Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 12 במרץ 2015

Stay all day

תסתכלו סביבכן... אי אפשר לברוח מהם... הם בכל מקום!
טרנד השפתונים העמידים הגיע כדי להישאר, וכחובבות איפור עמיד אנחנו מאמצות אותו בשמחה. הרי רובנו מעדיפות להתאפר פעם אחת (למשל בבוקר) ולהישאר כך כל היום. זה נכון שפידור האף וחידוש השפתון הם פעולות די פשוטות, אבל אם אפשר להימנע מהן, הרי זה מבורך.
אני מודה, שאני מחובבות הטרנד. כאחת שלא ממש סובלת מיובש שפתיים, אני יכולה להינות ממגוון רחב של צבעים וחברות, למרוח ולשכוח (טוב, לא באמת, כי רוב השפתונים כן דורשים חידוש לאורך היום, וחלק מהם יורדים מהשפתיים בצורה לא ממש חיננית, אבל בתאוריה הרעיון מוצלח).
בפוסט של היום, אשמח להציג לכם חמישה שפתונים נוזליים עמידים שבדקתי לאחרונה.

קחו בחשבון, לשפתונים עמידים יש נטייה לייבש את השפתיים. זה לא מפתיע, שכן הודות להיעדר רכיבים לחותיים הם בהחלט עמידים יותר, אבל פחות חברותיים לשפתיים. זו גם הסיבה שאוכל שומני גורם להעילמות השפתון (הרי שאתן רוצות להסיר איפור עמיד אתן משתמשות במסיר איפור שומני המצליח להמס את האיפור כשמסירים אחרים לא מצליחים).

סדרת שפתוני Color Matte של קרליין עוררה דיון רב ברשתות החברתיות. הדעות על השפתונים הללו חלוקות, בעוד שחלק מהבנות מדווחות על עמידות מרשימה, אחרות מתלוננות על חוסר עמידות והעלמות הצבע מהשפתיים בצורה בלתי חיננית.
בסדרת השפתונים שהוציאה החברה לא מזמן, תמצאו שישה גוונים, החל מורוד ניודי ועד אדום שני חושני.
באריזת זכוכית שקופה עם מכסה שחור, מצוי לו שפתון נוזלי בגימור מאט אותו יש להניח באמצעות אפליקטור ספוג.
על שולחני נחתנו שלושה גוונים- 20, גוון ורוד ניודי, 22, גוון ורוד סגול, ו-25, גוון אדום סקסי.

נתחיל מהגוון האהוב עליי, שפתון מס' 22 המצויד בגוון ורוד-סגול משגע, שמחמיא מאוד לגוון עורי הבהיר.
הפורמולה שלו נהדרת, יש לו מרקם קטיפתי, הוא לא "בורח" לצידי השפה ומצליח להחזיק מעמד שעות ארוכות. החיסרון היחיד מבחינתי הוא שלאחר האוכל השפתון יורד בצורה לא ממש חיננית, ומשאיר "קרחת" במרכז השפה (דבר שאפשר לפתור ע"י חידוש השפתון לאחר הארוחה).

את צבעו האדום של שפתון מס' 25 מאוד אהבתי. אבל הוא מתקבע לאט יותר מאחיו הסגול, וכן זולג מעט לקמטוטים שבצידי השפתיים. בעוד שהסגול מתקבע על השפתיים אחרי כ-10 דקות בערך, לשפתון האדום נדרשות בערך כ-20 דקות כדי להתקבע.
עמידותו של שפתון מס' 25 דומה לזו של שפתון מס' 22, והוא הצליח להחזיק על שפתיי זמן רב, אבל ארוחה מלאה הצליחה לאתגר אותו והוא נעלם מאזור פנים השפתיים.
לאחר מספר נסיונות עם השפתונים הללו, גיליתי שהשיטה הבאה היא המוצלחת ביותר לשימוש בהם- בהתחלה אני מורחת שכבה דקה מאוד של חומר על השפתיים, ממתינה כדקה או שתיים ואז מוסיפה שכבה נוספת. בצורה זו, השפתונים "יושבים" יפה יותר על השפתיים ומחזיקים מעמד זמן רב יותר.

