Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

Ga-de Time

אני תמיד שמחה לתת במה לחברות ישראליות בבלוג. כישראלית מן המניין נחמד לדעת שיש מוצרים ישראלים שמצליחים לתת מענה לדרישותינו האיפוריות, קל להשיגם בכל פארם קרוב ולרוב הם נטולי אכזריות.
בדר"כ אפשר למצוא אותם במחירים נוחים, אבל זה רק לאחר ההנחה הקבועה בפארמים, שכן המחיר ההתחלתי המוצמד למוצרים בפארמים אצלנו גבוה בהרבה מהמחיר האמיתי (והמוצדק) של המוצר.
אז אם דיברנו על חברות ישראליות, קשה להתעלם ממגמת השיפור שסוחפת את חברת ג'ייד בתקופה האחרונה. ג'ייד, שזכורה לי עוד מימי התיכון עם הפלטות הגדולות וצמדי הצלליות באריזות הזהב שכולנו זוכרות, מתחילה להפוך ל"ברבור" ומוציאה שלל מוצרים וקולקציות שקשה להתעלם מהם.


 כחלק מהחידושים הוציאה לאחרונה ג'ייד מייקאפ חדש, Longevity Radiant Lifting Foundation.
בג'ייד מתארים אותו כמייקאפ המתאים לכל סוגי העור, הוא אמור להעניק מראה עור מוצק, חיוני ומואר. המייקאפ מכיל SPF25 ומרכיבי טיפוח אנטי אייג'ינג. אריזתו עשויה זכוכית חלבית והיא עמידה יחסית (איך גיליתי? בקלות, הוא נפל לי מספר פעמים והבקבוק עדיין שלם), כאשר החומר יוצא מבעד פיית לחיצה העשויה פלסטיק שחור.
הפורמולה שלו נוזלית, הוא קל להנחה ונטמע בקלות בעור (אני משתמשת במברשת Expert של Real Techniques). הכיסוי שהוא נותן בינוני, ואפשר להגיע לכיסוי גבוה יחסית ע"י הוספת שכבה נוספת של חומר. הוא מתקבע יחסית מהר ומשאיר עור חלק ואחיד (מצליח להסתיר אדמומיות ושאריות פצעונים). על אף ההבטחות, לא הבחנתי במראה עור מואר, אלא במראה טבעי יחסית. בשעות הראשונות המייקאפ אינו זז והעור נראה טוב, אבל כעבור 7-8 שעות העור נראה מעט עייף (דבר שלא קורה לי עם מייקאפים אחרים).
בסדרה תמצאו ארבעה גוונים - Sand Beige (מס' 600, הבהיר ביותר), Fresh Beige  (מס' 601), Honey Beige (מס' 602) ו-Sunny Beige (מס' 603). כפי שאתן רואות, קשת הגוונים לא ממש רחבה ולא כל אחת תמצא את הגוון המתאים לה. אני התנסתי בגוון Fresh Beige והוא כהה לי מעט (הוא נמצא איתי כמה חודשים, כך שבתחילת השימוש, אי שם בתחילת אוקטובר, הגוון עוד איכשהו השתלב עם העור שלי, אבל כרגע הוא כהה לי). לצערי תופעה זו חוזרת על עצמה, שכן ג'ייד לרוב מוציאים מגוון דל של גווני מייקאפ, ומפספסים לא מעט לקוחות (אני מחכה לקולקציית מייקאפים של ג'ייד שתציע מגוון רחב יותר של גוונים...).
לגבי סגולות האנטי אייג'ינג- גם פה לא ממש הבחנתי בשוני לעומת מייקאפים אחרים, אבל אני עדיין לא בטווח גילאים המתאים למוצרים המשלבים רכיבי אנטי אייג'ינג, כך שלא אוכל לדווח על עניין זה.
שורה תחתונה- מייקאפ לא רע שמצליח ליצור מראה עור חלק ואחיד, במידה ותצליחו לקלוע בגוון.
מחירו המלא עומד על 200 שקלים  בעבור 30 מ"ל, אבל כרגיל תוכלו להשיגו בפחות במבצעי רשתות הפארם.

 גם בגיזרת הצלליות ג'ייד ממשיכים לחדש, ולאחרונה הוציאה החברה צללית שחורה במרקם סאטן (הקורץ לאזור המאטי) Idyllic Soft Satin Eyeshadow.
הצללית ארוזה באריזת פלסטיק שחורה וכיסוי פלסטיק שקוף עם החותמת הזהובה GD. הצללית עצמה מעוטרת במעויניים שמזכירים את מוצרי האיפור של Burberry.
הגעתי לצללית מלאת ציפיות, שכן ניסיון העבר עם הצלליות בגימור Soft Satin היה מוצלח. כמו כן, צללית שחורה פיגמנטית היא מוצר הכרחי בשידת האיפור של המתאפרת המצויה, ואם אפשר למצוא אופציה עממית במחיר נוח, הרי זו מציאה.
 על אף רצוני לפרגן, אין זה המצב. מה שבפאן נראה כצללית שחורה פיגמנטית, מתגלה שצללית שלא מצליחה להוציא את מלוא הפיגמנט השחור (דבר האופייני לצלליות שחורות של חברת דראגסטור).
אני יודעת ששאר הצלליות הבודדות של ג'ייד כן טובות, כך שכנראה מדובר על מעידה חד פעמית.
שורה תחתונה- אם אתן מחפשות צללית שחורה אטומה ופיגמנטית, המשיכו הלאה.
מחירה המלא של הצללית עומד על 90 שקלים.

