Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 21 במרץ 2015

שלהי חורף 2015

ב-27.3 נעבור כולנו לשעון קיץ. שעות האור יתארכו, יתחיל להתחמם כאן וכולנו נתכונן לחג האביב הקרב ובא.
זה בדיוק הזמן לטאצ' אחרון של לחות, כדי שנגיע לאביב עם עור קורן ובריא מהרגיל.

אם אתן סובלות מעור יבש (ואפילו סופר יבש), הכירו את תרופת הפלא עבורכן, Lipikar Baume של חברת La Roche Posay.
באריזה לבנה עם כיתוב שחור, מצוי לו קרם לחות סמיך ועשיר מאוד, מסוג הקרמים שרובנו אוהבות למרוח לפני השינה, כאשר העור מציק ומגרד לנו.
הקרם מיועד לעור הפנים והגוף והחברה מצהירה שהוא מסייע בטיפול בעור יבש בצורה קיצונית, לצד טיפול בגירויים ובגירודים הנובעים מכך.
הקרם מתאים למבוגרים ולילדים, לעור רגיש וכזה הסובל מאלרגיות והוא נטול פראבנים או בישום. כמו כן, הקרם מיועד גם לסובלים מאוטפיק דרמטיטיס, מחלת עור כרונית.
לפי החברה, הקרם מכיל רכיב ייחודי (מוגן בפטנט אם אתן מתעקשות לדעת) הנקרא Aqua Posae Filiformis המקל על אי הנוחות הנלווית לעור היבש.
בגלל שהקרם עשיר מאוד, הוא גם כבד יחסית ואישית אני מעדיפה להשתמש בו בעיקר לפני השינה (לוקח לו זמן להיספג לעור והוא משאיר מעט תחושה שמנונית).
שורה תחתונה- אם אתן סובלות מעור יבש ואפילו יבש מאוד, הרי לכן סוס עבודה רציני.
כמה? 79.90 שקלים בעבור כמות של 200 מ"ל () באתר Medi Link (אם זו רכישה ראשונה שלכן באתר, אתן מוזמנות להינות מהנחה על סך 5% בהזנת הקוד BLOG5ML בקופה).

מותג Bio Active Care צץ לאחרונה ברשת סופר פארם, אך רק כאשר הגיעה אליי ערכת ההתנסות של Bio Active, נחשפתי לראשונה למוצרי החברה.
כחלק ממבצע ההשקה, הציעה החברה ללקוחות סופר פארם מארז התנסות של המותג במחיר של 99 שקלים, במקום 274.5 שקלים (אני מודה שהמחיר המקורי גבוה למדי, ובהתאם להתנהלות סופר פארם, גם במקרה זה המחיר המקורי גבוה מאוד ועליו מציעים לנו מחיר "משתלם" בהרבה...).
בערכת ההתנסות תמצאו קרם יום אנטי אייג'ינג ו-7 אמפולות לטיפול ושמירה על עור הפנים.

קרם היום של Bio Active מתואר כקרם אנטי אייג'ינג עשיר לטיפול בעור הפנים.
באריזת פלסטיק מרובעת  ומעט מסורבלת, מונח לו קרם לבנבן ועשיר. הקרם סמיך יחסית, אבל הוא נספג במהירות לעור ומצליח ללחח אותו. הוא לא משאיר תחושת שמנוניות ומסתדר טוב עם מייקאפ (לכן אני משתמשת בו בבוקר, כבסיס למייקאפ).
בשימוש יומיומי הוא הצליח לשפר את מצב היובש בעור (עורי מעורב וסובל מיובש בעיקר באזור הסנטר), לא עורר פצעונים וסה"כ עשה את מה שדרשתי ממנו- להשיב לחות לעור ולשמור על עור מאוזן מבחינת לחות. קשה לי לומר אם הוא השפיע מבחינת אנטי אייג'ינג מכיוון שעדיין לא הופיעו אצלי קמטים או קמטוטים. 
מה שכן, אני לא משתגעת על הניחוח המלאכותי שלו, שמזכיר לי מעט מקדם הגנה.

