Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

מבלי לקום מהספה...

את הפוסט הזה כמעט וסיימתי לכתוב ביום חמישי, ה-17.7. ישבתי עליו קצת, ערכתי את התמונות וכתבתי את הפסקה הבאה:
"אז עבר לו שבוע, האזעקות עדיין מפלחות אחת לכמה זמן את הדממה המוזרה הזו, שהחליפה את קולות החופש (בתדירות כזו או אחרת, תלוי מיקום גאוגרפי). מתחילים לדבר ברקע על פעולה קרקעית ורובנו צמודים לחדשות מבלי אפשרות להתנתק (שמביאות לאולפן שלל "מומחים"). 
המועקה יושבת חזק, בלתי אפשרי להמשיך בשגרה, וכולנו מייחלים לימים שקטים וטובים יותר.
אני מנסה להמשיך בשגרה, על אף הקושי שבדבר... לפעמים אני מצליחה, אבל לרוב לא. את הפוסט הזה אני מנסה לכתוב עוד מאתמול, אבל לא ממש מצליחה... כל פעם שורה נכתבת ונמחקת, בעיקר כי אין לי ממש סבלנות לכתוב, אז קחו בחשבון שיתכנו שינויים בסגנון הכתיבה...
ועכשיו אנסה להתרכז בדברים הקלילים של החיים- למשל הזמנות אינטרנטיות".

כמה דקות אחרי שפרשתי מהמחשב, דווח בחדשות על פעולה קרקעית, וקולי נדם. 

היום, כאשר מדווחים על "פריסה מחדש של הכוחות" אני מנסה לחזור לכתיבה. אינני פרשנית מדינית/צבאית/פוליטית ועל כן לא ברור לי ואני לא ממש מנסה להבין מה קורה בשטח. נכון לעכשיו התחושה היא שהפעולה המסיבית מאחורינו, והימים הקרובים הם מעין "שגרה עם עירנות גבוהה" עבור כולנו, והפעילויות היומיות שלנו מתחילות לדפוק בעדינות על הדלת, וכך גם התחביבים שזנחנו בצד. 
וכעת, עוד כותרות....

אם אתן (כמו רוב האוכלוסיה) עקבתן בדקדוק אחרי החדשות, כנראה שראיתן את שלל הפרסומות לאתר הקניות החדש- הביתה (את דעתי על הפרסומות אשמור לעצמי).
לפני כחודש הכירו לי את האתר והחלטתי לבדוק מה יש בו, האם משתלם להזמין בו מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה ולחזור עם דיווחים.
אז מה הוא אתר הביתה?
אתר הביתה בא להציע לנו אלטרנטיבה לקניות שלרוב אנחנו מבצעים בפארמים למינהם. את מגמת המעבר לקניות אינטרנטיות ראינו כבר במגוון תחומים (במיוחד בתחום האיפור וההלבשה), ומישהו באתר "הביתה" הבין שיש ביקוש גם לרכישות שמצריכות מאיתנו לקפוץ לפארם הקרוב לביתנו.
כמו כל מכורת איפור וטיפוח, את רוב הקניות שלי אני עושה היום ברשת. המחירים ברשתות הישראליות מגוחכים, כאשר בדר"כ מכפילים או משלשים את המחיר של המוצר ואז מציעים אותו במבצע.
ב"הביתה" מבטיחים כי מוצרי הפארם והקוסמטיקה שבאתר מוצעים במחיר הנמוך ב-15% ממחירי השוק (בארץ כמובן...).

נעבור להזמנה שלי, אני הזמנתי כמה דברים בסיסיים שהייתי צריכה- דאודורנט, סבוני רחצה ופדים להסרת איפור.
לביתי הגיעה חבילה גדולה ולבנה, ובתוכה המוצרים שהזמנתי ארוזים היטב.
בתוך החבילה חיכו לי קרם רחצה "יוגורט סמוזיס" של הוואי, סבון רחצה בניחוח תאנה של דאב, דאודורנט Long Lasting Protection של רקסונה ופדים להסרת איפור של Balloons.
שני הסבונים שהזמנתי הם כוכבים ותיקים באמבטיה שלי.
על אהבתי הרבה לסבוני דאב כבר כתבתי, וניחוח התאנה הוא אחד מהממכרים שיצא לי לנסות!
במקביל בחרתי בניחוח הרימון והפטל של חברת הוואי, והרשו לי לומר שאי אפשר להפסיק להסניף אותו! רוצו להריח, ולא תצטערו.
הסבון של דאב מעט יותר לחותי, אבל שניהם לא מייבשים את העור ומשאירים אותו נקי ומוכן לקבלת לחות לאחר המקלחת.
המחיר של סבוני דאב עומד על 14 שקלים (בעבור כמות של 500 מ"ל) ושל סבוני הוואי 9.90 שקלים (בעבור כמות של 750 מ"ל).

