Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 5 ביוני 2015

Just Clean It

לא משנה כמה האיפור שלנו מושקע ויפה, בסופו של דבר נאלץ להסירו. נכון, לפעמים כאשר האיפור ממש הצליח לנו, תהליך ההסרה מבאס קלות ולכולנו עוברת בראש המחשבה "מה אם אשאיר אותו עליי ואלך לישון ככה? האם הוא יראה כך גם מחר?".
בנוסף, לא מעט פעמים אנחנו חוזרות מבילוי בשעה מאוחרת ולמי יש כוח להתחיל להסיר את כל האיפור ולוודא שהעור שלנו נקי ללילה?
אבל אם כמה שהאיפור שלנו יפה, או כמה שאנחנו עייפות ומותשות, ללכת לישון עם איפור על הפנים, זה ממש ממש לא מומלץ.
תחשבו שלאורך היום עור הפנים שלכן נמצא תחת מעטה של פריימר, מייקאפ ופודרה. האופציה היחידה שלו לצאת לחופשה מרעננת מכל אלו היא במהלך הלילה. שינה עם איפור יכולה ליצור לא מעט בעיות בעור, למשל פצעונים, ובכדי להימנע מהן כל שעלינו לעשות זה להשקיע כמה דקות לפני השינה.
אני מודה שאני מאוד פדנטית בקטע הזה. לא תתפסו אותי ישנה עם איפור גם כאשר אני סופר עייפה ובקושי זוכרת איך קוראים לי. ב-99.9% מהמקרים אני מסירה את הכל, שוטפת ומורחת שלל קרמים. בנוגע לחלקיק האחוז שנשאר- ובכן יש לי מגבונים להסרת איפור ליד המיטה...
בפוסט הקרוב אציג לכן את שגרת הסרת האיפור שלי בתקופה האחרונה, וכמה מוצרי טיפוח ששווה להכיר.

חברת איל מקיאג' ממשיכה לחדש את ליין מוצריה, ולאחרונה השיקה קולקציית מוצרי ניקוי חדשה.
בסדרת הניקוי תמצאו מסיר איפור ייעודי לעיניים, מסיר איפור לפנים, מגבונים להסרת איפור ונוזל לניקוי מברשות.
אני מודה שהבחירה ליצור מוצר ייעודי להסרת איפור עיניים ומוצר נוסף להסרת איפור הפנים מעט תמוהה עבורי, שכן רובנו מעדיפות מוצר המתאים להסרת איפור העיניים ואיפור הפנים יחד (מטעמי נוחות).
מסיר איפור דו פאזי להסרת איפור עיקש במיוחד ואיפור עמיד במים, אשר מתיימר להשאיר את עור הפנים נקי וניים במיוחד.
המסיר מכיל מי ורדים (עוזרים בשמירת רמת ה-PH של העור), תמציות מלפפונים (מרעננות את עור הפנים), פרופילן גליקול (להענקת לחות) ומלח ים. המוצר אינו מכיל פראבנים.
מסירי דו פאזי מכילים (כפי שהשם מרמז) שתי פאזות, פאזה מימית (על בסיס מים) ופאזה שומנית (אשר אחראית להרגשת השמנוניות האופיינית למסירים אלו). בגלל ששמן ומים דוחים אחד את השני, יש לנער את האריזה היטב לפני השימוש.
המסיר עושה את הבטחתו והצליח להתמודד עם מייקאפים עמידים למינהם. הוא מותיר את העור נקי ונעים למגע ואינו מייבש, אך הבחנתי בתחושת עקצוץ קלה בעת השימוש בו (כפי הנראה הודות למלח הנמצא במוצר).
ועל אך שמדובר על מסיר איפור מוצלח, קשה לי להתעלם מהעצלנות התבועה בי. אני אוהבת להשתמש באותו מוצר להסרת איפור העיניים ואיפור הפנים, ולכן אני מתעצלת להשתמש בשני מוצרים שונים.
גם המחיר שלו גבוה (139 שקלים), כאשר קיימים בשוק מסירים מוצלחים במחיר נמוך בהרבה.

