Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 10 במאי 2014

Israeli Nails

בשבוע שעבר ציינו כולנו 66 שנים להולדת מדינתו. חלק מהחוגגים בחרו ללכת לבמות וליהנות משלל מופעים וזיקוקים. אחרים בחרו להשתתף בספורט הלאומי (אכול כפי יכולתך עד שתיפול מהרגליים). הפעילים שבינינו יצאו לרקוד עד אור הבוקר. 
אני בהחלט חושבת שיש מה לחגוג במדינה הקטנה שלנו. בשגרה רובנו מתנהלים בעצבנות ודי מאשימים את המדינה ואת נציגיה (ממשלה, מיסים, גופים ציבוריים, מה לא) ועל אף זאת, יום אחד בשנה אנחנו עוצרים רגע ומבינים כמה המדינה שלנו מיוחדת.
בדר"כ אני נוטה לציין את יום העצמאות בפוסט פטריוטי (כלומר מוצרים כחול-לבן) אותו אני מפרסמת במהלך החג. 
הפעם לא ממש הספקתי לכתוב את הפוסט בזמן, אבל אני חושבת שאיחור של כמה ימים הוא נסלח במקרה הזה (לא?).

את הפוסט השנה אקדיש ללקים תוצרת כחול לבן. 

בשנה האחרונה ראינו כמה שינויים בנוף המקומי- חברות חדשות עשו עליה (Anny, Cuccio), חברת OPI החלה לשווק את מוצריה ברשת אפריל וחברת  China Glaze הרימה סטנדים משלה ברשת המשביר לצרכן.
מבחינת החברות המקומיות היה שווה לעקוב אחר ג'ייד ושיק. שיק הרימה את הכפפה והוציאה קולקציה בגימור סוכר/חול, ומיד אחריה הופיעה לקים בגימור זהה גם בחברת ג'ייד. 
ג'ייד ממשיכים להביא לנו גוונים חמודים במחירים נוחים, ואני מקווה שהם ימשיכו לעקוב אחר טרנדים בעולם הלקים גם בשנה הקרובה. 
כבר פגשתן את הגוון הקורלי של ג'ייד, ובקרוב אסקור גם גליטר משגע שלהם, אבל בנתיים הכירו נא את Azure Blue, לק בגוון כחול עמוק ומהפנט, כזה שמושך את מלוא תשומת הלב לציפורניים.
הוא מזכיר לי שמיים כחולים ונקיים מעננים, ולכן שאני מסתובבת איתו בא לי לשכב על פיסת הדשא הקרובה אליי ופשוט להביט לשמיים.
כמו רוב הלקים של ג'ייד, גם הוא מגיע עם פורמולה נוחה למריחה ומברשת דקה. שתי שכבות הספיקו לקבלת גוון אטום ואחיד, ויחד עם טופ הוא החזיק עליי מעמד כיומיים.
אם אתן מחפשות גווני לקים קיציים כדאי לכן להציץ במדף של ג'ייד בפארם הקרוב אליכן. במחיר של 12 שקלים (בממוצע) תוכלו לתפוס לכן גוון קיצי ומשמח.

נשאר רגע במדף של ג'ייד, רק שהפעם נשכח שאנחנו באביב (סוג של) ונלך לאזור הקודר יחד עם Ga-de- Black Suger.
את Black Suger פגשתי לראשונה בעמוד הפייסבוק של ג'ייד, ובמשך שבועיים חיפשתי אותו בפארמים באזורי. אחרי שהתחלתי לחשוב שפספסתי אותו, גיליתי בקבוק גלמוד בסניף שלי, תפסתי אותו ורצתי לקופה.
לא ברור לי למה ג'ייד הוציאו את הגוון השחור בנפרד מקולקציית הסוכר (אולי כדי שהוא יקבל את מלוא תשומת הלב המגיעה לו?), אבל אני לא באמת אתלונן על זה.
דבר נוסף ששונה משאר הלקים מהקולקציה- *המברשת. היא הרבה יותר רחבה מהמברשת של הלקים הקודמים בסדרת הסוכר (מגמת שינוי בעובי המברשות של ג'ייד?).
ואחרי שדנו בעניינים הטכניים, בואו כולנו נסתכל על הלק ונשכח לרגע מהכל:

לק בגוון שחור עם גליטרים זהובים וגימור חול, מה אפשר לבקש עוד מלק?.
שתי שכבות מספיקות כדי לקבל גוון אטום, ובכדי ליהנות מאפקט הסוכר/חול לא מרחתי טופ מעל. 
הוא החזיק מעמד כיומיים, ובגלל היותי עצלנית, לא הסרתי אותו כאשר הופיעו הצ'יפים ורק הוספתי שכבה נוספת מעל וכך הוא החזיק מעמד יומיים נוספים.
ההסרה שלו לא הכי כיפית אם מנסים להשתמש בצמר גפן ומסיר לק רגיל, ולכן השתמשתי בשיטת "נייר הכסף" להסרת לקים עקשניים.
כמה? 12-15 שקלים ברשתות הפארם.