בערכת ההתנסות תמצאו גם 7 קפסולות לטיפול של שבוע.
הקפסולות מכילות ויטמינים לטיפול בעור הפנים והצוואר ( חומצות שומן, אומגה 3 וג'יניסינג לייצוב העור).
התנסתי בקפסולות במשך כשבוע (כאמור, כמספר הקפסולות באריזה) ולא ממש הבחנתי בשינוי מהותי במצב עור הפנים. ייתכן כי בשימוש ארוך יותר (חודש למשל) התוצאה תהיה יותר מורגשת.
שורה תחתונה- קרם חביב, עושה את עבודתו, אבל סובל מניחוח לא מפתה ואריזה מסורבלת. הקפסולות לא ממש נתנו ערך מוסף לעור.
מחיר- כפני שציינתי קודם, המחיר המקורי הוא 274.5 שקלים, וזהו מחיר גבוה. במהלך ההשקה (אי שם בינואר) המוצר נמכר במחיר של 99 שקלים, מחיר הוגן יחסית (ובמחיר זה קיים סיכוי שארכוש את הקרם בשנית, במידה ואסתגל לריח שלו).

אני מניחה שלחלקכן יצא להיתקל בפרסומת ל- Bio Oil ששודרה בערוצים המסחריים. הפרסומת הבטיחה לא מעט (טיפול בקמטים, סימני מתיחה, כתמי עור, יובש וכו') דבר שיצר לא מעט ציפיות מהמוצר שנחת לא מכבר במדפי הפארמים.
מדובר על מוצר טיפוח המגיע בצורת נוזל שמנוני, המתיימר לטפל בסימני מתיחה קיימים ומניעתם, לשפר ניראות צלקות קיימות, לטפל בפיגמנטציה ובכתמי עור, לטפל בקמטוטים וסימני הזדקנות וגם לסייע בטיפול ביובש.
המוצר הושק אי שם בשנת 2002, וזכה לבאז נרחב ברחבי העולם.
הפורמולה של Bio Oil מכילה תמציות צמחים וויטמינים על בסיס שמן קלנדולה, שמן לבנדר, שמן רוזמרין ושמן קמומיל. כמו כן, הפורמולה מכילה ויטמין A וויטמין E המשפרים את האלאסטיות של העור ושומרים על הלחות שבו.
לפי החברה, המוצר מתאים לשימוש יומיומי בקרב נשים, גברים וילדים. הם מציינים כי המוצר פופולרי בקרב נשים בתקופה ההריון ואחריה, וגם בקרב אנשים שהורידו לאחרונה משקל רב (כאמור, השמן אמור לטפל בסימני מתיחה).
בהריון עוד לא יצא לי להיות, אבל סימני מתיחה הודות לירידה במשקל בהחלט יש לי. התחלתי להשתמש בשמן לפני כחודש וחצי בערך (כל ערב לפני השינה) וניכר שיפור קל במצב סימני המתיחה שלי (מדובר על סימנים עתיקים למדי). הסימנים לא נעלמו, אך הם קצת פחות מורגשים משהיו לפני השימוש בשמן.
בנוסף, מרחתי את Bio Oil על פני ערב ערב לפני השינה, בכדי לבחון את הבטחותיו בנוגע לטיפול ביובש וטיפול בצלקות (יש לי צלקת עתיקה מאוד על המצח). ובכן, לצלקת לא ממש הזיז החומר החדש שנמרח עליה. אבל, התכשיר כן הצליח לטפל באזורי היובש של הפנים, ובשונה מרוב השמנים שניסיתי עד כה, הוא לא עודד יצירת פצעונים.
שורה תחתונה- אני אוהבת את הטיפול המיידי יחסית שהוא נותן ליובש בפנים, ועל הדרך מגיע לו פלוס על הסיוע בטיפול בסימני המתיחה. מאמינה כי אחזור לרכוש אותו בשנית.
כמה? 70 שקלים בעבור 60 מ"ל ברשת סופר פארם, או באתר IHERB במחיר של 11.5$ (אם זו רכישה ראשונה שלכן באתר, השתמשו בקוד BOV219 בכדי להינות מ-10$ הנחה ברכישה מעל 40$, או הנחה על סך 5$ ברכישה מתחת ל-40$).

