Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 24 באוקטובר 2014

Wake Me Up When October Ends

על אף שניסיתי לעצור את הזמן, והתחננתי שחג סוכות לא יברח כ"כ מהר, זה לא ממש עבד. סיימנו עם החגים, וכעת עלינו לעמוד בכל מה שדחינו (כן, אחרי החגים זה עכשיו).
אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני עדיין לא מוכנה לחזור לשגרה ובשמחה הייתי חותמת על כמה ימים נוספים של חופש ועוד כמה שעות שינה...
לצערי לוח השנה לא ממש עובד עם הרצונות שלי, וזה הזמן להרים את הישבן מהספה ולחזור לשגרה שלנו.
כדי להנעים את המעבר מהחופש המהנה למציאות המעייפת (כמה פסימיות), העמדתי על השידה שלי כמה מוצרים חדשים שחרשתי עליהם בתקופת החגים, והחלטתי שהם ממשיכים איתי בתקופה הקרובה.

חברת קרליין הישראלית ממשיכה למנף את עצמה והפעם הוציאה לשוק פריימר "רב תכליתי" לפנים, לעיניים ולשפתיים.
בדומה לשאר מוצרי החברה, גם הפריימר מצויד בגווני השחור והלבן (החומר עצמו לבן, והוא יוצא מבעד לפיית לחיצה שחורה).
לפני החברה: "הפריימר החדש All In One מחליק ומאחד את כל שטח הפנים, מעניק מראה קטיפתי ושומר על איפור מושלם גם בימי קיץ לוהטים ולחים".
החברה מציינת כי המוצר משמש כפריימר לפנים, לעיניים ולשפתיים (שלושה מוצרים במוצר אחד, חסכון לארנק).
בפועל הוא מתפקד טוב כפריימר לפנים, סביר כפריימר לעיניים (העפעף שלי לא ממש שומני, ויחד עם הפריימר צלליות מחזיקות עליו מעמד כ-7-8 שעות, אבל אני חושבת שהוא לא יורגש כלל על עפעף שומני משלי), ולא משפיע כלל על עמידות השפתונים שלי.
אבל, בתור פריימר לפנים הוא הצליח להפתיע אותי. הוא מצליח להחליק את הפנים ולהעניק להן מראה ומרקם קטיפתי, ויוצר בסיס מוצלח למייקאפ. הוא לא מתמודד טוב עם נקבוביות, לכן אם ברצונכן לטשטש נקבוביות בולטות בעור, לא בטוח שהוא הפריימר שיתאים לכן.
הפריימר מתקבע מהר מאוד, ולכן אין מניע להניח את המייקאפ מיד לאחר מריחת הפריימר. הוא משפר את עמידות המייקאפ, ואיפור הפנים נשאר במקומו לאורך שעות ארוכות כאשר אני משתמשת בפריימר כבסיס.
על אף שהוא מכיל מעט סיליקון, לא הבחנתי בהופעת פצעונים חדשים על הפנים בעת השימוש בו (דבר ממנו חששתי).
לסיכום- מוצר שהצליח להפתיע אותי, עושה את עבודתו נאמנה כפריימר לפנים, אך פחות מוצלח כפריימר לעיניים והשפתיים.
מחירו המלא של המוצר עומד על 190 שקלים בעבור כמות של 30 מ"ל. מחיר ההשקה שלו עומד על 90 שקלים. המחיר המלא גבוה (מה חדש? בארץ אוהבים לתת למוצרים מחירים גבוהים ואז למכור אותם ב"מבצע"), אבל כולנו כבר יודעות שקרליין נכללים במבצעי רשתות הפארמים ואפשר להשיג את מוצרי החברה במחיר נמוך בהרבה.

 שמן הארגן אינו חדש  בתעשיית היופי והטיפוח, ורובנו כבר נחשפנו לסגולותיו. בין השאר הוא עשיר בויטמין E טבעי, הידוע כנוגד חמצון המאט את תהליך הזדקנות העור. על הדרך, השמן ניחן בפיגמנט טבעי וחומצה פירולית אשר מגנים על העור מפני קרינת ה-UV. כמובן שהוא עוזר לטפל ביובש, הן בעור הפנים והן בעור גופנו.
פרט להיותו מועיל לעור שלנו, מומלץ למרוח מעט שמן ארגן על השיער (עוזר לטפל ביובש, מעניק ברק ונפח), ואפילו לטפח איתו את הקוטיקולות שלנו (ליתרונות נוספים של שמן הארגן היכנסו לכאן).
עד לתקופה האחרונה השתמשתי בשמן הארגן בעיקר לשיער, אך כאשר הגיע אליי השמן של חברת Russell התחלתי למרוח אותו גם על אזורים נוספים (אפילו לקחתי סיכון ומרחתי אותו על הפנים, בחשש רב מפני התפרצות אקנה).
 השינוי הראשון שהבחנתי בו הוא כמובן הטיפול ביובש. התחלתי להשתמש בשמן באזורים בעיתיים (כדוגמאת המרפקים והברכיים) וכעבור מס' ימים בהחלט הבחנתי בשיפור באזורים הללו. כדי לבחון את המוצר על עור ממש יבש, רתמתי למשימה את המרפקים של בן זוגי (מרוב שהם יבשים הם לבנים), וגם אצלנו התוצאה לא אחרה לבוא והיובש כמעט ונעלם לאחר שבועיים של שימוש במוצר.
גם השיער הצטרף לחגיגה, ומרחתי את השמן לאחר החפיפה (כמות קטנה, משהו כמו שתי טיפות אותן מרחתי בעיקר על הקצוות). השיער נראה קצת יותר מבריק מהרגיל, אבל בנתיים לא הבחנתי בשינוי במצב היובש בקצוות השיער (אני אמשיך להשתמש במוצר ואחזור עם דיווח נוסף במידה ויהיה שינוי).
את מוצרי Russell Organics ניתן למצוא באתר StrawberryNet (יש מכורת איפור שלא מכירה את האתר?) במחירים נוחים למדי. לצערי שמן הארגן כרגע לא זמין באתר, אבל אני בטוחה שהוא יצוץ בקרוב.

