Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 29 במאי 2014

Multicolor

לא משנה כמה נכחיש זאת, כמכורות איפור הרבה פעמים אנחנו מוצאות את עצמנו רוכשות מוצרים מפתים בתור נחמה (זה לא משמין, בשונה משוקולד ופחמימות).
יום רע? נכנס לסופר פארם בדרך הביתה. בשורות מבאסות? היידה, למאק...
לרוב הרכישות הללו אימפולסיביות מאוד ולאו דווקא מובילות אותנו למוצרים שאנחנו צריכות, אבל כמו פחמימות, הם מדחיקים את מה שלא בא לנו להתעסק בו ונותנים לנו כמה רגעים מהנים במיוחד.
הפוסט הזה מבוסס על סומק שקניתי לאחרונה רק כי בא לי להתפנק, ועוד כמה מוצרים שעושים לי שמח ברגעים שאני קצת בדאון.

 אז כאמור, Blush Ombre- Ocean City של מאק לא השאיר מקום להיגיון שלי וגרם לי לקפוץ למאק הקרוב לביתי כדי לשים את ידי על הסומק הכתמתם הזה.
 האריזה החיצונית שלו (בעיצובו של Proenza Schouler) היא מעין גראדיינט בגווני הסגול, צהוב ירוק הצובעים להם מראה (קישוט מקסים לשידת האיפור, לא?).
בתוכו תמצאו גראדיינט אפרסקי ומשגע (יש לי חולשה קשה לסמקים כתומים).
המרקם שלו עדיין למדי, והודות לשני הגוונים שבו אפשר לשחק עם הגוון הסופי על הלחיים. בגלל שאני בהירה אני לרוב מתבססת על הגוון הבהיר בעת ההנחה, ומוסיפה לו מעט צבע מהגוון הכהה יותר.
הסומק די פיגמנטי (במיוחד הצד הכהה) ולכן צריך לטשטש אותו טוב טוב כדי לא לקבל זוג עיגולים כתומים על הלחיים.
מבחינת עמידות- על איפור פנים מלא (קרי מייקאפ ופודרה) הוא שורד יום שלם במזג אוויר נורמלי, ומשאיר מעט צבע על הלחיים אחרי אימון אירובי מפרך.
כמה? 160 שקלים בעבור כמות של 14 גרם (ואריזה משגעת). הוא הושק כחלק מקולקציה מוגבלת בעיצובו של Proenza Schouler ולכן קשה לי להאמין שתוכלו למצוא אותו ברשת מאק.

 כמו שאתן יודעות, יש לי נטייה לקחת השראות למניקורים ממקומות לא ממש צפויים, ולכן כאשר ראיתי את הסומק לראשונה ישר חשבתי על המניקור שאצור בהשראתו- גראדיינט כתום (כמה מפתיע...).
הגוונים בהם השתמתשי ליצירת המניקור הם OPI- Where Did Suzi's Man-go? כבסיס, ו- Essie- Orange, It's Oboviuos.

 הנה פרט חדש שאתן לא יודעות עליי- אני אוהבת להתאים שפתון לסומק... בדר"כ יש לי שילובים קבועים שמדי פעם אני "שוברת" עם שפתון אחר. לסומק הכתמתם של מאק התאמתי שפתון עמיד בגוון קורלי מבית Lime Crime, שמו Suedeberry והוא חלק מסדרת המכתימים של החברה, Velvetins.
השפתון מגיעה באריזת זכוכית חלבית, מכסה מתברג ואפליקטור ספוג. ההנחה בעזרת האפליקטור נוחה למדי, כאשר בדר"כ אני תוחמת את השפתיים עם קצה האפליקטור ומתחילה למלא את התיחום.
הוא עמיד עלי מאוד, ונראה שאכילה ושתיה לא ממש מזיזים לו. הוא נשאר עליי שעות ארוכות, וכדי להסיר אותו עליי להשתמש במסיר איפור.
קחו בחשבון שהוא מבליט מאוד יובש בשפתיים (כמו רוב המכתימים) וגם מייבש מעט את השפתיים, כך שהוא פחות מומלץ לסובלות משפתיים יבשות.
כמה? 20 דולרים באתר Lime Crime (הוא כרגע לא במלאי).
משמאל - 2 הגוונים של הסומק, מימין- הסטיין של ליים קריים.
משמאל - 2 הגוונים של הסומק, מימין- הסטיין של ליים קריים.
סומק נוסף שמשלב בתוכו כמה גוונים הוא Le Prisme Blush - Vintage Pink של ג'יבנשי.
כיאה למוצרי ג'יבשני הוא מגיע באריזה מלבנית עם האיור האופייני לחברה על האריזה. בתוך האריזה תמצאו שתי קומות- בראשונה את הסומק עצמו, ובתחתונה מברשת להנחת המוצר. מעולם לא השתמשתי במברשת ההנחה הזו, ולדעתי היא די מיותרת ואפשר לוותר עליה ובכך להקטין את האריזה.
 Givenchy- Vintage Pink מורכב בארבעה גוונים ורודים עדינים אשר אפשר להשתמש בכל גוון בנפרד או לערבב בינהם לפי הצורך. בדר"כ אני אוהבת להשתמש בארבעתם על הלחיים (מערבת אותם בעזרת המברשת), ולהשתמש בגוון הורוד הבהיר (בפינה השמאלית התחתונה) לטשטוש צלליות ולהארה על עצם הגבה.
גם איתו אפשר לבנות את הגוון ולהתחיל מגוון בהיר מאוד, ולהכהות אותו לפי הצורך. הסומק עמיד עליי (שוב, מעל איפור מלא הכולל מייקאפ ופודה) ומחזיק עליי יום שלם בלי בעיות.