אחת מחברות הטיפוח האהובות עליי היא חברת Nuxe הצרפתית. עד כה, כל מוצרי החברה שניסיתי הצליחו להביא לשיפור במצב העור, ועל הדרך העשירו את האווירה בניחוח מפתה.
Ultra Comfortable Face Cream- הוא קרם יום המיועד לעור יבש, אבל מסתדר יופי עם העור המעורב שלי. הקרם מכיל 91% רכיבים ממקור צמחי ומיועד לטיפול יומיומי להשבת הלחות לעור. 
הקרם בעל טקסטורה קרמית עשירה, מכיל דבש, חמניות ושמנים צמחיים. הדבש שבקרם מורגש מאוד בניחוח המוצר (דבר האופייני למוצרי נוקס), וכחובבת דבש ידועה אני נהנית מהניחוח כאשר אני מורחת את הקרם על פניי.
הקרם עשיר, אבל נספג יחסית במהרה. הוא לא קליל ולא מתיימר להיות כזה, כך שאם אתן בחורות של קרמים קלילים, המשיכו הלאה. על אף זאת, הוא בסיס מוצלח למייקאפים (במיוחד למייקאפים כבדים כדוגמאת הדאבל וור של אסתי לאודר).
אישית, אני מעדיפה להשתמש בו בימי החורף וחושבת שאשים אותו בצד במהלך הקיץ.
שורה תחתונה- קרם מעולה לעור יבש, או לתקופת החורף, ועל הדרך מצויד בניחוח דבש מפנק.
מחירו המלא של המוצר עומד על 207 שקלים בעבור 50 מ"ל, אבל תוכלו להשיגו במחיר של 145 שקלים באתר Medi-Link (לא לשכוח להשתמש בקוד BLOG5ML להנחה בסך 5% מהמחיר הסופי).

קרם יומיומי מוצלח שסייע לי לעבור את ינואר- פברואר הוא Nutrique Intensive Day Cream של ד"ר עור. 
 לפי החברה, מדובר על קרם לחות יומיומי בעל פעולה משולשת, המעניק לחות מתמשכת לשעות ארוכות, הזנה אינטנסטיבית ומקדם הגנה (מכיל SPF15, כלומר מקדם ההגנה שבו לא גבוה במיוחד אבל הוא קיים).
הקרם עצמו סמיך יחסית ומרגיש די עשיר, ולדעתי יתאים לעור בינוני- יבש עד רגיל (עור שומני יבריק איתו). הוא מרגיע את תחושת האי נוחות האופיינית ליובש ומצליח לטפל בו בשימוש יומיומי.
לאחר כ-10 ימים של שימוש יומיומי בקרם, סימני היובש האופיינים לחורף נעלמו והעור הרגיש נעים יותר למגע.
מה שכן, בגלל שמדובר על קרם עשיר, יש להמתין מספר דקות עד שהוא נספג לעור. הוא מסתדר טוב עם מייקאפים, במיוחד עם הכבדים שבחבורה (בדר"כ אני מניחה אותו על הפנים לפני הקפה של הבוקר, וחוזרת למלאכת האיפור מיד לאחריו).
שורה תחתונה- הקרם עושה את שהוא מבטיח, ומצליח להחזיר לחות לעור הסובל מיובש הודות לנזקי החורף והחימום המלאכותי. בהחלט יש סיכוי שארכוש אותו בשנית בחורף הבא.
כמה? 140 שקלים בעבור כמות של 50 מ"ל ברשתות הפארם, או 93 שקלים באתר Medi-Link.

