Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

קצת צבע לחורף

סופה... שלג... ברד... בימים האחרונים המילים הללו צצות בכל מקום. אני מקווה שכאשר תגיעו לפוסט הזה תהנו מחשמל וחימום אינטנסיבי, אבל בנתיים אני מתחפרת לי בפוך עם גלונים של שתיה חמה וכלבה קטנה לחימום הרגליים.
על אף שבמהלך הסופה היו לי מיליון דברים לעשות, מזג האוויר הזה לא ממש עודד אותי לצאת מהמיטה ולכן העדפתי להישארמתחת לשמיכה עם הלפטופ ולנצל את הזמן הזה לסקירה של כמה מוצרי איפור שהמתינו בסבלנות במגירה.


כאשר קראתי לראשונה שחברת קליניק עומדת להוציא מוצר בשם CC Cream תהיתי מה יהיה טיב המוצר ומה יהיו ההבדלים בינו לבין ה-BB Cream שהפך לטרנד בשנה האחרונה.
לפני שנעבור לסקירה, נעצור רגע לכמה הגדרות יבשות:
BB Cream (ראשי תיבות של Beauty Balm) הוא מעין "הכל כלול": הוא יכול לשמש כפריימר לפני המייקאפ, כמובן שאפשר להשתמש בו בתור מייקאפ לכל דבר (לרוב תקבלו כיסוי קל- בינוני), מקנה לחות לעור ולרוב מכיל גם מקדם הגנה וחומרי "אנטי-אייג'ינג". אני מודה שעל אף שניסיתי כמה ביביז, תמיד חזרתי למייקאפ (הביביז פחות עמידים עליי ממייקאפ ואני מעדיפה כיסוי גבוה). 
CC Cream (ראשי תיבות של Color Corrective) ההגדרה שלו די דומה. יכול לשמש כפריימר, מעניק כיסוי קל, מעניק לחות, מכיל מקדם הגנה ורכיבי אנטי-אייג'ינג, ו"חלקיקים אופטיים" לתיקון גוון העור. 

לפי הצהרות החברה ה-CC Cream מתאים לעור שומני (דבר שה-BB לא הצטיין בו). אני ניסיתי אותו במשך חודש (עור פניי מעורב) וחזרתי עם מסקנות.
הדבר הראשון שמבחינים בו הוא תיקון גוון העור. כאשר מביטים בראי נראה כי האדמומיות של העור פוחתת וגם ניכר שיפור בסימנים השחורים שמתחת לעיניים (כן, הלכתי עד הסוף ומרחתי אותו גם שם).
אני בחנתי את המוצר ב-2 הדרכים: הראשונה, כאשר התייחסתי אליו כמייקאפ לכל דבר, והשניה, כאשר התייחסתי אליו כפריימר.
בשיטה הראשונה- מרחתי את המוצר על כל הפנים (השתמשתי באצבעות הידיים להנחה, והטמעה לעור עם Real Thecniques- Expert Face Brush). הגימור של ה-CC טבעי-מבריק, ולא יתחבב על חובבות גימור המאט. הוספתי נגיעות קונסילר על פצעונים ופגמים בעור וקיבעתי את הכל עם פודרה.
הקרם נשאר במקום בערך כ-6 שעות, ואז החל לדהות (הופיע העור הטבעי שלי, ושוב הבחנתי באדמומיות הטבעית). נשארתי איתו עוד קצת והלכתי להתאמן. הוא לא שרד את האימון. 
בשיטה השניה- מרחתי את ה-CC כפריימר (כולל על האזור שמתחת לעיניים) ומעליו התאפרתי רגיל (מייקאפ, קונסילר ופודרה). השילוב של ארבעת המוצרים יצר מראה בריא וחלק לעור, ואפילו נשאלתי במהלך היום אם שיניתי משהו באיפור הפנים.
בנוסף, כאשר השתמשתי בו כבסיס, הוא שיפר את העמידות, והכל נשאר במקום למשך שעות ארוכות, כולל אימון אירובי.
בסופו של דבר השימוש המועדף עליי עם ה-CC הוא כבסיס לאיפור, אך זה דבר שאפשר להשיג עם כל פריימר טוב. אני אוהבת את התוצאה של שילובו יחד עם המייקאפ, אבל המחיר הגבוה שלו הופך אותו ללא משתלם.
אם אתן אוהבות כיסוי קל שבקלים, ומתחברות לגימור הטבעי-מבריק, המוצר יתאים לכן.
החברה מציעה ארבעה גוונים (לי התאים גוון ה-Light) ואני יודעת שהוא מגיע גם בגוון Very Light לאלו שרוב הגוונים הבהירים כהים להן.
תכולה: 40 מ"ל.
מחיר: 205 שקלים (ואפשר להשיגו בפחות במבצעי הרשת).

