Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 9 בנובמבר 2013

Lips Obsession

 בהסתכלות על הפוסטים האחרונים שהעלתי עולה סוגיה שהרהרתי בה זמן מה- פיתחתי אובססיה לשפתונים.
בתחילת דרכי בעולם האיפור העדפתי לוותר על שפתון, או למרוח גוון עדין ושקוף כאשר "התפרעתי". לא ממש אהבתי את תחושת המוצר על שפתיי, וכאשר ניסיתי גוונים קצת יותר נועזים, הרגשתי שזה לא מתאים לי בכלל.
מתישהו, הבורג שמנע ממני לרכוש ולמרוח צבעים עזים וצבעוניים השתחרר, והתחלתי לצבור שפתונים בשלל צבעים, מרקמים וגימורים (כפי שניכר מכמות השפתונים בבלוג).
הפעם יופיעו כאן שלושת השפתונים האהובים עליי כרגע (בדגש על המילה כרגע, כי יש סיכוי שמחר יגיע שפתון חדש והוא יהפוך לפייבוריט שלי).


אחרי שדגמתי את Chunkiest Chili מסדרת ה-Chubby Stick Intence של קליניק, הרגשתי שחבל להשאיר צ'אבי בודד במגירה ובחרתי לאמץ לו אח. קפיצה קטנה למשביר, והופ Heftiest Hibiscus הכתמתם הגיע לביתי.
 על אף שמבחינה חיצונית הצ'אבי אינטנס הכתום נראה ממש כמו הצ'אבי סטיק הכתום מהסדרה הרגילה, אין מה להשוות  בין המוצרים. נכון, העיצוב החיצוני דומה למדי (פרט למילה Intence ושם הגוון אשר כתובים על האריזה, וגוון אריזה מעט יותר כהה משל הרגיל) אבל פה בערך נגמר הדימיון.
על השפתיים מתקבל גוון כתום- אדום, בוהק ואטום. הודות לצורת העיפרון, פעולת תיחום השפתיים והמילוי בצבע קלות לביצוע. 
בשונה מהצ'אבי הרגילים (שרובם שקופים עד סמי-שקופים), הצ'אבי הנ"ל אטום ולכן יש לדייק בהנחת המוצר על השפתיים (ואני ממליצה לא למרוח אותו על עיוור).
הגימור של השפתון נע בין טבעי לבוהק, ועל כן הוא סלחני לשפתיים יבשות (יובש קל, כן?).
 מה שאני הכי אוהבת בגוון הזה, זה שהוא דומיננטי מספיק כדי לתת נוכחות לשפתיים, ועל אף זאת, הוא בהחלט מתאים לאיפור יומיומי (אני מעדיפה לשמור את הצבעים הקצת יותר מטורפים לשעות הערב).
מבחינת עמידות- הצ'אבי עמיד, הוא נשאר שעות ארוכות ושורד יפה שתיה. לאחר ארוחה הוא לא נעלם, ומשאיר מעין גוון כתמתם לשפתיים.
השורה התחתונה לא השתנתה- חבל שהצ'אבי אינטנס לא יצא לפני הרגיל!
מחירו המלא של המוצר עומד על 125 שקלים, אני רכשתי אותו בחצי מחיר (כלומר 62.5 שקלים).

