אותו על האצבע גיליתי היילייטר בגוון זהוב משגע, וזה בערך הדבר החיובי היחיד שאני יכולה לומר עליו.
הפורמולה שלו אבקתית מדי, וכאשר מניחים אותו על הפנים הוא נשאר פודרתי ולא נטמע בצורה טובה לעור. כמו כן, הגוון הזהוב הנהדר התגלה כצהבהב על עורי הבהיר ולא ממש החמיא לי (אני מאמינה שהוא יחמיא יותר לבעלות עור שזוף או כהה).
ולקינוח, עמידותו נמוכה ביחס למוצרי הארה אחרים שיש ברשותי.
אם בכל זאת אתן מעוניינות לנסותו, תשמחו לגלות שמחירו עומד על 3$ ואפשר להשיגו באייהרב.
*אם זו הזמנה ראשונה שלכן מהאתר, השתמשו בקוד BOV219 ותזכו להנחה על סך 10$ (ברכישות מעל 40$), או בהנחה על סך 5$ (ברכישות מתחת ל-40$).

 Milani- Bella Chiffon הוזמנה כאשר חיפשתי דיופ לצללית Opal מפלטת Lorac- Mega Pro. פרט להיותה צללית משגעת ושימושית מאוד, היא נהדרת כהיילייטר.


סדרת הצלליות Bella Eyes של מילאני קיבלה אינספור פידבקים חיוביים ברחבי הבלוגספרה העולמית. כאשר הקולקציה הושקה רציתי את כולה (מה חדש?), אך לאחר מעט חושבים והפעלת שיקול דעת החלטתי לדגום צללית אחת (ולהזמין נוספות במידת הצורך). על אף המשיכה הטבעית שלי לצלליות כהות (בעיקר סגולות וירוקות), החלטתי לדגום גוון בהיר, וכך בעצם נבחרה הצללית Bella Chiffon (אותה בחרתי ללא חיפוש סווטצ'ים באינטרנט).
באותה תקופה הושקה ברעש וצלצולים פלטת הצלליות Mega Pro של חברת לוראק וגרמה ללא מעט בנות לפנטז עליה 24/7. אני מודה שגם אני שקלתי לקנות אותה, אבל לאחר שהגיעו סווטצ'ים מרחבי העולם הבנתי שאת רוב הגוונים כבר יש לי ושאין לי באמת צורך בה. הצללית היחידה שממש רציתי הייתה Opal
תארו לכן את שמחתי כאשר הגיעה אליי הצללית החדשה מבית מילאני, וגיליתי שהיא בעצם דיופ לאופאל הנחשקת!


Bella Chiffon מגיעה עם פורמולה נהדרת, קלה להנחה וטשטוש. כמות קטנה של חומר מספיקה בכדי ליצור הארה ראויה (רפרוף קל עם מברשת הארות תאסוף את כמות החומר הנדרשת). כאשר אני מניחה אותה על העפעף (תמיד מעל פריימר, מכיוון שאינני נוהגת לפסוח על פריימר בהליך איפור העיניים) היא נשארת במקומה לאורך שעות ארוכות.
מדובר על צללית בגוון מיוחד מאוד, מעין בז' זהוב שבתאורות מסוימות נראה כצהוב. תוסיפו שימר זהוב- צהבהב, ותקבלו צללית יפיפייה.
אם אתן מחפשות צללית מיוחדת שיכולה לשמש אתכן גם כהיילייטר ייחודי, Bella Chiffon בהחלט תעשה את העבודה.
אני שילמתי עבורה 5.25$ והיא הוזמנה מהאתר BlueScandal.

Colourpop- Smokin' Whistles הוא אחד ההילייטרים היפים והמיוחדים ביותר שיש ברשותי, אך לצערי, בדומה לשאר הבחורים החתיכים והנחשקים, הוא מעט קשה השגה. 


שמעו, החברה שם בקולור פופ יודעים מה הם עושים. המרקם של ההיילייטר נהדר! הוא נמרח כמו חמאה על צנים לוהט, קל לטשטשו והוא מתמזג בצורה נפלאה עם העור (יותר נכון עם המייקאפ). הפורמולה שלו רכה מאוד, וכאשר נוגעים בחומר עם האצבע מרגישים כאילו מדובר במוצר קרמי. בפועל על העור מתקבל מוצר בגימור פודרתי.