את טייטל המוצר המפתיע בפוסט זה יקבל הבושם Icon Jewel של ג'ייד.
 את בושם הוניל של ג'ייד, Icon Vanilla Black של ג'ייד לא ממש אהבתי והוא נזנח לו בצד. מאז לא יצא לי לנסות בשמים נוספים של ג'ייד וגם לא ממש רציתי... כאשר Icon Jewel הגיע אליי חשבתי לעצמי "אוי, עוד בושם שהאף שלי לא יחבב?".
והאמת? הוא ממש הצליח להפתיע אותי! הניחוח שלו מתעתע ומשדר יוקרתיות (מאז שאני איתו כל פעם שואלים אותי איזה בושם יש עליי).
באריזת זכוכית סגולה בהשראת אבן אמטיסט תמצאו Eau De Toilette בעל תווים בולטים של נורלי ופרחי יסמין, טוברוזה ופריחת תפוז ומעט אמבר.
אני מודה שמאז שהוא הגיע אליי, אני משתמשת בו לא מעט (כמעט כל בוקר) ואחת ליומיים זוכה למחמאה עליו.
הניחוח שלו קליל יחסית, אך הוא נשאר בערך כ-6 שעות עד שהוא מתפוגג.
אם אתן מחפשות בושם עממי בניחוח יוקרתי, כדאי לכן להריח את Icon Jewel.
כמה? מחירו המלא עומד על 250 שקלים (בסדר) בעבור כמות של 50 מ"ל.

וכמובן, אי אפשר לדבר על ג'ייד מבלי לציין את הלקים של החברה. בג'ייד מוציאים גוונים מטריפים כל שני וחמישי, וכחובבת לקים מושבעת אני לא מפסיקה לרכוש לקים של החברה.
אחד הגוונים המוצלחים שיצאו בחודשים האחרונים הוא Hypnotic Red (מס' 808).
 אתן כבר יודעות שלקים אדומים הם לא כוס התה שלי, אבל לא יכולתי לסרב לגוון שלו, אדום שימרי בוהק המחמיא מאוד לגוון עורי.
הפורמולה שלו נהדרת, הוא נמרח בקלילות ודי אטום כבר בשכבה הראשונה (על אף זאת, אני הוספתי שכבה נוספת). הוא מגיע עם מברשת דקה, למרות שג'ייד התחילו לאחרונה לייצר לקים עם מברשת רחבה יותר.
 בתמונות שלפניכן מרחתי 2 שכבות ולא הוספתי טופ, כך שהגימור הבוהק מגיע נטו מהלק. עמידותו זהה לעמידות שאר הלקים של ג'ייד שיש ברשותי- בערך כיומיים.
אם אתן מחפשות לק אדום מיוחד שלגמרי גונב את ההצגה- זה הלק עבורכן (והוא דיופ ל-New York State of Mind של דבורה ליפמן).
מחיר: 10-15 שקלים ברשתות הפארם.

ולסיום, אאחל לכולכן חג חנוכה שמח, מלאה במשפחה ואור, ותזכרו לבחור את הסופגניה שלכן בחוכמה (כי אחרת, חבל על הקלוריות).


גילוי נאות- פרט ללק, המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

5 תגובות:

  1. צבע הלק מאד מחמיא לך!!! אהבתי ממש :)

    השבמחק
  2. אני ממש אוהבת מייקאפים שהם נוזליים ולא צמיגים אז זה נשמע ממש טוב

    השבמחק
  3. מודה שלא ממש יצא לי לנסות את המייקאפים של ג'ייד... לא כ"כ משך אותי.
    לגבי הצללית השחורה, ממש מבאס כי לפני שנה או שנתיים הם הוציאו במהדורה מוגבלת צללית שחורה סאטנית שהייתה מצוינת! חבל :/
    ועכשיו סיקרנת אותי לגבי הבושם ואני חייבת לנסות :)

    השבמחק
  4. האמת היא שלג'ייד יש מדי פעם מוצרים מפתיעים לטובה וברמה גובהה ממש!

    השבמחק
  5. תודה על שיתוף מידע שימושי מוצרי ניס www.gadecosmetics.se

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...