גוון מס' 20 פחות הצליח להרשים אותי, גם מבחינת הצבע וגם מבחינת הפורמולה. מדובר על שפתון בגוון ורוד ניודי, שלא יתאים לכל אחת, אלא בעיקר לבהירות שבחבורה. מכיוון שאנוכי בהירה, הוא מתאים לי, אבל בתנאי שעשיתי איפור עיניים מודגש (בהתאם לחוק המפורסם של "איפור עיניים מסיבי, שפתיים לא מודגשות"). כאשר שילבתי אותו עם איפור עיניים עדין יחסית, נוצר מראה חיוור ולא ממש מחמיא.
גם הפורמולה שלו לא ממש דומה לאחיו הכהים. בעוד שהם נהנים מפורמולה אטומה וגימור קטיפתי, גוון מס' 20 הדגיש את הקמטים של השפתיים ויצר מראה מקומט מהרגיל. כמו כן, הוא פחות עמיד מאחיו והוא החזיק מעמד בערך כ-3 שעות, וירד מהשפתיים בצורה לא ממש חיננית.
ניסיתי לצלם אותו על השפתיים, אבל ממש לא אהבתי את התוצאה (שפתיים מקומטות) ולכן הפעם תאלצו להסתפק בסווטצ' על היד.

שלושת השפתונים של קרליין ייבשו לי מעט את השפתיים, ועל כן אם אתן בוחרות להשתמש בהן, קחו בחשבון שיש להם נטייה להדגיש יובש קיים ולהחמירו, ואני ממליצה לאחר השימוש בהם (או כמה שעות לפני) להניח באלם נגד יובש על השפתיים.
שורה תחתונה- הגוון הורוד מושלם, האדום שימושי ולא רע בכלל, והניודי הוא האח המורד במשפחה. אלטרנטיבה מקומית לטרד השפתונים העמידים שסוחף את העולם.
כמה? מחירו המלא של המוצר עומד על 120 שקלים, אבל אפשר למצוא אותו בחצי מחיר.

הכירו את האובססיה האחרונה שלי, שפתון New Orleans של חברת עפרה.
כחובבת שפתונים סגולים כהים, החיבור בינינו היה מידי. הרי איך אפשר לסרב לגוון סגול שזיפי מושלם שכמוהו? ברגע שהוא פוגש את השפתיים, הוא הופך לכוכב ההופעה ואף אחד לא יכול להתעלם ממנו.
בפורים האחרון, השתמשתי בו אחרי שתיחמתי את השפתיים בעיפרון עיניים שחור. כאשר יצאתי כך למסיבת פורים, נשאלתי אינספור פעמים באיזה שפתון השתמשתי באותו הערב.
הוא מגיע באריזה שקופה, דרכה רואים את מלוא הגוון. הפורמולה שלו סמיכה יחסית, ולכן מספיקה שכבה אחת של המוצר כדי להגיע לאטימות מלאה.
השפתון מכיל רכיבים מקבעים המגיעים ממגוון אבקות מינרליות, מה שיוצר גימור מאט וקטיפתי. כמו כן, הוא מכיל שעוות קלנדולה צמחית, שמסייעת בקיבוע הפיגמנט ואמורה למנוע את תופעת היובש האופיינית לשפתונים העמידים.
עליי הוא הצליח להחזיק מעמד שעות ארוכות, שרד שתיה ומזון יבש, אבל לאחר ארוחה מלאה (בשילוב מזון שומני) הבחנתי בהיעלמות השפתון בחלק הפנימי של השפתיים.
כפי שציינתי מעלה, אינני סובלת מיובש בשפתיים, ובשונה מהשפתונים של קרליין, הפעם לא הופיע יובש קל לאחר השימוש בשפתון.
שורה תחתונה- גוון מושלם, עמידות טובה וסה"כ מוצר מוצלח.
כמה? אפשר להשיגו במחיר של 97 שקלים באתר Guilty, או לחלופין בחנות עפרה.