עם המוצר הבא אני מנהלת יחסי אהבה-שנאה. לרוב, מסקרה כחולה מזכירה לי את דיילות הקוסמטיקה בפארמים ומעלה בי אסוציאציה של צללית בגוון תכלת עד הגבה, ולכן אני נמנעת מלהשתמש בה. אבל, כאשר מרחתי לראשונה את המסקרה בגוון כחול אלקטריק מסדרת La Diva של חברת קרליין, קיבלתי הרבה מחמאות ולכן התחלתי לחבב את הגוון הזה (אני? מסקרה כחולה? באמת?!).
 אז ככה, כדי לא ליצור מראה של דיילת בפארם, גיליתי שכאשר משתמשים במסקרה הזו, עדיף להימנע מצלליות כחולות (אני בטוחה שלא כולן יסכימו איתי, אבל זו גישה שסיגלתי לעצמי).
האיפור הבא גרף לא מעט מחמאות, והוא זה שגרם לי להשתמש במסקרה הזו באופן יומיומי:
 האיפור עדין מאוד ומבוסס על המראה שיצרתי בפוסט הקודם, רק שהפעם הוספתי איליינר שחור ומסקרה כחולה.
זו הפעם הראשונה שאני מנסה את מסקרת La Diva ומאוד הופתעתי מהתוצאות- היא העניקה לריסים נפח ואורך, ולא נמרחה כלל לאורך היום. אני לא יודעת לומר אם שאר הצבעים בסדרה אטומים ובולטים כמו הכחול, שכן מסקרות צבעוניות לרוב לא מתמודדות בצורה טובה עם ריסים כהים.
 מחירה המלא של המסקרה עומד על 110 שקלים (גבוה מדי), אבל תוכלו להשיג אותה בפחות בשלל המבצעים ברשתות הקומסטיקה.

מוצר נוסף שנחת על מפתן ביתי הוא עיפרון שפתיים מסדרת Everlasting Lip Liner של חברת ג'ייד.
מתוך 12 הגוונים שיצאו בסדרה, אני ניסיתי Plummy, מס' 83 (לא ברור למה הוא מקושר עם Plum אבל שיהיה). 
הגוון שלו הוא מעין חום-ורוד כהה, שלצערי לא ממש החמיא לגוון העור שלי.
לרוב אני משתמשת בעפרונות שפתיים לא רק לתיחום, אלא ממש מורחת אותם על כל השפתיים ומניחה באלם מעל. הפעם, כאשר יצאתי איתו החוצה הוספתי שפתון מעל כדי לקבל גוון שיחמיא לצבע הטבעי שלי, וגיליתי שהעיפרון לא זז לשום מקום במשך שש שעות.
באחד מימי שבת, מרחתי את העיפרון בשעות הבוקר ובדקתי את הגוון לאורך השעות והארוחות. העיפרון נשאר על השפתיים שעות ארוכות, שתיה לא מזיזה לו, ולאחר ארוחה עשירה עדיין נשאר תיחום לשפתיים (אבל בחלק הפנימי שלהן הוא נעלם).
 על אף שגוון 83 לא הצליח להתחבב עליי, עמידותו של העיפרון כן הצליחה להרשים אותי, ואני מתכננת רכישה של גוון קצת יותר מחמיא בקרוב.
מחיר מלא- 60 שקלים.

גם פופה לא נשארו חייבים, והשיקו לאחרונה קולקצית סתיו-חורף צבעונית.
אליי הגיע גלוס אדמדם מהקולקציה, מספרו 404 (כבר עסקתי בעבר בקטע עם המספרים... אנא תנו למוצרים שמות, זה הרבה יותר כיף).
באריזת זכוכית מסורבלת למדי, מצוי לו נוזל אדמדם אותו מניחים על השפתיים עם אפליקטור ספוג צר וארוך.
צורת האפליקטור נוחה לשימוש, וקל להניח איתו את הגלוס על השפתיים.
 בגדול, אני לא מתה על גלוסים. הם דביקים, נוזלים ולא ממש "נעימים" לי על השפתיים. על אף שהיו לי כמה הפתעות בתחום הגלוסים, הגלוס הנ"ל לא הצליח להרשים אותי.
אם הקטע של הדביקות לא מפריע לכן, יש סיכוי גבוה שסדרת הגלוסים הזו של פופה תתאים לכן. הגלוס דביק, ולכן לא ממש מתאים לימים של שיער פזור בשילוב עם רוח.
מבחינת עמידות, ממוצעת ביחס לגלוסים-אם מצליחים למנוע ממנו לעבור לשיער שלכן, הוא נשאר במשך שלוש שעות בערך, אבל לא שורד שתיה/ אכילה.
על אף שאהבתי את גוון הדובדבן של מס' 404, אני לא רואה את עצמי משתמשת בו יום-יום, בעיקר בגלל תחושת הדביקות שאני לא ממש אוהבת (אבל כן אציין שממש אהבתי את הגוון עליי).
מחיר ההכרות של הגלוס- 55 שקלים.