על חברת Mizon הקוריאנית שמעתי לא מעט דברים טובים, והחלטתי שהגיע הזמן לדגום את מוצרי החברה. בחרתי להתחיל עם ג'ל לחות לפנים על בסיס מים, אותו רכשתי באיביי.
 אחד היתרונות הגדולים של הג'ל הוא העובדה שהוא Oil-Free ולכן מתאים לעור מעורב- שמנוני. יש לו פורמולה קלילה, הוא נספג במהירות לעור ומעניק לו את הלחות שהוא צריך. בגלל שהוא קליל מאוד ועל בסיס מים, הוא מעולה לחודשים החמים והלחותיים, בהם חלק מקרמי הלחות פשוט נוזלים מאיתנו.
הוא מסתדר עם רוב המייקאפים שיש ברשותי, אבל פחות מתאים כבסיס למייקאפים כבדים שצריכים שכבת לחות טובה כבסיס (כדוגמאת הדאבל וור).
אני אוהבת להשתמש בו בבוקר, לאחר שטיפת הפנים שמעוררת אותי, ועליו להניח את ה-CC Cream של חברת ג'יג'י.
 כמה? 24 שקלים בעבור כמות של 50 מ"ל (איביי).
האם ארכוש שוב? בהחלט! עושה את עבודתנו נאמנה, לא מעודד הופעת פצעונים, קליל וזול למדי. בכלליות אני חושבת שאתחיל לבדוק עוד מוצרים של החברה...

את ה-Bumpy Road Salve רכשתי מאייהרב, והוא מוגדר אצלי כ"רכישת סתם". מה הכוונה "רכישת סתם"? הוא היה במבצע, לא התלהבתי ממנו במיוחד אבל זרקתי אותו לסל, שיהיה.
רק לאחר כמה שימושים הבנתי שנפלתי על מוצר מוצלח במיוחד.
למה החמאה הצהובה הזו טובה? זו מעין משחת פלא שעוזרת לטפל בפצעים וחבורות, ועל הדרך מרככת את העור.
שקראתי את הביקורות על המוצר באתר, הרגשתי שהן קצת נסחפות (מורחים את המוצר בלילה ולמחרת השריטה נעלמת?... אמממ בסדר...), אבל הן היו מדויקות! המוצר זרז את החלמת הפצעים והשריטות שיש אצלי בשפע. לרוב אני מורחת את המוצר לפני השינה, ולמחרת בבוקר הפצע כבר כמעט ולא מורגש.
המשחה אורגנית, נטולת אכזריות (קרי לא נוסתה על בע"ח), נטולת סיליקון ופראבנים, מכילה שמן חמניות וזית, חמאת שיאה, רוזמרי, עלי תה ולבנדר (מה יכול להיות רע כשיש כזו רשימת מרכיבים?).
אז אם אתן כמוני, נוטות להישרט ולהיפצע מכל דבר, כדאי לכן לבחון את המוצר הזה.
כמה? 4.95$ (במקום 6.95$) בעבור כמות של 17 גרם, באתר IHERB (אם זו רכישה ראשונה שלכן באתר, השתמשו בקוד BOV219 להנחה של 5$ בקניה הראשונה באתר).

ובנימה זו, חבל שמשחת הפלא הצהובה לא יכולה להקל את החזרה לשגרה... אז בנתיים, אני הולכת להתנחם בעוגת שמרים.

*גילוי נאות- מוצרי קרליין וראסל אורגניקס התקבלו לסקירה.

6 תגובות:

  1. אני זנחתי את קרמי הפנים לטובת שמן הארגן האורגני של ג'וזי מארן והוא חולל פלאים בעור...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עדיין לא רואה את עצמי מניחה שמן על הפנים באופן יומיומי, אבל בהחלט מועיל לי למרוח אחת לכמה ימים.

      מחק
  2. המיזון מזכיר לי לפי מה שאת מתארת את הלנייג' האהוב שלי ביותר זול! אחח אין על הלחות הקוריאנית

    השבמחק
    תשובות
    1. את הלנייג' לא ניסיתי, אבל פתיחה טובה לחברות הקוריאניות אצלי

      מחק
  3. אני גם לא מוכנה עדיין לחזור לשגרה, למרות שבפועל חזרתי לשגרה :(
    ממש ממש סקרנת אותי לגבי הלחות של מיזון! זה נשמע בול כמו משהו שיתאים לי בקיץ. מגניב לגמרי שקרליין מתקדמים וגם הוציאו פריימר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שגרה זה רע! וזה לא סתם סלוגאן.
      את זוכרת שסיפרתי לך על הלחות הזו? אני חושבת שהיא ממש תתאים לך

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...