Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

Round two? prat 1.

כמו בכל חודש אוקטובר אפתח את הפוסט בהתנצלות על כך שכמות הפוסטים הולכת ודועכת (ותדעך עוד בזמן הקרוב), על היעדרותי מעולם הבלוגים ועל היעלמות מחשבון הפייסבוק של הבלוג. שנת הלימודים החלה, ולצידה עוד כמה פרוייקטים שדורשים ממני הרבה זמן ואנרגיות.
לצערי (או למזלי?) הרעיונות לפוסטים מרובים, רק שהזמן לצלם ולכתוב (וכל מה שקשור לכך) אפסי.

איכשהו מתברר שעד כה לא עלה כאן פוסט על מוצרים שהסתיימו או עתידים להסתיים בקרוב, ולכן החלטתי לעשות כמה פוסטים על מוצרים שסיימתי (או שהעדפתי להפסיק להשתמש בהם). 
את הפוסט הזה אקדיש למוצרי טיפוח שנגמרו (או שלא ממש התאימו לי).


לחות לפנים
על קרם הפנים לעור אדמומי ורגיש של חברת קמדיס קראתן בעבר. המשכתי להשתמש בו בחודש האחרון, וכעת כאשר הוא מראה סימני גסיסה, אני בטוחה שלקראת הקיץ הבא הוא ירכש שוב.
למה קיץ אתן שואלות? הקרם הכחלחל מסייע לעור שלי לעבור את הימים הלוהטים עם הלחות האינסופית, וכאשר השתמשתי בקרם באופן יומיומי, הבחנתי בירידה בכמות הפצעונים (יאיי!).
סיבות נוספות שהופכות אותו לחבר קבוע בתקופת הקיץ הן: הוא קליל מאוד, אינו מורגש על העור ונספג במהרה.
*האם ארכוש שוב? כן, כנראה לקראת הקיץ.

קרם נוסף שלא ממש קיבל במה בבלוג, הוא קרם הלחות של חברת SeboCalm. גם הוא קרם לחות קליל יחסית, נספג בקלילות, מסייע לעור לשמור על הלחות הטבעית (יתאים לעור בינוני עד שמנוני) ומהווה בסיס מעולה למייקאפ.
שכבה דקה של חומר מספיקה, והוא אינו מורגש על העור.
מחירו המלא הוא באזור ה-90 שקלים, אך שווה לעקוב אחר המבצעים על מוצרי סבוקאלם.
*האם ארכוש שוב? כן, כנראה לקראת הקיץ.

את הקרם Bioderma-Hydrabio Light Cream סחבתי מצרפת לארץ. גם הוא מתואר כקרם לחות קליל המיועד לעור רגיש.
בפעם הראשונה שניסיתי את הקרם, הופיעו לי פצעונים קטנים על כל שטח המצח. ניסיתי לבדוק מה גרם לתופעה, וכאשר שללתי את שאר המוצרים בהם השתמשתי באותה תקופה, הביודרמה סומן כחשוד העיקרי. כעבור זמן מה השתמשתי בו שוב, והתופעה חזרה. כנראה שאני רגישה או אלרגית לאחד המרכיבים שבקרם (דבר שלרוב לא קורה לי) ולכן הפסקתי להשתמש בו.
אני לא ממש יכולה לדווח על ביצועיו, כי השימוש שלי בונלא משקף במיוחד, אבל בתור בחורה שלרוב לא רגישה לקרמים למיניהם, אני רק יכולה להצהיר שזה פשוט לא עבד בינינו.
*האם ארכוש שוב? לא, וגם הקרם שברשותי יעבור לבית חם אחר.

שיער


לפני כחודשיים בערך נחתו אצלי שני מוצרים  מסדרת Gliss של חברת Schwarzkopf- שמפו וסרום לשיקום השיער.
מכיוון שהשמפו (Ultimate Oil Elixir) לא התאים לסוג השיער שלי, העברתי אותו לחברה הסובלת משיער שבור ויבש. הדבר הראשון שהיא סיפרה לי הוא שניחוח השמפו ממכר, בדיוק כמו שהיא אוהבת. לאחר שימוש של חודש בערך, השיער נראה קצת יותר מבריק, מעט יותר בריא וכמות השיער שנשבר פחתה (שיפור קל, לא שמיים וארץ).
כמו כן היא הדגישה כי השמפו מסיר טוב לכלוך ושומן מהשיער.
מחיר: 26 שקלים.
*האם ירכש שוב? כבר נרכש (דברי חברתי).

