Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 30 במרץ 2015

Chocolate Bar

אוח שוקולד... התמכרות שמלווה אותי שנים.
 על אף מה שנראה בפייסבוק, אני משתדלת לאכול בריא. אני מתאמנת לא מעט ומקפידה על מה שנכנס לגופי (ולכן רוב העוגות שמוצגות לראווה באינסטגרם ובפייסבוק עוזבות את הבית מיד לאחר הצילומים), אבל יש דבר אחד שאינני יכולה לעמוד בפניו- שוקולד!
אז נכון ששוקולד מריר נחשב לבריא יחסית ואפילו ממליצים לאכול קוביה ביום, אבל המלצות לחוד ומציאות לחוד ואני לרוב בוחרת בשוקולד חלב ובשוקולד לבן (כן, אני אוהבת שוקולד לבן ולא מתביישת להודות בכך! אז מה אם אתם טוענים שהוא לא באמת שוקולד).

שוקולד על כל צורותיו הוא דייר קבע בביתי. תכולת סלסלת השוקולדים בביתינו משתנה בהתאם למצב רוח (והנסיעות לחו"ל) אבל היא תמיד שם, מלאה בכל טוב ומתחסלת במהרה.
כמובן שהשוקולד לא חייב להגיע לבד, ואם אפשר לשלבו עם טעמים נוספים (חמאת בוטנים למשל) הרי הרווחתי שתי אהבות בביס אחד. מה שכן, יש שילוב אחד שאינני מסוגלת לאכול- שוקולד תפוז.
החך שלי לא סובל מסנוביזם מיוחד, ולכן גם שוקולד עלית (זה עם הפרה) מתקבל בזרועות פתוחות. שני הטעמים האהובים עליי ביותר הם "קרם חלב" ו"שוקולד במילוי תות".
ממתק נוסף שאינני מסוגלת לעמוד בפניו הוא מרציפן, ולכן, השילוב המעולה בין ממתק השקדים לזהב החום הוא אחד החביבים עליי (במיוחד שהוא מגיע ממפעל מוצארט).
במידה והגעתן עד לכאן, אני מצטערת להודיע שאין באפשרותי לשתף בשוקולדים שברשותי דרך האינטרנט. עד שנוכל לבצע "התעתקות" (טלפורטציה) של דברים דוממים, נחזור להתעסק במטרתו העיקרית של הבלוג...

אחרי שהצהרתי בפרהסיה על אהבתי הנצחית לשוקולד, אי אפשר שלא להתלהב מהשילוב ההכרחי בין מעדן כה טעים לבין אהבה נוספת שלי-איפור.

אריזת ה- Chocolate Bar של Too Faced מעוצבת בצורת ריבועים בצבעו של שוקולד מריר, ועליה שני כיתובים, האחד הוא שמה של הפלטה (Chocolate Bar) והשני הוא שם החברה.
האריזה היא אריזת מתכת, עמידה יחסית, כאשר המכסה נמצד לחלקה התחתון באמצעות מגנט (סגירה חזקה, מה שהופך את הפלטה לאידאלית לנסיעות).

כאשר פתחתי לראשונה את מכסה הפלטה, התגנב לאפי ריח מתקתק ומשכר של שוקולד... עיון קצר ברשימת הרכיבים של הצלליות מגלה מה מקורו- קקאו.

כל 16 הצלליות שבפלטה זכו לשמות טעימים, ובדר"כ הפלטה נוטה לעורר חשק קל למתוק כאשר משתמשים בה.
14 צלליות מגיעות בגודל רגיל ובו 0.95 גרם מוצר, ושתי צלליות בהירות בכמות של 2.8 גרם כל אחת (מדובר על צלליות בהירות סופר שימושיות, ואני משתמשת בהן להארות הן של איפור העיניים והן של הפנים).
הקו המנחה של רוב גווני הצלליות בפלטה הוא חום על כל גווניו (בכל זאת, שוקולד), בנוסף לצללית בגוון ורוד חיוור ולצללית בגוון סגול שימרי.

הצלליות שבפלטה די ורסטיליות, ואפשר למצוא בה צלליות בגימור מאט, צלליות שימריות, צלליות בגימור פרוסט וצלליות בגימור מטאלי.


