Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 25 ביוני 2015

Time To Learn

הסביבה שלי תגדיר אותי כ"אחת שמתאפרת".
האיפור לאורך השנים הפך לחלק אינטגרלי מחיי, החל מהאיפור אותו אני מניחה בבוקר כדי לטשטש את קמטוטי הכרית מהלילה, ועד הרכישות והכתיבה על המוצרים שאני כה אוהבת.
צברתי לא מעט שעות צפייה ביוטיוב במטרה ללמוד איך להתאפר, אך מעולם לא לקחתי שיעורי איפור.
על אף שלרוב אני מרוצה ממראות האיפור שאני מצליחה ליצור (וכנראה שגם הסביבה, שכן אני מקבלת לא מעט פידבקים חיוביים, חלקם גם ממאפרים מקצועיים), אני הראשונה שתודה שתמיד יש מה ללמוד, גם, ובעיקר בתחום האיפור.
לכן, כאשר הציעו לי להשתתף בשיעור איפור אישי באחד מסניפי מאק, התייצבתי בסניף במטרה ללמוד.
התוצאה הסופית על "ונסה" (בחירה שלי). האייליינר יסוקר בעתיד בבלוג.
את תקן המורה תפסה מיטל אברהם המקסימה מסניף קניון הזהב, והושיבה אותי בכיסא המאופרת (או התלמידה).
מיטל הבינה מראש שיש לה עסק עם בחורה מעט עקשנית שסיגלה לעצמה לא מעט הרגלים בכל הנוגע לאיפור, ושיהיה קשה לשנות אותם.
הליך הלמידה היה יעיל- מיטל איפרה צד אחד של פניי, ואני איפרתי את הצד השני.
הבסיס לכל איפור מוצלח הוא עור פנינו, ולכן כדי להוציא את הטוב ביותר מעור פניי (שבאותו בוקר שישי היה במצב לא להיט) הנחנו את Lightful Marine Bright Formula Essence Serum ומעליו את קרם הלחות Lightful C Marine Bright Formula Moisture Cream בכדי לתת בוסט של לחות לעורי העייף. באיזור העיניים הניחה מיטל קרם עיניים, Lightful C Vibrancy.
דיסקסקנו על אה ועל דה בערך כשתי דקות (בכדי שכל העסק יתייבש טוב טוב) ועברנו לאיפור העיניים.
 השאלה הראשונה שנשאלה מכיוונה של מיטל הייתה "איך את מסתכלת למראה כשאת מניחה צלליות?"... ולא סתם היא בחרה בשאלה זאת, שכן אני (ומתברר לא מעט נשים) מקרבות את המצח לכיוון המראה (והסנטר מתרחק ממנה) ועל אף שזו זווית אפשרית לאיפור עיניים, היא איננה אידאלית.
עדיף להטות את הראש מעט אחורה, ובכך כל העפעף משתקף מול המראה ואזור העבודה גדול יותר.
בחרנו ללכת על איפור עיניים בגוונים חומים וורודים, כדי שיתאים לעור השזוף אותו ניצור בהמשך.
הטכניקה בה השתמשנו היא "מבחוץ לכיוון פנים", כלומר התחלנו את האיפור מתחת לעצם הגבה והתקדמנו לכיוון פנים העין עד שהגענו לקו הריסים.
הבסיס לאיפור העיניים ששימש אותנו הוא Painterly Paint Pot הנהדר, אותו הניחה מיטל בנדיבות על כל שטח העפעף באמצעות מברשת 287.
על עצם הגבה השתמשה מיטל בהיילייטר המעולה Lightscapade ובמברשת 221. יחד עם אותה המברשת הניחה מיטל את הצללית Haux באזור הכפל וטשטשה כלפי מעלה.
 מתחת לכפל הניחה מיטל את הצללית Lie Low, וטשטשה שוב כלפי מעלה (לא החלפנו מברשת). לסיום היא הניחה בטפיחות את הצללית Make Your Mark באמצעות מברשת 239.
ע"י עירבוב של שלושת הצלליות מלמעלה (Haux, Lie Low ו- Make Your Mark) יצרה מיטל את התיחום התחתון (ומברשת 228) וטשטשה את הכל עם מברשת 221 ו-Lightscapade.
המסקרה שבתמונה היא Extended Play Lash אשר הפרידה כל ריס וריס והעניקה לריסים מראה שחור ובולט.
המשכנו לפנים והפעם בחרה מיטל במוצרי מאסט של מאק- מייקאפ Face And Body וקונסילר Pro Longwear. קודם כל, את שני המוצרים הללו ניסיתי בעבר ולא ממש אהבתי. את פייס אנד בודי ניסיתי בתקופה בה עור פניי סבל מאקנה והכיסוי העדין שלו ממש לא התאים לי. עם הפרולוונגר היה לי סיפור ארוך שהתחיל בהתאמת גוון לא נכונה, ניפוץ של אריזת הזכוכית (הסופר עדינה שלו) והדגשת קמטוטים מתחת לעיניים.
מיטל שכנעה אותי לתת להם צ'אנס נוסף, ואחרי דיון קצר עליהם החלטתי להסכים.
הגוון שנבחר עבורי בפייס אנד בודי הוא N3, גוון מעט יותר כהה משאר המייקאפים שיש במגירתי. הימים הם ימי הקיץ, ועורי מעט יותר כהה, לכן בחרתי לקחת מייקאפ בטון אחד כהה יותר (לרוב מתאימים לי N1 ו-N2).
Face And Body הוא מייקאפ עם כיסוי קליל עד בינוני ואפשר באמצעות האצבעות לעבות את עובי שכבת המייקאפ על הפנים. מה הכוונה? הוציאו כמות קטנה של חומר מפיית הבקבוק על גב היד, עסו אותה בתנועות סיבוביות ותראו איך המייקאפ הופך סמיך יותר (אני מבצעת זאת לפני כל הנחה של המייקאפ).  
המייקאפ מתמזג עם העור בצורה נהדרת וכמעט ולא מבחינים בנוכחותו. כן שווה לציין שיש נשים אשר נתקלו בתופעת התכהות לאורך היום, אני לא נתקלתי בתופעה זו.
דבר נוסף וחשוב (במיוחד עכשיו בעונת החתונות) הוא העדר ה-SPF במוצר. מייקאפים רבים מגיעים עם SPF כלשהו בכדי להגן עלינו מפני השמש, שזה נחמד. אבל SPF נוטה להחזיר אור בפלאשים ולכן בתמונות אנחנו נראות כקספריות.
אם חשקה נפשכן במייקאפ קליל שעושה את העבודה, תכינו 184 שקלים (60 מ"ל).