במקביל אני התחלתי להשתמש ב- Ultimate Oil Elixer Serum.
אני משתמשת בסרום כטאצ' אפ אחרי חפיפה (מתיזה אותו על שיער לח). אני מאוד אוהבת את הניחוח של מוצרי שוורצקוף, ונהנית להסניף את השיער לאחר השימוש בסרום.
השילוב בין הסרום למוצר הבא גורם לשיער להיראות בוהק ובריא יותר מהרגיל. הסרום לא מונע נפח, וגם לא מרגיש "כבד" על השיער (מקווה שאתן מבינות את כוונתי).
על האריזה נכתב כי הסרום מזין את השערה, מונע שבירה ונותן ברק. אני הבחנתי בעיקר בהופעת ברק חינני על שיערי.
מחיר מלא: 43 שקלים.
*האם ארכוש שוב? כן.

באחד מסיבובי בסופר פארם מצאתי מוצר נוסף מהסדרה, Total Repair Heat Protection Spray. מכיוון שאני שונאת לצאת עם שיער רטוב מהבית, או ללכת לישון עם שיער רטוב, הרבה פעמים אני נאלצת לייבש את השיער במייבש. כולנו יודעות מה ההשלכות של שימוש במייבש, ולכן החלטתי שהגיע הזמן להתחיל לשמור על השיער מהחום המטורף שיוצא מהמכשיר הזה.
אני מודה שלפני השימוש במוצר הייתי קצת סקפטית, הרי בסופו של דבר השערה עדיין נחשפת לחום רב בתהליך הייבוש. לאחר כמה שימושים בספריי, גיליתי שהשיער נראה טוב יותר, גם לאחר ייבוש. הנשירה עקב השימוש במייבש פחתה, והתוצאה החזיקה מעמד זמן רב יותר.
*מחירו המלא הוא בערך 40 שקלים, אני רכשתי ב-26 שקלים.
האם ארכוש שוב? כן.

גרגירים לפנים
גם ג'ל הגרגרים הממריץ של חברת גרנייה הופיע כאן בעבר. יש לו ריח מטריף של אשכולית אדומה, הוא מנקה את העור ביסודיות ואינו מייבש. כרגע אני מנסה תרחיץ פנים אחר של החברה, אבל הוא מסומן כמוצר שאחזור אליו בהמשך.
* האם ארכוש שוב? כן.

את Morning Energy  של חברת Clean&Clear קיבלתי באחת מקופסאות העבר של גלוסיבוקס. התחלתי להשתמש בו באופן דו-יומי (יום כן, יום לא) וכעבור כשבוע הבחנתי שעור הפנים הפך להיות יבש מהרגיל. כפי שעשיתי עם הקרם של ביודרמה, גם הפעם הפסקתי את השימוש בתרחיץ, וחזרתי אליו שוב כעבור זמן מה כדי לבדוק אם התופעה חוזרת על עצמה. לצערי, התרחיץ גרם לעור הפנים שלי (מעורב) להתייבש, ונשלח לעשות את עבודתו בבית אחר.
*האם ארכוש שוב? לא.

ניקוי פנים
סבון הפנים לעור רגיש של חברת סבוקאלם עדיין לא נגמר, אך אני כבר מתכננת על הבא.
הסבון מנקה את העור בצורה טובה, איננו מייבש בשימוש יומיומי והצליח להחזיר את העור למצב תקין אחרי מתקפת הורמונים. כתבתי עליו בעבר, ועל אף שבנתיים ניסיתי כמה סבונים אחרים, בסופו של דבר אני תמיד חוזרת אליו.
*האם ירכש שוב? כן.