בכל הנוגע לעמידות, שפתון Colorstay Overtime בגוון Always Sienna של רבלון זוכה במקום הראשון. השפתון הזה לא זז! החזיק עליי מעמד יום שלם, ולא ממש רצה להיפרד מהשפתיים גם כשממש התעקשתי.
גוון Always Sienna נראה כגוון חום ערמוני שלא ממש הבנתי איך יתאים לגוון עורי הבהיר, אבל בפועל גיליתי גוון חום- אדמדמם עדין, שהשתלב בצורה טובה עם עורי הבהיר.
לשפתון שני צדדים, בצידו האחד תמצאו את השפתון עצמו, ובצידו השני תמצאו גלוס שקוף. ניסיתי להשתמש בשפתון ללא תוספת הגלוס, וגיליתי שהתחושה שהוא משאיר לבדו ממש לא נעימה (תחושה של שפתיים סופר יבשות), ולכן אני תמיד מוסיפה את הגלוס השקוף מעל.
כפי שציינתי מעלה, השפתון מאוד מאוד עמיד, ולכן הוא מייבש את השפתיים. אם אתן סובלות מיובש בשפתיים (אפילו קל) הימנעו ממנו עד יעבור הזעם.
כמו כן, כדי להסיר אותו השתמשתי במסיר איפור שומני והייתי צריכה לשפשף מעט כדי להסירו בצורה מלאה, כך שלא בטוח שהוא יתאים לבעלות השפתיים הרגישות.
שורה תחתונה- השפתון הכי עמיד שיש לי, אבל יש לכך השלכות.
כמה? 112 שקלים, לפני הנחות הפארמים.
משמאל לימין: New Orleans, Always Sienna, Careline 20,22,25
ועכשיו, זה הזמן שלכן לומר לי האם טרנד השפתונים העמידים קורץ לכן, או שאתן מעדיפים לחות בשפתונים שלכן?
ואל דאגה, שפתונים עמידים נוספים יופיעו בבלוג בקרוב מאוד...

*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

18 תגובות:

  1. אוהבת! אך לא יכולה להתענג.. :/ היובש יכה בשנית..
    הכל נראה עלייך מצויין!

    השבמחק
  2. כולם נראים עלייך נפלא.
    במיוחד הסגול של עופרה והאדום של קרליין!
    סופ"ש מהמם ;-)

    השבמחק
  3. וואו, הדלקת אותי עכשיו על השפתון של רבלון... הגוון נפלא עלייך, סופר מחמיא. :)

    השבמחק
  4. כל הגוונים יפים עלייך! ואני חובבת שפתוני מאט ידועה, פוסט כיפי!

    השבמחק
  5. אני גם סופר אוהבת את 22, וזה הכי לא מובן מאליו כי כידוע אני בחורה של אדום!
    יפים לך :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני לרוב מעדיפה את האדומים, אבל ה-22 הזה שובר מוסכמות

      מחק
  6. בתור מישהי שסובלת קבוע מיובש בשפתיים, אני משתמשת תמיד בשפתון לחות (בליסטקס כזה או אחר) מה שעוזר לשמור על לחות וגם על עמידות של שפתונים. שפתונים רגילים תמיד נמרחים לי בשנייה שאני אוכלת או שותה משהו (וזה הכי מעצבן, ללכלך את הכוס...) אבל בתקופה האחרונה אני משתמשת בשפתון סטיק של MUA. הוא אדום מאוד ואיכשהו על השפתיים מתקבל ורוד (עדין יחסית, אז לא נורא), אבל לא זו הנקודה – הוא פשוט "צובע" אותן. אני מורחת אותו כשאני רק מתחילה להתאפר, משאירה אותו ככה 10–15 דקות, וכשאני מסיימת פשוט מוחה אותו, והפיגמנט פשוט נשאר על השפתיים (ואז עליו אני יכולה למרוח שוב שפתון לחות כדי לקבל עוד לחות וברק). היתרון האחרון הוא המחיר הזול שבאמת קשה למצוא זול ממנו...
    http://www.muastore.co.uk/mua-power-pout

    השבמחק
  7. הניו אורלינס הזה מושלמי

    השבמחק
  8. אני ממש אוהבת את הטרנד החדש הזה של שפתונים נוזליים ועמידים. בד"כ ממש קל להניח אותם, ואם הפורמולה טובה הם מדהימים :)
    ואת כמובן מלכת הגוונים הכהים ;)
    אני מתלבטת מאוד לגבי השפתונים של קרליין... יש מצב שבסוף אני אשבר ואנסה אחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה... זה בהחלט נוח ושורד זמן רב.
      ממליצה להתחיל מהורוד, בעיקר כי הוא הכי עמיד בסדרה

      מחק
  9. על קרליין אני מתה לשים את ידי כבר זמן מה ותמיד מחסלים שם את הסטנד בסופר פארם :(
    אבל סיקרנת אותי עם הרבלון , שווה לנסות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי... לא ידעתי שהם נמכרים כ"כ! מקווה שתשימי את ידך על קרליין בקרוב

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...