לא נלך רחוק ונעבור אל מדף הלקים של לייף (אשר מיוצרים באותו מפעל בו מייצרים את הלקים של ג'ייד).
בהמשך לקולקציית הסוכר שהוציאה ג'ייד, גם לייף השיקו סדרת לקים בגימור סוכר/חול בצבעים זהים לאלו שראינו בג'ייד.
הבקבוק עגול, המברשת קצת יותר רחבה אבל הפורמולה זהה.
אליי הגיעו שני גוונים מהסדרה- הגוון הירוק, מספר 304 והגוון האדום, מספר 301 (לייף, לא הגיע הזמן לתת שמות ללקים? מספרים זה לא ממש סקסי).
על חולשתי לגוון הירוק הזה כתבתי בעבר, ושוב הוא לא אכזב- לק בגוון ירוק דשא עם שימר זהוב וגימור מחוספס, בהחלט שילוב מוצלח.

אמרנו שלייף וג'ייד מיוצרים באותו המפעל? בבקשה, הרי לכם השוואה בין לייף 304 לבין ג'ייד Green Suger.
הגוון, המרקם והגימור של הלקים זהה, רק האריזה והשם המוטבע עליה שונים.
גוון מס' 301 הוא לא בדיוק כוס התה שלי מהסיבה הפשוטה שהוא אדום (לא ממש אוהבת לקים אדומים). ועל אף חוסר חיבתי לגוון, השילוב של אדום ושימר זהוב בהחלט מושך את העין וסוחט לא מעט מחמאות.


לשניהם יש פורמולה נהדרת, ומספיקות 2 שכבות כדי להגיע לאטימות הרצויה. אני בחרתי להשאיר אותם ללא טופ כדי ליהנות מהגימור המיוחד, אבל הם יראו מצוין גם עם טופ גלוסי מעל.
עמידות- יומיים (ממוצעת במקרה שלי).
מחיר 10-15 שקלים ברשתות הפארם (וכמובן לא לשכוח- אם אתן רוצות גוון מסויים של ג'ייד והוא לא במלאי/ יקר יחסית, חפשו את אחיו התאום במדף של לייף).

*המברשת של לייף קצרה וצפופה, בעוד המברשת של לק הסוכר השחור עבה וארוכה. את ההבדלים בין המברשות תוכלו לראות בתמונה הבאה (וגם את ההבדל בין המברשת של הסוכר השחור של ג'ייד, לסוכר הורוד שלהם).
משמאל לימין: Life 301, Jade- Rose Suger, Jade-Black Suger.
אני לא בחורה של לקים חומים, ואת גוון מס' 379 של קרליין (מישהו בקרליין שמע את בקשתנו ובסדרה החדשה של הלקים הם קיבלו שם. גוון מס' 379 זכה לשם Hot Choclate) מרחתי בגלל גחמה מוזרה לציפורניים בגוון שוקולדי.
מתברר שהבקבוק המרובע שייך לנחלת העבר, ובנתיים קרליין עברו לבקבוק מרובע עם מכסה צר ועגול (ואני מברכת על כך. המכסה המרובע לא ממש נוח לאחיזה). המברשת עצמה ברוחב בינוני, וזה די נוח עבורי, אבל בהחלט הייתי מעדיפה אחיזה נוחה יותר.
הפורמולה של הלק מוצלחת (טוב, אני אוהבת את הפרומולה של שיק והרי הלקים של קרליין מיוצרים באותו המפעל), הוא יחסית עמיד עליי (שלושה ימים) ורוב החברות שלי אהבו את הגוון... אני קצת פחות.
בזמנו, כאשר קרליין השיקו מחדש את סדרת הלקים שלהם בגירסה המרובעת, חשבתי שקרליין יתחילו לעקוב אחר טרנדים בעולם הלקים, אבל זה לא ממש עבד. אני מקווה שעם ההשקה המחודשת (no.2, כלומר שינוי הבקבוק שציינתי מעלה) הם לא ישארו מאחורה ויביאו לנו טרנדים מעולם הציפורניים, ביצור כחול לבן.
המחיר המלא של הלקים של קרליין עומד על 45 שקלים... אבל כרגע תוכלו ליהנות ממבצע על הלקים של החברה ולרכוש 2 לקים במחיר של 25 שקלים.