ועכשיו אאחל לכן סופ"ש נעים וחמים!

*גילוי נאות- המוצרים שהוצגו כאן נשלחו לסקירה מטעם החברות.

12 תגובות:

  1. משום מה אני ממש סקרנית לנסות את ה-CC, למרות שאני מעדיפה כיסוי הרבה יותר גבוה ועמידות יותר גבוהה, ולמרות שאין לי כרגע חשק להשתמש בפריימר...
    אהבתי את הרעיון שלך לשלב מסקרה כחולה עם איפור בגוונים אחרים, זה נותן אחלה טוויסט לאיפור חום :)
    הגלוס של פופה מהמם לדעתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. הסיסי בהחלט מסקרן לפני שמנסים אותו, כי התיאורים שלו כ"כ מפתים והוא מגיב לכל פרצוף אחרת.
      המסקרה הכחולה ממש הפכה למשדרגת היומית שלי, מי היה מאמין?
      הוא מהמם, אבל אני לא אוהבת את ההרגשה וכל פעם מסירה אותו אחרי המריחה=\

      מחק
  2. הגוון של הגלוס מושלם לך! כמה חבל שהוא דביק.
    עשית לי חשק לנסות את ה- CC. מהתיאור שלך הוא נשמע כמו הפריימר המושלם עבור העור שלי :-)
    סופ"ש חמים ונעים יפתי <3

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי שמחה להוציא את הדבק ממנו ולהשאיר רק את הגוון:)
      אני חושבת שהוא באמת יתאים לך כפריימר, סקרנית לדעת אם אני צודקת

      מחק
  3. יש לי את הדיווה של קרליין בכחול והאמת שעל הריסים השחורים שלי ממש לא מרגישים שינוי בגוון... השתמשתי בה כמה פעמים והיא נראית טוב, אבל הפורמולה שלה רטובה מדי בשבילי, וחוץ מזה - כשאני מסירה אותה בסוף היום בד"כ הצמר גפן יוצא ממש נקי... כאילו היא התפיידה לה או נספגה איכשהו בריסים שלי במהלך היום....
    בקיצור, אני נשארת נאמנה לsumptuous של אסתי לאודר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יעל, האם המסקרה הכחולה שניסית הייתה הכחול הרגיל או הכחול אלקטריק? כי האלקטריק מגיעה עם גוון יותר בהיר ועמוק

      מחק
  4. הגלוס הורס עליך, חבל שדביק לך... המסקרה עושה פלאים לריסים אבל הצבע מוגזם בעיני... והעפרון המאובי, טוב, לא ממש אוהבת מאוב אנוכי, יכולה להבין למה לא חיבבת את הגוון עלייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. יאפ, אני ממש אוהבת את הגוון שלו אבל ממעטת להשתמש בו.
      מוגזם? את צריכה לראות את זה פנים אל פנים, זה הרבה פחות מורגש:)

      מחק
  5. אני אוהבת את המסקרה הכחולה הזו עלייך! מחמיאה לעינייך היפות :) והיא גם נשמעת מצוינת.
    והגוון של הגלוס גם מאוד יפה לך.
    יופי של פוסט יקירתי.
    שיהיה חורף חמים, נעים וצבעוני ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט, ואני חושבת שהגוון הכחול הזה ממש יחמיא לך, לא?
      חורף חמים ונעים אהובה!

      מחק
  6. תמיד חיבבתי מסקרות בגוונים בעיקר סגול חציל וירוקים למינהם. את לה דיוה אני אוהבת מזה שנים וחיבבתי מאוד את הגוון למרות ההטעיה שבשמו.
    יחי המספרים, משתגעת משמות בקוסמטיקה ובמיוחד שמות ארוכים של לקים - יחי הספרות

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אוהבת את הירוקות והסגולות, אבל לרוב לא רואים אותן על הריסים שלי=\
      הספרות פחות מושכות בעיני, אני אוהבת שיש שם לכל מוצר

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...