Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 18 באפריל 2015

קפיצה קטנה לפארם

לא מזמן הציגו ב"ארץ נהדרת" מערכון הנוגע לדיילות הפארם.
הסרטון הציג את מה שכל מכורת איפור מכירה- דיילות עם צללית כחולה עד הגבה, כאלו שמעמיסות על הלקוחה שלל מוצרים שהיא לא באמת צריכה, ועל הדרך מסדרות לה איפור קרקסי.
כיאה לסרטון בתוכנית קומית, הגזמה היא דבר הכרחי, אבל כולנו יודעות שיש שעות בהן כניסה לסניף פארם יכולה להיות חוויה לא נעימה במיוחד. בעוד שחלק מהדיילות מסתפקות ב"במה אפשר לעזור" ונעלמות כאשר הן מקבלות תשובה שלילית, אחרות יכולות לגרום לכל קונה לברוח מהסניף ובעצבים ולפעמים בעלבון (משפטים כמו "את חייבת לטפל בעור שלך" בהחלט לא מעודדים אותי להישאר ליד אותה דיילת). 
מכיוון שאני אוהבת להסתובב ליד הסטנדים ומעדיפה להימנע ממפגש עם דיילות למינהם, אני משתדלת להגיע לסניף הפארם שלי בשעות הערב, לפני הסגירה כאשר הדיילות כבר סיימנו את משמרתן. אופציה נוספת היא להגיע עם אוזניות, אבל מנסיוני היא לא תמיד עובדת.
נכון שאת רוב המוצרים אני מזמינה מהרשת, אבל לפעמים אני קופצת לפארם לבדוק את המוצר ואת גווניו לפני שאני שולפת את הפייפל.
הפוסט הקרוב יעסוק במספר מוצרים שאפשר להשיג בפארם הקרוב לביתכן, בתנאי שתעברו את מכשול הדיילות.

Beyond Perfecting Foundation +Concealer של קליניק הצליח לסקרן לא מעט מכורות איפור, שכן בקליניק הבטיחו מוצר המשלב מייקאפ וקונסילר שאמור להעניק לעורנו מראה אחיד ונטול פגמים לאורך כל היום.
על הנייר נראה כי מדובר במייקאפ שהולך לתת פייט למייקאפ אחר מתאגיד אסתי לאודר, הדאבל וור האלמותי. בקליניק מבטיחים כי Beyond Perfecting אמור לתת לנו כיסוי מלא (כפי שנותן הדאבל וור), אבל החידוש הוא בנוגע להרגשת המייקאפ על הפנים. בעוד שהדאבל וור מורגש יחסית, בקליניק מבטיחים כי Beyond Perfecting אמור להיות קליל ו"נטול משקל".
כפי שהמייקאפ מבטיח, הכיסוי שהוא נותן גבוה. לאחר השימוש במייקאפ עור הפנים נראה אחיד ופצעונים או כתמים נעלמו כבאפקט פוטו-שופ. ועל אף שמדובר במייקאפ בעל כיסוי מלא, הוא כמעט ואינו מורגש על הפנים.
לוקח לו מס' דקות להתקבע, אבל כאשר הוא מתקבע, הוא לא זז לשום מקום גם בימים בהם הסתובבתי איתו 12 שעות.
המייקאפ מגיע עם אפליקטור המוכר לכולנו מעולם הגלוסים/שפתונים נוזליים וסה"כ הוא מקל על ההנחה. מניחים מס' נקודות מהחומר באזורים אסטרטגיים על הפנים, ומתחילים להטמיע את המייקאפ לתוך העור. אפשר להשתמש במברשת, אבל המייקאפ הזה אוהב חום ולכן אני מעדיפה להשתמש בקצות האצבעות.
הגימור שלו טבעי, ובקליניק טוענים שאם אין לכן עור שמנוני, אתן יכולות לוותר על פודרה כאשר אתן משתמשות בו. עורי מעורב, ואין שום סיכוי שאוותר על פודרה, כך שכל ניסיונתי עם המייקאפ הסתיימו בפידור קל, דבר שהעניק לעור גימור מאטי.
עד כה הבטחות המייקאפ קוימו- כיסוי מעולה, קליל על הפנים ועמיד מאוד, אבל מה בנוגע להיותו קונסילר?
ובכן, פה התשובה לא חד משמעית. אינני סובלת מכהויות משמעותיות מתחת לעיניים, ועל כן הכיסוי של המוצר מספיק עבורי. אבל, אם אתן סובלות מכהויות בינוניות ומעלה, הכיסוי שלו לא יספק אתכן.
בנוסף, בכל הנוגע לעמידותו כקונסילר, הוא לא הצליח להרשים אותי יותר מדי. מס' שעות לאחר ההנחה המוצר התחיל להצבטר בקמטוטים שמתחת לעינים ולהדגישם (גם כאשר קיבעתי אותו בפודרה ייעודית לאזור).
הגוון שמתאים לעורי הוא גוון מס' 2. ניסיתי גם את גוון 6, אך הוא כהה מדי עבור עורי הבהיר.
שורה תחתונה- מייקאפ מעולה שירכש כנראה בהמשך עוד מספר פעמים. כיסוי גבוה, תחושה קלילה ועמידות נהדרת. פחות אהבתי אותו כקונסילר.
מחיר: 220 שקלים בעבור 30 מ"ל (אבל לרוב יש הנחות על מוצרי קליניק).