אני שמחה לראות מבחר של גוונים בפארם הקרוב לביתי, במיוחד שלרוב המחירים של החברות המקומיות לא גבוהים במיוחד. אני מאוד מקווה שהחברות המקומיות יקפידו לעקוב אחר הטרדנים החדשים בעולם הלקים ולהביא לנו אופציה מקומית ראויה.
ולסיום אאחל לכן שבוע נפלא ומלא צבע!

*גילוי נאות- מוצרי לייף וקרליין התקבלו לסקירה.

14 תגובות:

  1. אני אוהבת גוונים כמו הג'ייד הבהיר.. התכלת הזה. זה גוונים כל כך יפים לאביב ולקיץ!
    אני גם אוהבת את הלק סוכר הזה של ג'ייד, בגוון השחור.

    השבמחק
  2. ה Azure Blue מהמם!! חייב להיות שלי בקרוב :) וגם ה Black Sugar, יפה להם בג'ייד! לא מפסיקים להפתיע לטובה.
    גם אני מעדיפה את האריזה החדשה של הלקים של קרליין, הרבה יותר אלגנטית ונוחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהכחלחל הזה ממש יחמיא לך. מקווה שג'ייד ימשיכו להפתיע אותנו, בנתיים הולך להם לא רע בכלל.

      מחק
  3. פוסט מעולה! הכי אהבתי עלייך את השחור של ג'ייד. גם לי לקח המון זמן עד שמצאתי אותו בחנויות. ואני איתך בתקווה שקרליין יצטרפו לאחיותיהן הישראליות במרדף אחרי הטרנדים החמים. אין ספק שבאיפור וטיפוח הם לגמרי מתחילים לעלות לליגה של הגדולים עם אריזות מהממות ומוצרים איכותיים, נקווה שהשיפור הזה יגיע גם למחוזות הלקים בקרוב :))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק:)
      לא ברור לי למה ג'ייד פרסמו אותו הרבה לפני שהוא יצא לחנויות... לא חבל על הזמן שלנו?;)
      קרליין בהחלט מצליחה לייצר איפור מוצלח מאוד ואיכותי, וקצת מדשדשת בעולם הלקים. מצחיק שאצל ג'ייד זה הפוך, ורק לאחרונה הם התחילו לייצר מוצרי איפור שהם גם יפים וגם מוצלחים.

      מחק
  4. השחור של ג'ייד נראה ממש מעניין...
    את התכלת שלהם יש לי והוא אכן מקסים. טוב לדעת שהלקים של לייף וג'ייד מסדרת הסוכר זהים - יש לי את הורוד של לייף והוא חביב ביותר (:

    השבמחק
    תשובות
    1. והוא אפילו יותר מעניין במציאות:)
      לא רק מסדרת הסוכר, כולם זהים וזה בהחלט נוח

      מחק
  5. וואו, סווטשים מהממים! הכי אהבתי את הלקים של ג'ייד :)

    השבמחק
  6. הפוסט הזה הזכיר לי שמזמן לא רכשתי לק חדש. באמת מזמן :/
    אז אני חייבת לקפוץ לפאר בקרוב מאוד והראשוני שיכנסו לסל שלי יהיו ה- Azure Blue וכמה גוונים בגימור חול של ג'ייד או של האחות התאומה.
    אני בשוק, אני בהלם, אני המומה שאת לא אוהבת לקים אדומים :O איך אפשר? ואיך לא ידעתי את זה עד כה? ייקח לי זמן להתאושש מהדבר הזה. רק שתדעי...
    ולגבי הלק החום - אני לגמרי יכולה להבין למה את לא אוהבת את הצבע.
    נשיקות אהובה ושבוע נפלא <3

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב אני חושבת שאת צריכה לתקן את העוול ובמהרה לקנות לק חדש...
      תחשבי טוב כמה את מוכנה להוציא בביקור בפארם, כי לג'ייד יש כמה גוונים שאי אפשר לעמוד בפניהם.
      אין לי מושג למה, אבל אדום לדעתי לא יפה עליי (על אחרות כן). להעביר לך את כל האדומים שלי?

      מחק
  7. אוהבת את כל המותגים שהצגת ואת רובם של גוונים, שחור וחום קצת פחות. גם אצלך הציפרניים חזרו לצמוח מהר ולהיות יותר חזקות עם בוא הקיץ? (חמסה). פוסט כייפי

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לנו אחלה של חברות פה בארץ וכיף לראות שהן הולכות ומתפתחות.
      אכן הציפורניים (כמו השיער) גדלים קצת יותר מהר (חמסה חמסה)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...