Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 19 ביוני 2014

Golden Savannah

כמו כל נערה מתבגרת, גם אני בזבזתי זמן רב מגיל ההתבגרות על תלונות בנוגע לגופי. אני זוכרת שבנוסף לידיים הארוכות, הכתפיים של השחיין וחוסר השביעות הכללית מהצורה החיצונית, ממש לא אהבתי את צבע עיני. במשך שנים התבאסתי על העיניים החומות שלי, וחלמתי בסתר על גוון שונה. שקלתי להשתמש בעדשות צבע שהיו אופנתיות מאוד בימי התיכון שלי, אבל התוצאה המלאכותית וחוסר הרצון להשתמש בעדשות (אינני מרכיבה משקפיים) גרמו לי להישאר עם העיניים החומות שלי.
לא זוכרת מתי קרה השינוי, אבל חוסר שביעות הרצון שלי מצבע עיני חלף לו, והבנתי שחום הוא אחלה של צבע (וגם שיש חשיבות לצורת העין).
כמובן שמאז שהתחלתי להתעניין באיפור, למדתי מהם הגוונים המתאימים במיוחד לגוון החום (שבדר"כ מקבל את כל הגוונים) ואיך להדגיש את גוון עיני.

פלטת Golden Savannah (מס' 34) של ג'ייד הפכה לחברתי הטובה ביותר בבקרים, שכן היא מגיעה עם גוונים מעולים לעיניים חומות ואפשר ליצור איתה מראה מעושן עדין ויומיומי. 

זוכרות את האריזה הזהובה עם המכסה השקוף וצלליות האבן (הצלליות הישנות של ג'ייד)? אז לא עוד. באריזות החדשות תמצאו אריזה קשיחה, ובתוכה מראה, 4 צלליות ומברשת (אני יודעת שקיימת בפארמים גירסא עם מכסה שקוף).
Golden Savvanah נעה על סקלת הזהב- בז'- חאקי. תמצאו בה צללית מאטית בהירה, צללית חאקית שימרית ועוד שתי צלליות זהובות שימריות (כאשר אחת מהן מעוטרת במעויינים שהזכירו לי את הפלטות של Burberry).
הצלליות עצמן פיגמנטיות, רכות ומטשטשות בקלילות. יש להן מעט Fallout, אבל הוא לא ממש מורגש (במיוחד אם אתן עושות את איפור העיניים לפני הפנים).
מבחינת עמידות- ובכן בלי פריימר עמידות הצלליות ממוצעת (על העפעף שלי שאינו שומני במיוחד הן מחזיקות בערך כחמש שעות) ועם פריימר הן נשארות במקומן במשך יום שלם.

כפי שאתן רואות הצלליות עדינות יחסית, ולכן מתאימות מאוד לאיפור יומיומי או לאיפור מעושן. אני מודה שחסרה לי צללית כהה יותר, כדי ליצור מראה מעושן ועמוק יותר (באיפורי ערב אני משתמשת בצללית חומה כהה כדי ליצור מראה עמוק יותר).

האיפור שמיד תראו הוא איפור היום החביב עליי בזמן האחרון, שכן הוא פשוט לביצוע ומחמיא מאוד לגוון עיני.
מיד נעבור לשלבי יצירת האיפור, אבל לשם הנוחות מספרתי את הצלליות שבפלטה כדי שאוכל להסביר באיזו צללית השתמשתי.