 קרם מוצלח נוסף מבית ד"ר עור הוא Age Complex- Super Alpha Day Cream, שהועבר לנסיינית בעלת עור בוגר.
 Age Complex הוא קרם אנטי אייג'ינג אשר לפי החברה פותח במיוחד בכדי למנוע סימני הזדקנות של העור. הוא אמור להעניק לחות מוגברת לשעות ארוכות לצד הגנה מפני השמש (SPF16, הגנה לא ממש גבוהה, אם תשאלו אותי).
בנוסף מציינת החברה כי הקרם מתאים לשימוש לכל סוגי העור לרבות עור רגיש, אינו מכיל פראבנים, נספג במהרה ומועשר ברכיבים פעילים (חומצת אלפא הידרוקסית אשר מסייעת בתהליך חידוש התאים, וויטמין E, נוגד חימצון המסייע בהאטת הזדקנות העור לצד הגנה על העור מפני החשיפה לשמש).
לפי הנסיינית, הקרם עשיר מאוד, ולכן פחות יתאים לעור שומני (הנסיינית בעלת עור רגיל). בכל הנוגע לטיפול בקמטים קיימים, לא הורגש הבדל, אך העור בהחלט הפך לרך ונעים יותר למגע.
יש להמתין מספר דקות לאחר המריחה בכדי שהקרם יספג במלואו, כך שאם אתן רוצות להניחו כבסיס למייקאפ, קחו זאת בחשבון.
שורה תחתונה- קרם שמצליח להחזיר את הלחות לעור וסה"כ עושה את עבודתו. הנסיינית ציינה כי יש סיכוי גבוה שתרכוש אותו בשנית.
כמה? מחירו המלא עומד על 142.90 שקלים בעבור 50 מ"ל.

אז נכון שהיום התאפיין במזג אוויר חורפי וקודר (לפחות אצלנו במרכז הארץ), אבל אוטוטו כולנו נשכח מהפוכים והמעילים והאביב הישראלי יכה בנו בחוזקה. כאשר נתחיל לסבול מאובך ושרב, אאחסן את הפוסט הזה בבוידם, יחד עם מעיל הצמר, ואוציא אותו שוב, בחודש נובמבר 2015.


*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה מהחברות.

14 תגובות:

  1. אוהבת את הסקירות שלך, מפורטות מאוד ולעניין.
    אני אוהבת את המוצרים של ד"ר עור מאוד, אבל העור שלי שומני ביותר.. אבל נראה שהם לא מאכזבים גם בסדרות אחרות ועושים עבודה טובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      שווה לך לבדוק לגבי מוצרים ייעודיים לעור שומני, יש סיכוי שתמצאי מוצרים מתאימים בד"ר עור

      מחק
  2. אני כבר מחכה להתחממות הזו :) פוסט מקיף ונהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מחכה לה כי כל הזמן קר לי, אבל אני אוהבת את החורף!

      מחק
  3. המוצרים נראים מסקרנים ומעולים :) תודה על השיתוף

    השבמחק
  4. הכי משך את עיני הקרם העשיר של לה רוש פוזיי.. נשמע כמו משהו שאני בדיוק צריכה!

    השבמחק
  5. המוצרים של ביו אקטיב קר הם מבית סופטאץ' עד כמה שידוע לי.

    השבמחק
  6. עוד לא נתקלתי במוצר מספיק אפקטיבי לסימני מתיחה, תודה על ההמלצה. אבדוק את השמן!

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תצפי לניסים, אבל הם קצת פחות בולטים משהיו לפני השימוש

      מחק
  7. אני ממש סקרנית לגבי השמן של ביו-אויל... יש לי כמה סימני מתיחה, חלקם טריים אפילו, ואני הכי רגישה לגבי זה בעולם בערך :/ אז נראה לי שאני אקח צ'אנס עם זה, אפילו אם השינוי יהיה קטן זה עדיין יעשה לי טוב בלב

    השבמחק
  8. בביו אולי צריך להשתמש שלושה חודשים לא חודש וחצי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...