Smokin' Whistles מגיע בגוון שמפניה ורדרדה והוא נהדר לבהירות העור שבינינו.
הגימור שלו מאוד בוהק, ועל אף זאת הוא לא מדגיש נקבוביות בעור (אני מודה שהופתעתי מעובדה זו).


גם המחיר שלו אטרקטיבי לכל כיס ועומד על 8$ בעבור 4.2 גרם מוצר.
לצערי, קולורפופ לא שולחים את מוצריהם לארץ המובטחת, ובכדי ליהנות ממוצרי החברה יש להיעזר בחברת שילוח (Buy2Usa, Ship My Deal וכו').

את הפודרה המאירה Candlelight מבית Too Faced פגשתן לפני המון זמן בבלוג. הייעוד המקורי של הפודרה היה לתת לפנים מראה מואר, האופייני לישיבה מול אור נרות (היא בעצם התיימרה ליצור מראה עור קורן, בדומה למראה שלנו כאשר אנחנו יושבות מול אור הנרות).

לצד האפקט החביב שיוצרת הפודרה כאשר מניחים אותה על כל אזור הפנים, היא נהדרת בתור היילייטר (למען האמת, היא המוצר הראשון ששימש אותי למטרות הארה).


את הפודרה אפשר לפזר על כל אזור הפנים באמצעות מברשת פודרה כזו או אחרת, אך אם תשתמשו במברשת להארות ותניחו את האבקה הנהדרת בצורה נקודתית, תקבלו הארה מרומזת ועדינה מאוד.


היתרון הגדול של מוצר זה הוא העובדה שאפשר ליצור איתו הארה סופר עדינה, ולחלופין אפשר לבנות איתו הארה בולטת יותר 


אם אתן מחפשות מוצר שיעניק לעורכן גלואו עדין ורך, Candlelight היא המוצר עבורכן.
מוזמנות לנסות להשיגה בגלאמבוט (פרטים נוספים על גלאמבוט בתחתית הפוסט).

היילייטר נוסף שכבר הספקתן להכיר הוא Il Makiage- Halo. מדובר על רב מכר שזכה לסקירות רבות ברחבי הרשת.


השילוב בין גוון מדויק ומחמיא לבין פורמולה קלילה יוצר היילייטר שמצליח להאיר בצורה עדינה 
וחיננית.


המוצר בהחלט הפך לחביב הבלוג, ואתן יותר ממוזמנות לקרוא סקירה מלאה עליו (לצד שני מוצרים מינרליים נוספים מבית איל מקיאג').


אי אפשר לדבר על הארות וסטרובינג מבלי להזכיר את השימר בריק המהולל של בובי בראון.

מתוך היצע הגוונים הנרחב של המוצר, הגוון המועדף עליי הוא Pink Quartz המשלב בתוכו חמישה גוונים בסקלאת הורוד- חום.


באריזה שחורה ועליה כיתוב לבן מונחים להם חמישה פסים. כל פס בעל גוון אחר, והשילוב של כולם יחדיו יוצר היילייטר בגווני הורוד- ברונזה, גוון שבאופן מפתיע ממש מחמיא לעור הבהיר. 
העובדה שאפשר לשלוט על הגוון המונח על עצמות לחיינו בהחלט הופכת את השימר בריק למוצר אידאלי לכל מאפרת חובבת. אפשר ליצור לא מעט תערובות בעזרת חמשת פסי הפיגמנט המונחים להם אחד ליד השני.


היתרון הגדול של השימר בריק הוא גם החיסרון שלו- מדובר על מוצר שימרי מאוד (מה חשבתן, שסתם הודבק לו השם "שימר"?). הוא מצליח ליצור הארות דומיננטיות ובולטות, אך גם מדגיש נקבוביות פעורות ופגמים בעור.





המוצר מתומחר במחיר לא זול (בכל זאת, בובי בראון), ומחירו עומד על 235 שקלים בעבור כמות של 10.3 שקלים.
מכורות המותג ודאי יאמרו ששימר בריק בגוון זה או אחר הכרחי לכל תיק איפור...


מוצר נוסף מבית בובי בראון שבהחלט הצליח להפתיע אותי הוא קרם סינדרלה, Bobbi Brown- Illminating Moisture Balm.



