Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 8 ביולי 2014

New Stuff From OFRA

אני מודה שחשבתי כמה פעמים אם לפרסם את הפוסט הזה היום... אני מזריקה חדשות לוריד (וקצת ממתינה לקריאה למילואים), מנסה לחשוב איך לעזאזל חיים בצל הרקטות, ובעיקר חושבת על "מה יקרה אם שוב תהיה פה אזעקה?". מרגיש לי קצת מוזר לכתוב ולפרסם פוסט בנוגע לביוטי כאשר רוחות מלחמה נושפות בעורפנו... אבל מצד שני- לא עדיף לשים לרגע את הבעיות בצד ולהתעסק בדברים קצת יותר מהנים ולשכוח מהצרות? אפשר לקרוא לזה "בריחה מהמציאות", אבל מישהו אמר שזה רע?...
בסבב הקודם, הייתי במילואים ולא הייתי בראש לאיפור כלל. הפעם, אני מרגישה שאני צריכה מקום לברוח אליו, והרי הבלוג הוא מקום הבריחה שלי. לכן, החלטתי לפרסם את הפוסט הזה בכל זאת, כי אולי בחורה שיושבת כרגע בממ"ד תהנה ממנו ותשכח לרגע מהמציאות הנוראית בה אנו חיים.

 אני מאמינה שכל אחת ממכורות האיפור שבינינו מכירה כבר את חברת עפרה. היא הופיעה בבלוג כמה פעמים בעבר, וכולנו כבר למדנו שעל אף השם הישראלי, מדובר על חברה אמריקאית שמציעה לנו שלל מוצרים מקצועיים ואיכותיים.
לאחרונה הושקו כמה מוצרים כחלק מ"קולקציית הקיץ" של החברה, והיום אשמח להציג לכן כמה מהם (רובם משמשים אותי למטרה שונה מזו שהם מוגדרים לה).

ברונזר חימר Pyramid- פירמידה מצרית.
אז מה היא פירמידת החימר? ובכן מדובר על מוצר המשלב בתוכו ברונזר ושימר. 
לפי החברה מדובר על 3 גווני חימר וגוון שימרי בהיר. היא אמורה לאפשר לנו ליצור את המראה השזוף והבוהק. אני מוצאת לנכון לציין שעבורי יש בו שני גוונים המשמשים אותי כברונזר (שני הגוונים החומים) ושני גוונים נוספים המשמשים אותי להארה (הגוון הזהוב וגוון השמפניה).
לפני שנעבור למוצר עצמו, יש לשים לב לאריזה ולניחוח- בשונה משאר מוצרי הפנים שבשוק, המראה נמצאת בתחתית המוצר והמוצר מצויד בניחוח שוקולד מפתה.
בפירדמית החימר תמצאו שני גוונים חומים- האחד הוא חום מוקה בגימור מאט, והשני הוא חום חימר בגימור מאט גם כן. שניהם יתאימו להצללות פנים, אבל לבנות קצת יותר כהות ממני (אני בהירה והם כהים מדי עבורי). בנוסף תמצאו שני גווני הארה- האחד זהוב והשני בגוון שמפניה. שניהם מעולים בתור מוצרי הארה גם לפנים וגם לגוף.
ארבעת הגוונים פיגמנטים מאוד, ומספיקה כמות קטנה כדי לקבל את הגוון המבוקש (טפיחה קלה עם המברשת על החומר מספיקה בהחלט. חוץ מזה עדיף להוסיף במידת הצורך מאשר להסתובב עם כתמי צבע על הפנים).

על אף שהפירמידה מיועדת לפנים, אני מאוד אוהבת להשתמש בה לאיפור עיניים. הגוונים החומים מחמיאים כמעט לכל צבע עיניים, והפיגמנטיות הרבה של המוצר מאפשרת ליצור מראה חמים בכמה פעולות פשוטות.
בתור התחלה, אני מניחה פריימר על כל שטח העין. לאחר מכן השתמשתי במברשת טשטושים צרה (סיגמא E45) כדי להניח את הגוון הכהה בשקע העין ובזווית החיצונית וטשטשתי טוב טוב (ע"י מברשת טשטושים E25 של סיגמא).
בשלב הבא לקחתי את מברשת הטשטושים וטפחתי על הגוון החום הבהיר יותר (חום חימר) והמשכתי לטשטש את גבולות הצללית שהנחתי קודם לכיוון עצם הגבה.
לסיום הנחתי את הגוון הזהוב על גלגל העין (יחד עם מברשת שטוחה ורחבה E55 של סיגמא).
 כדי לטשטש את גבולות הצלליות באזור עצם הגבה השתמשתי בצללית בגוון עורי ובמברשת טשטושים רגילה (שוב E25).
לסיום, לקחתי מברשת זוויתית ( מברשת מס' 04 של Mikaella שבכלל מיועדת לגבות) והנחתי את הצללית הבהירה ביותר (בגוון השמפניה) בזווית הפנימית ועל העפעף התחתון. 

כמובן שאי אפשר לסיים איפור עיניים מבלי להוסיף איליינר מתאים, והפעם בחרתי להוסיף איליינר חום.
OFRA- Semi Permanent Waterproof Eye Brow Gel בגוון Light Brown הוא בכלל איליינר המיועד לגבות, אבל אני בורכתי בגבות מלאות ועבות ולכן אין לי צורך בתוספים.