נמשיך את ניקוי עור הפנים עם מוצר נוסף יעודי לעור הפנים- מגבונים היפואלגרניים להסרת איפור ולניקוי הפנים בזריזות וביעילות.
כל חבילה מכילה 25 מגבונים הספוגים בנוזל הסרת איפור. המגבונים עשירים באלוורה, תמציות תה ירוק ומלפפונים, מכילים ויטמין E ובעלי ניחוח עדין ומרענן.
היתרון הגדול של מגבונים להסרת האיפור הוא הנגישות שלהן. הניחו קופסאת מגבונים ליד המיטה, וכך תוכלו להסיר את האיפור גם כאשר אתן סחוטות מעייפות ולא מתכוונות לצאת מהמיטה. 
המגבונים של איל מקיאג' עושים את העבודה ומצויידים בניחוח מרענן ונעים, אבל בדומה למסיר הדו פאזי, הם מיועדים להסרת איפור מאזור הפנים, לעומת מגבונים אחרים בשוק שמתאימים לאזור הפנים והעיניים.
מחיר חבילת מגבונים עומד על 39 שקלים, לא גבוה במיוחד אבל שוב, קיימות אלטרנטיבות זולות מאלו בשוק, כאשר בהן תמצאו מגבונים להסרת איפור מהפנים והעיניים.

אחרי שסיימנו להסיר את האיפור, הגיע הזמו לנקות את העור משאריות היום יום.
מיכל גייטו אלבז, חברה אהובה, המליצה לי בחום לנסות את Rice Exfoliator של חברת ג'יג'י, ובגלל שאני סומכת על כל מילה שלה, רצתי לנסות את הפילינג המדובר.
אני מאמינה שרבות מכן מכירות את פילינג האורז של חברת דרמלוג'יקה ולא מעט נשים מכורות לו (ממש כפי שהן מכורות לשוקולד למשל). את הפילינג של דרמלוג'יקה לא הספקתי לנסות, ולכן אין באפשרותי להשוות בין המוצרים, אבל אני בהחלט שמחה שגיליתי את פילינג האורז.
Ester C Daily Rice Exfoliator מסדרת Ester C הוא פילינג המשלב אבקת אורז (בקליפת האורז יש תכולה גבוהה של עמילון המעניק ליחוח לעור הפנים, ולכן יעיל בטיפול בעור יבש. כמו כן, קליפת האורז מכילה חלבונים המסייעים בהזנה ומיצוק של העור), שיבולת שועל (אבקת קוואקר קוסמטית מהווה בסיס יעיל לפילינג. היא עדינה, מבהירה, מרגיעה ואינה שורטת את עור הפנים), Ester C (נגזרת של ויטמין C וחומצה מנדלית 15% המשפיעים על תהליך התחדשות העור) וחומצה סליצילית (חומצה בטא הידרוקסית אורגנית בעלת השפעה "מקלפת", כלומר גורמת לקילוף עדין של תאי עור מתים שהצטברו מעל פני העור) לניקוי עדין של עור הפנים.
בשונה משאר הפינלינגים שניסיתי עד כה, פילינג האורז מגיע באבקה היוצאת דרך מסננת בחלקה העליון של האריזה (מזכיר מעט את אריזת הטאלק שכולנו מכירות), ואת האבקה יש לערבב עם טיפות מים.
אני אוהבת לשפוך מעט אבקה לכף היד, להוסיף כמה טיפות מים ולערבב קלות. את העיסה אני מניחה על הפנים ומתחילה לעסות בתנועות מעגליות. לאחר מכן, אני שוטפת את שאריות הפילינג והפנים נותרות נקיות ונעימות למגע.
על אף הבטחות החברה  כי הפילינג אינו מייבש ואף שומר על לחות בעור, לאחר השימוש בפילינג אני מרגישה שעורי קצת יותר יבש ומיד לאחר הסרת הפילינג וייבוש העור אני מניחה קרם לחות על העור (לכן אני אוהבת להשתמש בפילינג בערב, לפני שאני מניחה קרם לילה עשיר).
אני משתמשת בפילינג אחת ליומיים, ומאז שהתחלתי להשתמש בו ניכר הבדל במצב העור. הפצעונים שהופיעו לי עקב עונת המעבר נעלמו, העור נעים יותר למגע ונראה כי החומרים שאני מניחה עליו נספגים טוב יותר. 
תופעה שצצה לא מעט בעת השימוש בפילינגים היא עור מגורה ואדמדם. פילינג האורז אינו עורר אצלי אף אחת מתופעות אלו, לא עקצץ, ופרט לשכבת הלחות שהעור דרש מיד לאחר השימוש, לא הבחנתי בתופעות חריגות.
שורה תחתונה- פילינג מעולה המותיר את העור נקי ורך למגע. בהחלט ירכש שוב בהמשך.
כמה? ובכן מחירו המלא לא זול ועומד על 278 שקלים בעבור 200 מ"ל. אם חשקה נפשכן במוצר, תשמחו לגלות שהוא נמכר באתר Guilty במחיר של 250 שקלים (הרשמה לניוזלטר של האתר תזכה אתכן ב-10% על רכישה ראשונה באתר. כמו כן האתר מציע תוכנית נאמנות ברכישות חוזרות).