אחד הגוונים המועדפים עליי באיפור, שבדר"כ נעדר משפתיי הוא הגוון הסגול. איכשהו, תמיד שאני מורחת שפתון בגוון סגול על השפתיים, אני מרגישה שזה פשוט לא זה (פרט למקרה של Rebel מבית מאק למשל, שהוא אחד מהשפתונים האהובים עליי).
ניסיתי לא מעט שפתונים סגולים, ועל רובם ויתרתי, אבל Wild Violet של אסתי לאודר עבר את מבחן הסווטצ' בחנות ונסע איתי הביתה.
 כמו כל השפתונים מסדרת Pure Color מבית אסתי לאודר, גם Wild Violet מגיע באריזה זהובה, ובתחתיתה ספוגית בגוון השפתון. הצבע שהספוגית מציגה בהחלט מקסים, אך הגוון של השפתון עצמו יפה אף יותר.
גוון השפתון הוא מעין סגול מג'נטה, מעורבב יחד עם שימר עדין בגווני הסגול והכחול. הגימור שלו פרוסטי-בוהק, והוא מרגיש לחותי יחסית על השפתיים (ולכן, גם הוא יכול להסתדר עם שפתיים הסובלות מיובש קל).
 נושא העמידות- בגלל שהוא לחותי יחסית, העמידות היא לא התכונה הכי חזקה שלו. הוא נשאר במקום כל עוד לא אוכלים או שותים, אבל לאחר שתיה הגוון דוהה מעט, ולאחר ארוחה לא נשאר דבר.
שורה תחתונה- על אף שרכשתי את השפתון ברגשות מעורבים, גיליתי שאני פשוט מטורפת כל הצבע שלו.
אם כבר הזכרתי את Rebel- אני מניחה שחלקכן חושדות שיש דימיון בין רבל ל"ווילד ויולט", ולכן צילמתי תמונת השוואה בינהם.
משמאל לימין- Wild Violet, Rebel
כפי שניתן לראות מהתמונה, ווילד ויולט ורוד ובהיר יותר מהרבל, וגם הגימורים של השניים שונים.
מחיר- אני רכשתי את המוצר בחנות העודפים של חברת אלקליל במחיר של 73 שקלים (החנות נמצאת ברמת החייל, ברחוב הנחושת עשר. אפשר למצוא בה עודפים של מוצרי מאק, אסתי לאודר, קליניק, וכו'. שימו לב שמדובר בחנות עודפים, ולכן המלאי משתנה בהתאם לעודפים המגיעים מהחנויות).

ברגע שראיתי לראשונה סווטצ'ים של קולקצית הרטרו מאט של מאק, ידעתי ש- Relentlessy Red חייב להיות שלי.
 במאק הבינו שלגימור המאט יש פוטנציאל עצום בקרב מכורות השפתונים, ועל כן הוציאו קולקציית שפתונים על טהרת גימור זה. כסאקרית של הגימור המדובר, רציתי לרכוש את כל הקולקציה. אבל אז ההיגיון נכנס לפעולה, והבנתי שהגוונים הבולטים הללו פחות מתאימים לי ליום יום, והסתפקתי באחד.
Relentlessy Red הוא שפתון בגוון אדום- ורוד (על אף שבמאק מתארים אותו כשפתון בגוון קורל-ורדרד בהיר, כאשר מסווטיצ'ים אותו מבחינים בשילוב של אדום וורוד).
גימור המאט אינו סלחני כלל לשפתיים יבשות (הוא מדגיש את היובש, ועל הדרך מייבש מעט את השפתיים, מה שגורם לתופעה להחמיר).
לרוב, אינני סובלת משפתיים יבשות ולכן משתמשת בו לא מעט. כאשר אני מבחינה ביובש ובא לי למרוח את השפתון הנ"ל (או כל שפתון אחר בגימור מאט) אני מניחה שכבה דקה של באלם שקוף על השפתיים (אני משתמשת בבאלם של נוקס), מספיגה אותו מעט עם טישו ומעליו מניחה את השפתון.
בגלל שהגוון של Relentlessy Red בולט מאוד, אין מקום לטעויות כאשר מניחים אותו על השפתיים. בדר"כ אני לוקחת מברשת שפתיים, "טובלת" אותה בשפתון, משרטטת את גבולות השפתיים ואז מורחת את השפתון על כל השפתיים. אופציה אחרת היא להשתמש בעיפרון שפתיים כבסיס לשפתון.
מבחינת עמידות- הוא נשאר, ונשאר ונשאר... כאשר מניחים אותו ישירות על השפתיים (כלומר בלי באלם מתחת), הוא לא מתרגש ממזון או שתיה ונשאר במשך שעות ארוכות. לרוב אני מסירה אותו עם מסיר איפור, וגיליתי שאם לא מנקים טוב טוב את הצבע מהשפתיים הוא נשאר גם לילה שלם (מי חשב שזה יקרה?...).
שורה תחתונה- תנו לי שפתוני מאט!
מחיר- ברשת חנויות מאק המחיר עומד על 90 שקלים. אני רכשתי את השפתון בדיוטי פרי במחיר של 22 דולר (לפי שער הדולר של יום הרכישה, שילמתי 77 שקלים).
מימין לשמאל: מאק, אסתי לאודר וקליניק.
מימין לשמאל: מאק, אסתי לאודר וקליניק.
אני באמת רוצה לומר ששבעתי משפתונים, אבל אני יודעת שזה שקר וכזב (אמרה והלכה להזמין שפתון חדש של אורבן דיקיי).