בביקורי בפארם אני מקפידה לא לפספס את הסטנד של חברת פופה. לפעמים, אני מציצה והולכת, ולפעמים מוצאת מוצרים חדשים ומעולים (כדוגמאת מסקרת Ultraflex שממש אהבתי).
לאחרונה השיקו בפופה את סדרת השפתונים I'm Lipstick ובה תמצאו 40 גוונים החל מניוד עדין ועד כתום זרחני.
Luxurious Red (מס' 307) שפתון בגוון אדום דובדבני עם תת גוון כחול, מסוג הצבעים שמושכים את כל תשומת הלב לשפתיים, ובשילוב עם אייליינר שחור וחתולי, מצליחים לייצר מראה פין- אפי מושלם.
כיאה לשפתונים אדומים שמכבדים את עצמם, גם Luxurious Red לא סלחן כלפי פספוסים ולכן כדי להניחו בצורה מדוייקת, יש להשתמש במברשת ייעודית.
השפתון בעל פורמולה אטומה ומספיקה שכבה אחת של חומר כדי לקבל שפתיים בגוון שני. השפתון לחותי יחסית, קל למריחה ולא מייבש את השפתיים. הוא מצליח לשרוד שתיה אבל ארוחה מלאה מצליחה לאתגר אותו ובסיומה תשארו נטולות שפתון.
גוון נוסף שניסיתי מהסדרה הוא Sunny Cream (מס' 108) ועליי לציין שהוא לא בדיוק כוס התה שלי. אינני חובבת ניודים (שפתונים עזים הרבה יותר עושים לי את זה) ועל גוון עורי הבהיר רוב הניודים נראים לא טוב (מראה קספר זה כאן).
עדיין לא גיבשתי דעה סופית על Sunny Cream. יש ימים שהוא משתלב בצורה טובה עם איפור עיינים מעושן, ויש ימים שאין סיכוי שהוא יתקרב לשפתיים שלי.
בדומה לגוון האדום, גם הוא נמרח בקלילות, נעים על השפתיים, לא מייבש אך גם לא סופר עמיד.
שורה תחתונה- שפתונים מוצלחים, נמרחים בקלילות ונראים מעולה על השפתיים. מצאתי בסדרה גם כמה ורודים וכתומים שאני מוכרחה לנסות... אז כן, בהחלט אחזור לרכוש עוד שפתונים כאלו!
מחירו המלא של שפתון עומד על 120 שקלים, אך אפשר להשיגם גם במחיר זול בהרבה הודות למבצעי רשתות הפארם.

אחרי ההצלחה המסחררת של פלטת Golden Savannah של ג'ייד, תהיתי האם גם אחותה הכסופה, Silver Smoke תהפוך לאחת מהרביעיות האהובות עליי.
Silver Smoke, רביעיית צלליות על טהרת הגוונים הכסופים משמשת (כפי ששמה מרמז) ליצירת איפור מעושן בגווני כסף ואפור.
באריזת מראה מושחרת תמצאו ארבע צלליות. צללית כהה בגוון אפור- שחור בגימור מאט, צללית בגוון אפור כסוף מטאלי, צללית אפורה בהירה ושימרית וצללית טאופית.
ארבעת הצלליות פיגמנטיות, נמרחות ומטשטשות בקלילות ומאפשרות יצירת איפור מעושן מבלי להתאמץ יותר מדי. הן סובלות מ-Fall Out קל, אך מכיוון שאני תמיד מתחילה עם איפור העיניים, זה לא ממש מפריע לי.
 אישית, הייתי מחליפה את הצללית האפורה הבהירה בצללית בהירה ומאטית, אבל לא אהיה קטנונית.
לרוב, הגוונים האפורים והשחורים משמשים אותנו לאיפור ערב בולט, אבל הרביעיה הזו משמשת אותי לא מעט גם לאיפור יומיומי (אני משלבת בין הצללית הטאופית לכסופה).
שורה תחתונה- רביעייה מוצלחת וצללית טאופית נהדרת.
כמה? 130 שקלים ברשתות הפארם (לפני מבצעים והנחות).