נשאר עוד רגע בג'יג'י, ונתמקד בסבון פנים מסדרת Aroma Essence.
הסבון משמש אותי כבר כמה חודשים והוא המתין בסבלנות בצד עד לסקירתו בבלוג (אפילו הספקתי לסיים אותו טרם הסקירה).
סדרת Aroma Essence היא סדרת סבונים ייעודית לניקוי עור הפנים, אשר מוצריה מכילים תה ירוק, קמומיל, פרח ורד הבר וסרפד.
Green Tea Soap הוא סבון פנים ירקרק וג'לי, אשר מנקה את העור בצורה טובה, קליל ומותיר את העור נעים למגע. גם בשימוש יומיומי לא הבחנתי בסממני יובש לאחר השימוש בסבון. כמות קטנה של סבון מספיקה לניקוי כל הפנים, ולכן הוא מספיק לזמן רב.
על אף שמדובר על סבון "תה ירוק" הניחוח שלו מעט מלאכותי ולקח לי מעט זמן להתרגל אליו.
שורה תחתונה- עושה את עבודתו, לא מייבש ומנקה את "שאריות היום" מפנינו (אחרי שאסיים את מלאי סבוני הפנים שלי, ארכוש אותו שוב).
כמה? 84 שקלים בעבור 200 מ"ל (או 71 שקלים באתר Guilty).

מכיוון שסבון ה"תה הירוק" של ג'יג'י הספיק להסתיים עוד מלפני שכתבתי את הפוסט, עברתי לנסות סבון פנים חדש, Gentle Skin Soap של חברת חווה זינגבוים.
על אף שהוא מוגדר כסבון פנים, הפורמולה שלו ג'לית לגמרי (כאשר לוחצים על המשאבה יוצא חומר הדומה לג'ל אלוורה).
לחיצה אחת על המשאבה מוציאה כמות המספיקה לניקוי כל הפנים. הוא מסיר ביעילות שאריות איפור, אינו מייבש ומותיר את העור נעים למגע.
אני משתמשת בסבון ערב ערב לאחר הסרת האיפור, ונראה כי העור מקבל את השינוי בברכה. הוא יותר מאוזן מבחינת יובש, וגם הפצעונים שהופיעו לא מזמן כמעט ונעלמו.
שורה תחתונה- עושה את עבודתו, אינו מייבש ומכין את העור ללחות ומתאים לכל סוגי העור. רק קחו בחשבון כי מחירו מעט גבוה.
כמה? 115 שקלים בעבור כמות של 250 מ"ל.