שורה ראשונה מכילה חמש צלליות:
Gilded Ganache- צללית בגוון חום שוקולד מריר, בתאורה מסויימת אפשר להבחין בהבזקי חאקי ומעט שימר.
 White Chocolate- צללית בגוון בז' ניודי עם גימור מאט. משמשת אותי לא מעט לטשטושים והארה של עצם הגבה.
 Milk Chocolate (יאמי)- צללית בגוון חום מוקה, גם היא בגימור מאט.
Black Forest Truffle- צללית בגוון בורגונדי עם שימר בגוון זהה לצד שימר חום.
Triple Fudge- צללית בגוון חום כהה (ממש כמו פאדג' שוקולד) בגימור מאט.
בשורה השניה תמצאו 6 צלליות:
Salted Caramel- צללית בגוון חום-ורוד עתיק (צללית סופר שימושית עבורי. אני משתמשת בה בעיקר באזור כפל העפעף או טשטוש איפור מעושן).
Marzipan- צללית בגוון שמנת עם נגיעות גוון כתום ובגימור פרוסטי.
Semi-Sweet- צללית בגוון חום בינוני, גם היא בגימור מאט.
Strawberry Bon Bon- צללית ורודה עדינה בגימור מאט.
Candied Violet- צללית בגוון סגול- אפרפר בגימור שימרי.
Amaretto- צללית בגוון חום ערמוני בגימור מטאלי.
השורה השלישית והאחרונה מכילה 5 צלליות:
Hazelnut- צללית בגוון חום אגוזי עם גימור מטאלי זהבהב.
Creme Brulee- צללית בגוון זהוב וגימור מטאלי.
Haute Chocolate- צללית בגוון שוקולד מריר, עם תת גוון אדמדמם וגימור פרוסטי.
Cherry Cordial- צללית בגוון דובדבן כהה, ובתוכה שימר ורדרד.
Champagne Truffle- צללית בגוון ורוד עדין ובגימור מטאלי כסוף.
רוב הצללית שבפלטה נוחות מאוד לשימוש. הן מלאות פיגמנט, רכות מאוד וקל להניחן על העפעף ולטשטשן. שתי הצלליות ה"מיוחדות" בפלטה (כלומר אלו שפחות משתלבות עם הלך הרוח של הפלטה), Strawberry Bon Bon ו- Candied Violet לוקות בפימנט מעט בעייתי ולכן אני מעדיפה להניחן באמצעות מברשת דחוסה. לצערי גם הצללית המשגעת Creme Brulee בעייתית. הפורמולה שלה יבשה יחסית וצריך ממש להתאמץ כדי להוציא את מלוא הפיגמנט (אני משתמשת באצבעות כדי להניחה על העפעף).
יש לצלליות מעט Fallout, אבל הוא כמעט ואינו מורגש.
מבחינת עמידות- על בסיס פריימר הצלליות מחזיקות מעמד יום שלם מבלי להתאמץ. כאשר אני לא מניחה פריימר, הן מחזיקות עליי מעמד בערך כ-6-7 שעות, ולאחר מכן הצבע דועך מעט ומתחילים להופיע פסי צללית בקמטוטי העין.

בזכות הגוונים החומים שבפלטה, היא מעולה עבורי לאיפור יומיומי (לצד הנייקד הראשונה).
במראה הבא הנחתי את צללית Salted Carmel בכפל, את צללית Haute Chocolate בחצי החיצוני, ואת הצללית Creme Brulee בחצי הפנימי של העין (בטפיחות).
הוספתי אייליינר בגוון ברונזה של חברת Morphe (סקירה בקרוב) וקינחתי במסקרה (Pupa- Ultraflex).
אפשרות נוספת היא להשתמש באותן הצלליות על העפעף העליון, ולהוסיף תיחום תחתון. על קו הדמעות הוספתי עיפרון חום וטשטשתי אותו מעט באמצעות מברשת עיפרון והצללית Triple Fudge.
באיפור הבא הנחתי את צללית Milk Chocolate בכפל וטשטשתי אותה מעלה באמצעות מברשת טשטושים והצללית Milk Chocolate. השתמשתי באותה הצללית גם בשליש הפנימי של העין. במרכז העין הנחתי את הצללית Candied Violet וטשטשתי מעט. הפעם בחרתי להוסיף אייליינר (Mac- Blacktrack) וסיימתי במסקרה (Encore של איל מקיאג' שתסוקר בבלוג בקרוב).
בנוסף למראות שהצגתי כאן, באריזת הפלטה תמצאו גם עלון ובו שלושה מראות חיננים אותם אפשר ליצור באמצעות הצלליות שבפלטה.

