Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 27 בדצמבר 2014

Colors... Sinful Colors.

אתן יודעות אילו מוצרים נעדרו מהבלוג בתקופה האחרונה?.... לקים! היעדרות תמונות הלקים מהבלוג נגרמה בעיקר בגלל שינוי כתובת מגורים שלי (כלומר מעבר דירה).
מעבר דירה הוא אירוע מאתגר ולא פשוט בכלליות, והוא מלווה בהרבה בלאגן, עייפות, לפעמים עצבים ועוד תחושות שצצות לאורך התהליך.
בנוסף לכל ההשפעות של מעבר הדירה על חיינו, אי אפשר להתעלם מהעובדה שלרוב המעבר מלווה בקורבנות כואבים (הציפורניים שלנו).
הציפורניים שלי לא ממש אהבו את הרעיון של שינוי כתובת המגורים והחלו להישבר ולהיסדק ( כמובן שזה באשמתי, שכן גירדתי, סחבתי ושטפתי ללא כפפות).
עברו מאז מס' חודשים, חזרתי לשגרת טיפוח כף היד שלי, והציפורניים החלו לגדול שוב ולהגיע לאורך מספיק לצילומים.
במקביל, עודכנתי על הגעת הלקים של חברת סינפול לארץ ורק חיכיתי להניח את ידיי על הבקבוקים הצבעונים.

הכירו את סינדרלה (Cinderella), אחד מעתיקי הווישליסט שלי. לק בגוון תכלת עם שימר זהוב- ורוד משגע, היש טוב מזה?
 הפורמולה שלו (בדומה לשאר הלקים של החברה) נוזלית מאוד ולכן יש להיזהר שהחומר לא יזלוג לצידי הציפורן בעת המריחה. המברשת הדקה די מסייעת לעבודה, אבל אני יודעת שרבות מכן מעדיפות דווקא מברשות רחבות, אז קחו זאת בחשבון.
על אף שסינדרלה הוא "לק של נסיכות" (מה לעשות, הוא כזה) צריך סבלנות אליו. כדי שהוא יהיה אטום יש למרוח לפחות 3 שכבות וזמן הייבוש שלו גבוה מהממוצע (גם כאשר מוסיפים טופ מייבש).
אני בחרתי להוסיף לו חותמת לבנה, כאשר הלק הלבן הוא של חברת BK (הוזמן מהאתר Born Pretty) והחותמת היא חותמת מס' 404 של Bundle Monster.

 שני לקים נוספים שכדאי להכיר הם Savage, לק טורקיזי משגע בגימור מאט ו-Nail Junkie, גליטר טורקיזי שמשדרג כל מניקור.
 משום מה, על הבקבוק של Savage לא תמצאו שום עדות לכך שמדובר על לק מאט... אני גיליתי זאת רק כאשר מרחתי אותו על הציפורניים ואהבתי את ההפתעה, אבל בהחלט כדאי לציין זאת על הלק.
 דבר נוסף שיש לקחת בחשבון, Savage לא אוהב פרידות ולכן כאשר תנסו להסירו מהציפורניים תשארו עם אצבעות כחולות (אצבעות דרדסית).

אתן כבר מכירות את חיבתי הרבה ללקים סגולים, והמנטרה הקבועה שלי היא "כמה שיותר, טוב יותר" שכן, איך אפשר לסרב ללק סגול בגימור בוהק.
Amethyst הוא בהחלט סגול כזה- כולנו כבר ראינו את הגוון, ועדיין הייתי חייבת אותו באוסף שלי.

 על פינת הלק העונתי אחראי Secret Admirer, לק אפור שחור עם שימר כסוף בתוכו (השילוב החביב עליי).
 הוא מזכיר מעט את Stone Cold של צ'יינה, רק שהגימור שלו מבריק ולא מאטי, הוא נמרח נהדר ולא מתקלף כעבור חצי יום.
 דגדג לי להוסיף לו חותמת, ולכן בחרתי בפלטה מס' 19 של בורן פריטי (חדשה יחסית באתר והוזמנה בבלאק פריידי) ולק כסוף, Push and Shove של OPI.
 לק אדום הוא בדר"כ רב מכר ברוב חברות הלקים, וכך גם סינפול מציעים את Gogo Girl, אדום לא מתפשר שיתאים לאלו מכן האוהבות להסתובב עם אדום קלאסי ודומיננטי.

מכיוון שאני לא ממש אוהבת לקים אדומים, החלטתי לשלב אותו בנייל ארט בו חשקתי זמן מה רב, בהשראת נעלי Louboutin (ראיתי כמה גרסאות של מניקור זה במגוון בלוגים ברחבי הרשת).
לאחר שהלק האדום התייבש, הנחתי מדבקת ציפורניים משולשת בחלק התחתון של הציפורן (שקל, מביוטיקייר) ומרחתי על השטח החשוף של הציפורן את Black On Black, לק שחור אטום, גם הוא מבית סינפול. המתנתי מעט, הסרתי את המדבקה ומרחתי טופ גלוסי מעל הכל.