ולאחר שהסרנו וניקינו, הגיע הזמן לטפח מעט את העור. על השילוב המתבקש בין חברת אהבה לחברת טבע כתבתי בעבר, והנה השילוב הוליד מוצר מוצלח נוסף, קרם לחות מרגיע לפנים, Clineral Skinpro.
קרם הלחות Clineral מיועד לעור רגיש, הנוטה לגירויים ואלרגיות, בעל סבילות נמוכה למוצרי קוסמטיקה יומיומיים. עורי אינו סובל מרגישות מיוחדת, אך בזמן האחרון יש בו איזורים מאוד יבשים. לאחר שימוש יומיומי בקרם, אני שמחה לציין שאזורי היובש כמעט ונעלמו. 
היתרון הגדול ביותר של קרם הלחות הנ"ל הוא מקדם ההגנה הגבוה שבו. הוא מכיל SPF50, ומניסיוני האישי אני יכולה לדווח שהוא עושה את עבודתו נאמנה (במהלך חופשת שבועות הנחתי את הקרם בבוקר, על עור פנים נקי, ויצאתי להסתובב תחת השמש הקופחת. בערב שמחתי לגלות כי עורי נותר לבנבן כפי שהיה בתחילת היום).
לרוב, מקדמי הגנה לפנים נוטים לעורר אצלי אקנה. הפעם, לא הופיע אפילו לא פצעון אחד (גם כאשר השתמשתי במוצר יום יום).
יש להמתין מספר דקות לאחר המריחה בכדי לאפשר למוצר להיספג בעור. הוא אינו מותיר תחושת שמנוניות לאחר המריחה, ומהווה בסיס טוב למייקאפ.
שורה תחתונה- קרם מוצלח אשר ירכש בשנית.
134 ש"ח בעבור 50 מ"ל.

ואני חושבת שאחרי כל הניקיון הזה, הרווחנו מנוחה אמיתית.
ד"א, אם אתן מתכננות טיסה לחו"ל עד סוף חודש יוני, ודאי תשמח לשמוע על שירות אבחון העור מבית אליזבת ארדן שמחכה לכן בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון (חינמי ואינו מותנה ברכישת מוצרי אליזבת ארדן).
 סורק העור של אליזבת ארדן, אשר מוצב בחנות JR, הינו מכשיר נייד אשר אמור להעניק ייעוץ טיפוח מדויק עבור כל לקוח/ה. 
לאחר מעבר עם הסורק על עורכן (הליך הנמשך כ-5 דקות), תקבלו אבחנה לגבי מצב עורכן, החל מגוון עור לא אחיד, רמות הלחות בעור, ניתוח פיגמנצטיה, נזקי שמש, נקבוביות מוגדלות וגמישות העור.
תוצאות הניתוח ישוו לתוצאות שאר האוכלוסיה בחתך הגילאים שלכן.
לאחר קבלת התוצאות  יוכלו יועצי היופי של אליזבת ארדן להמליץ על שגרת טיפוח מומלצת לכן, באופן אישי, בכדי להשיג את תוצאות שיקום העור.
אז נסיעה ואבחון נעימים לכן...

*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה. 

4 תגובות:

  1. מסכימה עם דעותייך לגבי איל מקיאז'!
    האבקה של ג'יג'י מסקרנת מאוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה שאיל מקיאג' יסכימו עימנו.
      האבקה נהדרת

      מחק
  2. האבקה של ג'יג'י הרשימה גם אותי. כמה חשוב הניקוי הזה!

    השבמחק
  3. מודה שאני לא פדנטית כמוך...
    סדרת הניקוי פנים של ג'יג'י נשמעת נהדר!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...