המוצר האחרון שאציג כאן היום הוא ה-Liquid Neutrogena Fragrance-Free.
לאחר שקראתי כמה ביקורות מפרגנות למוצר, החלטתי שהגיע הזמן לבדוק במה מדובר. באחד ממבצעי סופר פארם, מצאתי את התרחיץ במחיר של 40 שקלים ולקחתי אותו הביתה.
על האריזה נכתב כי המוצר אמור להסיר את המשקעים אשר סותמים את הנקבוביות ולהשאיר עור נקי, צלול ובעל מראה בריא. כבר לאחר השטיפה הרגשתי יובש מציק בעור הפנים, ומיד מרחתי קרם לחות עשיר. ביום למחרת, תופעת היובש חזרה על עצמה, ומכיוון שהשינוי היחיד שעשיתי היה לצרף את תרחיץ זה לשגרת הטיפוח, הבנתי שלקשר בינינו אין עתיד. אני ניסיתי אותו בתקופת הקיץ, כאשר העור שומני ופעיל יותר, ועדיין היובש היה בלתי נסבל.
*האם ארכוש שוב? לא.

ועכשיו הגיע הזמן לזרוק את כל האריזות הריקות שצברתי....
מאחלת לכן סופ"ש מקסים, והרבה מנוחה!


*גילוי נאות- שמפו וסרום מסדרת גליס, מוצרי סבוקאלם, גרנייה וקמדיס התקבלו לסקירה.

13 תגובות:

  1. ראשית ארגיע ואומר שנראה שרוב הבלוגספירה סטודנטיות ו/או חוות לחץ באוקטובר - השקט הכללי ששורר דווקא חיובי בעיני, כשלחץ פרסום הפוסטים יורד יש זמן להשקיע בפוסט ארוך ואינפורמטיבי, כמו זה שאת העלית כאן :)
    אני אוהבת פוסטים כאלה, כי זה עוזר לגבש דעה על המוצרים. לגבי הסבוקלם - יש 20% הנחה עכשיו, זמן טוב לחדש את מלאי התרחיץ המצויין!
    למרות ששמעתי רבות וטובות על הסדרה הזו של ביודרמה, עצם המחשבה על פצעונים מתכשיר עושה לי חלחלה. קרה לי בדיוק לפני חודש עם תרחיץ גרגרים של ג'ייד והחזרתי אותו לסופר פארם, הטיפול יש לומר היה מצויין. הסברתי את המצב ולמרות ששומש נתנו לי להחליף לתרחיץ גרגרים האהוב עליי בתבל גרנייה 3 ב1. ממליצה לך לנסות.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני שמתי לב לשקט יחסי בעולם שלנו...הבעיה שיש לי כל כך הרבה רעיונות אבל אני לא רואה את עצמי מעלה את כולם בקרוב (במיוחד שיש לי עוד חובות ישנים כלפי עצמי).
      אני אקפוץ לבדוק את הסבוקאלם (היית מאמינה שמרוב עומס אין לי אפילו זמן וכוח לקפוץ לפארם?).
      ממש הופתעתי מהביודרמה, במיוחד ששאר המוצרים שלהם טובים לי, אבל התוצאה מדברת בעד עצמה.
      אני אנסה גם את תרחיץ ה3 ב-1, התרחיצים שלהם ממש טובים לי.

      מחק
  2. גם אני בבאסה רצינית כי אין לי זמן לכתוב כמו בעבר :( אני מקווה להתחיל להיכנס לאיזו שגרה ואז לחזור ולהשקיע בבלוג

    ממש אהבתי את הירוק של קלין&קליר אבל באופן כללי תרחיצי גרגירים ופילינגים לא כל כך עושים לי טוב אז אני משתמשת בהם רק לעיתים רחוקות וממש בעדינות

    השבמחק
    תשובות
    1. החזרה הזו לשגרה של הלימודים מתישה. הגוף כבר יצא מהמרדף המטורף הזה, ועכשיו צריך לחזור לזה=\
      שהעור במצב בעייתי אני משתמשת יותר בפילינגים והגרגרים, אבל איכשהו הקלין אנד קליר רק החריף את הבעיה =\

