Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

Shoping In Paris- Part 2.

לאחר שבזבזתי מעט בספורה, ראיתי כי נשאר לי תקציב לבזבוזים נוספים והחלטתי כי אני רוצה הרבה, ובזול. כך מצאתי את עצמי בחנות של Kiko.

אני מודה כי הייתי סקרנית לגבי Kiko Makeup Milano. שמעתי לא מעט דברים טובים על המותג האיטלקי, וכאשר גיליתי כי אפשר למצוא את חנויות הרשת גם בצרפת, הוכנס יעד נוסף למסלול הטיול.
על אף שהחברה איטלקית במקור, אפשר למצוא את מוצריה בשלל מדינות אירופה (כולל שמועות על חנות בארץ, לנו נותר רק לקוות) בתמחור הגיוני למדי.
כפי שניתן לראות בתמונה, מעט צפוף בפנים (העומס תמידי...) ותנועת האנשים אינה פוסקת.

בדוכנים הנמצאים במרכז החנות תוכלו למצוא את המוצרים החדשים של הרשת (איפור וטיפוח) ועל המדפים בצידי החנות את המוצרים הקבועים.
רביעיית צלליות לצד ברונזרים .
גם השפתיים לא נשארות מקופחות- גלוסים, עפרונות ומוצרי טיפוח לשפתיים.
מה תוכלו למצוא בחנות? אמרו לפני שתמונה אחת שווה אלף מילים (ותחת כל תמונה נמצא קישור לעמוד המוצרים באתר האינטרנט של קיקו).
קרמים ומוצרים משלימים לטיפוח וטיפול בעור הפנים.
שלל מוצרי מניקור.
מייקאפים במגוון מרקמים וצבעים, קונסילרים וסמקים.
מייקאפים נוספים, פודרות אבקה ואבן.
ליין צלליות בודדות (מוצר קבוע).
צלליות אפויות , צלליות סטיק ואיליינרים.
עפרונות ואיליינרים צבעוניים.
עפרונות שפתיים, גלוסים למינהם ושפתונים (שלא מופיעים כאן כי כל עמדת השפתונים הייתה עמוסה מדי)
אך גולת הכותרת של החנות עבורי היא עמדת הלקים.


כל גוון שתחפצו בו.
לקים מתפוצצים ומגנטיים לכל דורשת.
המחירים הזולים מפתים מאוד וקשה לצאת מהחנות בידיים ריקות.
צריך מעט סבלנות וזמן פנוי (בסניף בו ביקרתי היה עמוס מאוד, והטור לקופה היה ארוך למדי) אך התוצאה שווה את המאמץ. העמסתי לא מעט בסלסלה שקיבלתי עם כניסתי לחנות, וכאשר הגעתי לקופה הופתעתי לגלות כי הסכום הכולל הוא 44 יורו.
אם אתן צפויות להיות באחת מחנויות הרשת, אני ממליצה לשוטט קודם באתר החברה ולבחור מוצרים שמסקרנים אתכן (על הדרך תבדקו בגוגל אם קיימת ביקורת על המוצר).
דבר נוסף: ליד הקופה מצאתי "דוכן מציאות" ובו לקים ביורו, איליינרים ומסקרות ב3.99 יורו (כלומר 4 יורו) ומגוון רחב של מוצרים במחיר מיוחד. כדאי להציץ שם לפני הקופה, ייתכן ותגלו כי מוצר שאספתן זול יותר ממה שכתוב על המדף.

הייתי צנועה והסתפקתי רק ב-8 לקים (כן אני יודעת, זו התמכרות).
מימין לשמאל: 
389- טורקיז בוהק.
381-סגול אפור.
255-סגול כהה וגליטרי.
345- חאקי ירקרק.
706- ירוק מגנטי.
401- כחול הולוגרפי.
400- אפור כהה הולוגרפי.
607- קרקאל בגוון לילך (שכנראה לא אוהב כי אינני אוהדת את טרנד המתפוצצים, אבל אהבתי את הגוון).
מוצרי האיפור שבחרתי לנסות הם (שוב מימין לשמאל):
3 עפרונות שפתיים מסדרת Smart Lip Pencil ומספרם 705,709,712 (ורוד עתיק, גוון פטל ואדום- כתום בהתאמה). מחיר עיפרון בודד- 2.50 יורו.
עיפרון עיניים Smart Eye Pencil מס' 803 (סגול- חום) במחיר 2.50 יורו.
הילייטר קרמי (Exotic Highlighter) בגוון Peach (מחירו 6.90 יורו).
איליינר נוזלי ( Precision Eyliner) במחיר מבצע של 3.90 יורו (בסטנד ההנחות ליד הקופה).
וצללית בודדת בגוון ירוק- מושחר (מס' 114) במחיר של 4.90 יורו.