שמעתי רבות וטובות על הדאודורנטים של רקסונה, אך עד כה לא יצא לי להתנסות בהם. בחרתי בדאודורנט מסדרת Long Lasting Protection והתחלתי לרסס.
ההבטחה על הבקבוק מציינת כי הדאודורנט יספק לנו הגנה במשך 48 שעות. בפועל אני נוטה להתקלח בתדירות יותר גבוהה מאחת ליומיים, כך שלא בדקתי לעומק את ההבטחה של החברה.
מה כן? ובכן אני הסתובבתי איתו במשך יום שלם, והוא בהחלט נשאר למשך שעות ארוכות. הוא גם מתמודד עם אימוני אירובי מפרכים, מה שלא קורה לרוב כאשר אני משתמשת בדאודורנטים לנשים.
כמו רוב דאודורנטי הספריי, התזה קרובה מדי תשאיר סימנים לבנים. אם מתיזים אותו מהמרחק הנכון, הוא לא משאיר סימן במקום ההתזה או על הבגד.
מחיר באתר- 14 שקלים.
האם ארכוש שוב? בהחלט.

הפדים של חברת Balloons הם הטובים ביותר שניסיתי עד כה. זו לא הפעם הראשונה שאני רוכשת אותם, הבעיה היא שהרבה פעמים הם חסרים בסניפי הפארמים השונים ולמי יש כוח להתחיל לחפש אותם.
הפדים עצמם עבים יחסית, נעימים למגע ולא מתפרקים בעת השימוש (כמו שקרה לי עם הפדים של חברת לייף, שהתפרקו והשאירו חוטי צמר גפן על הפנים ועל קצות האצבעות).
בשרוול אחד תמצאו 80 פדים, כאשר בסט הנמצא באתר "הביתה" יש שלושה שרוולים (240 פדים סה"כ) במחיר של 20 שקלים.
כפי שציינתי, לא תמיד אפשר למצוא את הפדים הללו בסניפי הפארמים, ובפעם האחרונה שמצאתי אותם המחיר היה 10 שקלים בעבור שרוול אחד, כך שהמחיר באתר הביתה משתלם יותר.

עוד כמה עניינים טכניים לגבי האתר:
1. האתר עובד עם פייפל.
2. משלוח- הזמנות עד 299 שקלים יחויבו ב-24 שקלים נוספים בעבור המשלוח. אם עברתם את גבול ה-299 שקלים, המשלוח חינם.
החברה מציינת כי המשלוח יגיע לביתכם כיומיים לאחר ההזמנה. כמו כן, קיימת אפשרות לבחור יום וטווח שעות בהן המשלוח אמור להגיע. בפועל, אני ביקשתי שיספקו לי את המשלוח כשלושה ימים לאחר ההזמנה. יום לפני תאריך היעד, צלצלו אליי ושאלו מתי להביא את המשלוח... ציינתי שאינני בבית וביקשתי תאריך אספקה שונה. בסופו של דבר, המשלוח הגיע יום אחרי התאריך שציינתי בשעות הצהריים והושאר אצל השכנים. אני בטוחה שיש חבלי לידה, אבל בכל הנוגע לזמני משלוח- יש מקום להשתפר.
3. ניתן לבחור באופציה של איסוף עצמי ממשרדי החברה בראש העין.

אז בשורה התחתונה, מה דעתי על אתר "הביתה"?
ובכן, קודם כל אני שמחה שכמה אנשים הרימו את הכפפה והבינו שהשוק הישראלי מחכה לאתרי אינטרנט כחול לבן המאפשרים רכישת מוצרי קוסמטיקה מבלי לצאת מהבית (אני יודעת שעלו לאוויר כמה אתרים למכירת קוסמטיקה ואיפור בזמן האחרון, והרי זה מבורך!).

הקטגוריות באתר "הביתה" מגוונות: מוצרי איפור וטיפוח, מוצרי תינוקות, מוצרי ניקיון, ויטמינים ותוספי מזון ומוצרי "בית מרקחת", כלומר מעין סניף פארם וירטואלי המחליף את הצורך לקפוץ לפארם.
ומה לגבי המחירים? ובכן, התשובה פה אינה חד משמעית. בכל הנוגע למוצרי איפור, המחירים זולים יותר מהמחירים המלאים של המוצרים בפארמים בארץ, אבל כולנו יודעות שהמחיר המלא של מוצרי האיפור בארץ גבוה בהרבה מהמחיר בחו"ל. האתר כן מציע לפעמים מבצעים על חברות מסוימות (לא מזמן היה 10% הנחה על חברת קרליין לצד מחירים נמוכים מהרגיל), וכדאי לעקוב אחרי זה, אבל בעבור הבנות שמזמינות מחו"ל, כנראה שעדיין משתלם יותר להזמין מחו"ל.