מכיוון שעורי אינו מושלם, ערבבה מיטל את Face and Body עם הקונסילר המפורסם של מאק, Pro Longwer בגוון NC20. כפי שציינתי מעלה, פרו לונגוור ואני לא חברים הכי טובים. על אף שמדובר על קונסילר בעל כיסוי גבוה מאוד, יש לו נטייה להדגיש קמטוטים מתחת לעיניים ולכן נשאר במגירה. אבל הערבוב בין הקונסילר למייקאפ הצליח ליצור הכלאה שמצד אחד העניקה לי כיסוי אידאלי, ומצד שני נראתה טבעית מאוד.

לאחר שסיימנו את שלב המייקאפ הגיע שלב ההארות וההצלות. בכדי ליצור את ההצללות השתמשה מיטל במברשת 130 וב-BB Cream בגוון Amber וקיבעה אותו באמצעות Matte Bronze. גם בהארות העדיפה מיטל להניח בסיס קרמי (Cream Color Base בשני גוונים- Nude ו-Pearl) וקיבעה אותם באמצעות Lightscapade (המדהים).
השילוב בין המוצרים הקרמיים לאבקתיים הפך את כל העסק לעמיד מאוד, והסתובבתי עם פרצוף מפוסל במשך כ-12 שעות בערך.
הסומק שנבחר להשלמת המראה הוא Warm Soul המשגע (אמרנו מראה שזוף או לא?).

בכדי לחתום את כל העסק נתבקשתי לבחור שפתון. כבחורה של שפתונים בולטים, לא יכולתי שלא לבחור בגוון האולטימטיבי בעיני- שפתון אדום.
בחרתי ב- Ruby Woo שכבר הפך לקאלט בקרב כל חובבת שפתונים אדומים. בכדי שהשפתון יישב כמו שצריך השתמשה מיטל בפריימר לשפתיים של מאק, ותחמה אותן באמצעות העיפרון Cherry (אנא ממכן, שאתן תוחמות את השפתיים עם עיפרון, אל תשכחו למלא אותן באותו הגוון, כך השפתון עמיד יותר).

כעבור כשעה, הסתיים לו שיעור האיפור ואני קמתי מהכסא עם איפור מחמיא ומדויק, ועם ידע איפורי חדש.

אם כבר עסקנו במאק, הרשו לי להכיר לכן עוד כמה מוצרים שאני מאוד אוהבת ומשמשים אותי לא מעט בתחקופה האחרונה.