הסניף שאני ביקרתי בו נמצא במרכז הקניות "פורום לה אל" (יורדים בתחנת המטרו Les Halles) והוא לא רחוק ממרכז פומפידו.
את שלל הרשתות המופיעות בפוסט זה תוכלו למצוא במרכז הקניות, יחד עם ספורה, ברשקה, H&M ועוד.

רשת נוספת שלא כדאי לפספס בביקורכם הבא באירופה היא Yves Rocher.
רשת הטיפוח הצרפתית מציעה שלל מוצרים לטיפוח הגוף והפנים, לצד בישום ואיפור (כאשר לפי החברה האחרון מועשר בחומרים מהטבע).
חנויות הרשת מעוצבות בצורה נעימה וצבעונית למדי.
על קיר אחד תוכלו למצוא קרמי גוף, סבונים, בשמים ושלל מוצרים המסודרים לפי ריח (ולכל ריח מותאם צבע, למשל סידרת הקוקוס לבנה, סידרת האוכמניות סגולה וכו'...) .
צבעוניות עם ניחוח.
אפשר למצוא בחנות כל ניחוח שתבחרו, ולבנות סל מוצרים המבוסס על ניחוח זה.
הצצתי גם במוצרי האיפור בחנות, אבל משהו בעיצוב המשעמם שלהם גרם לי לפהק ולחזור אל מוצרי הטיפוח.



מכיוון שרציתי לנסות כמה שיותר ריחות, החלטתי לקנות מארז של בקבוקים בגודל בינוני (טראבל סייז).
בגזרת הבישום בחרתי את ניחוח הוניל (שתמיד מדבר אליי) ואת ניחוח האפרסק (פיצ'ה בחרה בפיצ'... מפתיע!).
והוספתי ג'ל רחצה בניחוח פירות.
מגוון הניחוחות עצום: אוכמניות, הדרים, פרח הלילך, לבנדר, תפוח, קוקוס, ואפילו שמן זית.
אני בחרתי לשלב בין קרם גוף לג'ל רחצה ב-3 ניחוחות: פטל, אפרסק ווניל (שלושתם מהסידרה האורגנית).
מלבד מוצרים לחדר האמבטיה, תכולו למצוא בחנות מוצרים המיודעים לטיפול הפנים (סידרת אנטי אייג'ינג, סדרות לעור יבש או שמן, ואפילו מוצרים לגבר), בשמים של החברה, מוצרי שיער ואיפור (כפי שציינתי).
רוב המוצרים בחנות אינם יקרים (פחות מעשר יורו) וחלק מהמוצרים נמכרים בגירסאת "טראבל סייז". הסדרות המיוחדות (כמו אנטי אייג'ינג) מתומחרות במחיר גבוה יותר, אך סביר למדי.
בפריז מספיק לומר "איב רושה" והרשת תופיע לפניכן (טוב בערך, אבל יש חנות כמעט בכל מקום, כולל בתחנת המטרו ליד המלון בו התארחתי).
גם במקרה זה אמליץ לכן לשוטט מעט בחנות הוירטואלית של המותג, וליצור ווישליטס לנסיעה הבאה.

רשת נוספת הנפוצה בפריז היא L'Occitane, שגם היא התחילה את דרכה בצרפת (בפרובאנס אם אתם מתעקשים לדעת) והפכה לרשת בין לאומית.
עקב אילוצי זמן לא הספקתי לערוך קניות באחת מחנויות הרשת, אך אינני מתחרטת על כך. מכיוון שאפשר היום למצוא את מוצרי החברה בארץ בתמחור זהה לתמחור בצרפת, אין צורך לסחוב בקבוקים מיבשת אחרת ואפשר לקנות מה שרוצים, מתי שרוצים מבלי לצאת מהבית (ותודה לאינטרנט).