סוף כל סוף יצא לי למצוא סטנד של אסנס עם מוצרים במצב תקין! המתנתי מעט לדעיכת סערת אסנס ופקדתי את הדוכן הקרוב לביתי.
אחד המוצרים שחזרו איתי הביתה הוא עיפרון השפתיים Cute Pink מס' 07.
כשמו כן הוא, עיפרון שפתיים בגוון ורוד חינני, מחמיא ונשי מאוד.
העיפרון עצמו רך, נמרח בקלילות ומלא פיגמנט. קל לשרטט את גבולות השפתיים ומלא את הקו במלוא הצבע.
אני אוהבת להניח אותו על שפתיים נקיות ולא להוסיף שפתון או גלוס מעל. הגוון שלו מאוד יומיומי ומתאים כמעט לכל איפור.
מה שכן, הוא לא ממש עמיד. הוא שורד בערך כארבע עד חמש שעות, וארוחה עשירה לא משאירה לו כל זכר.
שורה תחתונה- גוון מוצלח, פורמולה נוחה ומחיר מצחיק. בהחלט ארכוש עוד!
כמה? 6 שקלים (פחות מבקבוק קולה).

נשאר עוד רגע בדוכן אסנס ונכיר שפתון בגוון סוחט מחמאות (כזה שאף אחת לא מאמינה שהוא של חברת עממית), Wear Berries, מס' 09.           
שפתון מס' 09 מגיע עם גוון סגול- ורוד חינני, כזה שמחמיא מאוד לעורי הבהיר, בולט במידה הנכונה ויכול להתאים לאיפור יום ולאיפור ערב.
השפתון עשיר בלחות, בעל פורמולה עשירה ונעימה ולכן הוא נמרח כמו חמאה על השפתיים. בגלל שמדובר על שפתון לחותי, הוא לא עמיד במיוחד ובערך כשלוש שעות לאחר המריחה (ללא ארוחות בדרך) יש צורך לחדשו.
שורה תחתונה- גוון מעולה, פורמולה מוצלחת ועמידות לא להיט. אבל נסלח לו על האחרון הודות למחיר המצחיק שלו.
כמה? 13 שקלים (יחד עם עיפרון השפתיים תקבלו עודף מ-20).

בימים שאני מחפשת מראה קצת יותר גלוסי לשפתיים, אני נוהגת להשתמש ב- Crystal Light LipGloss בגוון Morganite של חברת ג'ייד. אני אוהבת להניח אותו על עיפרון Cute Pink של אסנס שהכרתן לפי מס' שורות.
אריזת המוצר היא הגימיק העיקרי שלו. בג'ייד יצרו אריזה זכוכית שקופה (דרכה רואים את גוון הגלוס) וכאשר פותחים את מכסה המוצר, מגלים 2 נורות קטנות בקצה המברשת. כמו כן, על האריזה עצמה מודבקת מראה, כאשר השאיפה היא להשתמש במוצר מחוץ לבית בשעות היום ובשעות הלילה.
את הגימיק של תאורה בתוך שפתונים ראינו כבר בעבר אצל חברות אחרות, אך ג'ייד היא החברה הישראלית הראשונה שאימצה את הרעיון.
הגימיק עצמו די חביב, והוא בהחלט מאפשר להשתמש במוצר בתנאי תאורה בעייתים, אבל אם היה מדובר על שפתון בעל גוון בולט (כזה שדורש דיוק), התוצאה הייתה רחוקה מלהיות מושלמת.
הגלוס עצמו מבריק מאוד, ונותן אפקט קריסטלי לשפתיים. הוא דביק אבל בצורה סבילה וסה"כ יצליח להתחבב על חובבות הגלוסים שבקהל.
בדומה לרוב הגלוסים בשוק, עמידותו לא גבוהה במיוחד, אבל אריזתו מעודדת לחדשו כל פעם שנדרש.
שורה תחתונה- גימיק חמוד וגלוס שימושי שיתאים לאלו מכן שמתחברות לגלוסים לשפתיים.
מחיר המלא של המוצר עומד על 112 שקלים, אבל כולנו כבר יודעות שעל ג'ייד תמיד יש מבצעים.