הקרם החדש מבית בובי בראון, שזכה גם לכינוי "קרם הנסיכות" הוא מוצר ורסטילי שמשמש אותי הן בבקרים, בהם אני צריכה משהו שיטשטש את סימני העייפות מפני, והן בערבים, בהם מתחשק לי ליצור הארה רטובה..
הקרם הקליל מכיל תערובת של פנינים בגוון אדום, ירוק וזהב, כאשר שילוב זה יוצר מראה בריא, רענן וקורן. כמו כן, תמצאו בו תערובת של תמצית ליצ'י וקפאין (מגבירים את יכולת העור להבריא ולהגן על עצמו) ותערובת של חמאת שיאה וחמאה זרעי מורו מורו.


לפניכן מספר אופציות לשימוש בקרם:
1. להניחו על עור נקי, במקום קרם הלחות שלכן. הקרם מלחח את העור ויוצר מראה טבעי וקורן (אידאלי לשעות הבוקר, כאשר אנחנו מעוניינות להסוות את העייפות ואת סימני השינה).
2. ניתן לערבב את הקרם עם המייקאפ החביב עליכן ובכך להשיג מראה בוהק במינימום מאמץ.
3. כמובן שאפשר להשתמש בו כשימר נוזלי, ולהניחו על גבי שכבת המייקאפ.


הקרם הלבנבן נספג לעור תוך מספר שניות, ואינו משאיר תחושת שמנוניות, דביקות או כבדות .
נגיעות השימר העדינות נשארות על פנינו זמן רב, וגם בסיומו של יום ארוך עורי נראה בוהק יותר לאחר שימוש במוצר.


כמובן שניתן להשתמש בקרם גם על אזורים נוספים, כדוגמאת עצמות הבריח או המחשוף, ולהרגיש כמו כוכבת הוליוודית על שטיח אדום.
מחיר: 385 שקלים בעבור 30 מ"ל ברשת בובי בראון.

אי אפשר לדבר על הארות מבלי להתייחס לחברת Hourglass...

מי שעוקבת אחרי באינסטגרם או בפייס (אתן לא שם? הצטרפו!) ודאי כבר הכירה את Hourglass- Ambient Lighting Palette החתיכה שהגיע אליי מאתר הרכישות Glambot.


סדרת מוצרי Ambient Lighting היא סדרת מוצרי פודרה (פודרות, סמקים, ברונזרים) יוקרתית שהפכה למעין Holy Grail של כל מכורת קוסמטיקה.
בכדי לסחוט את ההייפ עוד טיפה, לרוב מוציאים בהאורגלס פלטה המאחדת מספר רבי מכר (ולרוב עוד גוון אקסטרא) לקראת תקופת החגים


הפלטה מכילה שלושה מוצרים מסדרת Ambient Light. שני גוונים מהליין הקבוע, Dim Light ו- Radiant Light. גוון נוסף, וייחודי לפלטה זו הוא Inceadescent Light.


בעוד שבפלטה ישנם שלושה גוונים, אני מעדיפה להתמקד בפוסט זה ב- Inceadescent Light, הגוון שמשמש אותי בעיקר להארות (בכל זאת, פוסט בנושא סטרובינג. מבטיחה סקירה מקיפה של הפלטה בקרוב).
מדובר על גוון בז' עדין, שלמראית עין נראה כעמוס בשימר.


Incandescent Light נהדר ליצירת הארות עדינות, אך גם שימושי בעת יצירת הארות מעט יותר בולטות (העצמת הגוון ע"י הוספת חומר).
הוא חף מ-Fall Out, נטמע בעור בצורה טובה ומצליח למשוך אור לאזורים בהם הוא מונח.


אני יודעת שיש בקרב קוראותיי (עדי?...) מכורות האורגלס, וזה בסדר, לכולנו יש את הגילטי פלז'ר שלנו, אבל לדעתי קיימים מוצרים דומים במחירים נוחים יותר בשוק.


מחיר פודרה בודדת של האורגלס עומד על 45$ בעבור 10 גרם. Incandescent Light כאמור, אינו נמכר בנפרד, ובכדי להשיגו עליכן לרכוש את הפלטה.



מחירה המלא של הפלטה עומד על 58$ בעבור 9.9 גרם (כל פודרה מכיל 3.3 גרם של חומר), וזה מחיר הרחוק מלהיות נוח לכל כיס.אם בכל זאת אתן חושקות בפלטה ואתן מחפשות הנחה זו או אחרת, נסו לצוד אותה בגלאמבוט (שם רכשתי את הפלטה שלי).