חנויות הרשת מעוצבות בסגנון כפרי וחמים ובהחלט כיף להסתובב בהן ופשוט להריח.
כפי שציינתי, אין צורך להרחיק עד צרפת בכדי להנות מהמוצרים, אפשר לקנות אותם אצלנו בחנויות החברה (ציפור קטנה לחשה לי שבקרוב מאוד תיפתח חנות בקניון הזהב הקרוב לביתי, הידד!) או באתר המקוון של הרשת (תוכלו למצוא בו גם את החנות הקרובה אליכן).

את נושא הקניות בצרפת אסגור עם 5 לקים נוספים שהצטרפו לאוסף שלי במהלך הטיול:

פירוט? מימין לשמאל:
China Glaze-Westside Warrior בגוון חאקי כהה (צה"ל, צה"ל כבר באים...).
China Glaze-Blue Sparrow בגוון כחול עמוק (הייתי בטוחה שזהו הגוון שאלטר אגו סיקרה, אבל שהגעתי לארץ התברר כי טעיתי).
Essie- Dive Bar שהיה בווישליסט שלי זמן רב.
Peggy sage- Mystic Violone המהפנט ו- Peggy Sage- Secret Green.

את Dive Bar רכשתי בדיוטי פרי בארץ (8.50$ למקרה ששאלתן) אחרי שזמן מה התלבטתי אם אני רוצה אותו או לא. כאשר נפגשנו פנים אל פנים לא יכולתי לסרב לו והוא המתין בארץ עד לשובי.
הלקים של צ'יינה גלייז ופאגי סייז נרכשו בחנויות נידחות בפריז, שהומלצו לי ע"י בחורה אירופאית חביבה שהכרתי בזכות הבלוג ( Dear Frank Rossi- If you are reading this, Thanks a lot).
עבור צ'יינה גלייז תשלמו באזור 7-8 יורו, ובעבור סאגי פייז 6.90 יורו לבקבוק.

ו-זהו! תם ונשלם נושא השופינג.
אם אתן מתכננות טיול בצרפת בעתיד, אשמח לשמוע אם הטיפים עזרו לכן.
סופ"ש נפלא!


20 תגובות:

  1. בדיוק גם ביקרתי בחנות של קיקו בלונדון - זה באמת פשוט פינוק להיכנס לשם. אני גם נתקלתי במוכרים ממש נחמדים ושירותי ממש טוב. הסתפקתי ב-10 לקים, ועוד קצת איפור וזה רק כי מיהרתי, אם היה לי שם עוד זמן הייתי מתפתה ליותר! :)

    תודה על הפוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שאם הייתי חוזרת לסיבוב נוסף, לא הייתי יוצאת בידיים ריקות.
      כמות האנשים בחנות הרתיעה אותי מעט, אבל שרוצים משהו מתגברים גם על זה!
      שמחה שנהנית:)

      מחק
  2. יש לך הרבה מה לדגום עכשו, תגזרי על עצמך כמוני? לא לרכוש איפור/לקים עד שתדגמי כל אחד ואחד מהחדשים שיש בבית? אני כבר בשבוע השלישי.
    KIKO - מאוד סקרנית להתנסות בהם, קראתי טובות. לגבי האיפור - מחכה לרשמייך שכן העליות כלכך נמוכות...

    השבמחק
    תשובות
    1. אינני נוהגת לגזור על עצמי עוצר, אבל לרוב בתקופות לימודים יש לי פחות זמן לקנות... בנתיים גם די נסתם לי התאבון כך שהמטרה מושגת בכל מקרה:)
      בנתיים אני די מרוצה מהם, אך אחזור בהמשך עם עדכונים ודיווחים.

      מחק
  3. הכל נראה מעולה! תתחדשי ותהני

    השבמחק
  4. את קיקו וYves Rocher הכרתי בברצלונה...ואני מתחרטת שלא רכשתי מהם עוד מוצרים...אבל יום יבוא וזה יקרה :) שיחקת אותה עם כל הרכישות בפריז, הכל נראה שווה ומפתה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בטיול הבא אני בטוחה שתצ'פרי את עצמך כראוי (איך אפשר שלא? ברגע שנכנסים לאחת החנויות המונה דופק!)

      מחק
  5. איזה מבחר עצום יש בקיקו, אפשר להשתגע!
    בטח גם אני הייתי יוצאת משם עם כמות רצינית של לקים (מה שאני ממש אבל ממש לא צריכה...).
    נראה שעשית יופי של קניות, תתחדשי על הכל, ממש אהבתי את הלקים של צ'יינה ואסי!