      מחק
  3. כבעלת שיער יבש שעובר התעללות קשה, אני נמצא בחיפוש מתמיד אחר מוצרי שיער מגנים ומטפחים. את "גליס" אף פעם לא ניסיתי ואחרי הביקורת החיובית שהמוצרים כאן קיבלו ממך אני חושבת שכדאי לי לנסות אותם. אם יש עוד מוצר דומה שאת ממליצה עליו, אשמח לשמוע :-)
    פוסט יעיל ביותר יקירה!
    תודה רבה!!
    נשיקות וחיבוקים <3

    השבמחק
    תשובות
    1. בכל הפעמים שפגשתי אותך הוא לא נראה לי יבש כלל! את יודעת מה את עושה :)
      אני חושבת שתאהבי את המוצרים (בעיקר הסרום והספריי הגנה), מחכה לשמוע את דעתך עליהם:)

      מחק
  4. אחלה פוסט, תודה רבה על ההשקעה :)
    הקרם של קמדיס מדהים בעיניי, הוא הורג את הסבוריאה תוך שימושים ספורים (אצלי לפחות). את הסבון של סבוקלם ממש ממש אהבתי, בוודאות ארכוש אותו שוב :)
    את שאר המוצרים לא יצא לי לנסות, הסרום של שוורצקוף מאוד מסקרן אותי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק:)
      הקרם של קמדיס באמת מדהים. גם לעור עם פצעונים הוא התאים בול .
      הסרום משתלם למדי, המחיר זול ואני אוהבת את התוצאה.

      מחק
  5. בהצלחה בלימודים! אל תדאגי לגבי תדירות הפוסטים, נראה שגם ככה רוב הקוראות שלנו ובלוגריות אחיות אחרות הן סטודנטיות בעצמן, כך שאף אחד לא שם לב D-:
    אין כמו לסיים מוצרי טיפוח, אני די בשוונג לאחרונה וחורשת על מוצרים עד שאני רואה מהם את הטיפה האחרונה. בעיקר כי עברתי על האוסף והגעתי למסקנה שיש לי יותר מידי דברים "ישנים" שנשכחים כשאני מנסה חדשים, ואני חייבת לסיים אותם לפני שיתקלקלו. הידד למסיימות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה:) בהחלט נראה שאני לא היחידה שעוברת תקופה עמוסה, זה קצת משחרר מרווח נשימה:)
      אני מרגישה בדיוק כמוך. אני מנסה לתת במה למוצרים שנשכחו מאחורה במטרה לסיים אותם וקצת להצטמצם (מה גם שאני במגיפת אירגון ואריזות שתופסות מקום קצת לא באות לי בטוב).

      מחק
  6. למזלי אין לי עור רגיש ואני מסתדרת עם רוב מוצרי הלחות.
    מה שכן לא מזמן חיפשתי קרם לחות מיוחד לסבתא שלי שסובלת מסבוריאה ורכשתי עבורה את סבוקלם אקטיב. כבר אחרי שבוע היא דיווחה שאף פעם לא היה לה קרם פנים כל כך טוב וכל כך מרגיע והעור שלה מרגיש נהדר, לא מגורה ולא מגרד והאדמומיות פחתה. לפעם הבאה אני אזכור גם את הקרם של קמדיס.

    רשמתי לעצמי לבדוק את הסרום לשיער של שוורצקופף, נשמע כמו מוצר שיהיה לי שימושי מאוד. תודה על ההמצלה!

    המון בהצלחה בלימודים!

    השבמחק
    תשובות
    1. בדר"כ גם אני, איכשנו פעם ראשונה שהופיעו לי פצעים עם הביודרמה הזה.
      אלטר אגו וגם שחר גפני דיווחו שהקרם ממש עזר לסובריאה, מחכה לשמוע אם באמת גם סבתא התרשמה לטובה.
      תודה רבה:)

      מחק
  7. הסבון פנים של גרנייה שיש לך הוא בדיוק זה שאני משתמשת עכשיו ובצעד חריג אקנה אותו שוב כשיסתיים אוטוטו. הוא נהדר

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...