בכל הקשור לעולם הטיפוח והמקלחת- המחירים סבירים בהחלט, ויחסית תואמים למחירים בפארמים או זולים מהם.
גם בעולם הניקוי המחירים סבירים יחסית, ואפשר להרכיב סל מוצרים בסיסי במחיר הוגן.

מס' דברים ששמתי לב אליהם במהלך גלישתי באתר:
1. טעינת העמוד לכל אורכו במקום ליצור עמודים שאפשר לדפדף בהם. זה מאט את פעולת האתר ומעט מסורבל, ואני מקווה שישנו את זה בהמשך.
2. האתר בצמיחה, וכל פעם נוספים מוצרים חדשים. באחת השיחות עם נציגת האתר נאמר לי שבקרוב גם יופיעו באתר מוצרים חדשים (כלומר מוצרים שיצאו לשוק לאחרונה), ואני באמת מקווה שזה יקרה.

כמו שאני רואה את זה, אם אתן צריכות לעשות קניה גדולה של מוצרי מקלחת, מוצרי תינוקות, מוצרי ניקיון או דברים בסגנון- שווה להציץ באתר ולראות את הסכום הכולל של ההזמנה. במידה ותגיעו למשלוח חינם, ההזמנה די משתלמת, ותוכלו לוותר על הקטע של חיפוש החניה, הסתובבות וסחיבת מוצרים הביתה.
אבל, בכל הנוגע לאיפור המחיר באתר אינו המשתלם ביותר כרגע (מקווה לראות הנחות נוספות בהמשך).

אתן מוזמנות להיכנס לאתר ולחטט, ובמקביל אשמח לשמוע את התרשמותכן מהאתר ומהמחירים.

אני מאחלת לכולנו ימים שקטים ורגועים. 

10 תגובות:

  1. אחלה יוזמה :) באמת רואים בזמן האחרון עוד אתרים ישראליים, וזה מבורך בעיניי. אני אעשה סיבוב באתר, טוב לדעת שיש אופציה כזו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק... לאט לאט צצים ועוד ועוד אתרים וזה מעולה בעיני.
      מחכה לשמוע את דעתך על האתר

      מחק
  2. האמת שזה מסוג הדברים שאני קונה בפארם, לא רואה את עצמי מזמינה מאתרים.
    מתה על הדאבים כולם כמעט!
    אני מסכימה איתך שבלונס מוצלחים מהמגוון הקטן שיש בארץ. לצערי אין אותם יותר בסופר פארם ואני קונה עכשיו בעיקר מספורה את אלו של שיסיידו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אצלי זה תלוי תקופה...
      יש חודשים שלמים שאני נמנעת מהפארם, ויש דברים שפשוט צריך.
      השייסידו מוצלחים, אבל בלונס מנצחים בגזרת המחיר, כך שאני פשוט קונה סטוקים

      מחק
  3. אני ממליצה על אתר בלה במקום.

    השבמחק
  4. אה שלום, וברוכה הבאה למועדון המעריצות והמסניפות של סבוני הוואי :-) בתור אחת שטוחנת עליהם כבר שנים, אני מרשה לעצמי לקבל אותך כחברה מן המניין תחת תפקידי כראש המועדון P-:
    האתר נשמע נחמד ושימושי, דמי המשלוח המופרזים הרבה פחות. לדעתי נעשה כאן ניסיון להוזיל את המחירים ולהחזיר את ההוזלה דרך דמי המשלוח.

    השבמחק
  5. ממליץ לך לנסות את מדי-לינק. Www.medi-link.co.il
    הם קיימים כמה שנים ואף פעם לא היתה לי בעיה עם המשלוח שלהם.
    לגבי מחירים הם יותר זולים מסופר פארם.השירות שלהם מעולה ואפס תקלות.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אסף- נחמד שראית בבלוג שלי מקום לפרסומת לאתר שאתה כנראה מייצג או קשור אלייך.
      התגובה תישאר, אבל לתשומת ליבך- לא אקדם פרסומות חסרות ביסוס (כי אני לא מכירה את האתר כרגע) בבלוג.
      תודה.

      מחק
  6. אני גם אוהבת את תחליבי הרחצה של הוואי.
    מצטרפת להמלצה של קאליסי על האתר בלה.. קל נוח ונטען מהר ;) אך גם שם נתקלתי בבעיה בהזמנה.. והשליח הגיע מוקדם מהצפוי.. שלחתי את החבילה לעבודה של בעלי במרחק קרוב לבית..

    השבמחק
    תשובות
    1. הפדים להסרת איפור של חברת לייף - מצויינים!!! אני משתמשת בהם השנה ,החברה שינתה את הסוג והוא כבר לא מתפרק ולא משאיר סיבים של צמר גפן.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...