משמאל לימין: 3,4,1,2
משמאל לימין: 3,4,1,2
בתור התחלה מרחתי פריימר על כל שטח העפעף. לאחר מכן השתמשתי במברשת שטוחה (סיגמא E55)  כדי להניח את צללית מס' 2 על החצי הפנימי של העפעף העליון.
 עם אותה המברשת הנחתי את צללית מס' 1 על החצי החיצוני של העפעף העליון, וטשטשתי מעט עם מברשת טשטושים (סיגמא E25).
לסיום, את המעבר בין הצלליות טשטשתי ע"י שימוש במברשת טשטושים וצללית מס' 4. כמו כן, טשטשתי את גבולות הצלליות באזור הקפל עם אותה המברשת והצללית המאטית (צללית מס' 3).
בקו הריסים התחתון הנחתי את צללית מס' 1 (השתמשתי במברשת עיפרון של אנטונים), וטשטשתי מעט ע"י שימוש במרשת טשטושים צרה יותר (מברשת סיגמא E45) וצללית מס' 2.
לקינוח הוספתי איליינר שחור (Mac- Blacktrack) ומסקרה שחורה (Mac- In Extreme Dimention 3D).
 פלטת Golden Savvanah היא חלק מקולקציית Idyllic Soft Satin Eyeshadow Pallete המכילה 8 רביעיות בגוונים שונים (בעמוד הפייסבוק של ג'ייד תוכלו להציץ בשאר הפלטות).
מחירה המלא של הפלטה עומד על 130 שקלים, מחיר גבוה לרביעיית צלליות של חברה עממית, אבל בהחלט תוכלו למצוא את הפלטות הללו במחיר נמוך בהרבה.

שורה תחתונה- בפלטת "גולדן סוואנה" תמצאו צלליות טובות וגוונים שימושיים מאוד. אני מתכננת לרכוש פלטה נוספת ומתלבטת בין הפלטה הסגולה לאפורה...

ועכשיו הגיע תורכן לספר לי- האם אתן מרוצות מצבע העיניים שלכן? ומה הגוונים האהובים עליכן באיפור עיניים?
סופ"ש מעולה והצלחה במבחנים לכל הסטודנטים!

/גילוי נאות- הפלטה התקבלה לסקירה.

6 תגובות:

  1. אני אעזור לך בהתלבטות - לכי על הפלטה הסגולה...

    השבמחק
  2. בדיוק לפני כמה ימים היה לי דיון מעניין עם חברה, שטענה שכשאומרים שיש למישהו עיניים יפות, בד"כ פשוט מתכוונים לזה שיש לו צבע עיניים בהיר- כלומר ירוק או כחול ;)
    אני סבבה עם העיניים החומות שלי, למרות שלפעמים הייתי שמחה לעיניים ירוקות כדי שאני אוכל לעבוד יותר עם גוונים חמים.

    הפלטה נראית אחלה, מקבילה לכמה צלליות שיש לי ואני משתמשת בהן המון... אני חושבת שאם מחכים למבצעים ומשלמים מחיר נמוך יותר, זו אחלה פלטה, שימושית לגמרי

    השבמחק
  3. לא ממש יכולה להמליץ על האפורה, לא ניסיתי אותה, אבל ניסיתי את אחת הסגולות (לדעתי יש שתיים מהן) ואני לא ממש ממליצה עליה - שתי הפלטות הנייטרליות שיש לי טובות ממנה פי כמה וכמה!
    יצא מראה מקסים וכל הכבוד על ההשקעה בצילום השלבים - לא פשוט בכלל לעשייה :)

    השבמחק
  4. וואו ממש אהבתי את הלוק והסקירה נהדרת כרגיל ;) אבל נראה כי שבעתי מרביעיות דראגסטור מקומיות, איפה הלוראק פרו שלי? :(

    השבמחק
  5. מתה על צלליות בגווני שמנת וזהב בהירות ומנצנצות. את גווני החאקי אני כבר פחות מחבבת (והם גם לא מסתדרים בשום צורה עם גוון העור שלי). הלוק שיצרת מקסים והפלטה באמת נראית ונשמעת אחלה. ולא אוסיף מילה על הריסים המושלמים ;-)
    נשיקות בובה <3

    השבמחק
  6. אני כבר יודעת שאני הולכת ליפול על הצלליות האלה... פשוט יודעת. :-P

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...