שורה תחתונה- פלטה מוצלחת מאוד, ואם חשקה נפשכן בפלטת גוונים חומים, היא תהיה מושלמת עבורכן. אבל עליי להזהיר אתכן מראש,כל שימוש מלווה ברצון עז לטרוף חבילת שוקולד הודות לניחוח המפתה שלה.
היכן ניתן להשיג? ובכן, האתר Guilty מציע אותה במחיר מלא של 242, אבל בדר"כ האתר מציע שלל מבצעים ששווה לעקוב אחריהם, ובעת ההשקה מחיר הפלטה עמד על 198 שקלים (במידה ויהיה מבצע אטרקטיבי אעדכן בפייסבוק של הבלוג).
בנוסף, ניתן להשיג את הפלטה בספורה או באתר ביוטיביי , בהתאם למלאי (ד"א, אם אין לכן בעיה עם מוצרי איפור יד שניה, תוכלו לנסות להשיגה באתר Glambot).

ולקינוח (כי צריך קינוח אחרי כל השוקולד הזה) אשאיר אתכן עם תמונות מסדנת השוקולד בה השתתפי בעבר (וכתבתי עליה ממש כאן).





*גילוי נאות- הפלטה התקבלה לסקירה.

7 תגובות:

  1. וואו! זה נראה כל כך טעים, ואני לא מתכוונת לשוקולד חח :)
    נראית מדליקה והגוונים ממש מוצלחים, תתחדשי ותהני!

    השבמחק
  2. השוקולד מוצארט עם המרציפן ! ההורים הביאו לנו מחו"ל כזה ואני מודה שטעמתי (למרות רגישותי ללקטוז ,ככה שזה לא היה כזה כיף) וזה היה מדהים ! הדבר הכי טעים שאי פעם טעמתי ניתן אולי להגיד חח

    השבמחק
  3. אני שונאת מרציפן! אבל אם את אוהבת, תתלבשי על המימונה שלמזלך ממש מעבר לפינה, השולחונות עמוסים מרציפנים!
    אני מאוד אהבתי את הפלטה, מאוד שימושית והצלליות נפלאות!

    השבמחק
  4. על אהבתינו המשותפת למתוק בכלל ולשולוקד בפרט דיברנו לא מעט, אבל הפעם הגזמת! יש בבית ערימות!!! של שוקולד שהגיעו במתנות, פינוקים ומשלוחים לחג, מלבד גומי ;) הכל. מרציפנים, בונבונירות משובחות, שוקולד עלית, רק תנקבי בשם, אז הבוקר התאפקתי כי אוכלים ארוחה חגיגית, מה יהיה אח"כ - לא מבטיחה כלום ולא, הם ממש לא יצאו מהבית הם שלי!!!

    אשר לבונבוניירה שלא משמינה, כאלה אני אוהבת, מתענגת על האריזה, המראה, הורסטיליות וגם על שה שאפשר להשתמש שוב ושוב. למה אני מתפלספת? כי תיכף הולכים לאכול אצל אמא, אני כבר מוכנה והם עוד לא...

    חג שמח :*

    השבמחק
  5. אני לא מאמינה שאנחנו חולקות אהבה לשוקולד תות!! כל פעם כשאני אומרת שאני מתה על זה, אנשים מעקמים את האף :(
    וכמובן שאני אוהבת גם שוקולד תפוז, שוקולד מנטה, שוקולד מרציפן, שוקולד עם שוקולד.. שאלוהים יעזור לי. אה, וגם קרמל מומלח!

    במשך תקופה ממש ממש ארוכה התלבטתי בין פלטת השוקולד לבין אחת הנייקד... איך הסיפור הזה נגמר את כבר יודעת. זו נראית לי פלטה שימושית ומגניבה בטירוף :)

    השבמחק
  6. זו הפלטה האהובה עליי ללא צל של ספק ונהיתי ממש רעבה עכשיו :/

    השבמחק
  7. בובית כמה שאנחנו דומות בעניין השוקולד! חמאת בוטנים? מרציפן? אה.. ברור!! ושוקולד במילוי תות.. נום נום נום :P
    אה, אפשר רגע לעצור ולדבר על הריסים האלה?? :) מראות יפים וכיפיים, עושים חשק לקחת כמה שוקולדים טו גו.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...