לפני שנמשיך הלאה, קצת סווטצ'ים של מה שהיה לנו עד כה:

מדף נוסף שאינני מפספסת כאשר אני עוברת בסופר פארם הוא מדף הלקים (כמעט כל רכישת תרופה מלווה בלק חדש שמגיע הביתה). אני מודה שלרוב לקים ורודים לא ממש עושים לי את זה, אבל בתקופה האחרונה משום מה צצה לה כמיהה לצבע המתקתק ואוסף הלקים הורודים שלי רק הולך וגודל.
את הגל הורוד מלווים שני לקים חדשים ומתקתקים מבית קרליין, Bubble Gum- ורוד בזוקה זרחני ו-Mystic, לק בגוון ורוד פוקסיה בוהק.
Bubble Gum, גוון מושלם לקיץ הקרוב. ורוד בזוקה טיפקסי, שמצליח למשוך את כל תשומת הלב לציפורניים (ולאמיצות מבינכן הוא ישדרג גם את הפדיקור).
הפורמולה שלו נוזלית ובדומה לגווני נאונים אחרים המריחה שלו לא אחידה (בתמונות שלפניכן מרחתי 3 שכבות). אבל הודות למברשת הרחבה של קרליין אשר מצליחה לשלוט על כמות הנוזל ועל גבולות המריחה של הלק, המריחה שלו היא לא אתגר רציני.
הגימור שלו סמי-גלוסי, ובתמונות שלפניכן לא הוספתי טופ קואט מעל.
הוא החזיק מעמד כיומיים על להופעת הצ'יפ הראשון (ורבים שהגיעו אחריו).
שורה תחתונה- גוון מושלם, מריחה טיפל'ה מאתגרת אבל אל תוותרו עליו אם אתן מחפשות ורוד ניאוני לקיץ.

גם את Mystic לא כדאי לפספס, שכן גם הוא מעט ניאוני, דבר שהמצלמה לא הצליחה לתפוס.
בשונה מ-Bubble Gum הפעם מדובר על פורמולה ג'לית מעולה. הוא אטום יחסית כבר בשכבה הראשונה, והוספתי שכבה נוספת כדי שהגוון יהיה אחיד יותר.
כמו כן, בשונה מקודמו הזרחני (Bubble Gum זכה לתגובות מעורבות מהסביבה), Mystic הצליח לסחוף אינספור תגובות אוהדות ולא מעט מחברותיי הביאו עניין בגוון המהפנט שעל ציפורניי.
הוא בעל גימור בוהק, והחזיק עליי מעמד כ-4 (!) ימים.
שורה תחתונה- חובבות לקים ורודים? נאונים? רוצו לקנות!
כמה? מחירם המלא של הלקים של קרליין עומד על 45 שקלים (בעבור 15 מ"ל) אבל אני מצאתי אותם במחיר שנע בין 10 ל-12 שקלים.

אם בלקים ורודים עסקינן, הכירו לק ורוד מרשמלואי שעושה חשק לנגוס בציפורניים, Free Hugs (שם מקסים ללק לדעתי) של חברת אסנס.
לא ברור לי למה הוא משך את עייני כאשר בחנתי את הסטנד ההרוס של חברת אסנס (אחרי שהמוני נשים הסתערו עליו), אבל הוא נכנס לשקית והגיע איתי הביתה. כאשר מרחתי אותו גיליתי גוון ורוד נהדר עם תת גוון כחול.
בהתאם לשאר הלקים של חברת אסנס, גם הוא מגיע עם מברשת רחבה המאפשרת מריחה מדויקת. בתמונות שלפניכן מרחתי 2 שכבות של לק בכדי להגיע לאטימות מלאה ולא הוספתי טופ מעל.
עמידותו לא ממש גבוהה ועליי הוא החזיק מעמד בערך כיומיים עד להופעת הצ'יפ הראשון.
שורה תחתונה- ורוד מושלם במחיר מצחיק.
כמה? 9 שקלים בעבור 8 מ"ל.