מה זה גלאמבוט?
*גלאמבוט הוא אתר לרכישות איפור יד שניה. ככזה, הוא מחזיק סטוק של מוצרים, כאשר כל מוצר במצב שימוש כזה או אחר.
*המוצרים מתעדכנים באתר בהתאם למלאי עכשווי במחסני החברה. 
*במידה ועולה מוצר בו אתן מעוניינות, הקליקו עליו וכנסו לפרטיו. ליד כל מוצר נכתב מה מצבו וכמה אחוז שימוש נעשה בו.
*בכדי למצוא מוצר ספציפי, הזינו את שמו בתיבת החיפוש בחלקו השמאלי של המסך (היכן שמופיעה המילה Search).
*את המוצרים החדשים ביותר ניתן למצוא תחת הלשונית "New Arrivals".
* המוצרים נשלחים לאחר שעברו חיטוי, אך אני מעבירה עליהם חומר חיטוי כאשר הם מגיעים לביתי.
*אישית, אני מזמינה רק מוצרים אבקתיים מהאתר (צלליות, פודרות וכו') ומעדיפה להימנע ממוצרי קרם, שפתונים וכו'.
*ברכישה ראשונה באתר תוכלו להינות מ-30% הנחה.
*עלות המשלוח עומדת על 10$, או חינמית בהזמנות מעל 90$ (רק קחו בחשבון שיתכן ותצטרכו לשלם מס על החבילה).
*החבילות מגיעות בערך כשלושה שבועות עד חודש מיום ההזמנה.
*אם אתן רואות מוצר שאתן רוצות, קנו אותו! מוצרים באתר נחטפים מהר יותר מלחמניות חמות.


לסיום אשמח לספר לכן שאם אתן מחפשות להעשיר את הידע שלך בסטרובינג ובא לכן להתפנק בסדנא באחת מחנויות רשת בובי בראון, קפצו לאחת מחנויות הרשת ותוכלו ללמוד איך להתאפר בשיטת הסטרובינג.
שיעור סטרובינג אורך כ-20 דקות ותוכלו לקבוע אותו בכל אחת מחנויות הרשת!
קניון רמת אביב 03-6054438
גרנד קניון חיפה 04-6442075
פארק הקרח אילת 08-6724872
הקניון הגדול, פ"ת 03-6518060
קניון הקריון, קריית ביאליק 04-6398729

ועד לפוסט הבא, אני מאחלת לכולנו תקופה קצת יותר מוארת!


גילוי נאות- מוצרי בובי בראון ואיל מקיאג' התקבלו לסקירה.














7 תגובות:

  1. אחד הטרנדים הכי אהובים ומדוברים למרות שלדעתי הקונטורינג לוקח ובענק (בתכלס, הכי טוב שהם באים ביחד בהרמוניה :) )
    פוסט נהדר ואינפורמטיבי! את כבר יודעת מהשיחות שלנו אילו מוצרים אני אוהבת, ובהחלט מתכננת מתישהו על היילו שנראה פשוט מהמם!

    השבמחק
  2. הקנדלייט ל טו פייסד נראה מדהים, וגם הפלטה של האורגלאס נראיתה מזמינה מאוד בהתחלה אבל לאט לאט הבנתי שלא כל הגוונים יעבדו עבורי. אחלה פוסט :)

    השבמחק
  3. מוצרים מהממים! חלקם אני מכירה וחלקם לא, בהחלט פתחת לי דלת לחדשים!

    השבמחק
  4. אוי הכל נפלא! ולאה הורסת

    השבמחק
  5. לאה הרסה לי את הבריאות!
    לבי תמיד יהיה נתון להאוורגלאס, קשה לי לשכנע את עצמי שאני לא צריכה את המוצר הזה, ולגמרי גרמת לי לאהוב לפתע את הגוון הזה של השימר בריק!
    פוסט נהדר אהובה :)

    השבמחק
  6. היילייטרים זו האהבה החדשה שלי!
    אהבתי את התמונות של לאה יקירתנו ;)
    פוסט מצויין! :*

    השבמחק
  7. מדהים איזה היליטרים והו. יופי ויופי המרי לו של דה באלם גם אפשרי לסטרובינג כי זה מה שיש לי
    פוסט מקסים

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...