21 תגובות:

  1. אני מרגישה ברת מזל לפעמים שאני אוהבת שפתיים משעממות, אבל גם לי מתחיל להשתחרר קצת הבורג בנוגע לשפתיים... בנתיים השיא זה רבל אחת לחודשיים, וכמובן שפתון משוגע למרתון לימודים (יש מישהי שלא עושה את זה?!)
    הצבע של מאק מקסים, הייתי שמחה אם היה לו המרקם של הצ'אבי.

    השבמחק
    תשובות
    1. חכי.. זה יבוא לך בהפתעה:)
      הרבל היה גם שובר המוסכמות שלי, ותקופה ארוכה לא ממש השתמשתי בו כי חשבתי שהוא כהה מדי (מזל שדברים השתנו).
      ולגמרי חייבים שפתון למרתון למידה! גם בודקים עמידות וגם מוסיפים צבע...

      מחק
  2. אני מרגישה כאילו הפוסט הזה נכתב על ידי (מלבד הניסיון העשיר והאוסף המרשים כמובן!)
    גם אני התחלתי את דרכי בעולם הטיפוח עם התנגדות קלה לשפתונים, בדיוק מהסיבות שמנית. עם הזמן, גם אני "גיליתי" את היופי והכיף שטמון בצבעים לשפתיים והתחלתי לנכס לעצמי עוד ועוד גוונים (ממש לאחרונה טל אמר לי "בתור מי שלא אוהבת שפתונים יש לך די הרבה כאלה" חחחחחח).
    נקודת השקה נוספת בנינו, היא עניין השפתונים הסגולים. עד לא מזמן זה היה טאבו מבחינתי ולא יכולתי אפילו לחשוב על הרעיון אבל... בסוף נפלתי גם למלכודת הצבע הזה וצרפתי לאוסף שני גוונים סגלגלים.
    את ה"ווילד ויולט" אין לי, וחבל. הוא נראה עלייך מושלם! כל כך יפה. ממש בא לי לנסות אותו בעצמי.
    גם את הצ'אבי אינטנס טרם רכשתי לעצמי ויש אחד שנמצא על הכוונת שלי כבר הרבה זמן (בגוון דובדבן, לא זוכרת את שמו). בעניין השפתונים העמידים אנחנו בדעה שונה. אני לא מסתדרת איתם והם לא מהחביבים עליי. זה פשוט מרגיש לי לא נעים אבל אין לדעת, אולי גם בעניין הזה משהו עוד ישתנה :-)
    כל השפתונים שהצגת כאן היום, ובכלל, נראים עלייך מדהים. יש לך שפתיים מושלמות לשפתונים! ואני מתה כבר לצלול לתוך האוסף שלך!!!
    נשיקות אהובה ושבוע מקסים וקל!