הלק השחור של החברה אטום כבר בשכבה הראשונה, ועל כן ניסיתי לבצע איתו החתמה. הוא מצליח ליצור איור מודגש על הציפורניים, אך הצבע לא אטום מספיק ולכן אעדיף להשתמש בלקים אחרים לחותמות (למשל השחור של וואו).
משמאל לימין: Amethyst, Nail Junkie, Savage, Cinderella
משמאל לימין: Gogo Girl, Black on black, Secret admirer
אז מה כדאי לדעת לגבי הלקים של סינפול?
רוב הלקים הקרמיים שניסיתי אטומים למדי כבר בשכבה הראשונה. בתמונות שבפוסט לא הוספתי שכבת טופ מעל, כך שהגימור הגלוסי מגיע מהלקים עצמם.
הם מאוד נוזליים ובעלי מברשת דקה, ואם אתן לוקחות כמות גדולה יחסית של חומר, יש סיכוי שהלק יזלוג לגבולות הציפורן.
בנוגע לעמידות, עליי היא ממוצעת (בדומה לשאר הלקים שיש ברשותי), והלקים מחזיקים בממוצע יומיים וחצי עד להופעת הצ'יפים הראשונים.
נכון להיום, אמורים להיות בארץ כ-40 גוונים, ובהמשך המספר אמור לגדול (בתקווה שנראה גם קולקציות עדכניות על מדף הלקים, ולא קולקציות מלפני חצי שנה במסווה של קולקציות חדשות, כפי שקורה בחברות אחרות).
וכמובן... המחיר. כאשר שמעתי שסינפול מגיעים ארצה הנחתי שהתמחור שלהם יהיה גבוה (בדומה ללקים של צ'יינה, שעולים בארה"ב 3$ בערך ובארץ תומחרו במחיר של -40 שקלים). הופתעתי מאוד לגלות שהמחיר בארץ הוגן ונע בין 10-15 שקלים ללק של סינפול.

ועכשיו אשמח לשמוע את דעתכן על הלקים של סינפול- האם ניסיתן כבר? מתכננות לנסות?


*גילוי נאות: Black on Black, Gogo girl, Amethyst, Cinderella התקבלו לסקירה.

8 תגובות:

  1. הלוק התכלת מושלם!!! מוכשרת!!!

    השבמחק
  2. איזה פוסט כיפי! אני מתה על סקירות-ענק של לקים :)
    מסכימה איתך ב100% לגבי סינדרלה, החוויה שלי איתו זהה לחלוטין, וכשקניתי אותו לפני מס' חודשים ידעתי מראש שהפורמולה מזעזעת אבל לא היה אכפת לי כי הוא פשוט מהמם!

    השבמחק
  3. התעלפתי בפעם הראשונה שראיתי ושוב עכשיו :) כיף לראות וכיף לקרוא

    השבמחק
  4. סגול! שחור-אפור גליטרי!
    והמניקורים המהממים שלך... ממש ממש אהבתי את ההחתמה על סינדרלה, ואת המניקור בהשראת לובוטן :)

    השבמחק
  5. איזה ציפורניים יפות יש לך!!!!! או מיי גאד כמה אני מקנאה :\

    השבמחק
  6. איזה גוונים! וואו :)
    הכי אהבתי את התכלת מאט savage ואת השחור המנצנץ secret admirer
    המותג מסקרן ביותר

    השבמחק
  7. סוף סוף כתבתי את הפוסט שיעלה מחר בבוקר ומייד אצתי לקרוא את התרשמותך. את סינדרלה הכנסתי לרגע לוויש ליסט כי הגוןן יפיפה אבל שלוש שכבות? נראה שאוותר (אם כי מולו בפארם מי יודע) מצאת שהמברשת מצויינת וברגע שיודעים לשלוט בחומר מתקבלת תוצאה חלקה, יפה עם ברק ממש נהדר. הלק האדום עשה בי שמות אבל לא נכנעתי כמובן, חייבת להתחיל להחתים זו ההתחלה שקשה נכון? אח"כ משתפרים, אהבתי את המותג וגם את התמחור ההוגן מהתחלה. הפוסט שלך מקסים והשילוהים והחותמות ממש מהממים.

    אשר למעבר דירה - התהליך קשה אבל התוצאה שווה מן הסתם? אני מתה על מעבר דירות, השותף יש לו פוביה מכך, אחרת הייתי עושה זאת לעיתים קרובות אין כמו שינויים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...