בגלל שאני בחיפוש תמידי אחר איליינר חום מוצלח, החלטתי לבדוק אם המוצר יכול לשמש כאיליינר רגיל, איך הוא נמרח וכמה זמן הוא שורד.
האיליינר מגיע במרקם ג'לי והוא נוח מאוד למריחה. הוא מתקבע יחסית מהר (טוב בכל זאת הוא אמור להתקבע על הגבות), ונשאר במשך שעות ארוכות (שרד יום שלם ולא נשבר באימון אירובי אינטנסיבי).
כמובן שכדי להסירו יש להשתמש במסיר טוב (למשל מסיר איפור דו פאזי).
 הדיווחים ברשת משבחים את האיליינר ג'ל לגבות והוא מסתמן כפתרון עמיד ונוח לנשים החושקות בגבות מלאות וכהות יותר. הוא מגיע בחמישה גוונים, והגוון שברשותי (חום בהיר) יתאים לבעלות שיער חום כהה יחסית.
*המסקרה בה השתמשתי היא Mac- In Extreme Dimention 3D, שכרגע היא הפייבוריטית שלי.

מוצר נוסף שכדאי לכן להכיר הוא עיפרון השפתיים של עפרה.
 עפרונות השפתיים הללו רכים מאוד, נמרחים בקלילות ולא שורטים את השפתיים (קרה לי בעבר עם עפרונות של חברות אחרות). הגוון שברשותי הוא Orchid- מעין חום-סגלגל שאני אוהבת להשתמש בו כבסיס לגלוס אפרסקי.
 באתר עפרה תמצאו 14 גוונים, ואני בהחלט חושבת שבקרוב אצטייד בכמה גוונים נוספים (למשל So Sweet ו- Spicy).
העיפרון עמיד מאוד עליי ומחזיק מעמד שעות רבות (גם כאשר אני לא מוסיפה שפתון מעליו).

כמובן שאקנח בסווטצ'ים של המוצרים:
משמאל לימין: עיפרון השפתיים, האיליינר וארבעת הגוונים מהפירמידה (גוון השמפניה, הגוון הזהוב, גוון החימר והגוון הכהה).
משמאל לימין: עיפרון השפתיים, האיליינר וארבעת הגוונים מהפירמידה (גוון השמפניה, הגוון הזהוב, גוון החימר והגוון הכהה).
 אז מה השורה התחתונה? ובכן הפירמידה בהחלט חביבה, אבל העיצוב שלה קצת מאתגר כאשר משתמשים בה כמוצר פנים (רוב מברשות הפנים רחבות יותר מהמשולשים שבפרמידה ויש סיכוי גבוה שתערבבו בין הגוונים). גם מחירה המלא של הפירמידה אינו זול כלל ועומד על 238 שקלים (אפשר כרגע למצוא אותה במחיר מבצע של 167 שקלים באתר Guilty, אבל עדיין מדובר על מחיר גבוה). מה שכן, הפירמידה מעולה בתור פלטת צלליות חומה לעיניים.
לגבי האיליינר ג'ל- ובכן בגלל שאינני יכולה לדווח על ביצועיו כאיליינר לגבות, הוא קצת מפספס את ייעודו אצלי. הוא כן מעולה בתור איליינר ג'ל לעיניים. אפשר למצוא אותו בחמישה גוונים במחיר של 128 שקלים.
וכמובן- עיפרון השפתיים, מוצר מוצלח בגוונים חינניים ובמחיר נוח של 58 שקלים.

לפרטים נוספים על מוצרי עפרה אתן מוזמנות להיכנס לאתר העברי של החברה. באתר תוכלו לקרוא על המוצרים ועל נק' המכירה (בנתיים הציצו באתר Guilty בו נמכרים מוצרי עפרה).

ומה עכשיו? ובכן, אני מאחלת לכולנו ימים של שקט ורגיעה. שכל חיילינו יחזרו בשלום ושכולנו נזכה לשוב ולהתלונן על החום והיתושים.


גילוי נאות- המוצרים התקבלו לסקירה.





6 תגובות:

  1. את האייליינר ג'ל ניסיתי בנתיים רק כתיחום במעקה העין והוא לא היה מאוד עמיד [שזה נסלח בהתחשב בעובדה שזה לא הייעוד המקורי שלו]
    אני מסכימה איתך שהפירמידה מתאימה יותר לאיפור עיניים, כברונזר או היילייטר היא נראית לי מאוד מאתגרת לשימוש, בעיקר על בהירות

    השבמחק
  2. גם שמחה שכתבת - פוסטים על איפור מהווים יופי של אסקפיזם ביום מדכא שכזה.
    ממליצה לבדוק את מחירי הג'ל לגבות באתר פרושופ (למי שיש הנחת מאפר זה בערך 75 ש,ח. לא יודעת כמה בלי הנחה). לי יש את גוון חאקי והוא פתרון מעולה למי שמחפשת גוון טבעי ולא אדמדם גם לגבות וגם כאיילינר (אל דאגה - הוא ממש לא נראה ירוק).

    השבמחק
  3. שמחה שכתבת את הפוסט! :)
    אני ממש אוהבת את האייליינר ג'ל שלהם, השחור ממש מזכיר לי א האייליינר ג'ל של אינגלוט, רק פחות קשה ;)
    יש לעופרה מוצרים נהדרים!

    השבמחק
  4. אחלה פוסט! מסכימה איתך שהפירמידה מדהימה לעיניים!!@

    השבמחק
  5. נהנתי לקרוא כרגיל ומאוד שמחתי לראות שעשית מראה עיניים עם הברונזר, לחשוב קצת מחוץ לקופסה :P

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...