Mineralize Foundation\ Loose הוא בעצם מייקאפ מינרלי אבקתי שמשמש אותי הן כמייקאפ והן כפודרה.
בימים בהם הפנים שלי במצב תקין (כלומר אין חברים חדשים או משהו שדורש מייקאפ "אמיתי") אני מניחה את המייקאפ פודרה על עור מלוחח (לפעמים עם נגיעות קונסילר) ויוצאת לדרכי. בימים בהם העור לא במיטבו, או בימים שאני צריכה קיבוע איפור מקסימלי, אני מניחה את האבקה הקסומה על מייקאפ ויוצאת ללחות המטורפת של המרכז.
בכדי להניח את המייקאפ בצורה מיטבית אני אוהבת להשתמש במברשת "פלאפית" (כלומר לא דחוסה במיוחד), כדוגמאת אנטונים     . החיסרון העיקרי של המוצר הוא האריזה המסורבלת שלו שתמיד (תמיד) מלכלכת את כל האזור וגורמת לבזבוז חומר רב. אני טובלת את המברשת באבקה, מנערת קלות ומניחה את האבקה על הפנים (ולא משנה כמה אני נזהרת הבגדים ושולחן האיפור תמיד מתלכלכים).
הטקסטורה של המוצר נעימה מאוד ועל הפנים מתקבל גימור משי. הפודרה סופחת שומן בצורה נהדרת, ולזמן די ממושך אבל לא אינסופי (במקרה שלי, כעבור 7 שעות בערך מופיעות הברקות באזור ה-T).
הגוון שאני משתמשת בו הוא הבהיר (Light) וקשה לי להאמין שאסיים את המוצר בזמן הקרוב (בכל זאת, 7.5 גרם של אבקה).
כמה? 191 שקלים חדשים.

המועדפים הבאים שלי קשורים (איך לא, לשפתיים). לצד רובי וו האלמותי, בבקרים אני נוהגת לוותר על שפתון אדום וללכת על גוונים מעט יותר סולידיים.
בגוון Cremesheen Crosswires נתקלתי במקרה. חיפשתי גוון ורוד יומיומי, שיתאים לי לראיונות עבודה (כן, התאמתי שפתון לראיון). חיטטתי מעט בעמדת שפתוני מאק, ולאחר שכמעט החלטתי ללכת על Syrup, אחת הלקוחות ניסיתה את Cremesheen Crosswire. מיד הנחתי את סירופ במקומו והחלטתי לנסות את השפתון הורוד הזה.
על אף שמדובר בשפתון ורוד (אינני חובבת ורודים), הגוון שלו כ"כ מדוייק ומחמיא, שלא ברור לי איך לא רכשתי אותו עוד קודם. מצד אחד הוא סולידי יחסית, אך מנגד, יש לו אפקט מרענן ובולט על אף שהוא אינו נאוני או בוהק.
שכבה אחת מספיקה כדי לקבל גוון אטום.
הוא די לחותי, כך שעמידותו לא גבוה במיוחד. הוא מצליח לשרוד שתיה וארוחה קלה, אבל ארוחת צהריים מורידה אותו סופית.
אם חשקה נפשכן בשפתון בגוון מחמיא ושימושי, הוא לא יאכזב אתכן.
תשמחו לגלות שהוא חלק מהקולקציה הקבועה של מאק, ומחירו 89 שקלים.

סדרת Huggable Lipcolour הושקה לא מזמן בחלק מסניפי מאק ברחבי העולם (אלינו היא תגיע כנראה רק באזור ספטמבר). ידיד אהוב שמכיר את הטעם שלי, והחליט ש- Fashion Force הוא הגוון שלי (והוא הצליח לקלוע).
סדרת Huggable היא סדרת שפתונים שהושקה אי שם ב-2013, אבל לאחר דרישת הקהל, היא חזרה לגיחה נוספת בסניפי מאק.
הסדרה מבוססת על גוונים קייציים, חלקם אטומים יותר וחלקם אטומים פחות, אבל כולם לחותיים מאוד ונותניים שיין בולט לשפתיים.
מתוך עשרת הגוונים שבסדרה, אני בחרתי ב- Fashion Force, שפתון בגוון כתום קורלי, שנמרח על השפתיים כמו חמאה על טוסט לוהט. שפי שתוכלו לראות, הוא איננו אטום כלל, אבל הוא מעניק לשפתיים גוון כתמתם- ורדרד, עדין ומחמיא מאוד.
לרוב, שפתונים כתומים נוטים למשוך את מלוא תשומת הלב אליהם (מלאי אגו?), אך לא במקרה זה. הוא משתלב בצורה הרמונית כמעט עם כל איפור, או אפילו מסתדר ללא איפור נוסף מלבדו.
בגלל שמדובר על שפתון לחותי, עמידות היא לא הצד החזק שלו. כל עוד אתן נמנעות ממזון או שתיה, הוא יחזיק מעמד, אבל פגישה עם כוס/ פיית בקבוק/ סנדוויץ'/ ארוחה כלשהי יביא לפרידה בין השפתיים שלכן לשפתון הנחשק.
קצת סווטצ'ים מרוכזים לקינוח:

לפני שהלכנו (יותר נכון אני הלכתי) לאיבוד עם כל האיפור הזה, עסקנו בסדנאות האיפור האישיות של מאק.
אישית, הגעתי בתחושה שאני יודעת לא מעט, ועל אף זאת למדתי המון מידע שימושי שמשמש אותי יום יום במהלך שגרת האיפור שלי.
אני בחרתי בשיעור באורך שעה בעלות של 400 שקלים (הכסף מוחזר אליכן באמצעות מוצרים בשווי של   400 שקלים אותם תוכלו לבחור בחנות מאק).
בנוסף לשיעור בו אני השתתפתי (שיעור איפור אישי במשך כ-90 דקות) מציעים במאק שיעורים נוספים (איפור לאירוע, איפור תאטרלי, ושלל סדנאות) כאשר בעבור כל שיעור שתבחרי, תקבלי זיכוי לרכישת מוצרים בחנות ביום הפגישה, עך סך עלות השיעור.

לצד השיעורים שכתבתי מעלה, מציעים במאק שירותי איפור לכלה ביום שמחתה. שוחחתי על כך עם מיטל במהלך שיעור האיפור,והתברר שלא מעט כלות חוששות לבחור במאפרי מאק ליום הגדול, אני דווקא חושבת שיש מקום לשקול את העניין. במחיר של 750 שקלים תקבלו מאפר של מאק אשר יגיע אליכן הביתה עם מזוודה מלאה במוצרי מאק ויאפר אתכן לאירוע הגדול. תוכלו לבחור את המאפר החביב עליכן וגם להיפגש עימו לאיפור ניסיון. כמובן, שלאחר מכן תוכלו להגיע לסניף מאק המועדף עליכן ולבחור מוצרים בשווי של 350 שקלים... לא רע, ואפילו זול משאר שירותי האיפור לכלות שיש היום בשוק.

עשיתי לכן חשק לקפוץ למאק ולעבור שיעור מזורז?...


*גילוי נאות- הוזמנתי לבחור שיעור איפור מטעם החברה.

10 תגובות:

  1. שמחה שנהנית בשיעור ולמדת!! אני מסוקרנת לראות את התוצאה הסופית במלואה ~_^

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט היה מועיל ומלמד
      וול, זה יפגע באנונימיות ;)

      מחק
  2. תמיד יש לי חשק לקפוץ למאק! ;)
    השפתונים מקסימים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לפני זמן רב קבענו ללכת ביחד. מתי זה יקרה?

      מחק
  3. פייס אנד באדי מעולה, השפתונים מעולים, warm soul מעולה, נראה כי הבחירות נאות מאוד! שמחה שנהנית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הם משמשים אותי המון, ואני מתכננת על Warm Soul בהמשך.
      תודה אהובה

      מחק
  4. וידוי! לא כל כל אהבתי עליי אודמים אדומים עד שלפני כמה זמן ניסיתי את הruby woo.
    האדום היחיד שנראה עליי טוב 😁
    תהני מהמוצרים!

    השבמחק
    תשובות
    1. זהו שאני חולת שפתונים אדומים, ואיכשהו תמיד דלגקתי על רובי וו. עד לאחרונה

      מחק
  5. נשבעת שבאמצע הקריאה קמתי ונעמדתי מול המראה כדי להבין איך אני מסתכלת על העפעפיים שלי ;)
    עשיתי שיעור איפור במאק ממש בתחילת הדרך, ודווקא עכשיו נראה לי מגניב לשבת שוב מול מאפרת, ולקבל ממנה טיפים מתקדמים יותר או אפילו ללמוד טכניקות איפור חדשות שלא יצא לי לנסות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ואיך את מסתכלת על העפעפיים שלך?
      אני בטוחה שאם תעשי שיעור היום, שאת כבר יותר מכירה

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...