    השבמחק
    תשובות
    1. והיום את מלכת הכתומים שלי!
      אני חושבת שבגלל שכולנו ראינו לא אחת איזו בחורה שבחרה שפתון בגוון לא מחמיא מרוח בצורה הזויה, וכתוצאה מכך פיתחנו איזשהו חשש להיראות ככה.
      שלא תביני לא נכון, עדיין אני לא ממש משתמשת בגוונים הדומיננטיים ללימודים וכו', זה מרגיש לי מוגזם מדי (במיוחד שזה ממש בולט בנוף האקדמי).
      את יותר ממוזמנת לבוא לראות את האוסף! (אני מתה לראות את אוסף הנעליים שלך:))

      מחק
  3. גם אני אוהבת שפתונים והשפתונים שהצגת מהממים!! חנות העודפים "אלקליל" שהזכרת, זו חנות שפתוחה כל הזמן? כי הבנתי שאלקליל מוכרים מוצרים מוזלים בתאריכים מסוימים מעיין "מכירה שנתית"...

    השבמחק
    תשובות
    1. החנות פתוחה לאורך כל השנה (אני חושבת שמהשעה 10 עד שש), ואחרונה גם הייתה להם מכירה מיוחדת (לא המכירה השנתית) שהאריכו את שעות הפתיחה והביאו תגבור מוכרות.

      מחק
  4. אהבתי עלייך את כל הגוונים, ראינו כבר את השפתיים, מתי את כל הפנים?
    צ'אבי - לא מאמינה שלא קניתי את הכתום המהמם הלז, יש כבר את 05 ו 06 הורודים.

    ה PURE היא הסדרה שהחזירה אותי אל השפתונים של אסתי, לחותיים, נעימים, גוונים נהדרים, אריזה יוקרתית, כבדה
    טיפה בעיני - הגוון מושלם עלייך.

    מאט הוא מרקם פחות אהוב עלי למרות שאין לי נטיה ליובש בשפתיים, אך הפופלריות של הסדרה מדגדגת באצבעות, מה לגבי מריחה ישירה? אני ומברשת שפתיים, סוג של עצלנות את יודעת.

    פוסט על שפתונים מתחיל לי את השבוע בחיוך, ממש לא קל אצלי

    השבמחק
    תשובות
    1. הבנתי שהתחדשת כבר גם ב-04... את זריזה.
      ה-PURE בהחלט סדרה עשירה, האריזה מעט כבדה- אבל גם ככה התיק שוקל כ"כ הרבה.

      לגבי המאט- אפשר למרוח בצורה ישירה, אבל אני קצת עקומה אז אני מעדיפה ליצור מעין תיחום ורק אז למרוח את השפתון עצמו.
      שמחה שעזרתי להקל על תחילת השבוע:)

      מחק
  5. תפסתי את עצמי מתמכרת לשפתונים גם כן (וזה לא כזה קשה, מבינה אותך). מכאן עד להודעה חדשה, הפסקתי לקנות שפתונים ואני מחזיקה את עצמי ממש חזק בכל פעם ובינתיים עומדת בפיתוי הזה. הבעיה שלי גם שאני בעיקר נהנית לצבור אותם ומשתמשת בהם מעט מאוד, בניגוד לצלליות למשל.
    הגוונים מהממים אחד אחד, במיוחד המאט של מאק!

    השבמחק
    תשובות
    1. ההתמכרות הזאת.. נוראי!
      אני מנסה לעצור את עצמי, ואז פתאום רואה גוון או מרקם שממש ממש בא לי, ושם זה נגמר.
      גם אני משתמשת פחות בשפתונים מצלליות למשל, בעיקר כי אני אוהבת לגוון (בכל יום שפתון אחר) ובצלליות, לרוב יש סיכוי גבוהה שאשתמש באותה הצללית יום אחרי יום.

      מחק
  6. אני כבר מזמן עמוק בתוך עניין השפתונים, בעיקר כי לפעמים זה ועיפרון גבות זה הדבר היחיד שיש לי זמן לשים בבוקר, ובמקרה כזה ככל שהשפתון בולט יותר, ככה יותר טוב :P
    הרלנטלסלי רד הוא היחיד שרכשתי מהרטרו מאט, ואולי אתחדש בעוד איזה גוון בעתיד :)
    ותאמיני או לא, את הצ'אבי סטיקס, משום סוג, עדיין לא ניסיתי..