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש להשתגע! שנכנסתי לא ידעתי מאיפה להתחיל.
      תודה רבה:) מקווה שבקרוב יגיעו סווטצ'ים (כיף לקרוא שיש מישהי שמבינה את הכמות של הלקים... חבר שלי צוחק עליי בכל הזדמנות:))

      מחק
  6. נראה שעשית רכישות מצויינות! תתחדשי על הכל... אין כמו פריז :)

    השבמחק
  7. לגבי החנות של KIKO, הגעתי למסקנה שפשוט אסור לי להיכנס לשם, נקודה. מה זה כל השפע הזה?! באמת היית צנועה בבחירות שלך :)
    לעומת זאת הייתי רוצה לבקר בחנות של איב רושה. המותג הזה כל כך עושה לי את זה, בעיקר בזכות מבחר הריחות "הטעימים" שיש למוצרי הטיפוח שלהם. פעם הייתי מביאה לי אספקה מרוסיה, עד שהחנות בעיר שלי נסגרה. יש גם את AQUOLINA האיטלקי שאני מאוד אוהבת את הריחות שלהם וגם הם לצערי לא ברי השגה כרגע.
    תתחדשי על הכל, אין כמו ביוטי שופינג בחול!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון? אני מסתפקת במועט!! (הכמות האדירה של האנשים בחנות פגעה ביכולות הקנייה שלי).
      אני אשמח לשמוע ממך על עוד מוצרים מומלצים של איב רושה (לא היה לי מושג שנכנסתי לחנות מה לקחת... עמדתי באמצע כמו ילדה מבולבלת)...
      ועכשיו אני סקרנית על AQUOLINA!
      תודה רבה!!

      מחק
  8. רק אליי קיקו לא דיבר כל כך?..
    תתחדשי על הכל , חולת לקים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא יודעת איך זה לא דיבר אלייך... אולי כי היה שאנל ליד? (הייתי חייבת:))
      חולה... ומודה!

      מחק
  9. מודה שלא ידעתי שלקיקו יש כ"כ הרבה מה להציע (לתומי חשבתי שיש להם רק לקים..)
    אז במילה אחת - ואו!
    רכישה שווה בהחלט! וביחס לכמות לא נוראית בכלל למחיר!
    (מתי ילמדו כאן בארץ? :/)

    אני מאוד אוהבת מוצרים ריחניים! (וגם אני חובבת וניל :))
    אני בטוחה שהייתי מתמוגגת מהחנות הזו!

    אני חייבת לציין שמבחינתי לאוקיטן הוא סוג של פינוק יקר ומיותר.
    לא מרגישה שהמוצרים שלהם מציעים לי משהו מיוחד שאני לא יכולה לקנות בזול יותר (ובריח לא פחות נעים) במקום אחר..
    רציתי לחשוב אחרת, אבל בפועל, תג המחיר שלהם פשוט לא מצדיק.
    בעיני כמובן :]

    צה"ל צה"ל כבר באים אבל יש לי הרגשה שהוא לא ממש יהיה תקני :P
    מעניינים הלקים של פגי סייג' מחכה לסיקור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני הכרתי בעיקר את הלקים... הגיעו אליי שמועות על מוצרים נוספים אבל עד ביקור בחנות הייתי בטוחה שזו אגדה.
      בארץ? חחח אולי עוד 10 שנים? (ואני מפרגנת...).

      מודה שהעיצוב הנקי של לאוקסיטן קונה אותי... והמוצרים שניסיתי עד כה די כבשו אותי. אני מבינה את הגישה שלך ומקבלת!

      תקני הוא לא יהיה, אבל מזל שאת שירות החובה שלי סיימתי!

      מחק
  10. יצא לי לבקר בקיקו ברומא, וזה מטורף מה שהולך שם - גם מבחינת עומס וגם מבחינת מבחר. קיר הלקים שם מטורף לגמרי :)
    איב רושה נשמע מעניין אבל אני מניחה שצריך לבחון את החנות מקרוב כדי להחליט.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מראות קשים... במיוחד למכורות קוסמטיקה.
      אז יאללה, קפיצה קטנה לחו"ל (אני מוכנה להצטרף!)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...