גם במקרה הזה ניסיתי ליצור מניקור בהשראת הסומק, ועשיתי מעין אומברה ורדרד על ציפורניי. ניסיתי למצוא לקים בגוונים המדויקים של הסומק, אבל מתברר שחסרים לי כמה לקים ורודים באוסף...
איזה לקים השתתפו במניקור? מימין לשמאל: OPI- Chic From Ears To Tail, OPI- Kiss Me I'm Brazilian, WOW- 364, Essie- Eternal Optimist.

וכמובן שלא אשאיר אתכן נטולות סווטצ'ים:


הסומק נרכש במחיר של 40$ בדיוטי פרי נתב"ג (בעבור 7 גרם).

Vintage Pink מאוד ורסטילי, והוא מתאים לכ"כ הרבה גוונים של שפתונים, אבל בזמן האחרון אני אוהבת לשלב אותו עם  Glossy Stain No.14 של YSL (עליו כתבתי סקירה כבר בעבר).
סדרת המכתימים של YSL מעולה בעיני- יש להם גוונים מוצלחים, הם עמידים מאוד ובמקרה שלי גם לא מייבשים את השפתיים.
המחיר המלא של מכתימי YSL עומד על 180 שקלים, אבל בקלות אפשר למצוא אותם במבצעי 50% (או 1+1) ברשתות האיפור למינהן (אני מתכננת להתחדש באחד הסופ"ש).

ועכשיו זה התור שלכן לספר לי על רכישות איפוריות מנחמות שעשו לכן כיף בימים מבאסים (או סתם רכישות שהקלו עליכן את יום ראשון).

16 תגובות:

  1. פוסט נהדר, פיצ'ה. עשית לי חשק מטורף לסמקים של ג'יבנשי ולסטיין של YSL ! :)

    השבמחק
  2. הסטיין של אס''ל מדהים.. את הסומק של מאק הייתי קונה רק בשביל האריזה....

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מדהים, סדרה מעולה.
      את לא אוהבת סמקים כתומים?

      מחק
  3. נו באמת...היית חייבת לשים עכשיו את הפוסט הזה, פחות משבוע לפני שאני בדיוטי??
    מריירת על הסומק של ג'יבנשי...אלא מה??

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מנסה להכין אותך נפשית לדיוטי, כדי שלא תתפזרי שם:)

      מחק
  4. אהבתי את ההשוואה לפחמימות :)
    אני מסוגלת לעשות קניות מהסוג הזה כשאני לא מוצאת בגדים. התירוץ שלי הוא שאם באתי ורציתי לפנק את עצמי, אז שלא אצא בידיים ריקות. למרות שבתקופה האחרונה אני מאוד מרסנת את עצמי ועד עכשיו הסתפקתי בכמה קניות יחסית קטנות.
    יש לי גם קטע מסויים עם התאמה של סומק לשפתון, אבל אין לי שילובים קבועים שאני יכולה לחשוב עליהם. בעצם, כל החודש האחרון חרשתי רק על קורליסטה של בנפיט עם כל אודם אפשרי והתעצלתי להוציא סומק אחר.
    הסומק של ג'יבנשי נראה ממש מפתה!

    השבמחק
    תשובות
    1. בול כמו פחמימות... ויש גם רגשי אשם.
      קורה לי גם לא מעט! מסתובבת שעות, מחפשת בגדים ובסוף יוצאת עם דברים אחרים.
      יש גם תקופות שאני נעולה על סומק (או על שפתון) ואז באמת יש כל מיני שילובים

      מחק
  5. הסטיינים של איב סאן לורן מדהימים.
    הבעיה איתי ועם הקניות האלה זה שאני תמיד בוחרת את המוצרים בעלי הקנקן הכי יפה או הטקסטורה הכי מעניינת, ואז שובר לי את הלב לגעת בהם!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט, מאוד אוהבת אותם.
      את לא לבד- קשה לי לסרב לעיצוב מיוחד או טקסטורה משגעת. אבל אני לא יכולה להתאפק וישר משתמשת

      מחק
  6. אין יותר כיף מאשר רכישות לפינוק... במיוחד של מוצרים יוקרתיים :)
    דווקא את הסומק של מאק כולן מהללות וכשהמוכרת ניסתה אותו עליי הוא בקושי הופיע על גוון עורי השחום (NC35/40). מפתיע ביותר ודווקא עמדתי בפיתוי ולא רכשתי אותו!

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב את הרבה יותר כהה ממני, אני ממש בהירה ולכן הסומק מאוד בולט עליי.
      לפחות חסכת כסף:P

      מחק
  7. אוי הסומק הזה של מאק נראה מדהים! לגמרי קישוט נהדר לשידת האיפור.
    אוהבת את המניקורים המיוחדים שלך. טוב שאת מקבלת השראה מכל דבר, אנחנו מרוויחות :-)
    נשיקות אהובה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא פשוט מושלם- גם מבפנים וגם מבחוץ.
      אני מודה שההשראה הזו גורמת לי לבזבז יותר, אבל העיקר שאתן נהנות:)

      מחק
  8. פוסט מקסים כתמיד! :) נהניתי לקרוא! וגם אני אוהבת להתאים את האיפור והלק.. והשפתיים ;) בקרוב בדיוטי פרי.. אולי אתחדש בסטיין של א.ס.ל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה!
      מאחלת לך טיסה מהנה וטיול מטורף- לאן את נוסעת?

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...