אחרי שכיסינו את הסטנדים של האיפור והלקים, הגיע הזמן לעבור לסטנדים של מוצרי הטיפוח!
בקרם עיניים התחלתי להשתמש לפני שנה בערך, בעיקר בכדי למנוע הופעת קמטוטים וקמטים סביב העיניים. לאחר שניסיתי מס' קרמים (עליהם אכתוב בהמשך) הגיע אליי Anti Wrinkle Eye Cream של ד"ר עור.
קרם עיניים ייעודי נגד קמטים המעניק לחות מוגברת לעור העדין שמתחת לעיניים ואמור לטשטש קמטים קיימים.
הוא מכיל חומצות אלפא הידרוקסיות (מזרזות את תהליך חידוש התאים), תמציות רוסקוס (רכיב ממריץ המסייע להפחתת מראה "שקיות" מתחת לעיניים) וויטמינים B5 ו-F (מעניקים לחות מוגברת לשעות ארוכות).
החברה ממליצה להשתמש במוצר בוקר וערב, אך עבורי בנתיים מספיקה פעם אחת (אני משתמשת בו בערב, לפני השינה).
מאז שהתחלתי להשתמש במוצר העור שמתחת לעיניים פחות יבש משהיה לפני השימוש, הקמטוטים (שהופיעו בעיקר תודות ליובש שהפציע בעונת המעבר הנוכחית) הרבה פחות בולטים משהיו לפני וסה"כ האזור נראה טוב יותר.
מספיקה כמות קטנה של מוצר בכל שימוש, ולכן 20 המ"ל של המוצר יספיקו לתקופה ארוכה.
שורה תחתונה- הצלחתי להבחין בהבדלים במצב העור שמתחת לעין לאחר שהתחלתי להשתמש במוצר, אבל אין בידי אינדיקציה לגבי השפעת המוצר על עור בוגר.
מחיר: 135 שקלים ברשתות הפארם, או 94.43 שקלים באתר Medi-Link (השתמשו בקוד BLOG5ML לקבלת 5% הנחה על רכישה ראשונה באתר).

אם הסתובבתן בפארם בזמן האחרון, ודאי נתקלתן בקרם ידיים שחתומות עליו שתי חברות ישראליות- חברת AHAVA המוכרת לכולנו הודות למוצרי הטיפוח המוצלחים שלה, וחברת Teva שכולנו מכירים מעולם התרופות (וגם מחדשות הפיננסיים וכו').
קרם הידיים X-ZEM (השם נשמע כמו תרופה... נו שוין, חברת טבע מעורבת בזה אז נסלח להם) מסדרת Clineral הוא פיתוח של שתי החברות המיועד לסובלים מגירוי ויובש.
X-ZEM הוא קרם טיפולי לכפות הידיים, על בסיס מינרליים מים המלח המיועד לעור הסובל מ"דרמטיסיס מגע גירוי" הנוצר כאשר העור בא במגע עם חומרים שונים (כדוגמאת כימיקליים) הגורמים נזק לפני העור ומתבטאים באדמומיות, גירוד, נפיחויות, אבעבועות וקילוף האזור הפגוע. בין גורמי הגירוי העיקריים: סבון, מים, דטגרנטים, חומרי ניקוי וכו'.
אינני סובלת מרגישות מיוחדת או מ"דרמטיטיס", אבל לאחר נקיונות ובישולי הפסח, עור ידיי נראה כמו מדבר סהרה והעור היה כ"כ יבש עד שזה כאב. התחלתי להשתמש ב-X-ZEM ביום בו חגגנו את ליל הסדר, וכשבוע לאחר מכן, בשביעי של פסח נראה כי העור חזר למצבו התקין.
הקרם עשיר מאוד, ומרגישים זאת כאשר מורחים אותו על הידיים. לוקח לו זמן להיספג (אני מעדיפה להשתמש בו לפני השינה מאשר לאורך היום). בעת ההנחה מרגישים הקלה ביובש, אך רק בשימוש ארוך טווח היובש באמת נעלם.
מכיוון שאינני סובלת מדרמטיטיס לא אוכל לדווח על שינוי במצב העור הודות לשימוש בקרם, אבל לעור היבש (בצורה קיצונית) שלי הוא עזר.
שורה תחתונה- סוס עבודה.
מחיר:61 שקלים בעבור 125 מ"ל ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.