    השבמחק
    תשובות
    1. אצלי זה ככה, מינוס עיפרון הגבות:)
      הסדרה הזו של הרטרו מאט מאוד מפתה, אבל הגוונים הללו לא ממש לבישים עבורי ליום יום (מנסה לשכנע את עצמי).

      מחק
  7. משום מה די קשה לי לדמיין אותך בלי אודם, זה כל כך טבעי לי לראות את השפתיים שלך עם (בבלוג ובמציאות) שנדמה לי שכך שתמיד היית :)
    את האינטנס טרם דגמתי, יש לי אחד נייטרלי עדין מהסדרה הישנה ואני דווקא ממש אוהבת אותו, על גבול הבאלם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בעיקר כי אתה רואה אותי בימים פנויים יותר, ביום יום זה פחות נפוץ :)
      הישנים בדיוק כמו שכתבת-באלם. ובשביל באלם המחיר שלהם יקר יחסית

      מחק
  8. עד לא מזמן גם לי הייתה תחושה שגוונים עזים לא מתאימים לי. האמת שהיא עדיין מלווהאותי, אבל בכל זאת הרשתי לעצמי לקנות כמה גוונים עם צבע, ולא בורוד הניטראלי האופייני (והנפוץ אצלי באוסף השפתונים).
    הגוונים שהצגת ממש ממש יפים! אני יכולה להבין למה הם הפייבוריטים שלך.
    למרבה המבוכה לא דגמתי אפילו את הצ'אבי אינטנס. יש לי אחד רגיל שאני מחבבת מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני דווקא מדמיינת בראשי אותך עם גוונים עזים יחסית, אני חושבת שהם ממתש יתאימו לך.
      הגוונים הרגילים של הצ'אבי חמודים, אבל אחרי שניסיתי את האינטנס אני בקושי משתמשת בהם.

      מחק
  9. אני מאוד נהנית מההתמכרות שלך למוצרי שפתיים, ובעיקר מהפוסטים שיוצאים מזה :)
    גם אני עוברת תהליך דומה, בהתחלה הייתי מוותרת לגמרי על שפתונים, מקסימום הייתי מניחה איזה גלוס עדין, והיום אני מחפשת קצת יותר צבע.
    לי עדיין אין את האומץ והגיוון שלך ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח תודה מותק, אז יש אור חיובי להתמכרות ;)
      אחרי שראיתי אותך עם האפוקליפס- לגמרי מתאים לך הגוונים העזים! (והיי, את הלכת איתו ללימודים, זה לא אומץ?:))

      מחק
  10. חח..את מזכירה לי אותי...בחודש האחרון קניתי ארבעה שפתונים חדשים ועצרתי את עצמי מלא להמשיך היום עם עוד כמה..גם אני בתחילת הדרך הייתי אנטי שפתונים..אבל היום אני מכורה לשפתונים וגם לגלוסים...
    אני מאוד אוהבת את הפיור קולור של אסתי לאודר, הגוון נראה מקסים עלייך.
    אני צריכה לקפוץ לחנות של אלקליל לראות מה העניינים שם, נראה שיש שם מציאות ממש שוות (זה בטח יסתיים בעוד כמה שפתונים.. P;).

    השבמחק
    תשובות
    1. קל נורא ללכת לאיבוד במגוון העצום (במיוחד שלשפתונים יש נטייה להעלם בתיק ואז אין ממש קנה מידה לכמות האמיתית שיש ברשותינו).
      יסתיים בכמה שפתונים, צלליות, קרמים....

      מחק
  11. אהבתי את השפתון של אסתי לאודר, בדיוק הסגולים שאני אוהבת :-)
    ותני לי לבשר לך משהו - אין דבר כזה להיות שבעה משפתונים......תמיד רוצים עוד ועוד!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...