הסיבוב הפעם יסתיים במדף הדאודורנטים. כאשר סדרת הדאודורנטים נושם+ של חברת קרליין הושקה, הכרתי שני דאודורנטים מוצלחים ששימשו אותי נאמנה זמן רב (ולאחר מכן נרכשו בשנית).
בעקבות הניסיון המוצלח עם הסדרה, שמחתי לגלות את תת הסדרה 0% (0% אלומיניום, 0% פראבנים ו-0% אלכוהול) ותהיתי האם גם היא תתאים עבורי.
סדרת נושם 0% פותחה בעקבות ההשקה של סדרת הדאודורנטים "For Girls", מהדורה לנערות שהתבססה על דאודורטנים נטולי אלכוהול, פראבנים ואלומיניום. לאחר השקת גרסאת הנערות, הבינו בקרליין כי קיימת דרישה לדאודרנטים נטולי אלומיניום, אלכוהול ופראבנים גם בקרב נשים בוגרות.
אני ניסיתי את שני הדאודורנטים בסדרה ולצערי שניהם לא מתאימים לי. הרול און מצליח להחזיק עליי מעמד בערך כ-6 שעות (לרוב דאודורנטים מחזיקים עליי יום שלם) והספריי לא החזיק מעמד כלל (אחסוך ממכן פרטים בנוגע לגילוי העובדה שהדאודורנט לא עמיד עליי).
שניהם לא משאירים סימן על הבגדים, ויש סיכוי שעל בחורה אחרת הם יחזיקו מעמד זמן רב יותר (עמידות הדאודורנט על אדם היא מאוד אינדיווידואלית).
שורה תחתונה- הפעם זה לא ממש עבד בינינו.
מחירם נוח, בין 12 ל-15 שקלים לבקבוק.

ולמקרה שפספסתן את הסרטון עליו דיברתי בתחילת הפוסט:

ועכשיו ספרו לי חוויות מהנות יותר או פחות מהסיבובים שלכן בפארם...

*גילוי נאות- חלק מהמוצרים בפוסט התקבלו לסקירה מהחברות.





13 תגובות:

  1. Sunny Cream פשוט מהמם! תודה על ההמלצה!

    השבמחק
  2. הכי כיף לקפוץ בשביל משהו קטן ולצאת עם חיוך גדול :) תתחדשי!

    השבמחק
  3. פוסט מהמם!
    הצלליות של ג'ייד מאוד יפות וממש מחמיאות לך! אהבתי!

    השבמחק
  4. קניות בפארם הם תמיד בעייתיות, אני הפסקתי לעשות את זה בארץ בכלל... אבל אחלה בחירות!

    השבמחק
  5. הדאורדורנטים של קרליין מהסדרה הנושמת פשוט איומים , לא רק שהוא לא מחזיק , הוא עושה ריח רע . ואני לא מאלו שסובלים מהזעה במקומות בגוף

    השבמחק
  6. הקרם עיניים נשמע מעולה, חיפשתי כזה לפני שבוע , באסה שהזמנתי כבר משהו מאייהרב...אם ההוא לא יזרום הקרם עיניים של ד"ר עור יהיה הבא בתור. פוסט נהדר!! :)

    השבמחק
  7. מה יהיה עם הציפורניים המושלמות! והריסים!
    הרביעייה של ג'ייד מחמיאה מאוד! הלקים נראים מעולה!

    השבמחק
  8. התגלגלתי מצחוק... כולי קנאה בכישורי מריחת הלק שלך

    השבמחק
  9. התגלגלתי מצחוק... כולי קנאה בכישורי מריחת הלק שלך

    השבמחק
  10. התגלגלתי מצחוק, כולי קנאה בכישורי מריחת הלק שלך

    השבמחק
  11. התגלגלתי מצחוק, כולי קנאה בכישורי מריחת הלק שלך

    השבמחק
  12. יש פה כמה מוצרים מעולים! והבאבל גאם של קרליין מגניב אותי בטירוף! גיחה הבאה בקניון הוא שלי :)

    השבמחק
  13. גם אני הזמנתי עפרון של אסנס ! אבל עדיין לא יצא לי לנסות אותו :O
    ואני חולה על הצלליות של ג'ייד גרמת לי לרצות לנסות את הסט הזה !
    ואני לא אוהבת את הלקים של קרליין הם לא נוחים לי ונורא מהר יש לי בהם צ'יפים :(
    פוסט נהדר בכל מקרה 3>

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...